مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 13 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 22 -
اثر پیگمالیون
ص. 361-360
DOI: 10.48305/22.1
پریسا سلامت
*
چکیده
(933 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(408 دریافت)
مروری بر سایهواری در آموزش علوم پزشکی
ص. 359-348
DOI: 10.48305/22.2
سمانه سرگزی
،
اطهر امید
*
چکیده
(982 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(364 دریافت)
مرور روایتی
ص. 347-347
DOI: 10.48305/22.3
مینو یغمایی
*
چکیده
(1320 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(480 دریافت)
سنجش اثربخشی یادگیری الکترونیکی همزمان و ناهمزمان بر عملکرد تحصیلی
ص. 346-339
DOI: 10.48305/22.4
محمد زارع
*
،
محمد رضا نیلی
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
محمد عسکری
چکیده
(869 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(395 دریافت)
معرفی اتاق فرار به عنوان یک شیوه ارزشیابی بالینی
ص. 338-337
DOI: 10.48305/22.5
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(1292 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(679 دریافت)
پیادهسازی آموزش مبتنی بر بازی در آموزش دستیاری طب اورژانس
ص. 336-327
DOI: 10.48305/22.6
مهراد عقیلی
،
الناز وحیدی
*
،
محمدرضا پورمشیر
چکیده
(1039 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(422 دریافت)
تابآوری دانشجویی
ص. 326-325
DOI: 10.48305/22.7
مریم مدرس
*
چکیده
(939 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(406 دریافت)
وضعیت اشتیاق به تحصیل در دستیاران رشتههای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 324-316
DOI: 10.48305/22.8
کیهان گلشنی
،
فاطمه پیشگو
*
،
بابک معصومی
چکیده
(868 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(309 دریافت)
مدیریت کلاسهای بزرگ : چالش اساتید دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 315-314
DOI: 10.48305/22.9
فرشته عراقیان مجرد
،
معصومه باقری نسامی
*
چکیده
(1155 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(389 دریافت)
اثربخشی مشاوره شناختی اجتماعی لنت و براون بر مؤلفههای ادراک خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی اصفهان
ص. 313-305
DOI: 10.48305/22.10
آیت سهرابی
،
علی مهداد
*
،
احمد صادقی
،
اصغر آقایی
چکیده
(972 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(459 دریافت)
اقدامات آموزشی مؤثر بر بهبود یادگیری مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب تربیتی: یک مطالعه مروری
ص. 304-294
DOI: 10.48305/22.11
شکوه شفایی
،
فریبا حقانی
*
،
محمود تلخابی
،
محمدحسین یارمحمدیان
چکیده
(1251 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(420 دریافت)
همبستگی آزمون صلاحیت بالینی با سایر آزمونهای دوره پزشکی عمومی
ص. 293-286
DOI: 10.48305/22.12
محمدرسول ظهورسلیمانی
،
اطهر امید
*
،
امید یقینی
چکیده
(1521 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(417 دریافت)
شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارتهای یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 285-271
DOI: 10.48305/22.13
سعید شریفی رهنمو
،
فرهاد سراجی
*
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(1114 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(518 دریافت)
فراپژوهش
ص. 270-270
DOI: 10.48305/22.14
علیرضا منجمی
*
چکیده
(697 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(303 دریافت)
همبستگی بین بازخورد در آموزش بالینی و خود پنداره حرفهای در دانشجویان پرستاری
ص. 269-261
DOI: 10.48305/22.15
شراره ضیغمی محمدی
*
،
سوسن ابگینه اسفندیاری
چکیده
(1075 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(583 دریافت)
علوم انسانی پزشکی
ص. 260-259
DOI: 10.48305/22.16
علیرضا منجمی
*
چکیده
(871 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(299 دریافت)
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنینشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ص. 258-256
DOI: 10.48305/22.17
یوسف محمدی
*
چکیده
(820 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(383 دریافت)
تأثیر تدریس مسألهمحور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبکهای حل مسألهی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 255-248
DOI: 10.48305/22.18
شیلا سلیمانی
*
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
علی دلاور
چکیده
(1112 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(420 دریافت)
شیوهنامه نظارت بر درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 247-244
DOI: 10.48305/22.19
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(838 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(493 دریافت)
ارتقا مهارت پژوهش دانشجویان پیراپزشکی در طی همه گیری کووید -19 از طریق آموزش تعاملی در یک رسانه اجتماعی: اشتراک یک تجربه
ص. 243-242
DOI: 10.48305/22.20
سارا محمدی
*
چکیده
(806 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(374 دریافت)
بازخورد
ص. 241-240
DOI: 10.48305/22.21
فریبا جعفری
*
چکیده
(1206 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(529 دریافت)
طراحی ساختار و فرایند اعتباربخشی برنامههای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ص. 239-231
DOI: 10.48305/22.22
فریبا جوکار
،
مریم آویژگان
،
طاهره چنگیز
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(1027 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(354 دریافت)
مرور متون
ص. 230-229
DOI: 10.48305/22.23
مینو یغمایی
*
چکیده
(851 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(404 دریافت)
مرور انتقادی
ص. 228-228
DOI: 10.48305/22.24
مینو یغمایی
*
چکیده
(1059 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(375 دریافت)
فناوری بلاک چین، نقش و کاربردهای آن در سیستم آموزشی
ص. 227-226
DOI: 10.48305/22.26
محمد حیدری
*
،
علی بهمنش
چکیده
(1483 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(517 دریافت)
آموزش اخلاق با شیوهی روایتگری برای دانشجویان علوم پزشکی
ص. 225-223
DOI: 10.48305/22.26
قدرت الله مومنی
*
چکیده
(1313 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(372 دریافت)
مروری بر الگوهای نگارش مشارکت نویسندگان در مقالات پژوهشی و ارائه الگوی کاربردی: طیف رنگی مشارکت
ص. 222-208
DOI: 10.48305/22.27
سیده وجیهه کاظمیان
،
مجید خادم رضاییان
*
چکیده
(1508 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(473 دریافت)
|
فایل ضمیمه [XLSX]
(74 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پرستاری نسبت به کاربرد لاگبوک در بخشهای بالینی
ص. 207-199
DOI: 10.48305/22.28
زهرا حمیدی
،
میترا مهدویان
*
،
رویا جاجوندیان
،
سمیرا بشیریان
چکیده
(1011 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(448 دریافت)
ارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 198-190
DOI: 10.48305/22.29
الهه سادات ضیایی
*
،
نیکو یمانی
،
محمد رضا صبری
،
مرجان منصوریان
چکیده
(1111 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(469 دریافت)
ارتباط رسالت و رضایت شغلی با کیفیت تدریس اعضای هیأتعلمی در زمان آموزشهای مجازی اپیدمی کرونا
ص. 189-181
DOI: 10.48305/22.30
فریبا اسدی
،
سعید دشتی
،
آزاده اراسته
*
چکیده
(970 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(383 دریافت)
طراحی الگو جهت تبیین نقش دانشگاه در توسعه تعهد حرفهای دانشجویان پرستاری
ص. 180-171
DOI: 10.48305/22.31
ماندانا آرش
،
نادرقلی قورچیان
*
،
پریوش جعفری
،
اختر جمالی
چکیده
(1380 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(520 دریافت)
عدم صداقت علمی در یادگیری الکترونیکی تهدیدی برای شرافت نظام آموزش پزشکی در دوران همهگیری کووید 19
ص. 170-158
DOI: 10.48305/22.32
اسماعیل جعفری
*
چکیده
(1276 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(594 دریافت)
معرفی ابزارهای نگارش گزارش مطالعات کیفی در آموزش علوم پزشکی
ص. 157-156
DOI: 10.48305/22.33
فاطمه ابراهیم پور
*
،
محبوبه خباز مافی نژاد
چکیده
(2641 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(825 دریافت)
نگاهی متفاوت به داوری مقالات توسط همتایان
ص. 155-154
DOI: 10.48305/22.34
زینب ابراهیم پور موزیرجی
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(1253 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(394 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی مراکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر نسبت به اثر بخشی آموزش مجازی در دوران کووید -19
ص. 153-144
DOI: 10.48305/22.36
احمد علیخانی
،
حمیده عباسپور کاسگری
،
ارمغان کاظمی نژاد
،
میثم رضاپور
،
هاجر کاکویی
،
لیلا سپاهی
،
معصومه عبدی تالارپشتی
*
چکیده
(1324 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(486 دریافت)
واژهنامه توصیفی: رشته Discipline ، چندرشتهای Multidisciplinary میانرشتهایInterdisciplinary ، حوزه Field
ص. 143-142
DOI: 10.48305/22.36
مینو یغمایی
،
علیرضا منجمی
*
چکیده
(1219 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(959 دریافت)
دوره کوتاه مدت "آشنایی با پژوهش" برای دانشجویان جدیدالورود پزشکی: اشتراک یک تجربه
ص. 141-140
DOI: 10.48305/22.37
امیر رضا زندی
*
،
سعیده بحرانی
،
یوسف قیصری
چکیده
(1244 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(371 دریافت)
میزان رضایت و کیفیت آزمونهای آنلاین از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین
ص. 139-133
DOI: 10.48305/22.38
فاطمه سفیدی
،
سمیه رجبی زاده میرک آباد
*
،
یوسف انحاری
،
معصومه رمضانی
چکیده
(1637 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(585 دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در تدوین برنامه دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
ص. 132-120
DOI: 10.48305/22.39
عیسی رضایی
،
میترا ذوالفقاری
،
منیژه هوشمندجا
*
چکیده
(2135 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(803 دریافت)
یادگیری و رضایتمندی کارورزان ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه درس ارتوپدی به دو شیوهی آموزش سنتی و ترکیبی
ص. 119-110
DOI: 10.48305/22.40
حسین اکبری اقدم
،
آرش نجیمی
،
حامد زندی اصفهانی
*
چکیده
(1829 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(581 دریافت)
تأثیر مهارتآموزی الکترونیکی در دوره پاندمی کرونا بر ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک
ص. 109-98
DOI: 10.48305/22.41
سحر خانپور
،
علی اصغر شجاعی
*
،
سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده
(1481 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(474 دریافت)
ارزیابی توانایی علمی متقاضیان جذب هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 97-89
DOI: 10.48305/22.42
نصراله علیمحمدی
*
،
مریم توکلی
،
مریم نصیریان
چکیده
(1575 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(530 دریافت)
چالشها و راهکارهای آموزش در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری ایران: یک مرور یکپارچه
ص. 88-74
DOI: 10.48305/22.43
محمد حسام شریفی پور
،
سید مصطفی محسنی زاده
،
صمد کارخاه
،
محمد جواد غضنفری
،
شقایق اسماعیلی
،
امیر امامی زیدی
*
چکیده
(2209 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(983 دریافت)
مقایسه استدلال اخلاقی پرستاران بخشهای مراقبت ویژه و دانشجویان پرستاری در برخورد با معضلات اخلاقی
ص. 73-65
DOI: 10.48305/22.44
زهرا یساقی
،
اکرم ثناگو
،
ناصر بهنام پور
،
حسین نصیری
،
غلامرضا روشندل
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(6827 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(869 دریافت)
استفاده از طرح تدریس اعضای تیم مجازی، در دوره علوم پایه پزشکی در دوران همهگیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی
ص. 64-54
DOI: 10.48305/22.45
مریم عرب فیروزجائی
،
الیاس کارگر ابرقوئی
،
فرحناز کمالی
*
چکیده
(1715 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(558 دریافت)
واژه نامه توصیفی : همدلی
ص. 53-53
DOI: 10.48305/22.46
مینو یغمایی
*
چکیده
(2150 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(668 دریافت)
واژه نامه توصیفی : نظریه
ص. 52-51
DOI: 10.48305/22.47
علیرضا منجمی
*
چکیده
(1530 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(486 دریافت)
واژه نامه توصیفی: آموزش پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه راهنماهای AMEE GUIDES
ص. 50-49
DOI: 10.48305/22.48
مینو یغمایی
*
چکیده
(1890 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(820 دریافت)
واژه نامه توصیفی: انجمن آموزش پزشکی اروپا
ص. 48-48
DOI: 10.48305/22.49
مینو یغمایی
*
چکیده
(1700 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(482 دریافت)
ارائه الگوی ریسک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
ص. 47-35
DOI: 10.48305/22.50
حسین حیدری
*
،
وحید خاشعی
،
عطاءاله پورعباسی
،
نادر مظلومی
،
سعید صحت
چکیده
(2068 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(719 دریافت)
مقایسه شایستگی فرهنگی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دوره عمومی و تخصص
ص. 34-27
DOI: 10.48305/22.51
شهریار اولادی
،
هاجر شکرچی زاده
*
چکیده
(2495 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(663 دریافت)
معضلات پیش روی چاپ مقالات کیفی در مقطع دکترای پرستاری
ص. 26-25
DOI: 10.48305/22.52
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
،
زینب ابراهیم پور موزیرجی
*
چکیده
(1713 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(612 دریافت)
ارزیابی وضعیت یادگیری از طریق تلفن همراه در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 24-16
DOI: 10.48305/22.53
مریم کوپایی
،
شهربانو حیدری
،
صدیقه السادات هاشمی کمانگر
*
چکیده
(2770 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(953 دریافت)
مروری برآموزش بالینی ایمنی بیمار و پیشگیری از خطا در دانشجویان مامایی
ص. 15-1
DOI: 10.48305/22.54
لیلا اسدی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(2832 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(953 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS