You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در دوران اپیدمی کرونا الهام شکیبا، فرزانه ابوالهادی
*، مصطفی صادقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پاندمی کرونا فرصتی برای افزایش مسؤولیتپذیری، ایثار و نوعدوستی: تجربهای از کارورز پزشکی وحید تجری، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
حضور در کلاسهای آنلاین: دغدغهای برای همه مدرسین علوم پزشکی زهرا رویانی، لیلا جویباری
*، جواد گلیج
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ژورنال کلاب آموزش پزشکی – یک ضرورت
نقد مقاله:
تعریف تحلیلی مفهوم صلاحیت فرزانه زارعی
*، مجید شفیعیان، حسن معیری، نسرین عبدی، خالد رحمانی، محی الدین امجدیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش ترکیبی بر یادگیری فرآیند پرستاری: یک مطالعه ارزشیابی آموزشی هنگامه کریمی، حسین کلاتی، صهبا امینی، نوید جمال زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایههای روانشناختی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل معصومه اصغری سلیمانی، ارسلان خان محمدی
*، علی اصغر عباسی اسفجیر، جمال صادقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تطابق دروس کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی با نیازهای شغلی این رشته از دیدگاه دانشآموختگان الهام رضوی
*، سامان دالوند، حامد زمانی، راضیه گودرزی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین بازخورد مدرس با دلزدگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی: تحلیل نقش میانجی ارزش تکلیف مجید یوسفی افراشته
*، زهره دهقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین تجارب زیسته تحصیلی به عنوان دانشجوی دکتری پرستاری زینب ابراهیم پور، اکرم ثناگو، لیلا جوییاری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری داروشناسی و دارودرمانی در
آموزش بالینی پزشکی علی حاجی احمدیان، زهره قمری زارع
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدل مفهومی حرفهایگرایی در آموزش پزشکان مبتنی بر گفتمان کارورزان، پرستاران و بیماران آرزو وسیلی، نرگس کشتی آرای
*، علیرضا یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش راهبردهای مقابلهای در اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بوشهر سمانه دهقان انبوی، فاطمه علی اکبری، زینب جوکار
*، فریده نجفی، مرضیه محمودی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان پرستاری و مربیان بالینی از ارزشیابی
بر مبنای لاگبوک امیرمالک نخعی زاده، هنگامه کریمی، زهرا فتوکیان
*، مهشاد حسن سروری، میکائیل بابایانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جایگاه استدلال بالینی در آموزش الکترونیک: آنچه پاندمی کرونا به ما یادآوری کرد علیرضا منجمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش مصاحبه انگیزشی بر نظمجویی شناختی هیجان و درگیری تحصیلی دانشجویان سجاد پناهی فر، ژیلا ماهری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط بین معدل دو سال اول و نمره آزمون جامع علوم پایه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی تبریز آیلا بهرامیان، رامین نگاهداری، مهدی عابد کهنموئی، محمداسماعیل ابراهیمی، کتایون کاتبی، کیمیا گل محمدی، فاطمه دباغی تبریز
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازبینی فرمهای ارزشیابی تدریس نظری، آموزش بالینی و عملی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهاره طحانی
*، اطهر امید، پریسا ملک احمدی، بیتا موحدیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مشارکت در برنامههای یادگیری الکترونیکی: بررسی آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مریم جهانبخش
*، سحر احمدی، سکینه سقائیان نژاد اصفهانی، آرش نجیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آمایش سرزمین با رویکرد آموزش عالی سلامت بر توسعه پایدار و عدالت آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک فاطمه عرب، فرشیده ضامنی
*، ترانه عنایتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه اشتیاق به یادگیری همراه در دانشجویان علوم پزشکی قبل و بعد از شروع بیماری کووید 19 نیره باغچقی
*، حمیدرضا کوهستانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی روایی و پایایی مقیاس کوتاه تنظیم انگیزش در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زهرا خزاعلی، محمد سلطانیزاده
*، خدیجه خزاعلی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی مؤلفههای تأثیرگذار بر آیندهپژوهی آموزش علوم پزشکی مبتنی بر رویکرد پویایی رقابتی فاطمه حسن پور، فاطمه طاهری
*، وحید فلاح
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کووید-19 و اثر بر آموزش علوم تشریحی مهرداد قربانلو، فاطمه مرادی، روناک شعبانی، مهدی مهدی زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین عناصر مهم در ارزیابی استاد راهنمای پایاننامه دانشجویان
علوم پزشکی: یک پژوهش کیفی بهزاد فولادی دهقی، الهام جهانی فرد، زهرا فرشادزاده، عفت عباسی منتظری، الهام مراغی، اکبر بابائی حیدرآبادی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
چالشها و موانع اجرای مدل آموزشی پرسپتورشیپ در عرصه
آموزش بالینی پرستاری سلیمان احمدی، سارا شهبازی، ستاره اقبال
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی مداخله آموزشی تکنولوژی-محور مبتنی بر مورد با شیوه حضوری حسینعلی خلیلی، ناهید ظریف صنایعی
*، مانوش مهرابی، زهرا شایان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین تجارب دستیاران پزشکی از تصمیمگیری بالینی: یک مطالعه کیفی مینا هاشمی پرست، رضا نگارنده، رضا غفاری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی طی همهگیری کرونا ویروس 2019
در دانشجویان پزشکی فرزین باقری شیخانگفشه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان و منابع استرس کووید-19 در دانشجویان علوم پزشکی و عوامل مرتبط با آن نیره باغچقی، حمیدرضا کوهستانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین روابط ابژه با تحمل پریشانی هیجانی در دانشجویان دانشکده پرستاری تهران محمودرضا تخیری
*، محمدکاظم فخری، رمضان حسنزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مؤلفههای کلیدی (Key Features) و آزمون مؤلفههای کلیدی
(Key Feature Problems) چه تفاوتی دارند؟ مینو یغمایی، علیرضا منجمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سنجش صلاحیت انجام مهارتهای بالینی
دانشجویان کارشناسی پرستاری ترم آخر عباس حسینی، زهرا حسینی زاده، پروانه اباذری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اهمیت گنجاندن درس تربیت بدنی تخصصی در برنامه درسی رشته فوریتهای پزشکی نیره باغچقی
*، حمیدرضا کوهستانی، مهدی مصری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تقلب در آزمون مجازی و راهکارهای پیشگیری از آن فرشته عراقیان
*، لیلا جویباری، اکرم ثناگو، طاهره یعقوبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی یادگیری الکترونیکی در
دانشگاههای علوم پزشکی رقیه ساجدی
*، عباس خورشیدی، فاطمه حمیدی فر، حمید مقدسی، امیر حسین محمودی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی و کارگاهی بر میزان یادگیری
دانشجویان پرستاری هنگامه امیری، مهران نقی بیرانوند
*، نسیم اللهویردی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجربه زیسته دانشجویان مشروطی علوم پزشکی از افت تحصیلی، یک مطالعه پدیدارشناسانه آیت سهرابی، علی مهداد
*، احمد صادقی، اصغر آقایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تطبیقی نظام ارزشیابی آموزشی اعضای هیأتعلمی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران مهدی حقیقی، احمد اکبری، مسلم چرابین
*، محمد کریمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین نقاط قوت و ضعف وضعیت ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش الکترونیک در دانشگاههای علوم پزشکی کاوه اسلامی
*، حاتم بوستانی، منصور ظهیری، سیمین جهانی، بهزاد فولادی دهقی، آرش سلحشوری، رضا ارجمند، اکبر بابائی حیدرآبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی مؤلفههای مدیریت استعداد اعضای هیأتعلمی در دانشگاههای علوم پزشکی: یک مطالعه فراترکیب الهام کیخا، احمد کیخا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش آنلاین توسط دانشجویان پرستاری در دوران همهگیری بیماری کووید 19 اسماعیل حسین زاده، طیبه علی آبادی، ناهید دهقان نیری
*، پردیس رحمت پور، حمید شریف نیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سیر تحولات آموزش پرستاری در اصفهان: یک مطالعه تاریخی الهه سادات ضیایی، سیما بابایی
*، فریبا طالقانی، محسن شهریاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبلور حرفهایگرایی در دانشجویان پزشکی: آموزش و پیامدهای آن آرزو وسیلی، نرگس کشتی آرای
*، علیرضا یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آمایش سرزمینی: ضرورت یکسانسازی گفتمان سیاستی و تدوین یک سند جامع ملی در گام دوم انقلاب اسلامی عطاءاله پورعباسی، محمدحسین آیتی، زهرا خیری، علی اکبر حق دوست
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایت دانشجویان تکنولوژی جراحی از نقش مربی در دوره کارآموزی بالینی احمد انتظاری، محمد ترکاشوند، زهرا ترکاشوند
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی چارچوب ویژگیهای سازمانی تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی در دانشگاههای علوم پزشکی محمد سعید اکبری، امین باقری کراچی
*، علیرضا قاسمی زاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتقای کیفیت یادگیری بالینی دانشجویان مامایی با بهکارگیری مدل یک به یک: رویکرد اقدامپژوهی بهناز انجذاب، مریم دافعی، مهشید بکائی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه سنجش توانمندی اعضای هیأتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی نسرین الهی
*، ندا صیادی، مهرناز مرادی کل بلندی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان انطباق محتوای برنامه درسی دندانپزشکی عمومی با نیازهای شغلی از دیدگاه دندانپزشکان شاغل بیرجند زهرا رضایی، خیرالنساء رمضان زاده، حمید عباس زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نظرات اساتید و مربیان در مورد برنامهی درسی کارشناسی ارشد روان پرستاری: مطالعه کیفی محمد طاهری، ابوالفضل ره گوی
*، مسعود فلاحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری بر نقش، جایگاه و کاربرد اندازهگیری سایکومتریک در آزمونهای آموزش پزشکی مریم اکبری لاکه
*، سارا شهبازی، نسرین خواجه علی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازنگری برنامه درسی رشته سیاستگذاری سلامت در مقطع
دکتری تخصصی لیلا دشمنگیر، رحیم خدایاری زرنق، بیژن گرایلی، مینو علیپوری سخا، حکیمه مصطفوی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده ازفیلم در آموزش تکنیک رادیوگرافی پری اپیکال نیمساز در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مژده مهدی زاده، رویا ملاباشی
*، لادن خرمی، محمد مهدی سلطانی، احمد رضا خاکسار بلداجی، سید میلاد لسانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
12 نکته برای برگزاری یک گزارش صبحگاهی مجازی موفق: بیان یک تجربه محسن نصیری طوسی، عظیم میرزازاده
*، ندا نادری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)