You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
کرامت در طبابت: با تأکید بر حفظ کرامت بیماران در مرحله آخر حیات مریم آویژگان
*، سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اهمیت کاربرد یادگیری مبتنی بر خدمات در آموزش بالینی پرستاری فریبا حقانی، اعظم علوی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی پزشکان عمومی درباره رژیم درمانی یک مطالعه با رویکرد تجزیه و تحلیل شغل مصطفی دهقانی پوده
*، مرتضی رفیعی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی و بعدهای جو سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ستاره موسوی، مصطفی شریف
*، سعید رجایی پور، وحید عشوریون
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
منبع مطالعه دانشجویان پزشکی: جزوه یا کتاب امید پیر حاجی، رویا ملاباشی، فریدون حق دوست
*، محسن میدانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
چالش نظام سلامت و آموزش علوم پزشکی با پدیده خودکشی علیرضا یوسفی
*، نرگس صادقی، اعظم علوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روش «ارزیابی همتایان» در ارزشیابی دانشجویان علوم پزشکی فرحناز کمالی، مهسا شکور
*، علیرضا یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایلام هادی پیمان، منیره یعقوبی، جمیل صادقیفر
*، کورش سایه میری، مریم علیزاده، نیکو یمانی، منیره محمد حسن نهال، آزیتا رستمی، مسعود یاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش اعضای تیم آموزشی در ارتباط با حق تصمیمگیری بیماران برای مشارکت در فرایندهای آموزشی امید پیر حاجی، اطهر امید
*، فریدون حق دوست، بهروز اولیا، زهرا جوهری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر نقشهکشی مفهومی بالینی و فرایند پرستاری در توسعه مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری سامره عبدلی
*، طاهره خواجه علی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان و اساتید پیرامون آییننامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر مهسا شکور
*، نیکو یمانی، زهرا جوهری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه کارورزان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مراحل تصویب پایاننامه تا دفاع از پایاننامه در نیمه اول سال 1389 معصومه محمودی
*، ملیحه محمودی، آیت اله سهرابی، علی مرادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط نیمرخ روانشناختی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی با موفقیت تحصیلی آنها در دوره علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پروانه نصری، وحید عشوریون، مریم آویژگان
*، حمید افشار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برنامه درسی پرستاری خانواده، گامی در جهت توسعه نقش پرستار خانواده در ایران مریم علیزاده، نیکو یمانی
*، فریبا طالقانی، طاهره چنگیز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پزشکان عمومی اصفهان و بیماری مراجعین گامی در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه اطهر امید، شقایق حقجوی جوانمرد، بتول اقبالی
*، مرضیه حسینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
خودارزیابی توانمندیهای بالینی فارغالتحصیلان دانشکده دندانپزشکی اصفهان در سال 1390 ابراهیم جباری فر، مریم خروشی، حمیرا شامیر، کبری حسین پور
*، فخریالسادات خلیفه سلطانی، امیناله توانگر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سبکهای یادگیری دانشجویان سال اول دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایلام هادی پیمان، جمیل صادقی فر
*، مریم علیزاده، منیره یعقوبی، منیره محمدحسن نهال، نیکو یمانی، علی دل پیشه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به ضرورت کسب توافق بیمار برای مشارکت در آموزش بالینی اطهر امید
*، امید پیرحاجی، امیر ورد، علیرضا یوسفی، مصطفی دهقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
یوتانازی (مرگ آسان) آری یا خیر؟(چالشی در آموزش بالینی) علیرضا یوسفی، مهرداد آذربرزین
*، الهه سادات ضیایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوریهای یادگیری مهری دوستی ایرانی، شهلا ابوالحسنی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه روش آموزشی مسئله محور با روش استاد محور در تدریس بیوشیمی متابولیسم مجتبی پنجه پور
*، نگار عطایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نظرات دستیاران در ارتباط با روشهای مختلف تدریس در گروه بیهوشی محمدرضا صفوی، عظیم هنرمند
*، اطهر امید، حمیدرضا شتابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مروری بر جنبههایی از حقوق بیمار در آموزش بالینی اطهر امید، پیمان ادیبی، لیلا بذرافکن، زهرا جوهری، مهسا شکور، علیرضا یوسفی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کاربرد تئوریهای یادگیری در آموزش پرستاری، مقاله مروری شهلا ابوالحسنی، مهری دوستی ایرانی، فریبا حقانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد طی سالهای 1371 الی 1388 زهرا جوهری
*، علی دواتی، علیرضا یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مطالعه مقایسهای انتظارات بیماران و پرستاران از خدمات پرستاری و مراقبتهای پزشکی در بیمارستان آموزشی الزهرا(س) شهر اصفهان کریم آذربایجانی، علی عطافر، سعید عباسی، بشیر امیرنژاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برنامه درسی اصلی (Core Curriculum) در آموزش پزشکی: معرفی چند رویکرد نیکو یمانی
*، نسرین فیروزآبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سبک رهبری و رهبری اثربخش در مدیران سطوح میانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1388 مهسا شکور
*، لیلا بذرافکن، مریم علیزاده، مژده قاسمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پراکسیس: پارادایمی برای اقدامپژوهی مهری دوستی ایرانی، سامره عبدلی
*، سرور پرویزی، نعیمه سید فاطمی، مسعود امینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه مطالعه غیر درسی و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سوسن بهرامی، حمیده ملاخلیلی
*، فائزه باغیانی، حسن اشرفیریزی، شهین مجیری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
چتری به نام اقدامپژوهی مهری دوستی ایرانی، سامره عبدلی
*، سرور پرویزی، نعیمه سید فاطمی، مسعود امینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس الکترونیکی دروس بافتشناسی عملی و نظری، تجربهای نوین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهمن رشیدی، مریم آویژگان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ادغام در برنامههای درسی با تأکید بر ادغام در آموزش پزشکی نیکو یمانی، ماریا شاطرجلالی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین سیستم اعتباربخشی مؤسسهای در دانشگاههای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران علیرضا یوسفی، طاهره چنگیز، نیکو یمانی
*، سهیلا احسانپور، روشنک حسن زهرایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
یادگیری فعال، راهکاری جهت کاهش فاصله تئوری تا عمل درآموزش بالینی مهرداد آذربرزین
*، فریبا حقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
افزایش میزان تداوم یادگیری درس بافتشناسی دوره دکترای تخصصی علوم تشریح با روش تدریس مباحثه شهناز رضوی، مریم آویژگان
*، محمد مردانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه خودتنظیمی عاطفی و مهارتهای مطالعه با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مهین کریمی
*، کیومرث فرح بخش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
یادگیری روشها و مراحل استانداردسازی پروندههای الکترونیک پزشکی فرحناز صدوقی، فرزانه امین پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر در آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان علیرضا طاهری
*، سعید فرقانی، شهلا عطاپور، اکبر حسن زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش ادغام یافته با سیستم: یک تجربه مفید در اجرای کارآموزی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی مرضیه جوادی
*، اسداله شمس، مریم یعقوبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کاربردها و مزایای نقشهبرداری برنامه درسی (Curriculum Mapping):(مرور نظام مند مستندات بینالمللی) فرحناز کمالی، نیکو یمانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری تیمی در بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان در سال 1389 مریم یعقوبی
*، مرضیه جوادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین میزان کاربست مؤلفههای یادگیری سازمانی و ویژگیهای دموگرافیکی کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان-1390 مریم یعقوبی، زهرا آقارحیمی
*، مائده دریابیگی، مرضیه جوادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل آسیب شناسی تقلب و سرقت علمی:بر اساس یک تحقیق کیفی رضوان اجاقی، محمود کیوان آرا
*، مظفر چشمه سهرابی، احمد پاپی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدیریت شادی در دانشجویان خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان- 1388 راحله سموعی
*، محسن مصلحی، محبوبه حیدری، زهرا طغیانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آمادگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای یادگیری بین حرفه ای علیرضا ایرج پور، موسی علوی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در طی دو نیمسال تحصیلی متوالی: تفکر انتقادی حلقه مفقوده برنامههای درسی زینب السادات اطهری
*، سید مصطفی شریف، احمد رضا نصر، مهدی نعمت بخش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مریم گردان شکن
*، غلامرضا قاسمی، علیرضا یوسفی، محمد حسین یارمحمدیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
زمان تعامل استاد، فراگیر و بیماران در درمانگاههای آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رویا ملاباشی
*، فریبا حقانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)