You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسه نمرات آزمون تشریحی و چندگزینهای درس بیماریهای کلیه و بررسی نقطه نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص تأثیرآزمونها بر مطالعه شهرزاد شهیدی، وجیهه وفامهر
*، محمد دادگسترنیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیرآموزش مهارتهای تحصیلی-حرفهای بر ادراک دانشجویان از محیط آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محبوبه السادات کدخدایی
*، مهناز اخوان تفتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی مقایسهای نشاط سازمانی اعضای هیأتعلمی در موقعیتهای استخدامی مختلف محمد کهخایی، ناصر ناستی زایی
*، افسانه مرزیه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه مهارتهای تفکر انتقادی و راهبردهای فراشناختی با سواداطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی شمس الدین هاشمی مقدم، زهرا مسلمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت فیلد آموزشی کارآموزی و کارورزی پزشکی اجتماعی از نظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان عبدالرحیم افخمزاده، محمدعزیز رسولی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه انتظارات و ادراکات دانشجویان داروسازی در مورد کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر مبنای مدل سروکوال امیدرضا نخعی، سید مسعود حسینی
*، ویدا وکیلی، احسان موسی فرخانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل محدودکننده و تسهیلگرهای اثربخشی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری پروانه اباذری، محبوبه نم نباتی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل مفهوم توانمندی یادگیری و ارتقای مبتنی بر عمل به روش واکر و آوانت شهرام یزدانی، آرزو فرج پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازسنجی آموزشی دورههای توانمندسازی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فروغ توکلی دستجردی، محمدرضا نیستانی، سیدابراهیم میرشاه جعفری، نیکو یمانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان دستیابی کارورزان پزشکی به حداقلهای یادگیری ناخوشیهای شایع کودکان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فروزان محبی، مجید خادمیان
*، فریبا حقانی، نیکو یمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان در مورد واحدهای درسی رشته کارشناسی علوم تغذیه ابراهیم فلاحی، راضیه قبادی حمزه خانی، شیرین قاضی، علی فرهادی، سجاد روستا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد سرمایه فکری اعضای هیأتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور تهمینه بختیاری، سعید صفاریان همدانی
*، ترانه عنایتی، امرالله روزبهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه رضایت تحصیلی و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور سید داود مفتاق
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مهارتهای تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی
جندی شاپور اهواز
عبدالحسین شکورنیا
*، مریم اسلمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
واکاوی گفتمان حاکم بر کلاسهای نظری دوره کارشناسی پرستاری علیرضا یوسفی، احمدرضا یزدان نیک، سپیده محمدی
*، تاج محمد آرازی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس اسکیزوفرنی به روش نمایش فیلم و کلیپ آموزشی و روش سنتی مصطفی نجفی، رویا ملاباشی
*، زهرا قضاوی، محمد کاظم نجفی، عارفه موسوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل انگیزشی مؤثر بر عملکرد آموزشی اعضای هیأتعلمی مجید میرمحمدخانی، مرضیه رضایی، پریسا کوهساریان، فاطمه اسکندری، فرزانه ناظمی، علی خالقیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد علل غیبت از کلاسهای تئوری منصور مسجدی، راضیه نشاط آور
*، لیلا معینی، عاطفه ثقه الاسلام، علی رفعتی، شاهرخ عزت زادگان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا آزمون "توافق متن" جایگزین معتبری برای ارزیابی قضاوت بالینی دانشجویان پرستاری است؟ نفیسه حکمتیپور، لیلا جویباری
*، اکرم ثناگو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
هم دلی دستیاران رشتههای مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار فائزه سلطانی
*، سید فخرالدین حسینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی آذر خزائی، رحیم مرادی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر تابآوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراهیم امینی، محمد حسن صیف
*، احمد رستگار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر به کارگیری شیوه آموزش استاد محور و آموزش توسط همتا در ارتقای برخی مهارتهای بالینی دانشجویان مامایی رضیه حاتمی راد
*، نیکو یمانی، سهیلا احسانپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و ارزیابی برنامه جامع کارآموزی برای دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت پیمان رضایی
*، شهلا دمنابی، لیلا قادری نانسا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و امکانسنجی الگوی برنامهی درسی پست مدرن به منظور کاربرد آن در نظام آموزش عالی ایران مینا کریمی، عزت الله نادری
*، مریم سیف نراقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر یادگیری دانشجویان علوم پزشکی: مطالعه مروری محسن ادیب حاج باقری
*، محمد احسان ادیب، سکینه جدی آرانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش خودناتوانسازی تحصیلی، رفتارهای ایذایی و ادراک از ساختار هدفی کلاس، در تقلب تحصیلی دانشجویان داروسازی ابوالفضل فرید
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سنتز پژوهی اثربخشی یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی و الزامات آن در طراحی و اجرا سیدمحسن عزیزی
*، مهران فرج اللهی، فرهاد سراجی، محمدرضا سرمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تاثیر سه روش آموزشی سخنرانی، یادگیری الکترونیکی و نقشه مفهومی در تدریس پرستاری کودکان جمیله رمضانی
*، محمد حسینی، محمد قادری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان پرستاری در سه رویکرد متفاوت تدریس درس زبان انگلیسی ایوب گرشاسبی
*، الهام خورسند، علی تقی زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان حبیب اله رضایی، بهاره بهمن بیجاری، امین بیگزاده، سیدمصطفی سید عسکری، الهام خدیر
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین راهنمای جامع آزمون مصاحبههای کوتاه متعدد:
گامی در جهت پیادهسازی مصاحبههای ساختارمند در پذیرش داوطلبان دوره دکترای تخصصی
محبوبه خباز مافی نژاد، عظیم میرزازاده
*، سارا مرتاض هجری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی برونداد پژوهشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه:
یک پیشنهاد برای تخصیص منابع مالی متناسب با عملکرد پژوهشی
مرجان منصوریان، مهدی نعمت بخش
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جایگاه نقشهای حرفهای پرستاری در پایاننامههای کارشناسی ارشد پرستاری بهروز مشتاقی هنروران، محمد نانی، دلارام کمالی، ملیحه صادق نژاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه برخی توانمندیهای حرفهای دانشآموختگان کارشناسی پرستاری دانشگاههای آزاد و دولتی مراغه درسال1394 رضا غفاری، مژگان میر غفوروند میر غفوروند، رقیه عباسیان
*، علی جنتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی کیفیت آموزش در حیطه تمرکز بر نیروی کار: مدل ایرانی مدیریت کیفیت آموزش حسین ابراهیمی پور، علی وفایی نجار، سیده الهه حسینی، هاجر حقیقی، سعید محمدپور، پیام محمودیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ابزارها و روشهای آموزش مبتنی بر اینترنت در آموزش علوم پزشکی فریبا حقانی
*، حبیباله رضایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان انطباق دروس بالینی دانشجویان پرستاری با وظایف شغلی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز علیرضا یوسفی
*، ابوالقاسم امینی، سهیلا احسانپور، رقیه محمودیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری خودراهبر داود طهماسبزاده شیخلار
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش میانجی گرایانه بیانگیزگی در رابطه باورهای انگیزشی، پیشرفت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی فاطمه ناصری
*، حسین کارشکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگاهی به مقالات فارسیزبان چاپ شده در حوزه آموزش علوم پزشکی محمد فخاری
*، طاهره چنگیز، علیرضا یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر دو روش تدریس «سخنرانی» و «شبیهسازی با استفاده از بیمارنما» در ارتقای دانش و عملکرد مراقبین سلامت جلال هاشمی، سپیده جمشیدیان، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارائه مدلی برای رتبهبندی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی محمدرضا محمدی سلیمانی، شهرزاد سنجری
*، فریبرز درتاج، علی دلاور، حسین شکری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان مرکز فوریتها و پرستاران اورژانس مراکزآموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان علیرضا ایرج پور
*، فاطمه نظری، موسی علوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین اهداف آموزشی و توانمندیهای مورد انتظار در آموزش سلامت معنوی به گروه علوم پزشکی نادره معماریان، سیده زهرا نهاردانی
*، مریم رسولی، کوروش وحید شاهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش مبتنی بر فضای مجازی بر توانمندی روانشناختی پرستاران سطح دوم مراقبتی ویژه نوزادان ملیحه کدیور
*، نعیمه سیدفاطمی سیدفاطمی، میترا ذوالفقاری، عباس مهران، زهره حسینزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری بر بازخورد در آموزش مامایی شادی گلی
*، حبیباله رضایی، فریبا حقانی، مرجان گلی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت نظارت بالینی درآموزش مامایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران سلیمان احمدی، لیلا وفایی نژاد
*، حمید رضا برادران، هلن درگاهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آزمون مدل هفت عاملی انگیزش تحصیلی (MUSIC) در دانشجویان علوم پزشکی فرزانه میکائیلی منیع
*، الهام صالحی، رحیم بقایی، مهران علی پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه دو روش آموزشی مبتنی بر چندرسانه و ایفای نقش برآگاهی و نگرش دانشجویان مامایی نسبت به زایمان طبیعی مهدیه زنگی آبادی زاده
*، مرضیه سعیدیان، شعله شاهین فر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل کیفیت آزمون عینی ساختارمند بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران سارا مرتاض هجری، محمد جلیلی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای مطلوب سیاستهای آموزش عالی با تأکید بر رویکرد یادگیری مادامالعمر: دیدگاه اساتید میترا کامیابی، احمد علی فروغی ابری
*، محمد حسین یارمحمدیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقدی بر آییننامه تسهیلات ویژه دانشجویان استعداد درخشان: توجه به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) به عنوان یک ضرورت فراموش شده
سارا شهسواری، زهره بادیه پیمای جهرمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی خود و عوامل مؤثر بر آن: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان محسن ادیب حاج باقری
*، محمد جواد عربی متین آبادی، زهرا قدیرزاده، حامد موجودی، انصاری پور محمد مهدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدل علی تطبیقی فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور محمد حسن صیف
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیشبینی اعتیاد به اینترنت، به عنوان عاملی تأثیر گذار بر عملکرد تحصیلی، بر اساس تیپ شخصیتی D و سبکهای شوخطبعی در دانشجویان پزشکی مریم پورمیرزایی
*، قاسم عسکری زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)