You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
معرفی کیف آموزشی نجات(وسیلهای آموزشی جهت آشنایی با مواد مخدر و مشروبات الکلی) مصطفی نجفی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده از بوردهای آموزشی در آموزش مستمر کارورزان: یک تجربه جدید در گروه زنان و مامایی فرحناز مردانیان
*، فاطمه الماسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اجرای درس روش تفکر و تحقیق در داروسازی بهزاد ذوالفقاری
*چکیده - Abstract
تأثیر راهنمای یادگیری در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری محمد رضا عبدالملکی، وحید عشوریون
*، صدیقه مومنی، یدالله زارع زاده، محمد زاهد رخزادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش مبتنی برآموزههای دینی بر فعالیت بدنی سالمندان سیدرضا اسحاقی، سید احمد محمودیان، رامین عسگریان
*، آیتاله سهرابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش بر اساس مدل اعتقاد بهداشتی بر عملکرد تغذیهای زنان یائسه تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی شهر اصفهان سهیلا داوری
*، ماهرخ دولتیان، محمدرضا مراثی، غلامرضا شریفی راد، سید مرتضی صفوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر بالشهای آموزشی صوتی در درمان لکنت زبان و اختلال واج شناختی کودکان مصطفی نجفی، مجید حمیدی
*، سلیمان خیری، الهام طاووسی، عارفه عرفان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش حضوری و جزوه در کاهش اضطراب مراجعهکنندگان 25-7 ساله به بخش اکوکاردیوگرافی مصطفی نجفی، محمدرضا ملک احمدی
*، سلیمان خیری، زهرا حسینی میرزایی، عارفه عرفان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روایی پیشبین دروس تخصصی آزمون ورودی دانشگاهها در دانشجویان پزشکی عارفه عرفان، علیرضا یوسفی
*، سید علی موسوی، آزیتا رستمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بهورز به عنوان ارزیاب در آزمونهای ساختاریافته عینی: شواهد و دیدگاهها علیرضا یوسفی، فخرالسادات حسینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی ارتباط الگوی صبحگاهی-شبانگاهی دانشجویان، سختی دروس و موفقیت تحصیلی محمد جواد لیاقتدار، وحید عشوریون
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT) مصطفی نجفی، صدیقه توکلی
*، فروزان گنجی، آزیتا رستمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه توانمندی مدیریت دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجویان پزشکی بر اساس شاخصهای هوش هیجانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان راحله سموعی
*، فرحناز کمالی، مهرالسادات دهکردی، مریم یزدی کجانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روشهای رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اردشیر طالبی
*، نصرت نوربخش، پیمان متقی، محمد دادگسترنیا، وجیهه وفامهر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری بر نظریههای یادگیری و کاربرد آنها در آموزش پزشکی فریبا حقانی، رسول معصومی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی و مقایسه نتایج آزمونهای جامع و میانگین نمرات دروس دوره علوم پایه دانشجویان رشته پزشکی اصفهان قبل و بعد از تغییرات دروس علوم پایه فاطمه شفیعی
*، علی مرادی، محمدحسین فروزنده، اصغر فروغی، مجتبی اکبری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نتایج آنالیز کمی و کیفی سؤالات چهارگزینهای دوره مقدمات پزشکی بالینی وجیهه وفامهر، محمد دادگسترنیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رویکردی بر وجود دکترای بالینی پرستاری (ابتکار یا اختلال) مرضیه عادل مهربان
*، فریبا طالقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی هادی پیمان، امینه زریان، جمیل صادقیفر، مریم علیزاده، منیره یعقوبی، نیکو یمانی، آزیتا رستمی، علی دلپیشه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص وضعیت آموزش بالینی هادی پیمان، مریم دارش، جمیل صادقی فر
*، منیره یعقوبی، نیکو یمانی، مریم علیزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راههای پرورش تفکر انتقادی دانشجویان، چالشی بزرگ در آموزش بالینی پرستاری جهانگیر مقصودی، شهرام اعتمادیفر
*، فریبا حقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدریس درس عملی باکتریشناسی پزشکی متناسب با نیاز حرفهای در راستای ادغام علوم پایه و بالینی پزشکی حسین فاضلی
*، نفیسه سادات حسینی، تهمینه نریمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تدریس به روش آموزش بر مبنای حل مسأله و سخنرانی به منظور آموزش درس رژیم درمانی 1 به دانشجویان رشته تغذیه لیلا آزادبخت
*، فهیمه حقیقت دوست، احمد اسماعیل زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی صلاحیتهای بالینی دانشجویان علوم پزشکی با استفاده از نرم افزار Electronic Patient Management Problem (EPMP) شهرام شایان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آزمون جامع استدلال بالینی در المپیاد علمی دانشجویان پزشکی علیرضا منجمی، پیمان ادیبی
*، کامران سلطانی عربشاهی، فرشید اربابی، رقیه اکبری، اوژن کاسترز، آرش حدادگر، فاطمه هادیزاده، طاهره چنگیز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شیوههای مطالعه در سال 1389 حسن اشرفی ریزی
*، بهجت طاهری، زهرا خوشکام، زهرا کاظم پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سازمان یادگیرنده راهکاری برای ارتقای کیفی نظام سلامت علیرضا یوسفی
*، شهلا ذهبیون
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اولین المپیاد ملی استدلال و تصمیمگیری در مدیریت نظام سلامت؛ گزارش یک تجربه فاطمه هادیزاده، شهرام یزدانی، مسعود فردوسی، علی اکبر حقدوست، آرش رشیدیان، آرش حدادگر، علیرضا منجمی، شهرام توفیقی، میرعلیمحمد سبزقبائی، پیمان ادیبی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برگزاری اولین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه پیمان ادیبی، آرش حدادگر
*، فاطمه هادیزاده، علیرضا منجمی، حسین افتخاری، شقایق حق جوی جوانمرد، غلامرضا حسن زاده، مجتبی کرباسی، پروین پاسالار، همایون ناجی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین شاخصهای برنامههای آموزشی دورههای تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد- (Ph.D براساس الگوی درونداد- فرآیند و برونداد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهرام شایان
*، زهرا محمدزاده، محمدحسن انتظاری، مجید فلاحتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر آموزش برنامه خود مراقبتی به شیوه بحث گروهی بر دانش و عملکرد دختران نوجوان دیابتیک مراجعه کننده به انجمن دیابت ایران مریم شیرازی، منیره انوشه
*، اسدالله رجب
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری بر تاریخچه و تحولات صورت گرفته در آموزش خودمراقبتی به بیماران دیابتی در جهان و ایران و جایگاه پرستاران در این عرصه مریم شیرازی
*، منیره انوشه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازسنجی آموزشی کارکنان بخش های مدارک پزشکی در بیمارستان های آموزشی شهر اصفهان مریم جهانبخش
*، هنگامه ستایش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سبکهای تدریس اساتید مقطع علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فریبا حقانی، الهام چاوشی
*، علی والیانی، محمدحسین یار محمدیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش پاتولوژی بالینی براساس حضور و پرسش پاسخ در آزمایشگاه اردشیر طالبی، پیمان متقی
*، محمد دادگستر نیا، نصرت نوربخش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر دو روش آموزش سخنرانی و خودآموز بر آگاهی و عملکرد مادران در مورد روند رشد و مراحل تکامل تغذیهای کودکان کمتر از سه سال پرستو گلشیری، غلامرضا شریفیراد
*، فاطمه باقرنژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزشدهنده دیابت پروانه اباذری
*، مسعود امینی، پروانه امینی، فخری صبوحی، احمدرضا یزدان نیک
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مهارتهای تفکر انتقادی و ارتباط آن با هوش هیجانی در دانشجویان پزشکی دوره مقدمات بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فریبا حقانی، بهاره امینیان، فرحناز کمالی، سپیده جمشیدیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت آموزش سرپایی در درمانگاههای بیمارستان الزهرا(س) اصفهان از نگاه کارورزان وکارآموزان مریم آویژگان، الهه فرزانفر، محمد رضا نجفی، بهزاد شمس، وحید عشوریون
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره علوم پایه از نظر استراتژی مسأله محوری (راهنمایی برای اجرای عملی) وجیهه وفامهر
*، علیرضا یوسفی، طاهره چنگیز، محمد دادگستر نیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی قابلیت آموزش کاربران در ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سعید سعیدبخش، فرحناز صدوقی
*، اصغر احتشامی، مهتاب کسایی اصفهانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نگرش وعملکرد دندانپزشکان استان اصفهان نسبت به بیماران آلوده به عفونتهایHIV و HBV امید صوابی، فرحناز نجاتی دانش
*، امینه حسن خانی، زهرا محمدی خواه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی دانشجویان دندانپزشکی اصفهان از محیط یاددهی و یادگیری ابراهیم جباریفر
*، عباسعلی خادمی، فخریالسادات خلیفه سلطانی، علیرضا یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین اهداف آموزشی و ارزشیابی آن در گروه آموزشی علوم تشریحی دانشکده پزشکی اصفهان رسول صالحی، نجمه جعفری
*، مرجان گلشنی، فریبا حقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی برنامه جدید دوره مقدمات پزشکی بالینی 1389 وجیهه وفامهر، محمد دادگستر نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین مدیریت دانش و ویژگیهای دموگرافیک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1389 مریم یعقوبی
*، مرضیه جوادی، زهرا آقا رحیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش اصول مطب داری بر آگاهی و عملکرد منشیهای مطب پزشکان متخصص شهر اصفهان فروزان سینایی، فرهاد بهمن زیاری، نیکو یمانی
*، سید علی ناجی، مژده غیاثی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازسنجی، طراحی و اجرای آموزش کاربردی اصول فارماکوتراپی در جمعیتهای خاص برای کارورزان رشته پزشکی علیمحمد سبزقبائی، نسترن ایزدی مود
*، مهرداد معمارزاده، شاهین شیرانی، نیکو یمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بکارگیری الگوی طرح تدریس اعضای تیم از دید دانشجویان پرستاری فریبا حقانی، مریم روانی پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مبانی آموزشهای شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماریهای مزمن علیرضا یوسفی
*، زهره خیام نکویی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان کاربست راهبردهای حل مسأله در مطالعه دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مرضیه جوادی
*، مریم یعقوبی، نیکو یمانی، محمود کیوانآرا، سعید کریمی، اکبر حسنزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی برنامه: کارکردی متفاوت برای کارنامه عملکرد بالینی مصطفی دهقانی پوده، اطهر امید، وحید عشوریون
*، مریم آویژگان، آتوسا اسماعیلی، محمدرضا اخلاقی، پروانه نصری، مرضیه حسینی، علی اصیلیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راهکار جامعهنگری (راهنمایی برای اجرای عملی) محمد دادگستر نیا، طاهره چنگیز
*، وجیهه وفامهر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط سلامت روان، اشتغال و تحصیلات دانشگاهی در بین زنان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان علیرضا یوسفی، مریم براتعلی
*، عارفه عرفان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اولویتبندی نیازهای آموزشی اعضای هیأتعلمی پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مریم آویژگان، حسن کرمعلیان، بهمن زندی، وحید عشوریون
*، طاهره چنگیز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نیازهای آموزشی پزشکان خانواده شاغل در مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان اصفهان در پنج حیطه سلامت منصور شیری، هدایت اله عسگری
*، مریم طالبی، حسن کرمعلیان، محسن روحانی، سیمین نریمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استفاده از روش یادگیری بر پایه مسأله در آموزش پرستاری: مقاله مروری شهلا ابوالحسنی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجزیه و تحلیل آزمون دروس دانشجویان کارشناسی بهداشت با استفاده از برنامه نرمافزاری آنالیز سؤالات چند گزینهای بر اساس نظریه تستی کلاسیک (CTT) محمد مهدی امین
*، شهرام شایان، حسن هاشمی، پریناز پورصفا، افشین ابراهیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
استخراج وظایف حرفهای پرستاران خانواده با استفاده از نظرات پرستاران، خانوادهها، پزشکان و مدیران مریم علیزاده، نیکو یمانی
*، فریبا طالقانی، طاهره چنگیز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی فرآیند استاد راهنمایِ آموزشیِ دانشجویان پزشکی، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سلیمه سیروس
*، محمدرضا صبری، مهدی نعمت بخش، وحید عشوریون
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی عوامل مؤثر در یادگیری آگاهانه دانشجویان سال اول رشتههای پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شقایق حقجوی جوانمرد
*، مرجان منصوریان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیاز سنجی آموزشی بهورزان شاغل در خانههای بهداشت شبکههای بهداشت و درمان استان اصفهان هدایت اله عسگری، مریم خیرمند
*، محمدحسین یارمحمدیان، محسن روحانی، صدیقه انصاری پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش بین حرفهای گامی جهت ارتقای عملکرد تیمی در احیای قلبی ریوی صدیقه مومنی، وحید عشوریون
*، محمد رضا عبدالملکی، علی رضا ایرج پور، کریم ناصری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیامدهای مفید آموزشی به رشته تحلیل کشاندن مقالات تحقیقاتی در کنار مباحث تئوری در دروس نظری دوره کارشناسی ارشد لیلا آزادبخت
*، فهیمه حقیقت دوست، احمد اسماعیل زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل سؤالات امتحانات دروس تخصصی نظری دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشرف کاظمی
*، سهیلا احسان پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نتایج امتحانات (OSCE) Examination Objective Structured Clinical ، ارزشیابی آموزشی درون گروهی و امتحان ارتقای دستیاران جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 1387-1388 سعید ابریشم کار، مسیح صبوری
*، شهرام شایان، نوراله اشراقی، لیلا ملکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی رضایتمندی دانشجویان از بخشهای بالینی دانشکده دندانپزشکی اصفهان فائزه اسلامی پور
*، فریناز شیربان، پوراندخت رفائی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی درونی برنامه آموزشی دوره دکتری عمومی داروسازی، دانشکده داروسازی و علوم دارویی اصفهان، سال 1388-1387 محسن مینائیان
*، مریم تیموری، عبدالصّمد قربانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافتههای کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی مجید خزاعی
*چکیده - Abstract
نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص اجرای درس فیزیولوژی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مجید خزاعی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کاربرد مدل سینرژی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری ویژه کارشناسی ارشد و بیماران مبتلا به اختلالات قلب و عروق اصغر خلیفهزاده
*، علی اکبر توسلی، جعفر گلشاهی، حمید صانعی، ابوالقاسم میردهقان، زهره پایه دار، نوشین دانشگر، مهرماه طباطبایی، عباس زیبانژاد، حسین عابدی، شهین تراکمه سامانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی رابطه میان اعتماد سازمانی کارکنان پرستاری با میزان رضایت شغلی ایشان در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1384 علی رضا یوسفی، منصوره پورمیری
*، عفت صفاری انارکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی، اجرا و ارزشیابی، ابزاری جهت تقویت مهارتهای ارتباطی پزشک و بیمار در دانشجویان پزشکی احمدرضا زمانی، آرمیندخت شاهثنایی
*، مائده محسنی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
الگوی پیشنهادی ارزشیابی آموزشهای پودمانی محمد حسین یارمحمدیان، فرحناز صدوقی
*، اصغر احتشامی، محمدحسین سالاریان زاده، مهتاب کسایی اصفهانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی درونی برنامه رشته پزشکی عمومی اصفهان مبتنی بر استانداردهای پایه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارائه مدلی جهت اجرای ارزشیابی و تجزیه و تحلیل نتایج مصطفی دهقانی پوده، بهزاد شمس، وحید عشوریون
*، آتوسا اسماعیلی، علی اصیلیان، پروانه نصری، مرضیه حسینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین میزان دستیابی به حداقل توانمندیهای دوره کارآموزی پیشرفته (اکسترنی) دانشکده پزشکی اصفهان با استفاده از log book مریم آویژگان، اطهر امید، مصطفی دهقانی، آتوسا اسماعیلی، علی اصیلیان، محمدرضا اخلاقی، پروانه نصری، مرضیه حسینی، وحید عشوریون
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی شاخصهای کمی و کیفی آزمونهای مقطع کارآموزی محمد گرک یراقی، مریم آویژگان
*، امراله ابراهیمی، الهام اسفندیاری، آتوسا اسماعیلی، شهرام شایان، وحید عشوریون، نیکو یمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر اجرای پروتکل مراقبت قبل از بارداری بر آگاهی زنان شهلا شهیدی
*، پژمان عقدک، مینو ایزدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)