[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: جلد 22 - ::
جلد 22 - صفحات 258-256 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین‌شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
یوسف محمدی
دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ایلام، کردستان، ایران ، yosef.1365@yahoo.com
چکیده:   (101 مشاهده)
 نامه علمی 
واژه‌های کلیدی: جنین شناسی، نامه علمی
متن کامل [PDF 517 kb]   (37 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه علمی | موضوع مقاله: برنامه ريزي درسي
دریافت: 1401/3/28 | پذیرش: 1401/6/1 | انتشار: 1401/1/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mohamadi Y. The effect of horizontal integration in anatomy courses on embryology knowledge of medical students in Ilam University of Medical Sciences. Iranian Journal of Medical Education 2022; 22 :256-258
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-5482-fa.html

محمدی یوسف. تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین‌شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی 1401; 22 () :258-256

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-5482-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 22 - برگشت به فهرست نسخه ها
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 4540