[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تدوین، پیاده‌سازی، پایش و ارزشیابی مؤلفه‌های ارتقای عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده پزشکی اصفهان
شهرزاد شهیدی، محمدرضا صبری، مریم آویژگان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین معنویت اسلامی و سلامت معنوی با اخلاق حرفه‌ای در دستیاران داخلی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران
رضا قنبری، مژگان محمدی مهر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی نظرات دانشجویان داروسازی پیرامون درس کارورزی داروخانه: رویکردی جهت ارتقای برنامه آموزشی
سجاد اسماعیلی، شادی فرسایی، محسن میناییان، اکبر حسن‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رونق آموزش مجازی در ایران: توان بالقوه‌ای که با ویروس کرونا شکوفا شد
منصور غفوری فرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش آموزش حضوری و آموزش مجازی بر نمره‌ی دانشجویان داروسازی کرمان
صالحه صبوری ، مهدی علی مردان زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اعتبار یابی مقیاس انتظار- ارزش- هزینه در دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و بوعلی سینا همدان
خسرو رشید ، ابوالقاسم یعقوبی، کامبیز کریمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پایایی و روایی مقیاس سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ایمان بهاروند، رضا قاسمی جوبنه، منصور سودانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین سلامت معنوی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
خاطره برنا، مریم موسوی نسب، زهرا جوهری ، محبوبه رمضان زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین و اعتباریابی درونی الگوی طراحی آموزش پزشکی مبتنی بر واقعیت مجازی
بهنام رسولی، خدیجه علی‌آبادی ، سعید پورروستایی اردکانی، سلیمان احمدی، محمد عسگری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت دانشجویان ترم آخر کارشناسی پرستاری در اندازه‌گیری و ثبت علایم حیاتی
عباس حسینی، زهرا حسینی زاده، پروانه اباذری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رفتارهای زورگویانه محیط‌های بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری
زهرا عبدالهی، معصومه برخورداری شریف آباد ، خدیجه نصیریانی، حسین فلاح زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی شهید بهشتی در مورد شیوه‌های ارزشیابی دروس بالینی
مریم احمد مهرابی، مریم صادقی پور رودسری، کاظم دالایی، مهشید نامداری، محمد بهناز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بحران کرونا و ضرورت بازنگری و تغییر در تدوین محتوای برنامه‌های درسی علوم پزشکی
قباد رمضانی ، مریم اعلا، اعظم نوروزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس انعطاف‎پذیری خانواده و ذهن‎آگاهی با واسطه‎گری تفکر انتقادی
الهام سلطانی بناوندی ، قاسم عسکری زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت برگزاری جلسات ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید و دانشجویان فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
معصومه حسام ، سعیده منجزی، محمد جعفر شاطرزاده یزدی، شهلا زاهدنژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روزآمدسازی برنامه درسی کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی براساس صلاحیت‌های شغلی مورد انتظار سیستم سلامت
مرضیه نجفی، نادر جهانمهر، احسان زارعی، عباس دانش کهن، محمد پالش، علی ماهر، علی ابرازه، سیما مرزبان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شبیه سازها: راهکاری برای آموزش بالینی دانشجویان در دوره پاندمی کروناویروس
اکرم ثناگو، فرشته عراقیان مجرد ، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML حضور داوطلبانه دانشجویان پرستاری در همه‌گیری کووید 19: دانشجوی پرستاری یا پرستار زودرس
رقیه نظری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استادان برای یادگیری از چه سبکی استفاده می‌کنند؟
حورا اشرفی فرد، حسین کریمی مونقی ، علی عمادزاده، حامد تابش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکترای تخصصی پرستاری در ایران و تورنتو کانادا
سعید هاشمی، زهره وفادار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ژورنال کلاب نقطه عطف دانش درمانگری و تجربه بالینی: ارائه الگو
زهرا عبدخدایی ، نجمه کی نژاد، مهتاب محمدی کیوانی، عارفه زنگی ابادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظریه‌های پرستاری در سرفصل‌های دروس برنامه‌های آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمی‌شود
رضا سعادت‌مهر ، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت‌مندی دستیاران اطفال، اورژانس وپرستاران از کارگاه‌های احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیک‌های شبیه‌سازی
شباهنگ جعفرنژاد، حمید رضا خوش نژاد ابراهیمی ، سیده مهسا محمودی نژاد دزفولی، سمیه اسمعیلیان، سرور سهرابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین معیار‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران از نگاه اساتید
هادی جلیلوند، مجتبی عبدی، مینو شهیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین درگیری تحصیلی و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام
جمیل صادقی فر ، محمدکریم بهادری، مهدی رعدآبادی، محمد شریعتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تفکر مجدد در مورد دیسیپلین‌های علمی: پیشنهاد الگوی چند لایه‌ای دیسیپلین علمی
شهرام یزدانی ، مریم حاجی‌احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اقدامات لازم برای حرکت به سوی عدالت آموزشی در آموزش عالی
شهرام یزدانی، مرضیه دشتی رحمت آبادی ، لیلا افشار، سلیمان احمدی، اکبر درخشان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فرسودگی شغلی، افسردگی و اضطراب در اعضای هیأت‌علمی یکی از بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مهناز پژمان ثانی، نیایش محبی، فرناز اعتصام، امیرعلی سهراب پور، فرزاد فاتحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی رویکرد یادگیری مادام‌العمر در رابطه بین سبک‌های یادگیری و بهزیستی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی
مجید یوسفی افراشته ، لیلا بیطرفان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی و فعال‌سازی رفتاری بر افسردگی در دانشجویان دختر خوابگاهی
زهره قدرتی اصفهانی، اعظم مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأملی درباره‌ی بهره‌گیری از تدبیر مشکل بیمار (Patient Management Problem(PMP در آزمون‌های رسمی آموزش پزشکی ایران
مینو یغمایی، علیرضا منجمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی بودجه‌بندی سؤالات بورد تخصصی رشته‌های مرتبط با سرطان بالغین در ایران در یک بازه زمانی پنج ساله
مسیح صبوری، فرشید اربابی، مصطفی دهقانی پوده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌ی دو روش آموزش به روش سخنرانی با آموزش ترکیبی در ارتقای سطوح شناختی دانشجویان پزشکی مقطع بالینی
نیره قمیان، سمیه معین درباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین ساختار عاملی و ارزیابی همسانی درونی پرسشنامه مرجعیت علمی در بین اساتید هیأت‌علمی
نسرین دبیریان، اکرم رنجبر، منوچهر کرمی، فرزانه فضلی، ناصر کامیاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین و اولویت‌بندی نیازهای آموزشی دانش‌آموختگان مامایی
ایمانه خاکی، نرگس اسکندری ، هدی احمری طهران، ساره باکویی، عصمت جعفربگلو، زهره خلجی نیا، مرضیه رئیسی، ناهید مهران، فاطمه سادات موسوی، حانیه رحیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی دوره عالی بهداشت عمومی با گرایش مدیریت و اصلاحات نظام سلامت ویژه دانشجویان استعداد درخشان
اطهر امید نجف آبادی ، مهسا قارزی، نیکو یمانی، محمدرضا رضایتمند، پژمان عقدک، آزیتا رستمی، مژگان اکبرزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان یادگیری و رضایت‌مندی دانشجویان پزشکی از ارائه درس روماتولوژی به دو شیوه‌ی آموزش حضوری و آموزش ترکیبی
مهرنوش خشنودی‌فر ، پیمان متقی، محمدرضا قادری قهفرخی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازاندیشی بر تجربه Avatar من از همایش آموزش پزشکی مجازی اروپا
مریم علیزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل عملکرد تحصیلی براساس هویت تحصیلی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی، خودکارآمدی تحصیلی
علی عبدی، آرش زندی پیام
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقدی بر معادل‌سازی واحد کارآموزی و کارآموزی در عرصه اساتید در رشته‌های بالینی غیر پزشکی
خدیجه نصیریانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راهبردهای آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر جهان در پاسخ به اثرات بیماری کووید-19
ریحانه فقیهیان، امیرعباس شیروی، عارف عارفان، فیروزه معین زاده، پریسا سلطانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبارسنجی الگوی کلاس مجازی در آموزش عالی بر اساس نظریه ارتباط‌گرایی
حسین زینلی پور ، اقبال زارعی، زهرا جهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه معیارهای ارتقای اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران با دانشگاه‌های منتخب جهان: یک مطالعه تطبیقی
شیرین کریمی، حسین کریمی مونقی، مجتبی موسوی بزاز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کرونا و بازی وارسازی آموزش
آرش نجیمی، فاطمه کریمیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‎بینی خودشفقت‎ورزی بر اساس معنای زندگی با نقش میانجی راهبردهای مقابله با تنیدگی در دانشجویان
الهام سلطانی بناوندی ، قاسم عسکری زاده، مهشید تجربه کار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مزایا و محدودیت‌های بالقوه به‌کارگیری سیستم‌های شبیه‌ساز بیمار مبتنی بر واقعیت مجازی در آموزش
طیبه بنی اسدی، لیلا شاهمرادی ، امین سلیمی لاهیجی، صادق صمصام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی در رابطه ابعاد معنای تحصیل و استرس زندگی دانشجویی در دانشجویان پرستاری
مجید یوسفی افراشته ، مسعود حجازی، نازنین داودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وزن‌دهی گزاره‌های ارزشیابی اعضای هیأت‌علمی دانشکده دندانپزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
ایمانه عسگری ، مهدی خسروی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مشکلات پیش روی آموزش پزشکی مجازی
کمال فانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان حساسیت اخلاقی دستیاران تخصصی گروه‌های داخلی و جراحی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
آذر مژنونی، محمد حسین زاده داورزنی، لیلا افشار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی از دید دانشجویان پزشکی
سلیمان احمدی ، فاطمه محمدزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فراتحلیل اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله بر پیشرفت تحصیلی
محمد باردل ، فیروز محمودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی توانمندی استاد بر کاربرد یادگیری الکترونیک: یک مدل نظری تحلیل مسیر
رقیه نظری، محمد صالح پور عمران، حمید شریف نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی هیجانات تحصیلی مثبت و منفی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و اهمال کاری تحصیلی
مهشید تجربه کار ، سمیه پوراحسان، محبوبه شمسی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مواجهه زودرس بالینی با هدف آموزش و تمرین تعهد حرفه‌‌ای
پریا بلوری‌نژاد ، عرفان شیخ بهایی، پویا طباطبایی، یاسمن صادقی، فرزان پیوده، محمد صانعیان، ساحل جوانبخت، سحاب صفری، رضا شکرانی، مهسان صمدی، اطهر امید
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عملکرد پزشک در آموزش به بیمار حین ترخیص از دیدگاه کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
محمد زمانی، بهزاد شمس ، نرگس معتمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML توافق بین همکاران: اصل بنیادین و فراموش شده در نگارش فرایند دانش پژوهی آموزشی
اسحاق مرادی، شعله بیگدلی، سیدکامران سلطانی عربشاهی، فخرالسادات میرحسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه درسی اخلاق حرفه‌ای برای دانشجویان علوم پزشکی
فریبا دهقانی، جمال سلیمی ، یداله زارع زاده، محمد آقاعلی، صادق یوسفی، کیوان بلندهمتان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش دانشجویان علوم پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا: فرصت یا تهدید
محسن حجت، زهره بادیه پیمای جهرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان دستیابی به انتظارات شغلی مبتنی بر حداقل‌های یادگیری درس بارداری زایمان در مقطع کارشناسی مامایی
پروین احسانی، نیکو یمانی، سهیلا احسانپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by