مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
دوشنبه 7 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 11، شماره 9 - ( ویژه نامه توسعه آموزش 12-1390 1390 )
عملکرد تأملی در مراقبتهای پرستاری
ص. 1518-1511
فریبا حقانی
*
،
نرگس صادقی
چکیده
(9775 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2631 دریافت)
کرامت در طبابت: با تأکید بر حفظ کرامت بیماران در مرحله آخر حیات
ص. 1510-1496
مریم آویژگان
*
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(12396 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3852 دریافت)
اهمیت کاربرد یادگیری مبتنی بر خدمات در آموزش بالینی پرستاری
ص. 1495-1487
فریبا حقانی
،
اعظم علوی
*
چکیده
(13048 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2972 دریافت)
نیازهای آموزشی پزشکان عمومی درباره رژیم درمانی یک مطالعه با رویکرد تجزیه و تحلیل شغل
ص. 1486-1479
مصطفی دهقانی پوده
*
،
مرتضی رفیعی
چکیده
(12505 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2308 دریافت)
رابطه بین میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی و بعدهای جو سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1478-1466
ستاره موسوی
،
مصطفی شریف
*
،
سعید رجایی پور
،
وحید عشوریون
چکیده
(11476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3555 دریافت)
منبع مطالعه دانشجویان پزشکی: جزوه یا کتاب
ص. 1465-1461
امید پیر حاجی
،
رویا ملاباشی
،
فریدون حق دوست
*
،
محسن میدانی
چکیده
(10223 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5723 دریافت)
چالش نظام سلامت و آموزش علوم پزشکی با پدیده خودکشی
ص. 1460-1453
علیرضا یوسفی
*
،
نرگس صادقی
،
اعظم علوی
چکیده
(7750 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2470 دریافت)
روش «ارزیابی همتایان» در ارزشیابی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 1452-1443
فرحناز کمالی
،
مهسا شکور
*
،
علیرضا یوسفی
چکیده
(12848 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3584 دریافت)
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ص. 1442-1436
هادی پیمان
،
منیره یعقوبی
،
جمیل صادقیفر
*
،
کورش سایه میری
،
مریم علیزاده
،
نیکو یمانی
،
منیره محمد حسن نهال
،
آزیتا رستمی
،
مسعود یاسمی
چکیده
(13557 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3541 دریافت)
نگرش اعضای تیم آموزشی در ارتباط با حق تصمیمگیری بیماران برای مشارکت در فرایندهای آموزشی
ص. 1435-1430
امید پیر حاجی
،
اطهر امید
*
،
فریدون حق دوست
،
بهروز اولیا
،
زهرا جوهری
چکیده
(9910 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2215 دریافت)
مقایسه تأثیر نقشهکشی مفهومی بالینی و فرایند پرستاری در توسعه مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
ص. 1429-1420
سامره عبدلی
*
،
طاهره خواجه علی
چکیده
(14089 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2540 دریافت)
دیدگاه دانشجویان و اساتید پیرامون آییننامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر
ص. 1419-1411
مهسا شکور
*
،
نیکو یمانی
،
زهرا جوهری
چکیده
(10725 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2264 دریافت)
دیدگاه کارورزان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مراحل تصویب پایاننامه تا دفاع از پایاننامه در نیمه اول سال 1389
ص. 1410-1404
معصومه محمودی
*
،
ملیحه محمودی
،
آیت اله سهرابی
،
علی مرادی
چکیده
(10452 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1861 دریافت)
ارتباط نیمرخ روانشناختی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی با موفقیت تحصیلی آنها در دوره علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1403-1395
پروانه نصری
،
وحید عشوریون
،
مریم آویژگان
*
،
حمید افشار
چکیده
(12191 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2359 دریافت)
برنامه درسی پرستاری خانواده، گامی در جهت توسعه نقش پرستار خانواده در ایران
ص. 1394-1385
مریم علیزاده
،
نیکو یمانی
*
،
فریبا طالقانی
،
طاهره چنگیز
چکیده
(14694 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4024 دریافت)
پزشکان عمومی اصفهان و بیماری مراجعین گامی در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه
ص. 1384-1376
اطهر امید
،
شقایق حقجوی جوانمرد
،
بتول اقبالی
*
،
مرضیه حسینی
چکیده
(11115 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2330 دریافت)
خودارزیابی توانمندیهای بالینی فارغالتحصیلان دانشکده دندانپزشکی اصفهان در سال 1390
ص. 1365-1359
ابراهیم جباری فر
،
مریم خروشی
،
حمیرا شامیر
،
کبری حسین پور
*
،
فخریالسادات خلیفه سلطانی
،
امیناله توانگر
چکیده
(11543 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2489 دریافت)
سبکهای یادگیری دانشجویان سال اول دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ص. 1358-1350
هادی پیمان
،
جمیل صادقی فر
*
،
مریم علیزاده
،
منیره یعقوبی
،
منیره محمدحسن نهال
،
نیکو یمانی
،
علی دل پیشه
چکیده
(12601 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3128 دریافت)
نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به ضرورت کسب توافق بیمار برای مشارکت در آموزش بالینی
ص. 1349-1344
اطهر امید
*
،
امید پیرحاجی
،
امیر ورد
،
علیرضا یوسفی
،
مصطفی دهقانی
چکیده
(10159 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2732 دریافت)
یوتانازی (مرگ آسان) آری یا خیر؟(چالشی در آموزش بالینی)
ص. 1343-1332
علیرضا یوسفی
،
مهرداد آذربرزین
*
،
الهه سادات ضیایی
چکیده
(11697 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3809 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوریهای یادگیری
ص. 1331-1326
مهری دوستی ایرانی
،
شهلا ابوالحسنی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(24369 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(18535 دریافت)
مقایسه روش آموزشی مسئله محور با روش استاد محور در تدریس بیوشیمی متابولیسم
ص. 1325-1318
مجتبی پنجه پور
*
،
نگار عطایی
چکیده
(14163 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3808 دریافت)
نظرات دستیاران در ارتباط با روشهای مختلف تدریس در گروه بیهوشی
ص. 1317-1312
محمدرضا صفوی
،
عظیم هنرمند
*
،
اطهر امید
،
حمیدرضا شتابی
چکیده
(11416 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2150 دریافت)
مروری بر جنبههایی از حقوق بیمار در آموزش بالینی
ص. 1311-1299
اطهر امید
،
پیمان ادیبی
،
لیلا بذرافکن
،
زهرا جوهری
،
مهسا شکور
،
علیرضا یوسفی
*
چکیده
(13070 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2345 دریافت)
کاربرد تئوریهای یادگیری در آموزش پرستاری، مقاله مروری
ص. 1298-1290
شهلا ابوالحسنی
،
مهری دوستی ایرانی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(21059 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6334 دریافت)
وضعیت تحصیلی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد طی سالهای 1371 الی 1388
ص. 1289-1282
زهرا جوهری
*
،
علی دواتی
،
علیرضا یوسفی
چکیده
(10884 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2326 دریافت)
مطالعه مقایسهای انتظارات بیماران و پرستاران از خدمات پرستاری و مراقبتهای پزشکی در بیمارستان آموزشی الزهرا(س) شهر اصفهان
ص. 1281-1274
کریم آذربایجانی
،
علی عطافر
،
سعید عباسی
،
بشیر امیرنژاد
*
چکیده
(8809 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3377 دریافت)
برنامه درسی اصلی (Core Curriculum) در آموزش پزشکی: معرفی چند رویکرد
ص. 1273-1263
نیکو یمانی
*
،
نسرین فیروزآبادی
چکیده
(11997 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2944 دریافت)
سبک رهبری و رهبری اثربخش در مدیران سطوح میانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1388
ص. 1264-1255
مهسا شکور
*
،
لیلا بذرافکن
،
مریم علیزاده
،
مژده قاسمی
چکیده
(15456 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5685 دریافت)
پراکسیس: پارادایمی برای اقدامپژوهی
ص. 1254-1248
مهری دوستی ایرانی
،
سامره عبدلی
*
،
سرور پرویزی
،
نعیمه سید فاطمی
،
مسعود امینی
چکیده
(8634 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3596 دریافت)
رابطه مطالعه غیر درسی و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1247-1241
سوسن بهرامی
،
حمیده ملاخلیلی
*
،
فائزه باغیانی
،
حسن اشرفیریزی
،
شهین مجیری
چکیده
(11488 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2805 دریافت)
نگاهی بر آموزش بینحرفهای در تربیت کارکنان حیطه سلامت
ص. 1240-1231
رسول معصومی
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(12038 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2133 دریافت)
چتری به نام اقدامپژوهی
ص. 1230-1223
مهری دوستی ایرانی
،
سامره عبدلی
*
،
سرور پرویزی
،
نعیمه سید فاطمی
،
مسعود امینی
چکیده
(9730 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3662 دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس الکترونیکی دروس بافتشناسی عملی و نظری، تجربهای نوین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1222-1214
بهمن رشیدی
،
مریم آویژگان
*
چکیده
(17041 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2522 دریافت)
ادغام در برنامههای درسی با تأکید بر ادغام در آموزش پزشکی
ص. 1213-1202
نیکو یمانی
،
ماریا شاطرجلالی
*
چکیده
(16603 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4772 دریافت)
تدوین سیستم اعتباربخشی مؤسسهای در دانشگاههای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران
ص. 1201-1191
علیرضا یوسفی
،
طاهره چنگیز
،
نیکو یمانی
*
،
سهیلا احسانپور
،
روشنک حسن زهرایی
چکیده
(10606 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3292 دریافت)
یادگیری فعال، راهکاری جهت کاهش فاصله تئوری تا عمل درآموزش بالینی
ص. 1190-1179
مهرداد آذربرزین
*
،
فریبا حقانی
چکیده
(13654 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6543 دریافت)
کاربردی ملموس از نظریههای یادگیری در بهداشت عمومی
ص. 1178-1171
حبیباله رضایی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(11803 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5185 دریافت)
افزایش میزان تداوم یادگیری درس بافتشناسی دوره دکترای تخصصی علوم تشریح با روش تدریس مباحثه
ص. 1170-1162
شهناز رضوی
،
مریم آویژگان
*
،
محمد مردانی
چکیده
(12963 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2257 دریافت)
رابطه خودتنظیمی عاطفی و مهارتهای مطالعه با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1161-1149
مهین کریمی
*
،
کیومرث فرح بخش
چکیده
(16062 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3947 دریافت)
یادگیری روشها و مراحل استانداردسازی پروندههای الکترونیک پزشکی
ص. 1148-1140
فرحناز صدوقی
،
فرزانه امین پور
*
چکیده
(11676 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2961 دریافت)
عوامل مؤثر در آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1139-1131
علیرضا طاهری
*
،
سعید فرقانی
،
شهلا عطاپور
،
اکبر حسن زاده
چکیده
(29889 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2878 دریافت)
مشارکت فعال دانشجو در تدریس
ص. 1130-1129
حاجیه قاسمیان صفایی
*
،
زیبا فرج زادگان
چکیده
(11344 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2781 دریافت)
تفکر انتقادی
ص. 1128-1120
علیرضا یوسفی
،
مریم گردان شکن
*
چکیده
(10826 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3005 دریافت)
آموزش پزشکی و چالش شبیهسازی
ص. 1119-1112
علیرضا یوسفی
،
اعظم علوی
*
،
نرگس صادقی
چکیده
(9368 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2751 دریافت)
آموزش ادغام یافته با سیستم: یک تجربه مفید در اجرای کارآموزی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
ص. 1111-1104
مرضیه جوادی
*
،
اسداله شمس
،
مریم یعقوبی
چکیده
(10485 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2016 دریافت)
کاربردها و مزایای نقشهبرداری برنامه درسی (Curriculum Mapping):(مرور نظام مند مستندات بینالمللی)
ص. 1103-1091
فرحناز کمالی
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(11198 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3364 دریافت)
رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری تیمی در بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان در سال 1389
ص. 1090-1083
مریم یعقوبی
*
،
مرضیه جوادی
چکیده
(9946 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2322 دریافت)
رابطه بین میزان کاربست مؤلفههای یادگیری سازمانی و ویژگیهای دموگرافیکی کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان-1390
ص. 1082-1074
مریم یعقوبی
،
زهرا آقارحیمی
*
،
مائده دریابیگی
،
مرضیه جوادی
چکیده
(9809 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2282 دریافت)
تحلیل آسیب شناسی تقلب و سرقت علمی:بر اساس یک تحقیق کیفی
ص. 1073-1063
رضوان اجاقی
،
محمود کیوان آرا
*
،
مظفر چشمه سهرابی
،
احمد پاپی
چکیده
(11518 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3893 دریافت)
مدیریت شادی در دانشجویان خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان- 1388
ص. 1062-1057
راحله سموعی
*
،
محسن مصلحی
،
محبوبه حیدری
،
زهرا طغیانی
چکیده
(10733 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3012 دریافت)
آمادگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای یادگیری بین حرفه ای
ص. 1056-1050
علیرضا ایرج پور
،
موسی علوی
*
چکیده
(19305 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2262 دریافت)
ارزیابی مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در طی دو نیمسال تحصیلی متوالی: تفکر انتقادی حلقه مفقوده برنامههای درسی
ص. 1049-1040
زینب السادات اطهری
*
،
سید مصطفی شریف
،
احمد رضا نصر
،
مهدی نعمت بخش
چکیده
(11417 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3474 دریافت)
هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1039-1030
مریم گردان شکن
*
،
غلامرضا قاسمی
،
علیرضا یوسفی
،
محمد حسین یارمحمدیان
چکیده
(11583 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2409 دریافت)
زمان تعامل استاد، فراگیر و بیماران در درمانگاههای آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1029-1025
رویا ملاباشی
*
،
فریبا حقانی
چکیده
(11661 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2347 دریافت)
ویژه نامه توسعه آموزش
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS