اثربخشی مشاوره شناختی اجتماعی لنت و براون بر مؤلفههای ادراک
خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی اصفهان
، علی مهداد*
، احمد صادقی
، اصغر آقایی
شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارتهای یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنینشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
تأثیر تدریس مسألهمحور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبکهای حل مسألهی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ارتقا مهارت پژوهش دانشجویان پیراپزشکی در طی همه گیری کووید -19 از طریق آموزش تعاملی در یک رسانه اجتماعی: اشتراک یک تجربه
ارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دیدگاه دانشجویان پزشکی مراکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر نسبت به اثر بخشی آموزش مجازی در دوران کووید -19
، حمیده عباسپور کاسگری
، ارمغان کاظمی نژاد
، میثم رضاپور
، هاجر کاکویی
، لیلا سپاهی
، معصومه عبدی تالارپشتی*
واژهنامه توصیفی: رشته Discipline ، چندرشتهای Multidisciplinary
میانرشتهایInterdisciplinary ، حوزه Field
یادگیری و رضایتمندی کارورزان ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه درس ارتوپدی به دو شیوهی آموزش سنتی و ترکیبی
تأثیر مهارتآموزی الکترونیکی در دوره پاندمی کرونا
بر ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک
، سید مصطفی محسنی زاده
، صمد کارخاه
، محمد جواد غضنفری
، شقایق اسماعیلی
، امیر امامی زیدی*
استفاده از طرح تدریس اعضای تیم مجازی، در دوره علوم پایه پزشکی در دوران همهگیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی