You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در دوران اپیدمی کرونا
الهام شکیبا، فرزانه ابوالهادی *، مصطفی صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پایان‌نامه، مدعا، رساله
مینو یغمایی، علیرضا منجمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پاندمی کرونا فرصتی برای افزایش مسؤولیت‌پذیری، ایثار و نوع‌دوستی: تجربه‌ای از کارورز پزشکی
وحید تجری، اکرم ثناگو، لیلا جویباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استعاره
مینو یغمایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML حضور در کلاس‌های آنلاین: دغدغه‌ای برای همه مدرسین علوم پزشکی
زهرا رویانی، لیلا جویباری *، جواد گلیج
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ژورنال کلاب آموزش پزشکی – یک ضرورت نقد مقاله: تعریف تحلیلی مفهوم صلاحیت
فرزانه زارعی *، مجید شفیعیان، حسن معیری، نسرین عبدی، خالد رحمانی، محی الدین امجدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش ترکیبی بر یادگیری فرآیند پرستاری: یک مطالعه ارزشیابی آموزشی
هنگامه کریمی، حسین کلاتی، صهبا امینی، نوید جمال زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه‌های روانشناختی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
معصومه اصغری سلیمانی، ارسلان خان محمدی *، علی اصغر عباسی اسفجیر، جمال صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تطابق دروس کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی با نیازهای شغلی این رشته از دیدگاه دانش‌آموختگان
الهام رضوی *، سامان دالوند، حامد زمانی، راضیه گودرزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین بازخورد مدرس با دلزدگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی: تحلیل نقش میانجی ارزش تکلیف
مجید یوسفی افراشته *، زهره دهقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجارب زیسته تحصیلی به عنوان دانشجوی دکتری پرستاری
زینب ابراهیم پور، اکرم ثناگو، لیلا جوییاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری داروشناسی و دارودرمانی در آموزش بالینی پزشکی
علی حاجی احمدیان، زهره قمری زارع *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل مفهومی حرفه‌ای‌گرایی در آموزش پزشکان مبتنی بر گفتمان کارورزان، پرستاران و بیماران
آرزو وسیلی، نرگس کشتی آرای *، علیرضا یوسفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش راهبرد‌های مقابله‌ای در اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بوشهر
سمانه دهقان انبوی، فاطمه علی اکبری، زینب جوکار *، فریده نجفی، مرضیه محمودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پرستاری و مربیان بالینی از ارزشیابی بر مبنای لاگ‌بوک
امیرمالک نخعی زاده، هنگامه کریمی، زهرا فتوکیان *، مهشاد حسن سروری، میکائیل بابایانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه استدلال بالینی در آموزش الکترونیک: آنچه پاندمی کرونا به ما یادآوری کرد
علیرضا منجمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مصاحبه انگیزشی بر نظم‌جویی شناختی هیجان و درگیری تحصیلی دانشجویان
سجاد پناهی فر، ژیلا ماهری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین معدل دو سال اول و نمره آزمون جامع علوم پایه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی تبریز
آیلا بهرامیان، رامین نگاهداری، مهدی عابد کهنموئی، محمداسماعیل ابراهیمی، کتایون کاتبی، کیمیا گل محمدی، فاطمه دباغی تبریز *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازبینی فرم‌های ارزشیابی تدریس نظری، آموزش بالینی و عملی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بهاره طحانی *، اطهر امید، پریسا ملک احمدی، بیتا موحدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مشارکت در برنامه‌های یادگیری الکترونیکی: بررسی آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم جهانبخش *، سحر احمدی، سکینه سقائیان نژاد اصفهانی، آرش نجیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آمایش سرزمین با رویکرد آموزش عالی سلامت بر توسعه پایدار و عدالت آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک
فاطمه عرب، فرشیده ضامنی *، ترانه عنایتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اشتیاق به یادگیری همراه در دانشجویان علوم پزشکی قبل و بعد از شروع بیماری کووید 19
نیره باغچقی *، حمیدرضا کوهستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی روایی و پایایی مقیاس کوتاه تنظیم انگیزش در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
زهرا خزاعلی، محمد سلطانی‌زاده *، خدیجه خزاعلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آینده‌پژوهی آموزش علوم پزشکی مبتنی بر رویکرد پویایی رقابتی
فاطمه حسن پور، فاطمه طاهری *، وحید فلاح
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کووید-19 و اثر بر آموزش علوم تشریحی
مهرداد قربانلو، فاطمه مرادی، روناک شعبانی، مهدی مهدی زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مجازی و سکوت کلاسی؛ کرونا فرصتی برای نگاهی به واقعیت
رضا بهنام فر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین عناصر مهم در ارزیابی استاد راهنمای پایان‌نامه دانشجویان علوم پزشکی: یک پژوهش کیفی
بهزاد فولادی دهقی، الهام جهانی فرد، زهرا فرشادزاده، عفت عباسی منتظری، الهام مراغی، اکبر بابائی حیدرآبادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌ها و موانع اجرای مدل آموزشی پرسپتورشیپ در عرصه آموزش بالینی پرستاری
سلیمان احمدی، سارا شهبازی، ستاره اقبال *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی مداخله آموزشی تکنولوژی-محور مبتنی بر مورد با شیوه حضوری
حسینعلی خلیلی، ناهید ظریف صنایعی *، مانوش مهرابی، زهرا شایان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجارب دستیاران پزشکی از تصمیم‎گیری‎ بالینی: یک مطالعه کیفی
مینا هاشمی پرست، رضا نگارنده، رضا غفاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فرسودگی و اهمال‌کاری تحصیلی طی همه‌گیری کرونا ویروس 2019 در دانشجویان پزشکی
فرزین باقری شیخانگفشه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان و منابع استرس کووید-19 در دانشجویان علوم پزشکی و عوامل مرتبط با آن
نیره باغچقی، حمیدرضا کوهستانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه‌ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین روابط ابژه با تحمل پریشانی هیجانی در دانشجویان دانشکده پرستاری تهران
محمودرضا تخیری *، محمدکاظم فخری، رمضان حسن‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مؤلفه‌های کلیدی (Key Features) و آزمون مؤلفه‌‌های‌ کلیدی (Key Feature Problems) چه تفاوتی دارند؟
مینو یغمایی، علیرضا منجمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنجش صلاحیت انجام مهارت‌های بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری ترم آخر
عباس حسینی، زهرا حسینی زاده، پروانه اباذری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اهمیت گنجاندن درس تربیت بدنی تخصصی در برنامه درسی رشته فوریت‌های پزشکی
نیره باغچقی *، حمیدرضا کوهستانی، مهدی مصری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تقلب در آزمون مجازی و راه‌کارهای پیشگیری از آن
فرشته عراقیان *، لیلا جویباری، اکرم ثناگو، طاهره یعقوبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
رقیه ساجدی *، عباس خورشیدی، فاطمه حمیدی فر، حمید مقدسی، امیر حسین محمودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی و کارگاهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری
هنگامه امیری، مهران نقی بیرانوند *، نسیم اللهویردی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجربه زیسته دانشجویان مشروطی علوم پزشکی از افت تحصیلی، یک مطالعه پدیدارشناسانه
آیت سهرابی، علی مهداد *، احمد صادقی، اصغر آقایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تطبیقی نظام ارزشیابی آموزشی اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران
مهدی حقیقی، احمد اکبری، مسلم چرابین *، محمد کریمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و ارائه مدل فرونتیک برای حل بحران مراقبت سلامت
سعیده بابایی، علیرضا منجمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین نقاط قوت و ضعف وضعیت ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش الکترونیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی
کاوه اسلامی *، حاتم بوستانی، منصور ظهیری، سیمین جهانی، بهزاد فولادی دهقی، آرش سلحشوری، رضا ارجمند، اکبر بابائی حیدرآبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی مؤلفه‌های مدیریت استعداد اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی: یک مطالعه فراترکیب
الهام کیخا، احمد کیخا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش آنلاین توسط دانشجویان پرستاری در دوران همه‌گیری بیماری کووید 19
اسماعیل حسین زاده، طیبه علی آبادی، ناهید دهقان نیری *، پردیس رحمت پور، حمید شریف نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سیر تحولات آموزش پرستاری در اصفهان: یک مطالعه تاریخی
الهه سادات ضیایی، سیما بابایی *، فریبا طالقانی، محسن شهریاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کیفی برنامه تحول و نوآوری درآموزش پزشکی
سلیمان احمدی، محسن اعرابی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبلور حرفه‌ای‌گرایی در دانشجویان پزشکی: آموزش و پیامدهای آن
آرزو وسیلی، نرگس کشتی آرای *، علیرضا یوسفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آمایش سرزمینی: ضرورت یکسان‌سازی گفتمان سیاستی و تدوین یک سند جامع ملی در گام دوم انقلاب اسلامی
عطاءاله پورعباسی، محمدحسین آیتی، زهرا خیری، علی اکبر حق دوست *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت دانشجویان تکنولوژی جراحی از نقش مربی در دوره کارآموزی بالینی
احمد انتظاری، محمد ترکاشوند، زهرا ترکاشوند *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی چارچوب ویژگی‌های سازمانی تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی در دانشگاه‌ها‌ی علوم پزشکی
محمد سعید اکبری، امین باقری کراچی *، علیرضا قاسمی زاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتقای کیفیت یادگیری بالینی دانشجویان مامایی با به‌کارگیری مدل یک به یک: رویکرد اقدام‌پژوهی
بهناز انجذاب، مریم دافعی، مهشید بکائی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباریابی پرسشنامه سنجش توانمندی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی
نسرین الهی *، ندا صیادی، مهرناز مرادی کل بلندی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان انطباق محتوای برنامه درسی دندانپزشکی عمومی با نیازهای شغلی از دیدگاه دندانپزشکان شاغل بیرجند
زهرا رضایی، خیرالنساء رمضان زاده، حمید عباس زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظرات اساتید و مربیان در مورد برنامه‌ی درسی کارشناسی ارشد روان پرستاری: مطالعه کیفی
محمد طاهری، ابوالفضل ره گوی *، مسعود فلاحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر نقش، جایگاه و کاربرد اندازه‌گیری سایکومتریک در آزمون‌های آموزش پزشکی
مریم اکبری لاکه *، سارا شهبازی، نسرین خواجه علی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازنگری برنامه درسی رشته سیاست‌گذاری سلامت در مقطع دکتری تخصصی
لیلا دشمنگیر، رحیم خدایاری زرنق، بیژن گرایلی، مینو علیپوری سخا، حکیمه مصطفوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش‌های عامل آموزشی و یادگیری
سمیه مهتدی *، محمدرضا نیلی احمدآبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده ازفیلم در آموزش تکنیک رادیوگرافی پری اپیکال نیمساز در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مژده مهدی زاده، رویا ملاباشی *، لادن خرمی، محمد مهدی سلطانی، احمد رضا خاکسار بلداجی، سید میلاد لسانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML 12 نکته برای برگزاری یک گزارش صبحگاهی مجازی موفق: بیان یک تجربه
محسن نصیری طوسی، عظیم میرزازاده *، ندا نادری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education