XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Poorkiani M, Foroutani M R. The Effect of blended Method of education on Students` Satisfaction. Iranian Journal of Medical Education 2017; 17 :375-378
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-4221-fa.html
پورکیانی ملیحه، فروتنی محمدرضا. بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1396; 17 () :375-378

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-4221-fa.html


دانشکده علوم پزشکی لارستان، ، poorkiani@sums.ac.ir
چکیده:   (3088 مشاهده)
انتخاب روش تدریس مناسب از وظایف مهم مدرسان است و تأثیر بسزایی در دستیابی به اهداف آموزشی دارد. از سوی دیگر، یکی از نکات مهم و کارگشا در انتخاب روش تدریس مناسب توجه مدرس به رضایت‌مندی فراگیران است(1). به نظر می‌رسد که نتایج اکثر تحقیقات به جای یک روش تدریس، طرف دار الگوهایی هستند که از تلفیق چند روش به دست می‌آیند(2). در تلفیق روش‌ها نواقص موجود در هر روش تدریس توسط روشی دیگر رفع و یا به حداقل می‌رسد و کیفیت آموزش ارتقا می‌یابد. در این پژوهش با تلفیق سه روش سخنرانی، بحث گروهی و ایفای نقش، واحد درسی "فرایند یادگیری و اصول آموزش به مددجو" تدریس گردید و میزان رضایت دانشجویان  دراین روش تدریس تلفیقی بررسی شد.

واژه‌های کلیدی: نامه علمی، روش تلفیقی
متن کامل [PDF 114 kb]   (1018 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی اصیل | موضوع مقاله: شيوه هاي آموزش
دریافت: 1395/6/7 | پذیرش: 1396/3/22 | انتشار: 1396/11/1 | انتشار الکترونیک: 1396/11/1

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education