You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML برنامه درسی پوچ: مغفول یا بی‌اثر؟
حبیب اله رضایی، نیکو یمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نمرات آزمون تشریحی و چندگزینه‌ای درس بیماری‌های کلیه و بررسی نقطه نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص تأثیرآزمون‌ها بر مطالعه
شهرزاد شهیدی، وجیهه وفامهر *، محمد دادگسترنیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیرآموزش مهارت‎های تحصیلی-حرفه‌ای بر ادراک دانشجویان از محیط آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
محبوبه السادات کدخدایی *، مهناز اخوان تفتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای نشاط سازمانی اعضای هیأت‌علمی در موقعیت‌های استخدامی مختلف
محمد کهخایی، ناصر ناستی زایی *، افسانه مرزیه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه مهارت‌های تفکر انتقادی و راهبردهای فراشناختی با سواداطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
شمس الدین هاشمی مقدم، زهرا مسلمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت فیلد آموزشی کارآموزی و کارورزی پزشکی اجتماعی از نظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
عبدالرحیم افخم‌زاده، محمدعزیز رسولی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه انتظارات و ادراکات دانشجویان داروسازی در مورد کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر مبنای مدل سروکوال
امیدرضا نخعی، سید مسعود حسینی *، ویدا وکیلی، احسان موسی فرخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل محدود‌کننده و تسهیل‌گرهای اثربخشی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
پروانه اباذری، محبوبه نم نباتی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل مفهوم توانمندی یادگیری و ارتقای مبتنی بر عمل به روش واکر و آوانت
شهرام یزدانی، آرزو فرج پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی آموزشی دوره‌های توانمندسازی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فروغ توکلی دستجردی، محمدرضا نیستانی، سید‌ابراهیم میرشاه جعفری، نیکو یمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان دستیابی کارورزان پزشکی به حداقل‌های یادگیری ناخوشی‌های شایع کودکان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فروزان محبی، مجید خادمیان *، فریبا حقانی، نیکو یمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان در مورد واحدهای درسی رشته کارشناسی علوم تغذیه
ابراهیم فلاحی، راضیه قبادی حمزه خانی، شیرین قاضی، علی فرهادی، سجاد روستا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی عوامل مؤثر بر رشد سرمایه فکری اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور
تهمینه بختیاری، سعید صفاریان همدانی *، ترانه عنایتی، امرالله روزبهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه رضایت تحصیلی و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور
سید داود مفتاق *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا فقط نویسندۀ مسئول، مسئول است؟
مینو یغمایی، علیرضا منجمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
عبدالحسین شکورنیا *، مریم اسلمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی گفتمان حاکم بر کلاس‌های نظری دوره کارشناسی پرستاری
علیرضا یوسفی، احمدرضا یزدان نیک، سپیده محمدی *، تاج محمد آرازی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس اسکیزوفرنی به روش نمایش فیلم و کلیپ آموزشی و روش سنتی
مصطفی نجفی، رویا ملاباشی *، زهرا قضاوی، محمد کاظم نجفی، عارفه موسوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل انگیزشی مؤثر بر عملکرد آموزشی اعضای هیأت‌علمی
مجید میرمحمدخانی، مرضیه رضایی، پریسا کوهساریان، فاطمه اسکندری، فرزانه ناظمی، علی خالقیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد علل غیبت از کلاس‌های تئوری
منصور مسجدی، راضیه نشاط آور *، لیلا معینی، عاطفه ثقه الاسلام، علی رفعتی، شاهرخ عزت زادگان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا آزمون "توافق متن" جایگزین معتبری برای ارزیابی قضاوت بالینی دانشجویان پرستاری است؟
نفیسه حکمتی‌پور، لیلا جویباری *، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML هم دلی دستیاران رشته‌های مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار
فائزه سلطانی *، سید فخرالدین حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی
ملیحه پورکیانی *، محمدرضا فروتنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی
آذر خزائی، رحیم مرادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وب 2 در آموزش پزشکی: رویکردی متن پژوهانه
فریبا حقانی، عذرا دائی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
ابراهیم امینی، محمد حسن صیف *، احمد رستگار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر به کارگیری شیوه آموزش استاد محور و آموزش توسط همتا در ارتقای برخی مهارت‌های بالینی دانشجویان مامایی
رضیه حاتمی راد *، نیکو یمانی، سهیلا احسان‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و ارزیابی برنامه جامع کارآموزی برای دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت
پیمان رضایی *، شهلا دمنابی، لیلا قادری نانسا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و امکان‌سنجی الگوی برنامه‌ی درسی پست مدرن به منظور کاربرد آن در نظام آموزش عالی ایران
مینا کریمی، عزت الله نادری *، مریم سیف نراقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر یادگیری دانشجویان علوم پزشکی: مطالعه مروری
محسن ادیب حاج باقری *، محمد احسان ادیب، سکینه جدی آرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش خودناتوان‌سازی تحصیلی، رفتارهای ایذایی و ادراک از ساختار هدفی کلاس، در تقلب تحصیلی دانشجویان داروسازی
ابوالفضل فرید *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنتز پژوهی اثربخشی یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی و الزامات آن در طراحی و اجرا
سیدمحسن عزیزی *، مهران فرج اللهی، فرهاد سراجی، محمدرضا سرمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تاثیر سه روش آموزشی سخنرانی، یادگیری الکترونیکی و نقشه مفهومی در تدریس پرستاری کودکان
جمیله رمضانی *، محمد حسینی، محمد قادری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان پرستاری در سه رویکرد متفاوت تدریس درس زبان انگلیسی
ایوب گرشاسبی *، الهام خورسند، علی تقی زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
حبیب اله رضایی، بهاره بهمن بیجاری، امین بیگ‌زاده، سیدمصطفی سید عسکری، الهام خدیر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین راهنمای جامع آزمون مصاحبه‌های کوتاه متعدد: گامی در جهت پیاده‌سازی مصاحبه‌های ساختارمند در پذیرش داوطلبان دوره دکترای تخصصی
محبوبه خباز مافی نژاد، عظیم میرزازاده *، سارا مرتاض هجری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی برون‌داد پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه: یک پیشنهاد برای تخصیص منابع مالی متناسب با عملکرد پژوهشی
مرجان منصوریان، مهدی نعمت بخش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه نقش‌های حرفه‌ای پرستاری در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری
بهروز مشتاقی هنروران، محمد نانی، دلارام کمالی، ملیحه صادق نژاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برخی توانمندی‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان کارشناسی پرستاری دانشگاه‌های آزاد و دولتی مراغه درسال1394
رضا غفاری، مژگان میر غفوروند میر غفوروند، رقیه عباسیان *، علی جنتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت آموزش در حیطه تمرکز بر نیروی کار: مدل ایرانی مدیریت کیفیت آموزش
حسین ابراهیمی پور، علی وفایی نجار، سیده الهه حسینی، هاجر حقیقی، سعید محمدپور، پیام محمودیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ابزارها و روش‌های آموزش مبتنی بر اینترنت در آموزش علوم پزشکی
فریبا حقانی *، حبیب‌اله رضایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان انطباق دروس بالینی دانشجویان پرستاری با وظایف شغلی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز
علیرضا یوسفی *، ابوالقاسم امینی، سهیلا احسانپور، رقیه محمودیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری خودراهبر
داود طهماسب‌زاده شیخلار *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی گرایانه بی‌انگیزگی در رابطه باورهای انگیزشی، پیشرفت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی
فاطمه ناصری *، حسین کارشکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگاهی به مقالات فارسی‌زبان چاپ ‌شده در حوزه آموزش علوم پزشکی
محمد فخاری *، طاهره چنگیز، علیرضا یوسفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر دو روش تدریس «سخنرانی» و «شبیه‌سازی با استفاده از بیمارنما» در ارتقای دانش و عملکرد مراقبین سلامت
جلال هاشمی، سپیده جمشیدیان، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدلی برای رتبه‌بندی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
محمدرضا محمدی سلیمانی، شهرزاد سنجری *، فریبرز درتاج، علی دلاور، حسین شکری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان مرکز فوریت‌ها و پرستاران اورژانس مراکزآموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
علیرضا ایرج پور *، فاطمه نظری، موسی علوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین اهداف آموزشی و توانمندی‌های مورد انتظار در آموزش سلامت معنوی به گروه علوم پزشکی
نادره معماریان، سیده زهرا نهاردانی *، مریم رسولی، کوروش وحید شاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مبتنی بر فضای مجازی بر توانمندی روانشناختی پرستاران سطح دوم مراقبتی ویژه نوزادان
ملیحه کدیور *، نعیمه سیدفاطمی سیدفاطمی، میترا ذوالفقاری، عباس مهران، زهره حسین‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر بازخورد در آموزش مامایی
شادی گلی *، حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی، مرجان گلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت نظارت بالینی درآموزش مامایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلیمان احمدی، لیلا وفایی نژاد *، حمید رضا برادران، هلن درگاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون مدل هفت عاملی انگیزش تحصیلی (MUSIC) در دانشجویان علوم پزشکی
فرزانه میکائیلی منیع *، الهام صالحی، رحیم بقایی، مهران علی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش آموزشی مبتنی بر چندرسانه و ایفای نقش برآگاهی و نگرش دانشجویان مامایی نسبت به زایمان طبیعی
مهدیه زنگی آبادی زاده *، مرضیه سعیدیان، شعله شاهین فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل کیفیت آزمون عینی ساختارمند بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
سارا مرتاض هجری، محمد جلیلی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های مطلوب سیاست‌های آموزش عالی با تأکید بر رویکرد یادگیری مادام‌العمر: دیدگاه اساتید
میترا کامیابی، احمد علی فروغی ابری *، محمد حسین یارمحمدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقدی بر آیین‌نامه تسهیلات ویژه دانشجویان استعداد درخشان: توجه به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) به عنوان یک ضرورت فراموش شده
سارا شهسواری، زهره بادیه پیمای جهرمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی خود و عوامل مؤثر بر آن: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان
محسن ادیب حاج باقری *، محمد جواد عربی متین آبادی، زهرا قدیرزاده، حامد موجودی، انصاری پور محمد مهدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل علی تطبیقی فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور
محمد حسن صیف *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت، به عنوان عاملی تأثیر گذار بر عملکرد تحصیلی، بر اساس تیپ شخصیتی D و سبک‌های شوخ‌طبعی در دانشجویان پزشکی
مریم پورمیرزایی *، قاسم عسکری زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education