مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
سه شنبه 11 مهر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 22 -
معرفی اتاق فرار به عنوان یک شیوه ارزشیابی بالینی
ص. 363-362
DOI: 10.48305/22.5
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(253 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(151 دریافت)
اثر پیگمالیون
ص. 361-360
DOI: 10.48305/22.1
پریسا سلامت
*
چکیده
(207 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(84 دریافت)
مروری بر سایهواری در آموزش علوم پزشکی
ص. 359-348
DOI: 10.48305/22.2
سمانه سرگزی
،
اطهر امید
*
چکیده
(214 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(101 دریافت)
مرور روایتی
ص. 347-347
DOI: 10.48305/22.3
مینو یغمایی
*
چکیده
(169 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(91 دریافت)
سنجش اثربخشی یادگیری الکترونیکی همزمان و ناهمزمان بر عملکرد تحصیلی
ص. 346-340
DOI: 10.48305/22.4
محمد زارع
*
،
محمد رضا نیلی
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
محمد عسکری
چکیده
(230 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(123 دریافت)
پیادهسازی آموزش مبتنی بر بازی در آموزش دستیاری طب اورژانس
ص. 339-330
DOI: 10.48305/22.6
مهراد عقیلی
،
الناز وحیدی
*
،
محمدرضا پورمشیر
چکیده
(219 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(93 دریافت)
تابآوری دانشجویی
ص. 326-325
DOI: 10.48305/22.7
مریم مدرس
*
چکیده
(230 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(97 دریافت)
وضعیت اشتیاق به تحصیل در دستیاران رشتههای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 324-316
DOI: 10.48305/22.8
کیهان گلشنی
،
فاطمه پیشگو
*
،
بابک معصومی
چکیده
(219 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(82 دریافت)
مدیریت کلاسهای بزرگ : چالش اساتید دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 315-314
DOI: 10.48305/22.9
فرشته عراقیان مجرد
،
معصومه باقری نسامی
*
چکیده
(276 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(107 دریافت)
اثربخشی مشاوره شناختی اجتماعی لنت و براون بر مؤلفههای ادراک خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی اصفهان
ص. 313-305
DOI: 10.48305/22.10
آیت سهرابی
،
علی مهداد
*
،
احمد صادقی
،
اصغر آقایی
چکیده
(220 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(157 دریافت)
اقدامات آموزشی مؤثر بر بهبود یادگیری مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب تربیتی: یک مطالعه مروری
ص. 304-294
DOI: 10.48305/22.11
شکوه شفایی
،
فریبا حقانی
*
،
محمود تلخابی
،
محمدحسین یارمحمدیان
چکیده
(362 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(127 دریافت)
همبستگی آزمون صلاحیت بالینی با سایر آزمونهای دوره پزشکی عمومی
ص. 293-286
DOI: 10.48305/22.12
محمدرسول ظهورسلیمانی
،
اطهر امید
*
،
امید یقینی
چکیده
(387 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(137 دریافت)
شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارتهای یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 285-271
DOI: 10.48305/22.13
سعید شریفی رهنمو
،
فرهاد سراجی
*
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(334 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(230 دریافت)
فراپژوهش
ص. 270-270
DOI: 10.48305/22.14
علیرضا منجمی
*
چکیده
(247 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(92 دریافت)
همبستگی بین بازخورد در آموزش بالینی و خود پنداره حرفهای در دانشجویان پرستاری
ص. 269-261
DOI: 10.48305/22.15
شراره ضیغمی محمدی
*
،
سوسن ابگینه اسفندیاری
چکیده
(327 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(177 دریافت)
علوم انسانی پزشکی
ص. 260-259
DOI: 10.48305/22.16
علیرضا منجمی
*
چکیده
(263 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(88 دریافت)
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنینشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ص. 258-256
DOI: 10.48305/22.17
یوسف محمدی
*
چکیده
(246 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(108 دریافت)
تأثیر تدریس مسألهمحور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبکهای حل مسألهی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 255-248
DOI: 10.48305/22.18
شیلا سلیمانی
*
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
علی دلاور
چکیده
(421 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(179 دریافت)
شیوهنامه نظارت بر درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 247-244
DOI: 10.48305/22.19
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(306 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(261 دریافت)
