You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سامانه‌ی اطلاعات مدیریت برنامه‌ی درسی
طاهره چنگیز، بتول اقبالی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه درسی قصد شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی
سید علی خالقی نژاد، حسن ملکی *، مقصود فراستخواه، عباس عباس پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش و ارزشیابی درس کارآموزی در عرصه دانشجویان کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی به دو روش متداول و کارنامه ثبت عملکرد
هدایت اله عسگری، وحید عشوریون *، سهیلا احسانپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی نقادانه رشته هوشبری براساس مدل ارزیابی‌ایزنر
زهرا شیخ علیپور، مژگان لطفی، لیلا ولیزاده *، فضا ویرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت دانشجویان و استادان دندانپزشکی از دستاوردهای آموزشی فیلد کارورزی دندانپزشکی با استفاده از یونیت‌های سیار در مکان مذهبی
بهاره طحانی *، علیرضا فرزانه خو، جابر یقینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مهارت‌های مراقبت معنوی بر انگیزه‌ی تحصیلی و سبک‌های ارتباط با بیمار در دانشجویان پرستاری
معصومه باقرپور *، حسن عبداله زاده، زهرا سلامتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش پزشکیِ سایبری: فراتر از تلفیق مفاهیم در یادگیری مبتنی بر تکنولوژی
شهرام یزدانی، زهره خوش گفتار *، سلیمان احمدی، سید عباس فروتن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین نیم‌رخ تیپ‌های شخصیت مایرز/بریگز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
رقیه پورصابری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان رعایت اصول طراحی و اجرای کارگاه ‎های آموزشی
نادیا مشایخی، فریبا حقانی *، بابک عشرتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط راهبردهای فراشناختی، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
داود محمدی، مهین قمی *، زهرا مسلمی، محمد عباسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نشر مکرر یا نشر حشو در منابع علوم پزشکی
شروین السادات هاشمیان، آرش نجیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری شاغل در کلینیک‌های دانشکده دندان پزشکی شیراز
حمیدرضا افتخاریان *، مریم خوش خواهش، باربد ضمیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه سرمایه فکری و مسؤولیت‌‌پذیری اجتماعی با رفتار اخلاقی اعضای هیأت‌علمی
منیره پیران، ناصر ناستی زایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علل مقاومت در برابر تغییر و راه‌کارهایی برای غلبه بر آن: مروری بر متون
حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزش‌های حرفه‌ای و اخلاقی ارائه مراقبت‌های پرستاری از دیدگاه پرستاران
شبنم رزمجویی *، حیدر علی عابدی، رضا مسعودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه مهارت‌های روابط میان فردی دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز
فیروز محمودی *، زینب فیض اله زاده، زهرا صمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(Direct Observed Procedural Skills) در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: یک مطالعه مروری
زهرا سهرابی، کبری صالحی، حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تاثیرروش آموزش سنتی و آموزش ترکیبی (سنتی و الکترونیکی) در ارتقا مهارت عملی ساخت پلاک متحرک ارتودنسی
مژگان کچویی *، امیر محمدی، بهنام میرزاکوچکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون فلسفه پزشکی در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه
علیرضا منجمی، اکبر سلطانی، لیلا افشار، غلامحسین مقدم حیدری، حمیدرضا نمازی، شهرام یزدانی، ابراهیم کلانتر، احمدرضا همتی مقدم، فرزاد گلی، مینو یغمایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان رضایت دستیاران و دانشجویان پزشکی از جلسات ژورنال کلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی
رضا بهنام‌فر، مهرداد مستغاثی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش به شیوه همتای نزدیک (near peer) در علوم پزشکی: مرور سیستماتیک
محسن ادیب حاج باقری *، الهام سادات مطهریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش سلامت اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
علی اکبر عجم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مزایا، محدودیت‌ها و راه‌کارهای اجرایی نمودن قراردادهای یادگیری در آموزش بالینی پرستاری: مطالعه مروری
فریبا حقانی، مرضیه ضیایی راد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین و ارائه الگوی اعتباربخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشته‎ی پرستاری دانشگاه‎های علوم‎پزشکی کشور
شهلا علیاری *، حسن ملکی، مهرنوش پازارگادی، عباس عباسپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی درس "کارآفرینی و آشنایی با کسب ‌و کار" در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
نیکو یمانی، مهدیه موسوی، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنجش نیاز‌های آموزشی متخصصین بیهوشی و رشته‎های جراحی در زمینه‌ی طب انتقال خون
زریچهر وکیلی *، طاهره چنگیز، شهرام یزدانی، ریتا مجتهدزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزیابی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی در بین پرستاران بیمارستان‌های دولتی-آموزشی شهر رشت
محمدعلی نادی *، رویا بابایی کسمایی، سعیده امین الرعایا یمینی، حشمت اله موسوی، غلامرضا قاسمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر نقشه‌های مفهومی درآموزش: مروری نظام مند
مرضیه معراجی، ساناز سادات محمودیان *، الهه هوشمند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی بهزیستی ذهنی دانشجویان پرستاری بر اساس ذهن‌آگاهی و شفقت‌ورزی به خود
بهمن کرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر پیشرفت‌ تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی
مرتضی مالمیر، محمد زارع *، نرگس فیض‌آبادی، راحله ساریخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نامه به سردبیر: استفاده از مصاحبه‌های کوتاه چندگانه در ارزیابی صلاحیت داوطلبین دوره دکترای تخصصی
سلیمان احمدی، لیلا جویباری، اکرم ثناگو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتری‌شناسی بر اساس رویکرد سازنده‌گرایی در مقایسه با رویکرد شناخت‌گرایی
مژگان محمدی مهر، کیومرث تقی‌پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نامه به سردبیر: هافستی روشی برای ارزیابی دانشجویان در المپیاد علمی علوم پزشکی
شهرام یزدانی، فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تلفیق در برنامه‌های درسی علوم پزشکی: دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
فیروز محمودی *، یوسف ادیب، زینب چراغی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه‌ی بین هوش هیجانی و هوش معنوی دانشجویان پرستاری و مامایی
عارفه عرفان، فریبا حقانی، اطهر امید *، مریم براتعلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
محمد اکبری بورنگ *، حسن رحیمی بورنگ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده از داربست آموزشی( Scaffolding) جهت بهبود آموزش بالینی دانشجویان تکنولوژیست جراحی
سهیلا کلانتری، علی‌اکبر آقایی‌نژاد، مریم چهره‌گشا، فرشته عراقیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی شیراز
علی دهقانی ناژوانی، مریم زارع پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و جهت‌گیری هدف پیشرفت با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان
سیدمحسن عزیزی *، حسین زارع، حجت اله الماسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر در انتخاب رشته پزشکی و میزان تغییر در انگیزه دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
عبدالحسین شکور نیا، نسرین خواجه علی، افسون باقری، مهدی بیژن زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آستی (OSTE): ابزاری مناسب برای ارتقا و ارزیابی مهارت‌های تدریس اعضای هیأت‌علمی و مربیان بالینی
فرشته عراقیان مجرد *، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طبی‌سازی در پرستاری: نقش آموزش پرستاری در طبی‌زدایی
آزاده نوری، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمون‌های چند گزینه‌ای محدود و یا منسوخ گردد؟
نازنین شماعیان رضوی، آیین محمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال
آزاده نوری، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگویی‌کننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان
محمد شهباز *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل روابط حس انسجام، خوددلسوزی و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای هوش شخصی
ناصر صبحی، مظفر غفاری *، مهری مولایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی زبان انگلیسی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه اساتید
زهرا اکبری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ‌تأثیر ‌حکایت‌نویسی ‌بر ‌مهارت‌های ‌ارتباطی ‌دانشجویان‌ پرستاری
عباس مقدمی، لیلا جویباری *، حمید‌رضا ‌ برادران، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت اشتراک گذاری دانش در کانون تصمیم‌گیری معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
غزال آذری، لیلا ریاحی *، رضا دهنوئیه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر کارپوشه الکترونیکی بر خودتنظیمی دانشجویان پرستاری در درس فیزیولوژی
محمد زارع، راحله ساریخانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش ارتباط با بیمار به روش ایفای نقش بر رفتارهای مراقبتی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی
فاطمه کرباسی، مهناز خطیبان *، علیرضا سلطانیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کلاس وارونه: یک روش آموزش تربیتی
فریبا حقانی، حبیب اله رضایی *، امین بیگ زاده، بتول اقبالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأملی بر برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش پزشکی
اکبر هدایتی، حسن ملکی *، علیرضا صادقی، اسماعیل سعدی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان
منصوره عزیززاده فروزی، پریسا شاه محمدی پور، اعظم حیدرزاده *، مه لقا دهقان، زینب طاهری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ماجول خودیادگیری در آموزش علوم پزشکی: مروری بر متون
شهین توحیدی، حسین کریمی مونقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML امکان‌سنجی اجرای ﻧﻈﺎم آﻣﻮزشﺗﺮﻛﻴﺒﻲ بر اساس الزامات ایزو 10015 در شبکه بهداشت و درمان
عارف شاه ویرن *، تقی زوار، ابوالفضل قاسم زاده، فاطمه حضرتیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی: یک مطالعه مروری
محسن ادیب حاج باقری *، سعیده رفیعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه آموزش غیرحضوری از طریق ارسال پیامک در طی دوران بارداری بر آگاهی و رضایت مادران باردار
فریبا حقانی، شهلا شهیدی *، فریناز منوچهری، بابک کلانتری، گلسا قاسمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین حمایت‌های محیطی و خودآگاهی هیجانی با درگیری تحصیلی: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی
سعید مهنا *، سیاوش طالع پسند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML انواع روش‌های آموزش الکتروکاردیوگرام : کدام روش آموزش بهتر است ؟ مروری بر متون
محسن ادیب حاج باقری *، حسین کریمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فراتحلیل عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در آموزش پزشکی
حسن کاویانی *، محمدرضا نیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML هم‌دلی دستیاران رشته‌های مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار
غلامرضا خیرآبادی *، لعیا گلشنی، نسرین مسایلی، درنا خیرآبادی، مهدخت حاجی رحیمی، مریم یاحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education