You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تبیین چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه درسی قصد شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی سید علی خالقی نژاد، حسن ملکی
*، مقصود فراستخواه، عباس عباس پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش و ارزشیابی درس کارآموزی در عرصه دانشجویان کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی به دو روش متداول و کارنامه ثبت عملکرد هدایت اله عسگری، وحید عشوریون
*، سهیلا احسانپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی نقادانه رشته هوشبری براساس مدل ارزیابیایزنر زهرا شیخ علیپور، مژگان لطفی، لیلا ولیزاده
*، فضا ویرانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایت دانشجویان و استادان دندانپزشکی از دستاوردهای آموزشی فیلد کارورزی دندانپزشکی با استفاده از یونیتهای سیار در مکان مذهبی بهاره طحانی
*، علیرضا فرزانه خو، جابر یقینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر انگیزهی تحصیلی و سبکهای ارتباط با بیمار در دانشجویان پرستاری معصومه باقرپور
*، حسن عبداله زاده، زهرا سلامتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش پزشکیِ سایبری: فراتر از تلفیق مفاهیم در یادگیری مبتنی بر تکنولوژی شهرام یزدانی، زهره خوش گفتار
*، سلیمان احمدی، سید عباس فروتن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین نیمرخ تیپهای شخصیت مایرز/بریگز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلی رقیه پورصابری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان رعایت اصول طراحی و اجرای کارگاه های آموزشی نادیا مشایخی، فریبا حقانی
*، بابک عشرتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط راهبردهای فراشناختی، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم داود محمدی، مهین قمی
*، زهرا مسلمی، محمد عباسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری شاغل در کلینیکهای دانشکده دندان پزشکی شیراز حمیدرضا افتخاریان
*، مریم خوش خواهش، باربد ضمیری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه سرمایه فکری و مسؤولیتپذیری اجتماعی با رفتار اخلاقی اعضای هیأتعلمی منیره پیران، ناصر ناستی زایی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
علل مقاومت در برابر تغییر و راهکارهایی برای غلبه بر آن: مروری بر متون حبیباله رضایی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشهای حرفهای و اخلاقی ارائه مراقبتهای پرستاری از دیدگاه پرستاران شبنم رزمجویی
*، حیدر علی عابدی، رضا مسعودی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه مهارتهای روابط میان فردی دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز فیروز محمودی
*، زینب فیض اله زاده، زهرا صمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارتهای عملی(Direct Observed Procedural Skills) در دانشگاههای علوم پزشکی ایران: یک مطالعه مروری زهرا سهرابی، کبری صالحی، حبیباله رضایی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تاثیرروش آموزش سنتی و آموزش ترکیبی (سنتی و الکترونیکی) در ارتقا مهارت عملی ساخت پلاک متحرک ارتودنسی مژگان کچویی
*، امیر محمدی، بهنام میرزاکوچکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آزمون فلسفه پزشکی در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه علیرضا منجمی، اکبر سلطانی، لیلا افشار، غلامحسین مقدم حیدری، حمیدرضا نمازی، شهرام یزدانی، ابراهیم کلانتر، احمدرضا همتی مقدم، فرزاد گلی، مینو یغمایی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان رضایت دستیاران و دانشجویان پزشکی از جلسات ژورنال کلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی رضا بهنامفر، مهرداد مستغاثی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش به شیوه همتای نزدیک (near peer) در علوم پزشکی: مرور سیستماتیک محسن ادیب حاج باقری
*، الهام سادات مطهریان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش سلامت اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی علی اکبر عجم
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مزایا، محدودیتها و راهکارهای اجرایی نمودن قراردادهای یادگیری در آموزش بالینی پرستاری: مطالعه مروری فریبا حقانی، مرضیه ضیایی راد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین و ارائه الگوی اعتباربخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشتهی پرستاری دانشگاههای علومپزشکی کشور شهلا علیاری
*، حسن ملکی، مهرنوش پازارگادی، عباس عباسپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازسنجی درس "کارآفرینی و آشنایی با کسب و کار" در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیکو یمانی، مهدیه موسوی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سنجش نیازهای آموزشی متخصصین بیهوشی و رشتههای جراحی در زمینهی طب انتقال خون زریچهر وکیلی
*، طاهره چنگیز، شهرام یزدانی، ریتا مجتهدزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزیابی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی در بین پرستاران بیمارستانهای دولتی-آموزشی شهر رشت محمدعلی نادی
*، رویا بابایی کسمایی، سعیده امین الرعایا یمینی، حشمت اله موسوی، غلامرضا قاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر نقشههای مفهومی درآموزش: مروری نظام مند مرضیه معراجی، ساناز سادات محمودیان
*، الهه هوشمند
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیشبینی بهزیستی ذهنی دانشجویان پرستاری بر اساس ذهنآگاهی و شفقتورزی به خود بهمن کرد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر پیشرفت تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی مرتضی مالمیر، محمد زارع
*، نرگس فیضآبادی، راحله ساریخانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نامه به سردبیر: استفاده از مصاحبههای کوتاه چندگانه در ارزیابی صلاحیت داوطلبین دوره دکترای تخصصی سلیمان احمدی، لیلا جویباری، اکرم ثناگو
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتریشناسی بر اساس رویکرد سازندهگرایی در مقایسه با رویکرد شناختگرایی مژگان محمدی مهر، کیومرث تقیپور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نامه به سردبیر: هافستی روشی برای ارزیابی دانشجویان در المپیاد علمی علوم پزشکی شهرام یزدانی، فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تلفیق در برنامههای درسی علوم پزشکی: دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز فیروز محمودی
*، یوسف ادیب، زینب چراغی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطهی بین هوش هیجانی و هوش معنوی دانشجویان پرستاری و مامایی عارفه عرفان، فریبا حقانی، اطهر امید
*، مریم براتعلی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند محمد اکبری بورنگ
*، حسن رحیمی بورنگ
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده از داربست آموزشی( Scaffolding) جهت بهبود آموزش بالینی دانشجویان تکنولوژیست جراحی سهیلا کلانتری، علیاکبر آقایینژاد، مریم چهرهگشا، فرشته عراقیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه جهتگیری هدف با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی شیراز علی دهقانی ناژوانی، مریم زارع پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و جهتگیری هدف پیشرفت با ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان سیدمحسن عزیزی
*، حسین زارع، حجت اله الماسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر در انتخاب رشته پزشکی و میزان تغییر در انگیزه دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عبدالحسین شکور نیا، نسرین خواجه علی، افسون باقری، مهدی بیژن زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آستی (OSTE): ابزاری مناسب برای ارتقا و ارزیابی مهارتهای تدریس اعضای هیأتعلمی و مربیان بالینی فرشته عراقیان مجرد
*، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طبیسازی در پرستاری: نقش آموزش پرستاری در طبیزدایی آزاده نوری، اکرم ثناگو
*، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمونهای چند گزینهای محدود و یا منسوخ گردد؟ نازنین شماعیان رضوی، آیین محمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال آزاده نوری، اکرم ثناگو
*، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله: میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگوییکننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان محمد شهباز
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدل روابط حس انسجام، خوددلسوزی و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطهای هوش شخصی ناصر صبحی، مظفر غفاری
*، مهری مولایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی زبان انگلیسی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه اساتید زهرا اکبری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر حکایتنویسی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان پرستاری عباس مقدمی، لیلا جویباری
*، حمیدرضا برادران، اکرم ثناگو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت اشتراک گذاری دانش در کانون تصمیمگیری معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی غزال آذری، لیلا ریاحی
*، رضا دهنوئیه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر کارپوشه الکترونیکی بر خودتنظیمی دانشجویان پرستاری در درس فیزیولوژی محمد زارع، راحله ساریخانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش ارتباط با بیمار به روش ایفای نقش بر رفتارهای مراقبتی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی فاطمه کرباسی، مهناز خطیبان
*، علیرضا سلطانیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کلاس وارونه: یک روش آموزش تربیتی فریبا حقانی، حبیب اله رضایی
*، امین بیگ زاده، بتول اقبالی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأملی بر برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش پزشکی اکبر هدایتی، حسن ملکی
*، علیرضا صادقی، اسماعیل سعدی پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان منصوره عزیززاده فروزی، پریسا شاه محمدی پور، اعظم حیدرزاده
*، مه لقا دهقان، زینب طاهری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ماجول خودیادگیری در آموزش علوم پزشکی: مروری بر متون شهین توحیدی، حسین کریمی مونقی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
امکانسنجی اجرای ﻧﻈﺎم آﻣﻮزشﺗﺮﻛﻴﺒﻲ بر اساس الزامات ایزو 10015 در شبکه بهداشت و درمان عارف شاه ویرن
*، تقی زوار، ابوالفضل قاسم زاده، فاطمه حضرتیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی: یک مطالعه مروری محسن ادیب حاج باقری
*، سعیده رفیعی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر برنامه آموزش غیرحضوری از طریق ارسال پیامک در طی دوران بارداری بر آگاهی و رضایت مادران باردار فریبا حقانی، شهلا شهیدی
*، فریناز منوچهری، بابک کلانتری، گلسا قاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین حمایتهای محیطی و خودآگاهی هیجانی با درگیری تحصیلی: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی سعید مهنا
*، سیاوش طالع پسند
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
انواع روشهای آموزش الکتروکاردیوگرام : کدام روش آموزش بهتر است ؟ مروری بر متون محسن ادیب حاج باقری
*، حسین کریمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
همدلی دستیاران رشتههای مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار غلامرضا خیرآبادی
*، لعیا گلشنی، نسرین مسایلی، درنا خیرآبادی، مهدخت حاجی رحیمی، مریم یاحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)