[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: جلد 22 - ::
جلد 22 - صفحات 338-337 برگشت به فهرست نسخه ها
معرفی اتاق فرار به عنوان یک شیوه ارزشیابی بالینی
نجمه قیامی کشتگر ، فرشته قلجایی
دانشکده پرستاری و مامایی، مرکز تحقیقات پرستاری جامعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زاهدان، ایران. ، ghiamikeshtgar@gmail.com
چکیده:   (63 مشاهده)

نامه به سردبیر
واژه‌های کلیدی: نامه به سردبیر
متن کامل [PDF 491 kb]   (41 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبیر | موضوع مقاله: ارزشيابي مهارتهاي باليني
دریافت: 1401/8/12 | پذیرش: 1401/1/15 | انتشار: 1401/1/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ghiamikeshtgar N, Ghaljaei F. Introducing the escape room as a clinical evaluation method. Iranian Journal of Medical Education 2022; 22 :337-338
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-5559-fa.html

قیامی کشتگر نجمه، قلجایی فرشته. معرفی اتاق فرار به عنوان یک شیوه ارزشیابی بالینی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی 1401; 22 () :338-337

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-5559-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 22 - برگشت به فهرست نسخه ها
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 4549