دانشکده علوم پزشکی لارستان، ، poorkiani@sums.ac.ir
چکیده: (3668 مشاهده)
انتخاب روش تدریس مناسب از وظایف مهم مدرسان است و تأثیر بسزایی در دستیابی به اهداف آموزشی دارد. از سوی دیگر، یکی از نکات مهم و کارگشا در انتخاب روش تدریس مناسب توجه مدرس به رضایتمندی فراگیران است(1). به نظر میرسد که نتایج اکثر تحقیقات به جای یک روش تدریس، طرف دار الگوهایی هستند که از تلفیق چند روش به دست میآیند(2). در تلفیق روشها نواقص موجود در هر روش تدریس توسط روشی دیگر رفع و یا به حداقل میرسد و کیفیت آموزش ارتقا مییابد. در این پژوهش با تلفیق سه روش سخنرانی، بحث گروهی و ایفای نقش، واحد درسی "فرایند یادگیری و اصول آموزش به مددجو" تدریس گردید و میزان رضایت دانشجویان دراین روش تدریس تلفیقی بررسی شد.
نوع مطالعه:
پژوهشی اصیل |
موضوع مقاله:
شيوه هاي آموزش دریافت: 1395/6/7 | پذیرش: 1396/3/22 | انتشار: 1396/11/1 | انتشار الکترونیک: 1396/11/1
ارسال پیام به نویسنده مسئول