ارتقا مهارت پژوهش دانشجویان پیراپزشکی در طی همه گیری کووید -19 از طریق آموزش تعاملی در یک رسانه اجتماعی: اشتراک یک تجربه
ص. 243-242
DOI: 10.48305/22.20
سارا محمدی
*
چکیده
(342 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(168 دریافت)
بازخورد
ص. 241-240
DOI: 10.48305/22.21
فریبا جعفری
*
چکیده
(417 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(207 دریافت)
طراحی ساختار و فرایند اعتباربخشی برنامههای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ص. 239-231
DOI: 10.48305/22.22
فریبا جوکار
،
مریم آویژگان
،
طاهره چنگیز
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(337 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(117 دریافت)
مرور متون
ص. 230-229
DOI: 10.48305/22.23
مینو یغمایی
*
چکیده
(202 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(113 دریافت)
مرور انتقادی
ص. 228-228
DOI: 10.48305/22.24
مینو یغمایی
*
چکیده
(234 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(94 دریافت)
فناوری بلاک چین، نقش و کاربردهای آن در سیستم آموزشی
ص. 227-226
DOI: 10.48305/22.26
محمد حیدری
*
،
علی بهمنش
چکیده
(633 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(210 دریافت)
آموزش اخلاق با شیوهی روایتگری برای دانشجویان علوم پزشکی
ص. 225-223
DOI: 10.48305/22.26
قدرت الله مومنی
*
چکیده
(444 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(129 دریافت)
مروری بر الگوهای نگارش مشارکت نویسندگان در مقالات پژوهشی و ارائه الگوی کاربردی: طیف رنگی مشارکت
ص. 222-208
DOI: 10.48305/22.27
سیده وجیهه کاظمیان
،
مجید خادم رضاییان
*
چکیده
(453 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(137 دریافت)
|
فایل ضمیمه [XLSX]
(30 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پرستاری نسبت به کاربرد لاگبوک در بخشهای بالینی
ص. 207-199
DOI: 10.48305/22.28
زهرا حمیدی
،
میترا مهدویان
*
،
رویا جاجوندیان
،
سمیرا بشیریان
چکیده
(430 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(193 دریافت)
ارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 198-190
DOI: 10.48305/22.29
الهه سادات ضیایی
*
،
نیکو یمانی
،
محمد رضا صبری
،
مرجان منصوریان
چکیده
(459 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(192 دریافت)
ارتباط رسالت و رضایت شغلی با کیفیت تدریس اعضای هیأتعلمی در زمان آموزشهای مجازی اپیدمی کرونا
ص. 189-181
DOI: 10.48305/22.30
فریبا اسدی
،
سعید دشتی
،
ازاده اراسته
*
چکیده
(427 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(142 دریافت)
طراحی الگو جهت تبیین نقش دانشگاه در توسعه تعهد حرفهای دانشجویان پرستاری
ص. 180-171
DOI: 10.48305/22.31
ماندانا آرش
،
نادرقلی قورچیان
*
،
پریوش جعفری
،
اختر جمالی
چکیده
(631 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(276 دریافت)
عدم صداقت علمی در یادگیری الکترونیکی تهدیدی برای شرافت نظام آموزش پزشکی در دوران همهگیری کووید 19
ص. 169-158
DOI: 10.48305/22.32
اسماعیل جعفری
*
چکیده
(671 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(301 دریافت)
معرفی ابزارهای نگارش گزارش مطالعات کیفی در آموزش علوم پزشکی
ص. 157-156
DOI: 10.48305/22.33
فاطمه ابراهیم پور
*
،
محبوبه خباز مافی نژاد
چکیده
(1034 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(314 دریافت)
نگاهی متفاوت به داوری مقالات توسط همتایان
ص. 155-154
DOI: 10.48305/22.34
زینب ابراهیم پور موزیرجی
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(611 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(171 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی مراکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر نسبت به اثر بخشی آموزش مجازی در دوران کووید -19
ص. 153-144
DOI: 10.48305/22.36
احمد علیخانی
،
حمیده عباسپور کاسگری
،
ارمغان کاظمی نژاد
،
میثم رضاپور
،
هاجر کاکویی
،
لیلا سپاهی
،
معصومه عبدی تالارپشتی
*
چکیده
(673 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(250 دریافت)
واژهنامه توصیفی: رشته Discipline ، چندرشتهای Multidisciplinary میانرشتهایInterdisciplinary ، حوزه Field
ص. 143-142
DOI: 10.48305/22.36
مینو یغمایی
،
علیرضا منجمی
*
چکیده
(509 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(338 دریافت)
دوره کوتاه مدت "آشنایی با پژوهش" برای دانشجویان جدیدالورود پزشکی: اشتراک یک تجربه
ص. 141-140
DOI: 10.48305/22.37
امیر رضا زندی
*
،
سعیده بحرانی
،
یوسف قیصری
چکیده
(629 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(148 دریافت)
میزان رضایت و کیفیت آزمونهای آنلاین از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین
ص. 139-133
DOI: 10.48305/22.38
فاطمه سفیدی
،
سمیه رجبی زاده میرک آباد
*
،
یوسف انحاری
،
معصومه رمضانی
چکیده
(887 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(350 دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در تدوین برنامه دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
ص. 132-120
DOI: 10.48305/22.39
عیسی رضایی
،
میترا ذوالفقاری
،
منیژه هوشمندجا
*
چکیده
(1134 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(451 دریافت)
یادگیری و رضایتمندی کارورزان ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه درس ارتوپدی به دو شیوهی آموزش سنتی و ترکیبی
ص. 119-110
DOI: 10.48305/22.40
حسین اکبری اقدم
،
آرش نجیمی
،
حامد زندی اصفهانی
*
چکیده
(937 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(292 دریافت)
تأثیر مهارتآموزی الکترونیکی در دوره پاندمی کرونا بر ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک
ص. 109-98
DOI: 10.48305/22.41
سحر خانپور
،
علی اصغر شجاعی
*
،
سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده
(773 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(247 دریافت)
ارزیابی توانایی علمی متقاضیان جذب هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 97-89
DOI: 10.48305/22.42
نصراله علیمحمدی
*
،
مریم توکلی
،
مریم نصیریان
چکیده
(874 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(272 دریافت)
چالشها و راهکارهای آموزش در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری ایران: یک مرور یکپارچه
ص. 88-74
DOI: 10.48305/22.43
محمد حسام شریفی پور
،
سید مصطفی محسنی زاده
،
صمد کارخاه
،
محمد جواد غضنفری
،
شقایق اسماعیلی
،
امیر امامی زیدی
*
چکیده
(1003 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(425 دریافت)
مقایسه استدلال اخلاقی پرستاران بخشهای مراقبت ویژه و دانشجویان پرستاری در برخورد با معضلات اخلاقی
ص. 73-65
DOI: 10.48305/22.44
زهرا یساقی
،
اکرم ثناگو
،
ناصر بهنام پور
،
حسین نصیری
،
غلامرضا روشندل
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(5740 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(508 دریافت)
استفاده از طرح تدریس اعضای تیم مجازی، در دوره علوم پایه پزشکی در دوران همهگیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی
ص. 64-54
DOI: 10.48305/22.45
مریم عرب فیروزجائی
،
الیاس کارگر ابرقوئی
،
فرحناز کمالی
*
چکیده
(964 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(298 دریافت)
واژه نامه توصیفی : همدلی
ص. 53-53
DOI: 10.48305/22.46
مینو یغمایی
*
چکیده
(1297 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(363 دریافت)
واژه نامه توصیفی : نظریه
ص. 52-51
DOI: 10.48305/22.47
علیرضا منجمی
*
چکیده
(984 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(242 دریافت)
واژه نامه توصیفی: آموزش پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه راهنماهای AMEE GUIDES
ص. 50-49
DOI: 10.48305/22.48
مینو یغمایی
*
چکیده
(1056 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(405 دریافت)
واژه نامه توصیفی: انجمن آموزش پزشکی اروپا
ص. 48-48
DOI: 10.48305/22.49
مینو یغمایی
*
چکیده
(999 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(246 دریافت)
ارائه الگوی ریسک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
ص. 47-35
DOI: 10.48305/22.50
حسین حیدری
*
،
وحید خاشعی
،
عطاءاله پورعباسی
،
نادر مظلومی
،
سعید صحت
چکیده
(1196 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(454 دریافت)
مقایسه شایستگی فرهنگی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دوره عمومی و تخصص
ص. 34-27
DOI: 10.48305/22.51
شهریار اولادی
،
هاجر شکرچی زاده
*
چکیده
(1350 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(378 دریافت)
معضلات پیش روی چاپ مقالات کیفی در مقطع دکترای پرستاری
ص. 26-25
DOI: 10.48305/22.52
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
،
زینب ابراهیم پور موزیرجی
*
چکیده
(1152 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(361 دریافت)
ارزیابی وضعیت یادگیری از طریق تلفن همراه در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 24-16
DOI: 10.48305/22.53
مریم کوپایی
،
شهربانو حیدری
،
صدیقه السادات هاشمی کمانگر
*
چکیده
(1646 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(652 دریافت)
مروری برآموزش بالینی ایمنی بیمار و پیشگیری از خطا در دانشجویان مامایی
ص. 15-1
DOI: 10.48305/22.54
لیلا اسدی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(1747 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(671 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS