مقایسه دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یادگیری الکترونیکی انسداد راه هوایی به دو شیوه اینفوگرافیک و فیلم کوتاه
توسعه شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی (شاداب) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نمونهای از یک اجتماع همکنش
نقد مقاله:
تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
استفاده از روشهای نمره ثابت، آنگوف، آنگوف بله/خیر و آنگوف سهسطحی جهت تعیین استاندارد قبولی دانشجویان پرستاری در
آزمون بالینی ساختارمند عینی
دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نجفآباد درباره قابلیت ارائه دروس تخصصی در بستر مجازی و دلایل آن؛ یک مطالعه کیفی
مدلیابی معادلات ساختاری تأثیر حمایت خانواده بر پیشرفت تحصیلی
با نقش واسطهای خودکارآمدی مسیر شغلی در دانشجویان پیراپزشکی
الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیاتعلمی با میانجیگری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی
و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویتبندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگبوک مهارتهای بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
، محمد شامل رستمی
، مجید خادم رضاییان
، محمد محمدی
، سیدرضا موسوی
، اسماعیل رنجبر*
، عزت خداشناس
، فاطمه حسینی
، رضا ایراننژاد
، آنوش آذرفر
، ژیلا شیخی
، زهرا شریفی*