تأثیر آموزش بر اساس مدل اعتقاد بهداشتی بر عملکرد تغذیهای زنان یائسه تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی شهر اصفهان
مقایسه توانمندی مدیریت دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجویان پزشکی بر اساس شاخصهای هوش هیجانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بررسی و مقایسه نتایج آزمونهای جامع و میانگین نمرات دروس دوره علوم پایه دانشجویان رشته پزشکی اصفهان قبل و بعد از تغییرات دروس علوم پایه
، امینه زریان
، جمیل صادقیفر
، مریم علیزاده
، منیره یعقوبی
، نیکو یمانی
، آزیتا رستمی
، علی دلپیشه*
مقایسه تدریس به روش آموزش بر مبنای حل مسأله و سخنرانی به منظور آموزش درس رژیم درمانی 1 به دانشجویان رشته تغذیه
ارزیابی صلاحیتهای بالینی دانشجویان علوم پزشکی با استفاده از نرم افزار Electronic Patient Management Problem (EPMP)
، پیمان ادیبی*
، کامران سلطانی عربشاهی
، فرشید اربابی
، رقیه اکبری
، اوژن کاسترز
، آرش حدادگر
، فاطمه هادیزاده
، طاهره چنگیز
، شهرام یزدانی
، مسعود فردوسی
، علی اکبر حقدوست
، آرش رشیدیان
، آرش حدادگر
، علیرضا منجمی
، شهرام توفیقی
، میرعلیمحمد سبزقبائی
، پیمان ادیبی*
، آرش حدادگر*
، فاطمه هادیزاده
، علیرضا منجمی
، حسین افتخاری
، شقایق حق جوی جوانمرد
، غلامرضا حسن زاده
، مجتبی کرباسی
، پروین پاسالار
، همایون ناجی
تدوین شاخصهای برنامههای آموزشی دورههای تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد- (Ph.D براساس الگوی درونداد- فرآیند و برونداد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بررسی تأثیر آموزش برنامه خود مراقبتی به شیوه بحث گروهی بر دانش و عملکرد دختران نوجوان دیابتیک مراجعه کننده به انجمن دیابت ایران
مروری بر تاریخچه و تحولات صورت گرفته در آموزش خودمراقبتی به بیماران دیابتی در جهان و ایران و جایگاه پرستاران در این عرصه
مقایسه تأثیر دو روش آموزش سخنرانی و خودآموز بر آگاهی و عملکرد مادران در مورد روند رشد و مراحل تکامل تغذیهای کودکان کمتر از سه سال
مهارتهای تفکر انتقادی و ارتباط آن با هوش هیجانی در دانشجویان پزشکی دوره مقدمات بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره علوم پایه از نظر استراتژی مسأله محوری (راهنمایی برای اجرای عملی)
ارزیابی قابلیت آموزش کاربران در ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
، اطهر امید
، وحید عشوریون*
، مریم آویژگان
، آتوسا اسماعیلی
، محمدرضا اخلاقی
، پروانه نصری
، مرضیه حسینی
، علی اصیلیان
بررسی نیازهای آموزشی پزشکان خانواده شاغل در مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان اصفهان در پنج حیطه سلامت
تجزیه و تحلیل آزمون دروس دانشجویان کارشناسی بهداشت با استفاده از برنامه نرمافزاری آنالیز سؤالات چند گزینهای بر اساس نظریه تستی کلاسیک (CTT)
پیامدهای مفید آموزشی به رشته تحلیل کشاندن مقالات تحقیقاتی در کنار مباحث تئوری در دروس نظری دوره کارشناسی ارشد
بررسی نتایج امتحانات (OSCE) Examination Objective Structured Clinical ، ارزشیابی آموزشی درون گروهی و امتحان ارتقای دستیاران جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 1387-1388
ارزیابی درونی برنامه آموزشی دوره دکتری عمومی داروسازی، دانشکده داروسازی و علوم دارویی اصفهان، سال 1388-1387
تأثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافتههای کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی
کاربرد مدل سینرژی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری ویژه کارشناسی ارشد و بیماران مبتلا به اختلالات قلب و عروق
، علی اکبر توسلی
، جعفر گلشاهی
، حمید صانعی
، ابوالقاسم میردهقان
، زهره پایه دار
، نوشین دانشگر
، مهرماه طباطبایی
، عباس زیبانژاد
، حسین عابدی
، شهین تراکمه سامانی
بررسی رابطه میان اعتماد سازمانی کارکنان پرستاری با میزان رضایت شغلی ایشان در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1384
ارزیابی درونی برنامه رشته پزشکی عمومی اصفهان مبتنی بر استانداردهای پایه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارائه مدلی جهت اجرای ارزشیابی و تجزیه و تحلیل نتایج
، بهزاد شمس
، وحید عشوریون*
، آتوسا اسماعیلی
، علی اصیلیان
، پروانه نصری
، مرضیه حسینی
تعیین میزان دستیابی به حداقل توانمندیهای دوره کارآموزی پیشرفته (اکسترنی) دانشکده پزشکی اصفهان با استفاده از log book
، اطهر امید
، مصطفی دهقانی
، آتوسا اسماعیلی
، علی اصیلیان
، محمدرضا اخلاقی
، پروانه نصری
، مرضیه حسینی
، وحید عشوریون*
، مریم آویژگان*
، امراله ابراهیمی
، الهام اسفندیاری
، آتوسا اسماعیلی
، شهرام شایان
، وحید عشوریون
، نیکو یمانی