مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 13 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد ۲۳ -
تصمیمگیری بالینی: چیستی و چگونگی
ص. ۳۴۲-۳۳۳
10.48305/23.0.333
محمدرسول ظهورسلیمانی
،
طاهره چنگیز
*
چکیده
(۷۷۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۵۲ دریافت)
فرا انگیزش و ارتباط آن با متغیرهای دموگرافیک در دانشجویان هوشبری کشور ایران در سال 1401
ص. ۳۳۲-۳۲۳
10.48305/23.0.323
محمدحسین شاکری گوکی
،
فاطمه عطوف
،
علی نوروزی
،
نازدار عزالدین الخطیب
،
فخرااسادات میرحسینی
*
چکیده
(۶۳۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۴۰ دریافت)
آموزش مبتنی بر سناریو: حلقه گمشده در رشته بهداشت عمومی
ص. ۳۲۲-۳۲۱
10.48305/23.0.321
مرادعلی زارعی پور
*
چکیده
(۵۳۳ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۴۴ دریافت)
توانمندسازی حرفه ای مدیران آموزش عالی: ارائه یک الگوی پارادایمی
ص. ۳۲۰-۳۰۶
10.48305/23.0.306
سعید نوشاد
،
محبوبه سادات فدوی
*
،
محسن سعادت
چکیده
(۶۸۵ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۷۶ دریافت)
|
جدول کدگذاری توانمندسازی حرفه ای مدیران آموزش عالی [PDF]
(۳۸ دریافت)
نگاهی به روش های نوین و رویکرد های تازه در اجرای آزمون بالینی ساختارمند عینی(OSCE)
ص. ۳۰۵-۳۰۱
10.48305/23.0.301
اطهر امید
،
سرور مصلح
*
،
سعید حیدری
،
محمدرضا بسطامی
چکیده
(۷۶۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۶۶ دریافت)
نقش و جایگاه دانشگاههای علوم پزشکی در قدرت سخت کشور: یک مطالعه کیفی
ص. ۳۰۰-۲۸۹
10.48305/23.0.289
الهام شکیبا
،
محبوبه سادات فدوی
*
،
محمدعلی نادی
چکیده
(۵۸۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۹۷ دریافت)
اصول آموزشی و فنی طراحی اسلاید آموزشی در نرمافزار پاورپوینت
ص. ۲۸۸-۲۷۶
10.48305/23.0.276
اکبر بابائی حیدرآبادی
،
رقیه گندمکار
،
عظیم میرزازاده
*
چکیده
(۵۴۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۴۷ دریافت)
مقایسه دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یادگیری الکترونیکی انسداد راه هوایی به دو شیوه اینفوگرافیک و فیلم کوتاه
ص. ۲۷۵-۲۶۸
10.48305/23.0.268
پرویز فتوحی
،
دریا حسامی
،
بهاره قدمی
*
چکیده
(۸۷۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۷۳ دریافت)
مؤلفههای مؤثر بر توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد قم: یک مطالعه کیفی
ص. ۲۶۷-۲۵۳
10.48305/23.0.253
سعید بهادری
،
غلامرضا شریفیراد
*
،
سیفالله فضلالهی قمشی
چکیده
(۶۶۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۳۰ دریافت)
بررسی و تحلیل آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشتههای گروه پزشکی: معدل و میانگین نمرهکل تراز شده
ص. ۲۵۲-۲۴۱
10.48305/23.0.241
محمدرضا بلوچ حسنخانی
،
سکینه نارویی
،
یونس جهانی
،
علی اکبر حقدوست
*
چکیده
(۸۵۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۲۳ دریافت)
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سازگاری با رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی
ص. ۲۴۰-۲۳۲
10.48305/23.0.232
شیرین اخوت
،
مژگان جانی قربان
*
،
فروغ اخوت
چکیده
(۱۱۳۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۴۳ دریافت)
توسعه شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی (شاداب) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نمونهای از یک اجتماع همکنش
ص. ۲۳۱-۲۳۰
10.48305/23.0.230
اطهر امید
*
،
طاهره چنگیز
،
پیمان ادیبی
چکیده
(۷۴۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۷۰ دریافت)
نقد مقاله: تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی
ص. ۲۲۹-۲۲۷
10.48305/23.0.227
فاطمه امیدی
*
چکیده
(۸۱۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۸۵ دریافت)
کافه یادگیری: یک محیط یادگیری تعاملی جهت بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری
ص. ۲۲۶-۲۲۵
10.48305/23.0.225
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(۷۶۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۶۵ دریافت)
استفاده از روشهای نمره ثابت، آنگوف، آنگوف بله/خیر و آنگوف سهسطحی جهت تعیین استاندارد قبولی دانشجویان پرستاری در آزمون بالینی ساختارمند عینی
ص. ۲۲۴-۲۱۷
10.48305/23.0.217
فاطمه مقصودی
*
،
محمدرضا یزدانخواه فرد
،
شهناز پولادی
،
کامران میرزایی
چکیده
(۱۱۴۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۸۵ دریافت)
تجربیات دانشجویان مامایی از نخستین اجرای مهارت مدیریت زایمان در زایشگاه: یک مطالعه کیفی
ص. ۲۱۶-۲۰۷
10.48305/23.0.207
سهیلا محمدی ریزی
،
شهلا محمدی ریزی
،
الهه کاردان
،
غزل نیسانیان
*
چکیده
(۸۷۵ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۱۶ دریافت)
دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نجفآباد درباره قابلیت ارائه دروس تخصصی در بستر مجازی و دلایل آن؛ یک مطالعه کیفی
ص. ۲۰۶-۱۹۶
10.48305/23.0.196
حمیدرضا نیکیار
،
نسیم سلیمانی
*
چکیده
(۱۰۷۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۲۷ دریافت)
مدلیابی معادلات ساختاری تأثیر حمایت خانواده بر پیشرفت تحصیلی با نقش واسطهای خودکارآمدی مسیر شغلی در دانشجویان پیراپزشکی
ص. ۱۹۵-۱۸۵
10.48305/23.0.185
محمدرضا گل محمدی
،
یاسر رضاپور میرصالح
*
،
مجتبی سلطانی
،
مریم نادری
چکیده
(۱۰۴۳ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۶۰ دریافت)
طراحی بسته آموزشی برای پرستاران جدیدالورود در مراکز درمانی
ص. ۱۸۴-۱۷۶
10.48305/23.0.176
علی عسکری
،
فخرالدین فیضی
،
زهره وفادار
،
محسن ملاهادی
*
چکیده
(۱۶۰۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۶۵۴ دریافت)
الگوی ساختاری مدل منابع شغلی برای ارتقای رفتار کاری نوآورانه اعضای هیاتعلمی با میانجیگری اشتیاق شغلی: مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. ۱۷۵-۱۶۶
10.48305/23.0.166
طاهره رنجبر
*
،
مرضیه حیدری
چکیده
(۱۲۰۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۸۵ دریافت)
آزمونهای پیشرفت تحصیلی را چگونه تحلیل کنیم؟
ص. ۱۶۵-۱۶۳
10.48305/23.0.163
هادی عباسپور
*
،
زهره گریوانی
،
حسین کریمی مونقی
چکیده
(۱۱۰۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۵۸ دریافت)
عوامل مؤثر بر موفقیت برنامههای راهنمایی یا منتورینگ (Mentoring) دانشجویان هوشبری: یک مرور نظاممند
ص. ۱۶۲-۱۴۹
10.48305/23.0.149
رضا پیامی
،
اسحاق مرادی
،
شهنام صدیق معروفی
*
،
مریم سادات رزمگیر
چکیده
(۱۲۸۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۶۴۰ دریافت)
نقد مقاله: تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. ۱۴۸-۱۴۵
10.48305/23.0.145
زهرا طالبی
،
غلامحسین محمودی راد
*
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(۱۱۲۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۱۷ دریافت)
تاثیر دوره آموزشی تلفیقی با حضور همزمان متخصص بالینی و داروساز بالینی بر میزان یادگیری دانشجویان پزشکی در گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. ۱۴۴-۱۳۷
10.48305/23.0.137
شیما جعفری
،
یحیی محمدی
،
فاطمه مهدی زاده
،
طوبی کاظمی
*
چکیده
(۱۰۳۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۶۰ دریافت)
کاربرد رویکرد تحلیل سلسله مراتبی در اولویتبندی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه اساتید بالینی و متخصصین آموزش پزشکی
ص. ۱۳۶-۱۲۸
10.48305/23.0.128
نیکو یمانی
،
مژده دل زنده
،
میترا بذرافشان
،
پیمان ادیبی
،
امین بیگ زاده
*
چکیده
(۱۵۴۵ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۱۱ دریافت)
تدریس خرد
ص. ۱۲۷-۱۲۶
10.48305/23.0.126
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(۱۱۶۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۳۵ دریافت)
بررسی ارتباط بین دانش علوم پایه دانشجویان پزشکی با نمره آزمون استدلال بالینی آنها
ص. ۱۲۵-۱۱۸
10.48305/23.0.118
محمد رسول گلابچی
،
فیروزه معین زاده
،
کیان حشمت قهدریجانی
،
آرش نجیمی
،
اطهر امید
*
چکیده
(۱۴۵۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۵۵ دریافت)
ابزار ها و منابع آموزشی در درمانگاه های آموزشی
ص. ۱۱۷-۱۱۵
10.48305/23.0.115
رویا ملاباشی
*
چکیده
(۱۱۴۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۷۷ دریافت)
پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی: نقش میانجی پایداری تحصیلی
ص. ۱۱۴-۱۰۵
10.48305/23.0.105
مجید صدوقی
*
،
نجمه اسکندری
چکیده
(۲۱۵۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۹۲۷ دریافت)
آیا درخواست از دانشجو برای ترک کلاس درس راهکار درستی است؟ بایدها و نبایدها
ص. ۱۰۴-۱۰۳
10.48305/23.0.103
صبا پولائ
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(۱۹۵۵ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۵۷ دریافت)
کارنقشه
ص. ۱۰۲-۱۰۲
10.48305/23.0.102
فریبا جعفری
*
چکیده
(۱۰۴۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۰۲ دریافت)
بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. ۱۰۱-۹۴
10.48305/23.0.94
امین زنگی بند
،
کارو ثروت یاری
،
یدالله زارع زاده
،
خالد رحمانی
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(۱۶۴۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۶۰ دریافت)
چالشهای آموزش دندانپزشکی در دوران پساکرونا، آثار مثبت و منفی کرونا بر سیستم آموزش دندانپزشکی
ص. ۹۳-۹۲
10.48305/23.0.92
محمدرسول اسعدی
*
،
صدرا امیرپورهره دشت
،
مهرداد شهرکی
چکیده
(۱۵۱۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۹۴ دریافت)
دانشپژوهی آموزشی
ص. ۹۱-۸۹
10.48305/23.0.89
اسحاق مرادی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(۱۴۰۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۲۷ دریافت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه تعهد خدمت با سایر سهمیهها در دانشکده پزشکی کاشان
ص. ۸۸-۷۹
10.48305/23.0.79
علی شفیعی
،
عاطفه رزاقی زارع بیدگلی
،
غلام عباس موسوی
،
فخرالسادات میرحسینی
*
چکیده
(۱۵۳۳ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۲۷ دریافت)
طراحی سیستم پایش فرآیند آموزش در درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. ۷۸-۷۱
10.48305/23.0.71
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(۱۳۳۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۰۵ دریافت)
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید از اجرای لاگبوک مهارتهای بالینی کارشناسی هوشبری بر اساس آخرین کوریکولوم آموزشی
ص. ۷۰-۶۳
10.48305/23.0.63
سمیرا روحی صفایی
،
پرویز فتوحی
*
،
سمیرا وش
چکیده
(۱۹۱۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۳۲ دریافت)
اینفوگرافی، آموزش نوین در علوم پزشکی
ص. ۶۲-۶۱
10.48305/23.0.61
پرویز فتوحی
*
چکیده
(۱۳۵۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۱۸ دریافت)
موانع تعامل اساتید و دانشجویان در آموزش مجازی: یک مطالعه کیفی
ص. ۶۰-۴۸
10.48305/23.0.48
مهشید دهقانی
،
میترا ذوالفقاری
*
،
آرش نجیمی
چکیده
(۱۵۱۵ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۴۰ دریافت)
آسکی: یک آزمون با چندین نام
ص. ۴۷-۴۶
10.48305/23.0.46
رسول معصومی
*
چکیده
(۱۷۸۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۰۱ دریافت)
حرفهای گرایی در دستیاران تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. ۴۵-۳۸
10.48305/23.0.38
مهناز برومند رضازاده
،
محمد شامل رستمی
،
مجید خادم رضاییان
،
محمد محمدی
،
سیدرضا موسوی
،
اسماعیل رنجبر
*
چکیده
(۱۷۳۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۸۹ دریافت)
بررسی تعهد حرفهای در دانشجویان و دستیاران تخصصی دندانپزشکی
ص. ۳۷-۳۰
10.48305/23.0.30
کتایون سالم
،
سارا عالی داعی
،
عاطفه برزگر شریفی
*
چکیده
(۱۷۲۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۲۴ دریافت)
برنامه مدون توسعه روشهای یاددهی یادگیری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. ۲۹-۲۵
10.48305/23.0.25
مریم آویژگان
*
چکیده
(۱۶۸۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۶۳ دریافت)
شیوهنامه مدیریت برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. ۲۴-۲۱
10.48305/23.0.21
مریم آویژگان
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(۲۰۵۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۴۹ دریافت)
تبیین دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چالشها و فرصتهای آموزش مجازی
ص. ۲۰-۸
10.48305/23.0.8
نسرین عبدی
،
فرزانه غریبی کانی پان
،
یدالله زارع زاده
،
رضا قانعی قشلاق
،
عبیدالله فرجی
*
چکیده
(۱۸۴۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۷۸ دریافت)
تاثیر برنامه آموزش "منتخب داروهای سرپایی طب کودکان" بر میزان دانش کارورزان در دوره سه ماهه اطفال
ص. ۷-۱
10.48305/23.0.1
علی خاکشور
،
عزت خداشناس
،
فاطمه حسینی
،
رضا ایراننژاد
،
آنوش آذرفر
،
ژیلا شیخی
،
زهرا شریفی
*
چکیده
(۱۶۳۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۵۴ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS