مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 22 -
اثر پیگمالیون
ص. 361-360
DOI: 10.48305/22.1
پریسا سلامت
*
چکیده
(670 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(268 دریافت)
مروری بر سایهواری در آموزش علوم پزشکی
ص. 359-348
DOI: 10.48305/22.2
سمانه سرگزی
،
اطهر امید
*
چکیده
(694 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(285 دریافت)
مرور روایتی
ص. 347-347
DOI: 10.48305/22.3
مینو یغمایی
*
چکیده
(957 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(364 دریافت)
سنجش اثربخشی یادگیری الکترونیکی همزمان و ناهمزمان بر عملکرد تحصیلی
ص. 346-339
DOI: 10.48305/22.4
محمد زارع
*
،
محمد رضا نیلی
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
محمد عسکری
چکیده
(638 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(310 دریافت)
معرفی اتاق فرار به عنوان یک شیوه ارزشیابی بالینی
ص. 338-337
DOI: 10.48305/22.5
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(979 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(535 دریافت)
پیادهسازی آموزش مبتنی بر بازی در آموزش دستیاری طب اورژانس
ص. 336-327
DOI: 10.48305/22.6
مهراد عقیلی
،
الناز وحیدی
*
،
محمدرضا پورمشیر
چکیده
(769 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(319 دریافت)
تابآوری دانشجویی
ص. 326-325
DOI: 10.48305/22.7
مریم مدرس
*
چکیده
(671 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(296 دریافت)
وضعیت اشتیاق به تحصیل در دستیاران رشتههای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 324-316
DOI: 10.48305/22.8
کیهان گلشنی
،
فاطمه پیشگو
*
،
بابک معصومی
چکیده
(668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(233 دریافت)
مدیریت کلاسهای بزرگ : چالش اساتید دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 315-314
DOI: 10.48305/22.9
فرشته عراقیان مجرد
،
معصومه باقری نسامی
*
چکیده
(888 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(299 دریافت)
اثربخشی مشاوره شناختی اجتماعی لنت و براون بر مؤلفههای ادراک خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی اصفهان
ص. 313-305
DOI: 10.48305/22.10
آیت سهرابی
،
علی مهداد
*
،
احمد صادقی
،
اصغر آقایی
چکیده
(719 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(334 دریافت)
اقدامات آموزشی مؤثر بر بهبود یادگیری مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب تربیتی: یک مطالعه مروری
ص. 304-294
DOI: 10.48305/22.11
شکوه شفایی
،
فریبا حقانی
*
،
محمود تلخابی
،
محمدحسین یارمحمدیان
چکیده
(936 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(328 دریافت)
همبستگی آزمون صلاحیت بالینی با سایر آزمونهای دوره پزشکی عمومی
ص. 293-286
DOI: 10.48305/22.12
محمدرسول ظهورسلیمانی
،
اطهر امید
*
،
امید یقینی
چکیده
(1149 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(302 دریافت)
شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارتهای یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 285-271
DOI: 10.48305/22.13
سعید شریفی رهنمو
،
فرهاد سراجی
*
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(854 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(430 دریافت)
فراپژوهش
ص. 270-270
DOI: 10.48305/22.14
علیرضا منجمی
*
چکیده
(536 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(227 دریافت)
همبستگی بین بازخورد در آموزش بالینی و خود پنداره حرفهای در دانشجویان پرستاری
ص. 269-261
DOI: 10.48305/22.15
شراره ضیغمی محمدی
*
،
سوسن ابگینه اسفندیاری
چکیده
(797 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(460 دریافت)
علوم انسانی پزشکی
ص. 260-259
DOI: 10.48305/22.16
علیرضا منجمی
*
چکیده
(645 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(228 دریافت)
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنینشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ص. 258-256
DOI: 10.48305/22.17
یوسف محمدی
*
چکیده
(605 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(277 دریافت)
تأثیر تدریس مسألهمحور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبکهای حل مسألهی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 255-248
DOI: 10.48305/22.18
شیلا سلیمانی
*
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
علی دلاور
چکیده
(876 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(357 دریافت)
شیوهنامه نظارت بر درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 247-244
DOI: 10.48305/22.19
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(647 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(422 دریافت)
ارتقا مهارت پژوهش دانشجویان پیراپزشکی در طی همه گیری کووید -19 از طریق آموزش تعاملی در یک رسانه اجتماعی: اشتراک یک تجربه
ص. 243-242
DOI: 10.48305/22.20
سارا محمدی
*
چکیده
(646 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(306 دریافت)
بازخورد
ص. 241-240
DOI: 10.48305/22.21
فریبا جعفری
*
چکیده
(963 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(422 دریافت)
طراحی ساختار و فرایند اعتباربخشی برنامههای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ص. 239-231
DOI: 10.48305/22.22
فریبا جوکار
،
مریم آویژگان
،
طاهره چنگیز
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(791 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(269 دریافت)
مرور متون
ص. 230-229
DOI: 10.48305/22.23
مینو یغمایی
*
چکیده
(609 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(290 دریافت)
مرور انتقادی
ص. 228-228
DOI: 10.48305/22.24
مینو یغمایی
*
چکیده
(778 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(266 دریافت)
فناوری بلاک چین، نقش و کاربردهای آن در سیستم آموزشی
ص. 227-226
DOI: 10.48305/22.26
محمد حیدری
*
،
علی بهمنش
چکیده
(1251 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(432 دریافت)
آموزش اخلاق با شیوهی روایتگری برای دانشجویان علوم پزشکی
ص. 225-223
DOI: 10.48305/22.26
قدرت الله مومنی
*
چکیده
(1056 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(298 دریافت)
مروری بر الگوهای نگارش مشارکت نویسندگان در مقالات پژوهشی و ارائه الگوی کاربردی: طیف رنگی مشارکت
ص. 222-208
DOI: 10.48305/22.27
سیده وجیهه کاظمیان
،
مجید خادم رضاییان
*
چکیده
(1133 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(371 دریافت)
|
فایل ضمیمه [XLSX]
(59 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پرستاری نسبت به کاربرد لاگبوک در بخشهای بالینی
ص. 207-199
DOI: 10.48305/22.28
زهرا حمیدی
،
میترا مهدویان
*
،
رویا جاجوندیان
،
سمیرا بشیریان
چکیده
(812 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(369 دریافت)
ارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 198-190
DOI: 10.48305/22.29
الهه سادات ضیایی
*
،
نیکو یمانی
،
محمد رضا صبری
،
مرجان منصوریان
چکیده
(893 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(343 دریافت)
ارتباط رسالت و رضایت شغلی با کیفیت تدریس اعضای هیأتعلمی در زمان آموزشهای مجازی اپیدمی کرونا
ص. 189-181
DOI: 10.48305/22.30
فریبا اسدی
،
سعید دشتی
،
آزاده اراسته
*
چکیده
(770 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(297 دریافت)
طراحی الگو جهت تبیین نقش دانشگاه در توسعه تعهد حرفهای دانشجویان پرستاری
ص. 180-171
DOI: 10.48305/22.31
ماندانا آرش
،
نادرقلی قورچیان
*
،
پریوش جعفری
،
اختر جمالی
چکیده
(1153 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(435 دریافت)
عدم صداقت علمی در یادگیری الکترونیکی تهدیدی برای شرافت نظام آموزش پزشکی در دوران همهگیری کووید 19
ص. 170-158
DOI: 10.48305/22.32
اسماعیل جعفری
*
چکیده
(1071 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(501 دریافت)
معرفی ابزارهای نگارش گزارش مطالعات کیفی در آموزش علوم پزشکی
ص. 157-156
DOI: 10.48305/22.33
فاطمه ابراهیم پور
*
،
محبوبه خباز مافی نژاد
چکیده
(2154 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(659 دریافت)
نگاهی متفاوت به داوری مقالات توسط همتایان
ص. 155-154
DOI: 10.48305/22.34
زینب ابراهیم پور موزیرجی
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(1047 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(329 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی مراکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر نسبت به اثر بخشی آموزش مجازی در دوران کووید -19
ص. 153-144
DOI: 10.48305/22.36
احمد علیخانی
،
حمیده عباسپور کاسگری
،
ارمغان کاظمی نژاد
،
میثم رضاپور
،
هاجر کاکویی
،
لیلا سپاهی
،
معصومه عبدی تالارپشتی
*
چکیده
(1088 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(409 دریافت)
واژهنامه توصیفی: رشته Discipline ، چندرشتهای Multidisciplinary میانرشتهایInterdisciplinary ، حوزه Field
ص. 143-142
DOI: 10.48305/22.36
مینو یغمایی
،
علیرضا منجمی
*
چکیده
(1033 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(784 دریافت)
دوره کوتاه مدت "آشنایی با پژوهش" برای دانشجویان جدیدالورود پزشکی: اشتراک یک تجربه
ص. 141-140
DOI: 10.48305/22.37
امیر رضا زندی
*
،
سعیده بحرانی
،
یوسف قیصری
چکیده
(1043 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(291 دریافت)
میزان رضایت و کیفیت آزمونهای آنلاین از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین
ص. 139-133
DOI: 10.48305/22.38
فاطمه سفیدی
،
سمیه رجبی زاده میرک آباد
*
،
یوسف انحاری
،
معصومه رمضانی
چکیده
(1383 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(508 دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در تدوین برنامه دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
ص. 132-120
DOI: 10.48305/22.39
عیسی رضایی
،
میترا ذوالفقاری
،
منیژه هوشمندجا
*
چکیده
(1880 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(708 دریافت)
یادگیری و رضایتمندی کارورزان ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه درس ارتوپدی به دو شیوهی آموزش سنتی و ترکیبی
ص. 119-110
DOI: 10.48305/22.40
حسین اکبری اقدم
،
آرش نجیمی
،
حامد زندی اصفهانی
*
چکیده
(1544 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(489 دریافت)
تأثیر مهارتآموزی الکترونیکی در دوره پاندمی کرونا بر ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک
ص. 109-98
DOI: 10.48305/22.41
سحر خانپور
،
علی اصغر شجاعی
*
،
سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده
(1238 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(393 دریافت)
ارزیابی توانایی علمی متقاضیان جذب هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 97-89
DOI: 10.48305/22.42
نصراله علیمحمدی
*
،
مریم توکلی
،
مریم نصیریان
چکیده
(1349 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(436 دریافت)
چالشها و راهکارهای آموزش در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری ایران: یک مرور یکپارچه
ص. 88-74
DOI: 10.48305/22.43
محمد حسام شریفی پور
،
سید مصطفی محسنی زاده
،
صمد کارخاه
،
محمد جواد غضنفری
،
شقایق اسماعیلی
،
امیر امامی زیدی
*
چکیده
(1953 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(802 دریافت)
مقایسه استدلال اخلاقی پرستاران بخشهای مراقبت ویژه و دانشجویان پرستاری در برخورد با معضلات اخلاقی
ص. 73-65
DOI: 10.48305/22.44
زهرا یساقی
،
اکرم ثناگو
،
ناصر بهنام پور
،
حسین نصیری
،
غلامرضا روشندل
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(6605 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(768 دریافت)
استفاده از طرح تدریس اعضای تیم مجازی، در دوره علوم پایه پزشکی در دوران همهگیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی
ص. 64-54
DOI: 10.48305/22.45
مریم عرب فیروزجائی
،
الیاس کارگر ابرقوئی
،
فرحناز کمالی
*
چکیده
(1431 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(468 دریافت)
واژه نامه توصیفی : همدلی
ص. 53-53
DOI: 10.48305/22.46
مینو یغمایی
*
چکیده
(1906 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(553 دریافت)
واژه نامه توصیفی : نظریه
ص. 52-51
DOI: 10.48305/22.47
علیرضا منجمی
*
چکیده
(1323 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(402 دریافت)
واژه نامه توصیفی: آموزش پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه راهنماهای AMEE GUIDES
ص. 50-49
DOI: 10.48305/22.48
مینو یغمایی
*
چکیده
(1660 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(690 دریافت)
واژه نامه توصیفی: انجمن آموزش پزشکی اروپا
ص. 48-48
DOI: 10.48305/22.49
مینو یغمایی
*
چکیده
(1446 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(393 دریافت)
ارائه الگوی ریسک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
ص. 47-35
DOI: 10.48305/22.50
حسین حیدری
*
،
وحید خاشعی
،
عطاءاله پورعباسی
،
نادر مظلومی
،
سعید صحت
چکیده
(1828 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(626 دریافت)
مقایسه شایستگی فرهنگی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دوره عمومی و تخصص
ص. 34-27
DOI: 10.48305/22.51
شهریار اولادی
،
هاجر شکرچی زاده
*
چکیده
(2187 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(578 دریافت)
معضلات پیش روی چاپ مقالات کیفی در مقطع دکترای پرستاری
ص. 26-25
DOI: 10.48305/22.52
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
،
زینب ابراهیم پور موزیرجی
*
چکیده
(1508 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(524 دریافت)
ارزیابی وضعیت یادگیری از طریق تلفن همراه در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 24-16
DOI: 10.48305/22.53
مریم کوپایی
،
شهربانو حیدری
،
صدیقه السادات هاشمی کمانگر
*
چکیده
(2448 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(859 دریافت)
مروری برآموزش بالینی ایمنی بیمار و پیشگیری از خطا در دانشجویان مامایی
ص. 15-1
DOI: 10.48305/22.54
لیلا اسدی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(2595 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(865 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS