[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
مهین قمی، زهرا مسلمی، سید داود محمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با سازگاری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
داود طهماسب زاده ، فیروز محمودی، فاطمه فرج پور بناب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی
فرهاد تنهای رشوانلو ، مهدی ارخودی قلعه نوئی، حسین کارشکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت کاربست روش آموزش مربی‌گری در فعالیت‌ها‌ی آموزشی اعضای هیأت‌علمی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
داود طهماسب زاده ، حمداله حبیبی، کریم جعفری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط هوش معنوی و هوش هیجانی با شفقت به خود دانشجویان دختر رشته پرستاری
آناهیتا خدابخشی کولایی ، نازگل چایچی طهرانی، اکرم ثناگو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تطبیقی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس ایران و آمریکا
جواد دهقان نژاد، ژیلا حیدرپور دامن‌آباد ، لیلا ولی‌زاده، فریبرز روشنگر، عباس داداش زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل پیش‌برنده و بازدارنده بین‌المللی‌ شدن دانشگاه‌ها
سپیده جعفری ، حمید رحیمیان، عباس عباس پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تجربیات دانشجویان پرستاری از روایت‌نویسی- بازاندیشی در آموزش بالینی: مطالعه کیفی
زهره وفادار، اکرم پرنده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استاندارد‌سازی فرایند گزارش‎ صبحگاهی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
بتول زمانی، منصوره مومن هروی، زریچهر وکیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان
طاهره چنگیز، محمد رضا صبری، ارمین دخت شاه ثنایی ، وحید عشوریون، الهام بیننده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نمره مهارت دستیاران کودکان قبل و بعد شیوه‌نامه اجرایی چرخش
عبدالله کریمی، پونه طبیبی، رضا شیاری ، سید علیرضا فهیم زاد، وحیده زینالی، الهام موسوی نسب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
محمدرضا بهرنگی، زینب ایزدیان ، بیژن عبدالهی، حسن رضا زین آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اهمیت آموزش استدلال بالینی در آموزش پزشکی
فرشته عراقیان مجرد ، آناهیتا صادقی، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ادراک دانشجویان از ارتباط اساتید با بیمار بر اخلاق حرفه‌ای آنان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
محمد اکبری بورنگ ، محمد علی پور، مریم دلاور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود
بهاره طحانی ، پرستو رسایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازنگری، اجرا و ارزشیابی واحد آسیب‌شناسی دهان، فک و صورت عملی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
پویان امینی شکیب، فرشته بقایی نائینی، صدیقه رهروتابان، سارا مرتاض هجری، نصرت اله عشقیار، فاطمه حمیدزاده، نازنین مهدوی ، میرسعید یکانی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده از روش تدریس کاوش‌گری در آموزش علوم پزشکی
مهدی باقری ، فریبا حقانی، سید احمد محمدی کیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تفاوت‌های مرور روایتی و مرور نظام‌مند
زهرا عبدخدایی، امیر طیوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر یادگیری خودتنظیمی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
عاطفه آرین فر ، محمدرضا سرمدی، محمدحسن صیف، فروزان ضرابیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گزینه‌های انحرافی در سؤالات چند گزینه‌ای و رابطه آن با ضریب دشواری و ضریب تمیز
عبدالحسین شکورنیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری دانش میان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
عسگر آرمون، صدرالدین ستاری ، یوسف نامور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و روان‌سنجی ابزار ارزیابی رفتار حرفه‌ای پزشکان هیأت‌علمی بالینی دانشکده پزشکی: ابزاری از نگاه ذی‌نفعان
رویا ستارزاده بادکوبه، فریبا اصغری، زهرا شاهواری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر ارائه سخنرانی و لوح فشرده در یادگیری کنترل آلودگی‌های هسته‌ای در کارورزان پزشکی
حمیدرضا خوش نژاد ابراهیمی، عطیه بازرگانی ، مجید میرمحمدخانی، شباهنگ جعفرنژاد، آرش تبرایی، الهام ضیایی فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی آزمون علوم پایه دندانپزشکی از دیدگاه دانشجویان دانشکده های دندانپزشکی اصفهان، یزد، کاشان
نکیسا ترابی نیا، سید محمد رضوی، شهرام شایان، زهرا حاتم زاده ، محسن رییسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر گروه درمانی بر میزان اضطراب دانشجویان پرستاری در بخش روانپزشکی بیمارستان یحیی نژاد بابل
نرگس رحمانی ، کلثوم اکبر نتاج، آزاده کیاپور، حسین علی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه تاب‌آوری و سبک‌های دلبستگی با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل
فاطمه غفاری، زهرا فتوکیان ، سیدجواد حسینی، آمنه محمودیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه هوش معنوی با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
بهمن توان، مهین قمی، زهرا مسلمی ، حسن جعفری پور فردوسیه، سید عبدالله محمودی، اعظم مسلمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجربیات دانشجویان دندانپزشکی از آموزش در عرصه: یک مطالعه کیفی با استفاده از بازاندیشی
هاله ذکایی، مینا پاک خصال ، امیررضا احمدی نیا، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
رسول معصومی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مهدی باقری، اطهر امید ، محمود کهن، سید احمد محمدی کیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدل علی مؤلفه‌های تشکیل‌دهنده یادگیری ترکیبی و هوش هیجانی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی
حسین نجفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML محاسبه هزینه تمام شده خدمات آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی کرمان به روش هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت
محمد تصون غلامحسینی، رضا گودرزی ، علی نیک‌روش، فرزانه بیک زاده عباسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل انتقادی گفتمان آموزش پزشکی: مطالعه موردیِ مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
علی نوروزی ، علیرضا منجمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آسیب‌شناسی فرآیندآمادگی دانشگاه‌ها برای استقرار اعتباربخشی آموزشی مؤسسات و مراکز آموزشی درمانی(یک پژوهش کیفی)
مینومیترا چهرزاد، امیرحسین محمودی ، کوروش فتحی واجارگاه، عباس خورشیدی، سید مهدی صمیمی اردستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی
سعیده‌ دریازاده، نیکو یمانی ، رویا ملاباشی، پیمان ادیبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML توسعه یک مدل نرم‌افزاری جهت ارزشیابی اساتید با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مبتنی بر توافق گروهی
زهرا کشتکاران، زهره معینی، محمدرضا شوشتریان ، مریم صدیق، ملیحه پورکیانی، راضیه ذوالقدر، زهره فرامرزیان، مونا آروین‌فر، راضیه رحمتی، سارا بستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مطلوبیت برنامه‌ی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از منظر سیاست‌‌گذاری: مطالعه ترکیبی
جمیله آقاتبار رودباری، ترانه عنایتی ، محمد صالحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: یک مطالعه کیفی
حسن عدالتخواه، زهرا تذکری، آسیه موحدپور، عبداله مهدوی، منصوره کریم اللهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML متغیرهای آموزشی و ویژگی‌های روانشناختی دانشجویان به عنوان پیش‌بین‌های مشروط شدن در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
عبدالحسین شکورنیا ، مهدی تولا، مریم اسلمی، حسین الهام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
گلستان صیاح، سمیرا درخشانفرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت دانشجویان اتاق عمل از به کارگیری دانشجویان عرصه در تیم آموزش بالینی(طرح منتورشیپ)
مریم تولیت ، مرضیه هلال بیرجندی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت‌مندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامه‌ی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی
مرضیه طهماسبی، پیمان ادیبی، فیروزه زارع فراشبندی، ابوالفضل طاهری، احمد پاپی، علیرضا رحیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روایی سازه و روایی پیش‌بینی‌کننده ارزیابی‌های حین دوره دستیاران طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران
سجاد امیدی، هادی میرفضایلیان، جیران زبردست، آتوسا اخگر ، محمد جلیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی ابزارهای ارزیابی آموزش سرپایی دانشجویان پزشکی
علی حمزه زاده، سعیده غفاری فر ، ابولقاسم امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنجش و اعتباریابی عوامل مؤثر بر انتقال و اشتراک دانش بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران
نرگس قدسیان ، فرزانه کیاراد، کمال درانی، حسین خنیفر، کمال درانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه‌ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در ارتباط بین هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی
سپیده جعفری ، زینب ملایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ارائه گزارش مراحل عمل جراحی بر اعتماد به نفس و خود کارآمدی بالینی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل
فرزانه ابطحی، محمد صادق ابوطالبی، فرشته برادران فرد، مهین معینی، سرور مصلح
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون بالینی کوتاه (Mini-Clinical Examination): یک تجربه آموزشی موفق برای واحدهای عملی دندانپزشکی
فاطمه میرزائی، سودابه باقری مقدم ، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه مناطق محروم با سایر دانشجویان در دانشکده پزشکی بندرعباس
مهرگان حیدری هنگامی، نادره نادری ، سعید شجاع، درنا فتحی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی توانایی‌های علمی و آموزشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان
احمد صداقت ، رویا محمد بیگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.24 seconds with 0 queries by