You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
میزان دستیابی به انتظارات شغلی مبتنی بر حداقلهای یادگیری درس بارداری زایمان در مقطع کارشناسی مامایی پروین احسانی، نیکو یمانی، سهیلا احسانپور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش دانشجویان علوم پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا: فرصت یا تهدید محسن حجت، زهره بادیه پیمای جهرمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی الگوی برنامه درسی اخلاق حرفهای برای دانشجویان علوم پزشکی فریبا دهقانی، جمال سلیمی
*، یداله زارع زاده، محمد آقاعلی، صادق یوسفی، کیوان بلندهمتان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
توافق بین همکاران: اصل بنیادین و فراموش شده در نگارش فرایند دانش پژوهی آموزشی اسحاق مرادی، شعله بیگدلی، سیدکامران سلطانی عربشاهی، فخرالسادات میرحسینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عملکرد پزشک در آموزش به بیمار حین ترخیص از دیدگاه کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محمد زمانی، بهزاد شمس
*، نرگس معتمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مواجهه زودرس بالینی با هدف
آموزش و تمرین تعهد حرفهای پریا بلورینژاد
*، عرفان شیخ بهایی، پویا طباطبایی، یاسمن صادقی، فرزان پیوده، محمد صانعیان، ساحل جوانبخت، سحاب صفری، رضا شکرانی، مهسان صمدی، اطهر امید
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیشبینی هیجانات تحصیلی مثبت و منفی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و اهمال کاری تحصیلی مهشید تجربه کار
*، سمیه پوراحسان، محبوبه شمسی نژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش میانجی توانمندی استاد بر کاربرد یادگیری الکترونیک: یک مدل نظری تحلیل مسیر رقیه نظری، محمد صالح پور عمران، حمید شریف نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
فراتحلیل اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله بر پیشرفت تحصیلی محمد باردل
*، فیروز محمودی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی از دید دانشجویان پزشکی سلیمان احمدی
*، فاطمه محمدزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان حساسیت اخلاقی دستیاران تخصصی گروههای داخلی و جراحی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آذر مژنونی، محمد حسین زاده داورزنی، لیلا افشار
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وزندهی گزارههای ارزشیابی اعضای هیأتعلمی دانشکده دندانپزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان ایمانه عسگری
*، مهدی خسروی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش میانجی تابآوری تحصیلی در رابطه ابعاد معنای تحصیل و استرس زندگی دانشجویی در دانشجویان پرستاری مجید یوسفی افراشته
*، مسعود حجازی، نازنین داودی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مزایا و محدودیتهای بالقوه بهکارگیری سیستمهای شبیهساز بیمار مبتنی بر واقعیت مجازی در آموزش طیبه بنی اسدی، لیلا شاهمرادی
*، امین سلیمی لاهیجی، صادق صمصام پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیشبینی خودشفقتورزی بر اساس معنای زندگی با نقش میانجی راهبردهای مقابله با تنیدگی در دانشجویان الهام سلطانی بناوندی
*، قاسم عسکری زاده، مهشید تجربه کار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه معیارهای ارتقای اعضای هیأتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی ایران با دانشگاههای منتخب جهان: یک مطالعه تطبیقی شیرین کریمی، حسین کریمی مونقی، مجتبی موسوی بزاز
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی کلاس مجازی در آموزش عالی بر اساس نظریه ارتباطگرایی حسین زینلی پور
*، اقبال زارعی، زهرا جهانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راهبردهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی برتر جهان در پاسخ به اثرات بیماری کووید-19 ریحانه فقیهیان، امیرعباس شیروی، عارف عارفان، فیروزه معین زاده، پریسا سلطانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقدی بر معادلسازی واحد کارآموزی و کارآموزی در عرصه اساتید در رشتههای بالینی غیر پزشکی خدیجه نصیریانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدل عملکرد تحصیلی براساس هویت تحصیلی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی، خودکارآمدی تحصیلی علی عبدی، آرش زندی پیام
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پزشکی از ارائه درس روماتولوژی به دو شیوهی آموزش حضوری و آموزش ترکیبی مهرنوش خشنودیفر
*، پیمان متقی، محمدرضا قادری قهفرخی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازسنجی دوره عالی بهداشت عمومی با گرایش مدیریت و اصلاحات نظام سلامت ویژه دانشجویان استعداد درخشان اطهر امید نجف آبادی
*، مهسا قارزی، نیکو یمانی، محمدرضا رضایتمند، پژمان عقدک، آزیتا رستمی، مژگان اکبرزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشآموختگان مامایی ایمانه خاکی، نرگس اسکندری
*، هدی احمری طهران، ساره باکویی، عصمت جعفربگلو، زهره خلجی نیا، مرضیه رئیسی، ناهید مهران، فاطمه سادات موسوی، حانیه رحیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین ساختار عاملی و ارزیابی همسانی درونی پرسشنامه مرجعیت علمی در بین اساتید هیأتعلمی نسرین دبیریان، اکرم رنجبر، منوچهر کرمی، فرزانه فضلی، ناصر کامیاری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسهی دو روش آموزش به روش سخنرانی با آموزش ترکیبی در ارتقای سطوح شناختی دانشجویان پزشکی مقطع بالینی نیره قمیان، سمیه معین درباری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی بودجهبندی سؤالات بورد تخصصی رشتههای مرتبط با سرطان بالغین در ایران در یک بازه زمانی پنج ساله مسیح صبوری، فرشید اربابی، مصطفی دهقانی پوده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأملی دربارهی بهرهگیری از تدبیر مشکل بیمار (Patient Management Problem(PMP در آزمونهای رسمی آموزش پزشکی ایران مینو یغمایی، علیرضا منجمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی و فعالسازی رفتاری بر افسردگی در دانشجویان دختر خوابگاهی زهره قدرتی اصفهانی، اعظم مرادی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش میانجی رویکرد یادگیری مادامالعمر در رابطه بین سبکهای یادگیری و بهزیستی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی مجید یوسفی افراشته
*، لیلا بیطرفان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
فرسودگی شغلی، افسردگی و اضطراب در اعضای هیأتعلمی یکی از بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهناز پژمان ثانی، نیایش محبی، فرناز اعتصام، امیرعلی سهراب پور، فرزاد فاتحی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اقدامات لازم برای حرکت به سوی عدالت آموزشی در آموزش عالی شهرام یزدانی، مرضیه دشتی رحمت آبادی
*، لیلا افشار، سلیمان احمدی، اکبر درخشان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تفکر مجدد در مورد دیسیپلینهای علمی: پیشنهاد الگوی چند لایهای دیسیپلین علمی شهرام یزدانی
*، مریم حاجیاحمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین درگیری تحصیلی و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام جمیل صادقی فر
*، محمدکریم بهادری، مهدی رعدآبادی، محمد شریعتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین معیارهای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران از نگاه اساتید هادی جلیلوند، مجتبی عبدی، مینو شهیدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایتمندی دستیاران اطفال، اورژانس وپرستاران از کارگاههای احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیکهای شبیهسازی شباهنگ جعفرنژاد، حمید رضا خوش نژاد ابراهیمی
*، سیده مهسا محمودی نژاد دزفولی، سمیه اسمعیلیان، سرور سهرابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نظریههای پرستاری در سرفصلهای دروس برنامههای آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمیشود رضا سعادتمهر
*، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ژورنال کلاب نقطه عطف دانش درمانگری و تجربه بالینی: ارائه الگو زهرا عبدخدایی
*، نجمه کی نژاد، مهتاب محمدی کیوانی، عارفه زنگی ابادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکترای تخصصی پرستاری در ایران و تورنتو کانادا سعید هاشمی، زهره وفادار
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استادان برای یادگیری از چه سبکی استفاده میکنند؟ حورا اشرفی فرد، حسین کریمی مونقی
*، علی عمادزاده، حامد تابش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
حضور داوطلبانه دانشجویان پرستاری در همهگیری کووید 19: دانشجوی پرستاری یا پرستار زودرس رقیه نظری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شبیه سازها: راهکاری برای آموزش بالینی دانشجویان در دوره پاندمی کروناویروس اکرم ثناگو، فرشته عراقیان مجرد
*، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روزآمدسازی برنامه درسی کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی براساس صلاحیتهای شغلی مورد انتظار سیستم سلامت مرضیه نجفی، نادر جهانمهر، احسان زارعی، عباس دانش کهن، محمد پالش، علی ماهر، علی ابرازه، سیما مرزبان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت برگزاری جلسات ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید و دانشجویان فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز معصومه حسام
*، سعیده منجزی، محمد جعفر شاطرزاده یزدی، شهلا زاهدنژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس انعطافپذیری خانواده و ذهنآگاهی با واسطهگری تفکر انتقادی الهام سلطانی بناوندی
*، قاسم عسکری زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بحران کرونا و ضرورت بازنگری و تغییر در تدوین محتوای برنامههای درسی علوم پزشکی قباد رمضانی
*، مریم اعلا، اعظم نوروزی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی شهید بهشتی در مورد شیوههای ارزشیابی دروس بالینی مریم احمد مهرابی، مریم صادقی پور رودسری، کاظم دالایی، مهشید نامداری، محمد بهناز
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رفتارهای زورگویانه محیطهای بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری زهرا عبدالهی، معصومه برخورداری شریف آباد
*، خدیجه نصیریانی، حسین فلاح زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مهارت دانشجویان ترم آخر کارشناسی پرستاری در اندازهگیری و ثبت علایم حیاتی عباس حسینی، زهرا حسینی زاده، پروانه اباذری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین و اعتباریابی درونی الگوی طراحی آموزش پزشکی مبتنی بر واقعیت مجازی بهنام رسولی، خدیجه علیآبادی
*، سعید پورروستایی اردکانی، سلیمان احمدی، محمد عسگری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط بین سلامت معنوی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطره برنا، مریم موسوی نسب، زهرا جوهری
*، محبوبه رمضان زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پایایی و روایی مقیاس سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ایمان بهاروند، رضا قاسمی جوبنه، منصور سودانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اعتبار یابی مقیاس انتظار- ارزش- هزینه در دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی و بوعلی سینا همدان خسرو رشید
*، ابوالقاسم یعقوبی، کامبیز کریمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر روش آموزش حضوری و آموزش مجازی بر نمرهی دانشجویان داروسازی کرمان صالحه صبوری
*، مهدی علی مردان زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رونق آموزش مجازی در ایران: توان بالقوهای که با ویروس کرونا شکوفا شد منصور غفوری فرد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی نظرات دانشجویان داروسازی پیرامون درس کارورزی داروخانه: رویکردی جهت ارتقای برنامه آموزشی سجاد اسماعیلی، شادی فرسایی، محسن میناییان، اکبر حسنزاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط بین معنویت اسلامی و سلامت معنوی با اخلاق حرفهای در دستیاران داخلی دانشگاههای علوم پزشکی تهران رضا قنبری، مژگان محمدی مهر
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین، پیادهسازی، پایش و ارزشیابی مؤلفههای ارتقای عملکرد گروههای آموزشی دانشکده پزشکی اصفهان شهرزاد شهیدی، محمدرضا صبری، مریم آویژگان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)