[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بانکها و نمایه نامه ها
دستور العمل های اخلاقی
راهنمای کشوری اخلاق
راهنمای عمومی اخلاق
فلوچارت های COPE
فرایند داوری و انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
جلد 19 -
برگشت به فهرست نسخه ها
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظمدهی با انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
ص. 9-1
مهین قمی
،
زهرا مسلمی
،
سید داود محمدی
چکیده
(5188 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1843 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(444 دریافت)
رابطه مؤلفههای برنامه درسی پنهان با سازگاری حرفهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ص. 21-10
داود طهماسب زاده
،
فیروز محمودی
،
فاطمه فرج پور بناب
چکیده
(3376 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(979 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(221 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی
ص. 32-22
فرهاد تنهای رشوانلو
،
مهدی ارخودی قلعه نوئی
،
حسین کارشکی
چکیده
(3570 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1181 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(257 دریافت)
کیفیت کاربست روش آموزش مربیگری در فعالیتهای آموزشی اعضای هیأتعلمی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
ص. 43-33
داود طهماسب زاده
،
حمداله حبیبی
،
کریم جعفری
چکیده
(3206 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(594 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(123 دریافت)
ارتباط هوش معنوی و هوش هیجانی با شفقت به خود دانشجویان دختر رشته پرستاری
ص. 53-44
آناهیتا خدابخشی کولایی
،
نازگل چایچی طهرانی
،
اکرم ثناگو
چکیده
(4447 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1774 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(198 دریافت)
مقایسه تطبیقی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس ایران و آمریکا
ص. 66-54
جواد دهقان نژاد
،
ژیلا حیدرپور دامنآباد
،
لیلا ولیزاده
،
فریبرز روشنگر
،
عباس داداش زاده
چکیده
(2933 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(829 دریافت)
عوامل پیشبرنده و بازدارنده بینالمللی شدن دانشگاهها
ص. 77-67
سپیده جعفری
،
حمید رحیمیان
،
عباس عباس پور
چکیده
(2649 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1119 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(218 دریافت)
تجربیات دانشجویان پرستاری از روایتنویسی- بازاندیشی در آموزش بالینی: مطالعه کیفی
ص. 89-78
زهره وفادار
،
اکرم پرنده
چکیده
(2764 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1466 دریافت)
استانداردسازی فرایند گزارش صبحگاهی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ص. 100-90
بتول زمانی
،
منصوره مومن هروی
،
زریچهر وکیلی
چکیده
(2316 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(641 دریافت)
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان
ص. 103-101
طاهره چنگیز
،
محمد رضا صبری
،
ارمین دخت شاه ثنایی
،
وحید عشوریون
،
الهام بیننده
چکیده
(40344 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(610 دریافت)
مقایسه نمره مهارت دستیاران کودکان قبل و بعد شیوهنامه اجرایی چرخش
ص. 113-104
عبدالله کریمی
،
پونه طبیبی
،
رضا شیاری
،
سید علیرضا فهیم زاد
،
وحیده زینالی
،
الهام موسوی نسب
چکیده
(2380 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(554 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(89 دریافت)
جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
ص. 123-114
محمدرضا بهرنگی
،
زینب ایزدیان
،
بیژن عبدالهی
،
حسن رضا زین آبادی
چکیده
(2129 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(617 دریافت)
اهمیت آموزش استدلال بالینی در آموزش پزشکی
ص. 125-124
فرشته عراقیان مجرد
،
آناهیتا صادقی
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(4643 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1344 دریافت)
تأثیر ادراک دانشجویان از ارتباط اساتید با بیمار بر اخلاق حرفهای آنان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 134-126
محمد اکبری بورنگ
،
محمد علی پور
،
مریم دلاور
چکیده
(2421 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(636 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(150 دریافت)
دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود
ص. 145-136
بهاره طحانی
،
پرستو رسایی
چکیده
(2305 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(632 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(141 دریافت)
