You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML برنامه‌ریزی تغییر در آموزش پزشکی
بهزاد ذوالفقاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معرفی کیف آموزشی نجات(وسیله‌ای آموزشی جهت آشنایی با مواد مخدر و مشروبات الکلی)
مصطفی نجفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ‌استفاده از بوردهای آموزشی در آموزش مستمر کارورزان: یک تجربه جدید در گروه زنان و مامایی
فرحناز مردانیان *، فاطمه الماسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اجرای درس روش تفکر و تحقیق در داروسازی
بهزاد ذوالفقاری *
چکیده   -   Abstract  
XML استفاده از بازی در تدریس انکولوژی
فرشید اربابی *، فریبا حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر راهنمای یادگیری در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
محمد رضا عبدالملکی، وحید عشوریون *، صدیقه مومنی، یدالله زارع زاده، محمد زاهد رخزادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش مبتنی برآموزه‌های دینی بر فعالیت بدنی سالمندان
سیدرضا اسحاقی، سید احمد محمودیان، رامین عسگریان *، آیت‌اله سهرابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش در اورژانس پیش بیمارستانی، واقعیت و نیازها
فریبا حقانی، نریمان صادقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش بر اساس مدل اعتقاد بهداشتی بر عملکرد تغذیه‌ای زنان یائسه تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی شهر اصفهان
سهیلا داوری *، ماهرخ دولتیان، محمدرضا مراثی، غلامرضا شریفی‌ راد، سید مرتضی صفوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر بالش‌های آموزشی صوتی در درمان لکنت زبان و اختلال واج شناختی کودکان
مصطفی نجفی، مجید حمیدی *، سلیمان خیری، الهام طاووسی، عارفه عرفان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش حضوری و جزوه در کاهش اضطراب مراجعه‌کنندگان 25-7 ساله به بخش اکوکاردیوگرافی
مصطفی نجفی، محمدرضا ملک احمدی *، سلیمان خیری، زهرا حسینی میرزایی، عارفه عرفان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روایی پیش‌بین دروس تخصصی آزمون ورودی دانشگاه‌ها‌ در دانشجویان پزشکی
عارفه عرفان، علی‌رضا یوسفی *، سید علی موسوی، آزیتا رستمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بهورز به عنوان ارزیاب در آزمون‌های ساختاریافته عینی: شواهد و دیدگاه‌ها
علی‌رضا یوسفی، فخرالسادات حسینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط الگوی صبحگاهی-شبانگاهی دانشجویان، سختی دروس و موفقیت تحصیلی
محمد جواد لیاقتدار، وحید عشوریون *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT)
مصطفی نجفی، صدیقه توکلی *، فروزان گنجی، آزیتا رستمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه توانمندی مدیریت دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجویان پزشکی بر اساس شاخص‌های هوش هیجانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
راحله سموعی *، فرحناز کمالی، مهرالسادات دهکردی، مریم یزدی کجانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روش‌های رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
اردشیر طالبی *، نصرت نوربخش، پیمان متقی، محمد دادگسترنیا، وجیهه وفامهر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در آموزش پزشکی
فریبا حقانی، رسول معصومی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و مقایسه نتایج آزمون‌های جامع و میانگین نمرات دروس دوره علوم پایه دانشجویان رشته پزشکی اصفهان قبل و بعد از تغییرات دروس علوم پایه
فاطمه شفیعی *، علی مرادی، محمدحسین فروزنده، اصغر فروغی، مجتبی اکبری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدریس بر بالین بیمار: چالش‌ها و نویدها
فاطمه علی‌اکبری *، فریبا حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بالینی پرستاری، چالش‌های پیش روی: مقاله مروری
فریبا جوکار، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نتایج آنالیز کمی و کیفی سؤالات چهارگزینه‌ای دوره مقدمات پزشکی بالینی
وجیهه وفامهر، محمد دادگسترنیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رویکردی بر وجود دکترای بالینی پرستاری (ابتکار یا اختلال)
مرضیه عادل مهربان *، فریبا طالقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی
هادی پیمان، امینه زریان، جمیل صادقی‌فر، مریم علیزاده، منیره یعقوبی، نیکو یمانی، آزیتا رستمی، علی دل‌پیشه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص وضعیت آموزش بالینی
هادی پیمان، مریم دارش، جمیل صادقی فر *، منیره یعقوبی، نیکو یمانی، مریم علیزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راه‌های پرورش تفکر انتقادی دانشجویان، چالشی بزرگ در آموزش بالینی پرستاری
جهانگیر مقصودی، شهرام اعتمادی‌فر *، فریبا حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدریس درس عملی باکتری‌شناسی پزشکی متناسب با نیاز حرفه‌ای در راستای ادغام علوم پایه و بالینی پزشکی
حسین فاضلی *، نفیسه سادات حسینی، تهمینه نریمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تدریس به روش آموزش بر مبنای حل مسأله و سخنرانی به منظور آموزش درس رژیم درمانی 1 به دانشجویان رشته تغذیه
لیلا آزادبخت *، فهیمه حقیقت دوست، احمد اسماعیل زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی صلاحیت‌های بالینی دانشجویان علوم پزشکی با استفاده از نرم افزار Electronic Patient Management Problem (EPMP)
شهرام شایان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر روش‌های ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت
فرحناز صدوقی، فرزانه امین‌پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگاهی به مرکز مهارت‌های بالینی و کاربردهای آن
فریبا حقانی، فرحناز کمالی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون جامع استدلال بالینی در المپیاد علمی دانشجویان پزشکی
علیرضا منجمی، پیمان ادیبی *، کامران سلطانی عربشاهی، فرشید اربابی، رقیه اکبری، اوژن کاسترز، آرش حدادگر، فاطمه هادیزاده، طاهره چنگیز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شیو‌ه‌های مطالعه در سال 1389
حسن اشرفی ریزی *، بهجت طاهری، زهرا خوشکام، زهرا کاظم پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سازمان یادگیرنده راه‌کاری برای ارتقای کیفی نظام سلامت
علی‌رضا یوسفی *، شهلا ذهبیون
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولین المپیاد ملی استدلال و تصمیم‌گیری در مدیریت نظام سلامت؛ گزارش یک تجربه
فاطمه هادیزاده، شهرام یزدانی، مسعود فردوسی، علی اکبر حقدوست، آرش رشیدیان، آرش حدادگر، علیرضا منجمی، شهرام توفیقی، میرعلیمحمد سبزقبائی، پیمان ادیبی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برگزاری اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه
پیمان ادیبی، آرش حدادگر *، فاطمه هادی‌زاده، علی‌رضا منجمی، حسین افتخاری‌، شقایق حق جوی جوانمرد، غلامرضا حسن زاده، مجتبی کرباسی، پروین پاسالار، همایون ناجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین شاخص‌های برنامه‌های آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد- (Ph.D براساس الگوی درون‌داد- فرآیند و برون‌داد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
شهرام شایان *، زهرا محمدزاده، محمدحسن انتظاری، مجید فلاحتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر آموزش برنامه خود مراقبتی به شیوه بحث گروهی بر دانش و عملکرد دختران نوجوان دیابتیک مراجعه کننده به انجمن دیابت ایران
مریم شیرازی، منیره انوشه *، اسدالله رجب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر تاریخچه و تحولات صورت گرفته در آموزش خودمراقبتی به بیماران دیابتی در جهان و ایران و جایگاه پرستاران در این عرصه
مریم شیرازی *، منیره انوشه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی آموزشی کارکنان بخش های مدارک پزشکی در بیمارستان های آموزشی شهر اصفهان
مریم جهانبخش *، هنگامه ستایش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مراحل ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت
فرحناز صدوقی، فرزانه امین پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های تدریس اساتید مقطع علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فریبا حقانی، الهام چاوشی *، علی والیانی، محمدحسین یار محمدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش پاتولوژی بالینی براساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه
اردشیر طالبی، پیمان متقی *، محمد دادگستر نیا، نصرت نوربخش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر دو روش آموزش سخنرانی و خودآموز بر آگاهی و عملکرد مادران در مورد روند رشد و مراحل تکامل تغذیه‌ای کودکان کمتر از سه سال
پرستو گلشیری، غلامرضا شریفی‌راد *، فاطمه باقرنژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزش‌دهنده دیابت
پروانه اباذری *، مسعود امینی، پروانه امینی، فخری صبوحی، احمدرضا یزدان نیک
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت‌های تفکر انتقادی و ارتباط آن با هوش‌ هیجانی در دانشجویان پزشکی دوره مقدمات بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فریبا حقانی، بهاره امینیان، فرحناز کمالی، سپیده جمشیدیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت آموزش سرپایی در درمانگاه‌های بیمارستان الزهرا(س) اصفهان از نگاه کارورزان وکارآموزان
