[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بانکها و نمایه نامه ها
دستور العمل های اخلاقی
راهنمای کشوری اخلاق
راهنمای عمومی اخلاق
فلوچارت های COPE
فرایند داوری و انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
جلد 16 -
برگشت به فهرست نسخه ها
همدلی دستیاران رشتههای مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار
ص. 8-1
غلامرضا خیرآبادی
،
لعیا گلشنی
،
نسرین مسایلی
،
درنا خیرآبادی
،
مهدخت حاجی رحیمی
،
مریم یاحی
چکیده
(5447 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2269 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(547 دریافت)
فراتحلیل عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در آموزش پزشکی
ص. 20-9
حسن کاویانی
،
محمدرضا نیلی
چکیده
(4963 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2541 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(436 دریافت)
انواع روشهای آموزش الکتروکاردیوگرام : کدام روش آموزش بهتر است ؟ مروری بر متون
ص. 30-21
محسن ادیب حاج باقری
،
حسین کریمی
چکیده
(5801 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1894 دریافت)
رابطه بین حمایتهای محیطی و خودآگاهی هیجانی با درگیری تحصیلی: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی
ص. 42-31
سعید مهنا
،
سیاوش طالع پسند
چکیده
(7902 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3169 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(624 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش غیرحضوری از طریق ارسال پیامک در طی دوران بارداری بر آگاهی و رضایت مادران باردار
ص. 52-43
فریبا حقانی
،
شهلا شهیدی
،
فریناز منوچهری
،
بابک کلانتری
،
گلسا قاسمی
چکیده
(6056 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1808 دریافت)
|
پرسشنامه سنجش آگاهی (پیش آزمون) [DOC]
(328 دریافت) |
پرسشنامه سنجش آگاهی (پس آزمون) [DOC]
(306 دریافت) |
پرسشنامه سنجش رضایت [DOC]
(296 دریافت)
مقایسه اثربخشی سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی: یک مطالعه مروری
ص. 62-53
محسن ادیب حاج باقری
،
سعیده رفیعی
چکیده
(5650 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2063 دریافت)
امکانسنجی اجرای ﻧﻈﺎم آﻣﻮزشﺗﺮﻛﻴﺒﻲ بر اساس الزامات ایزو 10015 در شبکه بهداشت و درمان
ص. 71-63
عارف شاه ویرن
،
تقی زوار
،
ابوالفضل قاسم زاده
،
فاطمه حضرتیان
چکیده
(5039 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2235 دریافت)
ماجول خودیادگیری در آموزش علوم پزشکی: مروری بر متون
ص. 83-72
شهین توحیدی
،
حسین کریمی مونقی
چکیده
(4940 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1745 دریافت)
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان
ص. 93-84
منصوره عزیززاده فروزی
،
پریسا شاه محمدی پور
،
اعظم حیدرزاده
،
مه لقا دهقان
،
زینب طاهری
چکیده
(5579 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1813 دریافت)
تأملی بر برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش پزشکی
ص. 103-94
اکبر هدایتی
،
حسن ملکی
،
علیرضا صادقی
،
اسماعیل سعدی پور
چکیده
(5762 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1993 دریافت)
کلاس وارونه: یک روش آموزش تربیتی
ص. 119-104
فریبا حقانی
،
حبیب اله رضایی
،
امین بیگ زاده
،
بتول اقبالی
چکیده
(7905 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3213 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(528 دریافت)
تأثیر آموزش ارتباط با بیمار به روش ایفای نقش بر رفتارهای مراقبتی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی
ص. 130-120
فاطمه کرباسی
،
مهناز خطیبان
،
علیرضا سلطانیان
چکیده
(5479 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1874 دریافت)
تأثیر کارپوشه الکترونیکی بر خودتنظیمی دانشجویان پرستاری در درس فیزیولوژی
ص. 137-131
محمد زارع
،
راحله ساریخانی
چکیده
(3883 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1351 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(260 دریافت)
وضعیت اشتراک گذاری دانش در کانون تصمیمگیری معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
ص. 148-138
غزال آذری
،
لیلا ریاحی
،
رضا دهنوئیه
چکیده
(4109 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1308 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(245 دریافت)
تأثیر حکایتنویسی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان پرستاری
ص. 156-149
عباس مقدمی
،
لیلا جویباری
،
حمیدرضا برادران
،
اکرم ثناگو
چکیده
(5330 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1444 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(297 دریافت)
نیازهای آموزشی زبان انگلیسی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه اساتید
ص. 164-157
زهرا اکبری
چکیده
(3886 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1041 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(265 دریافت)
مدل روابط حس انسجام، خوددلسوزی و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطهای هوش شخصی
ص. 175-165
ناصر صبحی
،
مظفر غفاری
،
مهری مولایی
چکیده
(4777 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2013 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(284 دریافت)
نقد مقاله: میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگوییکننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ص. 178-176
محمد شهباز
چکیده
(3329 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1082 دریافت)
نقد مقاله: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال
ص. 181-179
آزاده نوری
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(6395 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1903 دریافت)
آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمونهای چند گزینهای محدود و یا منسوخ گردد؟
ص. 183-182
نازنین شماعیان رضوی
،
آیین محمدی
چکیده
(4208 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1051 دریافت)
طبیسازی در پرستاری: نقش آموزش پرستاری در طبیزدایی
ص. 185-184
آزاده نوری
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(3283 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(788 دریافت)
آستی (OSTE): ابزاری مناسب برای ارتقا و ارزیابی مهارتهای تدریس اعضای هیأتعلمی و مربیان بالینی
ص. 188-186
فرشته عراقیان مجرد
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(4551 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1314 دریافت)
عوامل مؤثر در انتخاب رشته پزشکی و میزان تغییر در انگیزه دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ص. 199-189
عبدالحسین شکور نیا
،
نسرین خواجه علی
،
افسون باقری
،
مهدی بیژن زاده
چکیده
(4707 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1129 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(261 دریافت)
رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و جهتگیری هدف پیشرفت با ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان
ص. 209-200
سیدمحسن عزیزی
،
حسین زارع
،
حجت اله الماسی
چکیده
(5124 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1442 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(286 دریافت)
رابطه جهتگیری هدف با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی شیراز
ص. 218-210
علی دهقانی ناژوانی
،
مریم زارع پور
چکیده
(6877 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2110 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(383 دریافت)
استفاده از داربست آموزشی( Scaffolding) جهت بهبود آموزش بالینی دانشجویان تکنولوژیست جراحی
ص. 221-219
سهیلا کلانتری
،
علیاکبر آقایینژاد
،
مریم چهرهگشا
،
فرشته عراقیان
چکیده
(5716 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1395 دریافت)
تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 231-222
محمد اکبری بورنگ
،
حسن رحیمی بورنگ
چکیده
(6802 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1945 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(375 دریافت)
رابطهی بین هوش هیجانی و هوش معنوی دانشجویان پرستاری و مامایی
ص. 241-232
عارفه عرفان
،
فریبا حقانی
،
اطهر امید
،
مریم براتعلی
چکیده
(4964 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2441 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(301 دریافت)
تلفیق در برنامههای درسی علوم پزشکی: دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ص. 248-242
فیروز محمودی
،
یوسف ادیب
،
زینب چراغی
چکیده
(4411 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1144 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(211 دریافت)
نامه به سردبیر: هافستی روشی برای ارزیابی دانشجویان در المپیاد علمی علوم پزشکی
ص. 250-249
شهرام یزدانی
،
فرشته عراقیان مجرد
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(4169 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1078 دریافت)
اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتریشناسی بر اساس رویکرد سازندهگرایی در مقایسه با رویکرد شناختگرایی
ص. 262-251
مژگان محمدی مهر
،
کیومرث تقیپور
چکیده
(4400 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1315 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(256 دریافت)
نامه به سردبیر: استفاده از مصاحبههای کوتاه چندگانه در ارزیابی صلاحیت داوطلبین دوره دکترای تخصصی
ص. 264-263
سلیمان احمدی
،
لیلا جویباری
،
اکرم ثناگو
چکیده
(3985 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1170 دریافت)
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر پیشرفت تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی
ص. 272-265
مرتضی مالمیر
،
محمد زارع
،
نرگس فیضآبادی
،
راحله ساریخانی
چکیده
(6841 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2027 دریافت)
پیشبینی بهزیستی ذهنی دانشجویان پرستاری بر اساس ذهنآگاهی و شفقتورزی به خود
ص. 282-273
بهمن کرد
چکیده
(5231 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2982 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(273 دریافت)
تأثیر نقشههای مفهومی درآموزش: مروری نظام مند
ص. 297-283
مرضیه معراجی
،
ساناز سادات محمودیان
،
الهه هوشمند
چکیده
(4084 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1884 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزیابی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی در بین پرستاران بیمارستانهای دولتی-آموزشی شهر رشت
ص. 309-298
محمدعلی نادی
،
رویا بابایی کسمایی
،
سعیده امین الرعایا یمینی
،
حشمت اله موسوی
،
غلامرضا قاسمی
چکیده
(3533 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(924 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(229 دریافت)
سنجش نیازهای آموزشی متخصصین بیهوشی و رشتههای جراحی در زمینهی طب انتقال خون
ص. 319-310
زریچهر وکیلی
،
طاهره چنگیز
،
شهرام یزدانی
،
ریتا مجتهدزاده
چکیده
(3863 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(947 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(239 دریافت)
نیازسنجی درس "کارآفرینی و آشنایی با کسب و کار" در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 327-320
نیکو یمانی
،
مهدیه موسوی
،
فریبا حقانی
چکیده
(3990 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1427 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(248 دریافت)
تدوین و ارائه الگوی اعتباربخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشتهی پرستاری دانشگاههای علومپزشکی کشور
ص. 340-328
شهلا علیاری
،
حسن ملکی
،
مهرنوش پازارگادی
،
عباس عباسپور
چکیده
(3653 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1072 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(269 دریافت)
مزایا، محدودیتها و راهکارهای اجرایی نمودن قراردادهای یادگیری در آموزش بالینی پرستاری: مطالعه مروری
ص. 355-341
فریبا حقانی
،
مرضیه ضیایی راد
چکیده
(3845 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1003 دریافت)
نقش سلامت اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
ص. 365-356
علی اکبر عجم
چکیده
(3865 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2062 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(339 دریافت)
آموزش به شیوه همتای نزدیک (near peer) در علوم پزشکی: مرور سیستماتیک
ص. 378-366
محسن ادیب حاج باقری
،
الهام سادات مطهریان
چکیده
(4976 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1549 دریافت)
میزان رضایت دستیاران و دانشجویان پزشکی از جلسات ژورنال کلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی
ص. 387-379
رضا بهنامفر
،
مهرداد مستغاثی
چکیده
(3024 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(998 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(228 دریافت)
آزمون فلسفه پزشکی در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه
ص. 398-388
علیرضا منجمی
،
اکبر سلطانی
،
لیلا افشار
،
غلامحسین مقدم حیدری
،
حمیدرضا نمازی
،
شهرام یزدانی
،
ابراهیم کلانتر
،
احمدرضا همتی مقدم
،
فرزاد گلی
،
مینو یغمایی
چکیده
(6332 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1156 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(287 دریافت)
مقایسه تاثیرروش آموزش سنتی و آموزش ترکیبی (سنتی و الکترونیکی) در ارتقا مهارت عملی ساخت پلاک متحرک ارتودنسی
ص. 406-399
مژگان کچویی
،
امیر محمدی
،
بهنام میرزاکوچکی
چکیده
(4174 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1107 دریافت)
اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارتهای عملی(Direct Observed Procedural Skills) در دانشگاههای علوم پزشکی ایران: یک مطالعه مروری
ص. 417-407
زهرا سهرابی
،
کبری صالحی
،
حبیباله رضایی
،
فریبا حقانی
چکیده
(6935 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1707 دریافت)
مقایسه مهارتهای روابط میان فردی دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ص. 429-418
فیروز محمودی
،
زینب فیض اله زاده
،
زهرا صمدی
چکیده
(5918 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1451 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(399 دریافت)
ارزشهای حرفهای و اخلاقی ارائه مراقبتهای پرستاری از دیدگاه پرستاران
ص. 439-430
شبنم رزمجویی
،
حیدر علی عابدی
،
رضا مسعودی
چکیده
(5228 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2335 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(344 دریافت)
علل مقاومت در برابر تغییر و راهکارهایی برای غلبه بر آن: مروری بر متون
ص. 453-440
حبیباله رضایی
،
فریبا حقانی
چکیده
(9857 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3242 دریافت)
رابطه سرمایه فکری و مسؤولیتپذیری اجتماعی با رفتار اخلاقی اعضای هیأتعلمی
ص. 464-454
منیره پیران
،
ناصر ناستی زایی
چکیده
(4764 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1385 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(338 دریافت)
نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری شاغل در کلینیکهای دانشکده دندان پزشکی شیراز
ص. 467-465
حمیدرضا افتخاریان
،
مریم خوش خواهش
،
باربد ضمیری
چکیده
(3800 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(948 دریافت)
نشر مکرر یا نشر حشو در منابع علوم پزشکی
ص. 469-468
شروین السادات هاشمیان
،
آرش نجیمی
چکیده
(3401 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(867 دریافت)
ارتباط راهبردهای فراشناختی، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
ص. 481-470
داود محمدی
،
مهین قمی
،
زهرا مسلمی
،
محمد عباسی
چکیده
(5711 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1290 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(355 دریافت)
بررسی میزان رعایت اصول طراحی و اجرای کارگاه های آموزشی
ص. 493-482
نادیا مشایخی
،
فریبا حقانی
،
بابک عشرتی
چکیده
(4310 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(935 دریافت)
تعیین نیمرخ تیپهای شخصیت مایرز/بریگز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
ص. 503-494
رقیه پورصابری
چکیده
(3970 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1023 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(207 دریافت)
آموزش پزشکیِ سایبری: فراتر از تلفیق مفاهیم در یادگیری مبتنی بر تکنولوژی
ص. 515-504
شهرام یزدانی
،
زهره خوش گفتار
،
سلیمان احمدی
،
سید عباس فروتن
چکیده
(3770 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1014 دریافت)
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر انگیزهی تحصیلی و سبکهای ارتباط با بیمار در دانشجویان پرستاری
ص. 524-516
معصومه باقرپور
،
حسن عبداله زاده
،
زهرا سلامتی
چکیده
(3698 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1154 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(274 دریافت)
رضایت دانشجویان و استادان دندانپزشکی از دستاوردهای آموزشی فیلد کارورزی دندانپزشکی با استفاده از یونیتهای سیار در مکان مذهبی
ص. 533-525
بهاره طحانی
،
علیرضا فرزانه خو
،
جابر یقینی
چکیده
(3259 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(857 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(209 دریافت)
ارزیابی نقادانه رشته هوشبری براساس مدل ارزیابیایزنر
ص. 551-537
زهرا شیخ علیپور
،
مژگان لطفی
،
لیلا ولیزاده
،
فضا ویرانی
چکیده
(3555 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1179 دریافت)
آموزش و ارزشیابی درس کارآموزی در عرصه دانشجویان کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی به دو روش متداول و کارنامه ثبت عملکرد
ص. 560-552
هدایت اله عسگری
،
وحید عشوریون
،
سهیلا احسانپور
چکیده
(3128 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(855 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(190 دریافت)
تبیین چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه درسی قصد شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی
ص. 575-561
سید علی خالقی نژاد
،
حسن ملکی
،
مقصود فراستخواه
،
عباس عباس پور
چکیده
(4035 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(952 دریافت)
سامانهی اطلاعات مدیریت برنامهی درسی
ص. 581-576
طاهره چنگیز
،
بتول اقبالی
چکیده
(2402 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(705 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.36 seconds with 211 queries by YEKTAWEB 4410