بازنگری، اجرا و ارزشیابی واحد آسیبشناسی دهان، فک و صورت عملی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 155-146
پویان امینی شکیب
،
فرشته بقایی نائینی
،
صدیقه رهروتابان
،
سارا مرتاض هجری
،
نصرت اله عشقیار
،
فاطمه حمیدزاده
،
نازنین مهدوی
،
میرسعید یکانی نژاد
چکیده
(2255 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(676 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(102 دریافت)
استفاده از روش تدریس کاوشگری در آموزش علوم پزشکی
ص. 165-156
مهدی باقری
،
فریبا حقانی
،
سید احمد محمدی کیا
چکیده
(41718 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(906 دریافت)
تفاوتهای مرور روایتی و مرور نظاممند
ص. 168-166
زهرا عبدخدایی
،
امیر طیوری
چکیده
(4712 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1702 دریافت)
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر یادگیری خودتنظیمی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 179-169
عاطفه آرین فر
،
محمدرضا سرمدی
،
محمدحسن صیف
،
فروزان ضرابیان
چکیده
(2352 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(710 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(142 دریافت)
گزینههای انحرافی در سؤالات چند گزینهای و رابطه آن با ضریب دشواری و ضریب تمیز
ص. 188-180
عبدالحسین شکورنیا
چکیده
(2829 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(667 دریافت)
عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری دانش میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
ص. 198-189
عسگر آرمون
،
صدرالدین ستاری
،
یوسف نامور
چکیده
(2153 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(595 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(121 دریافت)
طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی رفتار حرفهای پزشکان هیأتعلمی بالینی دانشکده پزشکی: ابزاری از نگاه ذینفعان
ص. 212-199
رویا ستارزاده بادکوبه
،
فریبا اصغری
،
زهرا شاهواری
چکیده
(2190 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(675 دریافت)
مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر ارائه سخنرانی و لوح فشرده در یادگیری کنترل آلودگیهای هستهای در کارورزان پزشکی
ص. 215-213
حمیدرضا خوش نژاد ابراهیمی
،
عطیه بازرگانی
،
مجید میرمحمدخانی
،
شباهنگ جعفرنژاد
،
آرش تبرایی
،
الهام ضیایی فر
چکیده
(2075 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(587 دریافت)
ارزیابی آزمون علوم پایه دندانپزشکی از دیدگاه دانشجویان دانشکده های دندانپزشکی اصفهان، یزد، کاشان
ص. 224-216
نکیسا ترابی نیا
،
سید محمد رضوی
،
شهرام شایان
،
زهرا حاتم زاده
،
محسن رییسی
چکیده
(2140 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(508 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(89 دریافت)
بررسی تاثیر گروه درمانی بر میزان اضطراب دانشجویان پرستاری در بخش روانپزشکی بیمارستان یحیی نژاد بابل
ص. 230-225
نرگس رحمانی
،
کلثوم اکبر نتاج
،
آزاده کیاپور
،
حسین علی پور
چکیده
(2167 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(603 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(146 دریافت)
رابطه تابآوری و سبکهای دلبستگی با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل
ص. 238-231
فاطمه غفاری
،
زهرا فتوکیان
،
سیدجواد حسینی
،
آمنه محمودیان
چکیده
(2205 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(637 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(125 دریافت)
رابطه هوش معنوی با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
ص. 247-239
بهمن توان
،
مهین قمی
،
زهرا مسلمی
،
حسن جعفری پور فردوسیه
،
سید عبدالله محمودی
،
اعظم مسلمی
چکیده
(2581 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(972 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(146 دریافت)
تبیین تجربیات دانشجویان دندانپزشکی از آموزش در عرصه: یک مطالعه کیفی با استفاده از بازاندیشی
ص. 255-248
هاله ذکایی
،
مینا پاک خصال
،
امیررضا احمدی نیا
،
لیلا جویباری
چکیده
(2055 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(678 دریافت)
نقد مقاله: جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
ص. 258-256
رسول معصومی
چکیده
(2050 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(443 دریافت)
ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنتهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 270-259
مهدی باقری
،
اطهر امید
،
محمود کهن
،
سید احمد محمدی کیا
چکیده
(127620 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(823 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(139 دریافت)
ارائه مدل علی مؤلفههای تشکیلدهنده یادگیری ترکیبی و هوش هیجانی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی
ص. 281-271
حسین نجفی
چکیده
(1972 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(619 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(112 دریافت)
محاسبه هزینه تمام شده خدمات آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی کرمان به روش هزینهیابی بر مبنای فعالیت
ص. 292-282
محمد تصون غلامحسینی
،
رضا گودرزی
،
علی نیکروش
،
فرزانه بیک زاده عباسی
چکیده
(2202 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(585 دریافت)
تحلیل انتقادی گفتمان آموزش پزشکی: مطالعه موردیِ مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
ص. 304-293
علی نوروزی
،
علیرضا منجمی
چکیده
(1967 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(519 دریافت)
آسیبشناسی فرآیندآمادگی دانشگاهها برای استقرار اعتباربخشی آموزشی مؤسسات و مراکز آموزشی درمانی(یک پژوهش کیفی)
ص. 315-305
مینومیترا چهرزاد
،
امیرحسین محمودی
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
عباس خورشیدی
،
سید مهدی صمیمی اردستانی
چکیده
(1961 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(507 دریافت)
مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی
ص. 324-316
سعیده دریازاده
،
نیکو یمانی
،
رویا ملاباشی
،
پیمان ادیبی
چکیده
(681261 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(833 دریافت)
توسعه یک مدل نرمافزاری جهت ارزشیابی اساتید با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی مبتنی بر توافق گروهی
ص. 336-325
زهرا کشتکاران
،
زهره معینی
،
محمدرضا شوشتریان
،
مریم صدیق
،
ملیحه پورکیانی
،
راضیه ذوالقدر
،
زهره فرامرزیان
،
مونا آروینفر
،
راضیه رحمتی
،
سارا بستانی
چکیده
(1757 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(521 دریافت)
مطلوبیت برنامهی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از منظر سیاستگذاری: مطالعه ترکیبی
ص. 346-337
جمیله آقاتبار رودباری
،
ترانه عنایتی
،
محمد صالحی
چکیده
(1801 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(473 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(99 دریافت)
عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: یک مطالعه کیفی
ص. 358-347
حسن عدالتخواه
،
زهرا تذکری
،
آسیه موحدپور
،
عبداله مهدوی
،
منصوره کریم اللهی
چکیده
(1985 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(462 دریافت)
متغیرهای آموزشی و ویژگیهای روانشناختی دانشجویان به عنوان پیشبینهای مشروط شدن در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ص. 370-359
عبدالحسین شکورنیا
،
مهدی تولا
،
مریم اسلمی
،
حسین الهام پور
چکیده
(2070 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(490 دریافت)
عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
ص. 380-371
گلستان صیاح
،
سمیرا درخشانفرد
چکیده
(1961 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(541 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(156 دریافت)
رضایت دانشجویان اتاق عمل از به کارگیری دانشجویان عرصه در تیم آموزش بالینی(طرح منتورشیپ)
ص. 384-382
مریم تولیت
،
مرضیه هلال بیرجندی
چکیده
(1806 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(556 دریافت)
رضایتمندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامهی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی
ص. 393-385
مرضیه طهماسبی
،
پیمان ادیبی
،
فیروزه زارع فراشبندی
،
ابوالفضل طاهری
،
احمد پاپی
،
علیرضا رحیمی
چکیده
(2042 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(491 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(110 دریافت)
روایی سازه و روایی پیشبینیکننده ارزیابیهای حین دوره دستیاران طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 402-394
سجاد امیدی
،
هادی میرفضایلیان
،
جیران زبردست
،
آتوسا اخگر
،
محمد جلیلی
چکیده
(1666 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(388 دریافت)
طراحی ابزارهای ارزیابی آموزش سرپایی دانشجویان پزشکی
ص. 409-403
علی حمزه زاده
،
سعیده غفاری فر
،
ابولقاسم امینی
چکیده
(1875 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(502 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(121 دریافت)
سنجش و اعتباریابی عوامل مؤثر بر انتقال و اشتراک دانش بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 423-410
نرگس قدسیان
،
فرزانه کیاراد
،
کمال درانی
،
حسین خنیفر
،
کمال درانی
چکیده
(1711 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(492 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(90 دریافت)
نقش واسطهای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در ارتباط بین هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی
ص. 432-424
سپیده جعفری
،
زینب ملایی
چکیده
(2009 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(621 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(106 دریافت)
تأثیر ارائه گزارش مراحل عمل جراحی بر اعتماد به نفس و خود کارآمدی بالینی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل
ص. 441-433
فرزانه ابطحی
،
محمد صادق ابوطالبی
،
فرشته برادران فرد
،
مهین معینی
،
سرور مصلح
چکیده
(1932 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(513 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(106 دریافت)
آزمون بالینی کوتاه (Mini-Clinical Examination): یک تجربه آموزشی موفق برای واحدهای عملی دندانپزشکی
ص. 442-443
فاطمه میرزائی
،
سودابه باقری مقدم
،
لیلا جویباری
چکیده
(1836 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(386 دریافت)
مقایسهی پیشرفت تحصیلی دانشجویان سهمیه مناطق محروم با سایر دانشجویان در دانشکده پزشکی بندرعباس
ص. 454-444
مهرگان حیدری هنگامی
،
نادره نادری
،
سعید شجاع
،
درنا فتحی نژاد
چکیده
(1794 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(458 دریافت)
ارزیابی تواناییهای علمی و آموزشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی همدان
ص. 461-455
احمد صداقت
،
رویا محمد بیگی
چکیده
(1612 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(341 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(171 دریافت)
اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی بر اعتماد در روابط بین فردی و اهمالکاری تحصیلی
ص. 471-462
خدیجه علی آبادی
،
مریم فلاحی
،
مهدی کماسی
چکیده
(1921 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(889 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(116 دریافت)
ارزشیابی برنامههای آموزش خودمراقبتی دیابت در سیستم بهداشتی بر اساس الگوی سیپ
ص. 482-472
آرش نجیمی
،
فرزانه شفیعی
،
فریبا حقانی
چکیده
(136408 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(558 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(110 دریافت)
ارتباط توانایی آیندهپژوهی با کیفیت تجارب یادگیری دانشجویان
ص. 493-483
طاهره شریفی
،
مریم تاتاری
،
فائزه صداقت
،
روحالله کلهر
،
امین محمدی
چکیده
(1666 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(489 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(91 دریافت)
طراحی مدل بینالمللیسازی آموزش عالی در بین دانشگاههای دولتی شمال شرق کشور
ص. 505-494
معصومه حسینی
،
علی معقول
،
نازیا سادات ناصری
،
احمد زنده دل
چکیده
(1469 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(407 دریافت)
|
پرشسنامه مطالعه [PDF]
(65 دریافت)
تحلیل محتوای کوریکولوم رسمی رشتههای علوم پزشکی از منظر تکامل دوران ابتدای کودکی
ص. 518-506
مصطفی امینی رارانی
،
محمود کیوان آرا
،
مهدی نصرت آبادی
چکیده
(1713 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(452 دریافت)
نگرش دانشجویان رشته بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی
ص. 529-519
عاطفه مختاریکیا
،
زهرا اسدی پیری
،
سامان قاسمپور
،
راضیه علایی
،
ثریا نورایی مطلق
،
کتایون بختیار
چکیده
(2018 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(576 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(116 دریافت)
ضرورت تلفیق محتوای سواد سلامت در برنامه درسی کارشناسی پرستاری
ص. 532-530
اکرم پرنده
،
فاطمه سلیمان آبادی
چکیده
(1631 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(482 دریافت)
تبیین نقش وضعیت اجتماعی-اقتصادی با میانجگیری بهزیستی ذهنی در پیشبینی موفقیت تحصیلی دانشجویان
ص. 541-533
مژگان محمدی مهر
،
علی قاسمی
چکیده
(1266 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(311 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [PDF]
(64 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه2 [PDF]
(56 دریافت)
روابط ساختاری ادراکات والدینی، نیازهای بنیادین روانی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی
ص. 553-542
فرهاد تنهای رشوانلو
،
هادی صمدیه
،
حسین کارشکی
،
ملیکا منوچهری
،
مینا علیزاده
چکیده
(1354 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(404 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(83 دریافت)
طراحی و روانسنجی ابزارهای جدید برای ارزشیابی برنامههای آموزشی از منظر اخلاق و عدالت
ص. 564-554
آرزو قوی
،
لیلا ولی زاده
،
وحید زمان زاده
،
تُکتَم کیانیان
چکیده
(1357 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(298 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(111 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.37 seconds with 205 queries by YEKTAWEB 4549