مریم آویژگان، الهه فرزان‌فر، محمد رضا نجفی، بهزاد شمس، وحید عشوریون *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره علوم پایه از نظر استراتژی مسأله محوری (راهنمایی برای اجرای عملی)
وجیهه وفامهر *، علیرضا یوسفی، طاهره چنگیز، محمد دادگستر نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی قابلیت آموزش کاربران در ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
سعید سعیدبخش، فرحناز صدوقی *، اصغر احتشامی، مهتاب کسایی اصفهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نگرش وعملکرد دندانپزشکان استان اصفهان نسبت به بیماران آلوده به عفونتهایHIV و HBV
امید صوابی، فرحناز نجاتی دانش *، امینه حسن خانی، زهرا محمدی خواه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی دانشجویان دندانپزشکی اصفهان از محیط یاددهی و یادگیری
ابراهیم جباری‌فر *، عباسعلی خادمی، فخری‌السادات خلیفه سلطانی، علی‌رضا یوسفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین اهداف آموزشی و ارزشیابی آن در گروه ‌آموزشی علوم تشریحی دانشکده پزشکی اصفهان
رسول صالحی، نجمه جعفری *، مرجان گلشنی، فریبا حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی برنامه جدید دوره مقدمات پزشکی بالینی 1389
وجیهه وفامهر، محمد دادگستر نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین مدیریت دانش و ویژگی‌های دموگرافیک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1389
مریم یعقوبی *، مرضیه جوادی، زهرا آقا رحیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش اصول مطب داری بر آگاهی و عملکرد منشی‌های مطب پزشکان متخصص شهر اصفهان
فروزان سینایی، فرهاد بهمن زیاری، نیکو یمانی *، سید علی ناجی، مژده غیاثی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی، طراحی و اجرای آموزش کاربردی اصول فارماکوتراپی در جمعیت‌های خاص برای کارورزان رشته پزشکی
علیمحمد سبزقبائی، نسترن ایزدی مود *، مهرداد معمارزاده، شاهین شیرانی، نیکو یمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بکارگیری الگوی طرح تدریس اعضای تیم از دید دانشجویان پرستاری
فریبا حقانی، مریم روانی پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معرفی برخی از رویکردهای نوین در عرصه آموزش بالینی
فریبا حقانی، موسی علوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مبانی آموزش‌های شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماری‌های مزمن
علی‌رضا یوسفی *، زهره خیام نکویی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان کاربست راهبردهای حل مسأله در مطالعه دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مرضیه جوادی *، مریم یعقوبی، نیکو یمانی، محمود کیوان‌آرا، سعید کریمی، اکبر حسن‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر
علی‌رضا یوسفی، مریم گردان ‌شکن *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی برنامه: کارکردی متفاوت برای کارنامه عملکرد بالینی
مصطفی دهقانی پوده، اطهر امید، وحید عشوریون *، مریم آویژگان، آتوسا اسماعیلی، محمدرضا اخلاقی، پروانه نصری، مرضیه حسینی، علی اصیلیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌کار جامعه‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی)
محمد دادگستر نیا، طاهره چنگیز *، وجیهه وفامهر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط سلامت روان، اشتغال و تحصیلات دانشگاهی در بین زنان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
علیرضا یوسفی، مریم براتعلی *، عارفه عرفان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اولویت‌بندی نیازهای آموزشی اعضای هیأت‌علمی پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم آویژگان، حسن کرم‌علیان، بهمن زندی، وحید عشوریون *، طاهره چنگیز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نیازهای آموزشی پزشکان خانواده شاغل در مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان اصفهان در پنج حیطه سلامت
منصور شیری، هدایت اله عسگری *، مریم طالبی، حسن کرمعلیان، محسن روحانی، سیمین نریمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده از روش یادگیری بر پایه مسأله در آموزش پرستاری: مقاله مروری
شهلا ابوالحسنی، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجزیه و تحلیل آزمون دروس دانشجویان کارشناسی بهداشت با استفاده از برنامه نرم‌افزاری آنالیز سؤالات چند گزینه‌ای بر اساس نظریه تستی کلاسیک (CTT)
محمد مهدی امین *، شهرام شایان، حسن هاشمی، پریناز پورصفا، افشین ابراهیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استخراج وظایف حرفه‌ای پرستاران خانواده با استفاده از نظرات پرستاران، خانواده‌ها، پزشکان و مدیران
مریم علیزاده، نیکو یمانی *، فریبا طالقانی، طاهره چنگیز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی فرآیند استاد راهنمایِ آموزشیِ دانشجویان پزشکی، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
سلیمه سیروس *، محمدرضا صبری، مهدی نعمت بخش، وحید عشوریون
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل مؤثر در یادگیری آگاهانه دانشجویان سال اول رشته‌های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
شقایق حق‌جوی جوانمرد *، مرجان منصوریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیاز سنجی آموزشی بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت شبکه‌های بهداشت و درمان استان اصفهان
هدایت اله عسگری، مریم خیرمند *، محمدحسین یارمحمدیان، محسن روحانی، صدیقه انصاری پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بین حرفه‌ای گامی جهت ارتقای عملکرد تیمی در احیای قلبی ریوی
صدیقه مومنی، وحید عشوریون *، محمد رضا عبدالملکی، علی رضا ایرج پور، کریم ناصری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیامدهای مفید آموزشی به رشته تحلیل کشاندن مقالات تحقیقاتی در کنار مباحث تئوری در دروس نظری دوره کارشناسی ارشد
لیلا آزادبخت *، فهیمه حقیقت دوست، احمد اسماعیل زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل سؤالات امتحانات دروس تخصصی نظری دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
اشرف کاظمی *، سهیلا احسان پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نتایج امتحانات (OSCE) Examination Objective Structured Clinical ، ارزشیابی آموزشی درون گروهی و امتحان ارتقای دستیاران جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 1387-1388
سعید ابریشم کار، مسیح صبوری *، شهرام شایان، نوراله اشراقی، لیلا ملکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رضایت‌مندی دانشجویان از بخش‌های بالینی دانشکده دندانپزشکی اصفهان
فائزه اسلامی پور *، فریناز شیربان، پوراندخت رفائی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی درونی برنامه آموزشی دوره دکتری عمومی داروسازی، دانشکده داروسازی و علوم دارویی اصفهان، سال 1388-1387
محسن مینائیان *، مریم تیموری، عبدالصّمد قربانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافته‌های کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی
مجید خزاعی *
چکیده   -   Abstract  
XML نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص اجرای درس فیزیولوژی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مجید خزاعی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد مدل سینرژی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری ویژه کارشناسی ارشد و بیماران مبتلا به اختلالات قلب و عروق
اصغر خلیفه‌زاده *، علی اکبر توسلی، جعفر گلشاهی، حمید صانعی، ابوالقاسم میردهقان، زهره پایه دار، نوشین دانشگر، مهرماه طباطبایی، عباس زیبانژاد، حسین عابدی، شهین تراکمه سامانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه میان اعتماد سازمانی کارکنان پرستاری با میزان رضایت شغلی ایشان در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1384
علی رضا یوسفی، منصوره پورمیری *، عفت صفاری انارکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی، ابزاری جهت تقویت مهارت‌های ارتباطی پزشک و بیمار در دانشجویان پزشکی
احمدرضا زمانی، آرمین‌دخت شاه‌ثنایی *، مائده محسنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی پیشنهادی ارزشیابی آموزش‌های پودمانی
محمد حسین یارمحمدیان، فرحناز صدوقی *، اصغر احتشامی، محمدحسین سالاریان زاده، مهتاب کسایی اصفهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی درونی برنامه رشته پزشکی عمومی اصفهان مبتنی بر استانداردهای پایه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارائه مدلی جهت اجرای ارزشیابی و تجزیه و تحلیل نتایج
مصطفی دهقانی پوده، بهزاد شمس، وحید عشوریون *، آتوسا اسماعیلی، علی اصیلیان، پروانه نصری، مرضیه حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین میزان دستیابی به حداقل توانمندی‌های دوره کارآموزی پیشرفته (اکسترنی) دانشکده پزشکی اصفهان با استفاده از log book
مریم آویژگان، اطهر امید، مصطفی دهقانی، آتوسا اسماعیلی، علی اصیلیان، محمدرضا اخلاقی، پروانه نصری، مرضیه حسینی، وحید عشوریون *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی شاخص‌های کمی و کیفی آزمون‌های مقطع کارآموزی
محمد گرک یراقی، مریم آویژگان *، امراله ابراهیمی، الهام اسفندیاری، آتوسا اسماعیلی، شهرام شایان، وحید عشوریون، نیکو یمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر اجرای پروتکل مراقبت قبل از بارداری بر آگاهی زنان
شهلا شهیدی *، پژمان عقدک، مینو ایزدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education