، زهرا اسدی پیری
، سامان قاسمپور
، راضیه علایی
، ثریا نورایی مطلق
، کتایون بختیار
متغیرهای آموزشی و ویژگیهای روانشناختی دانشجویان به عنوان پیشبینهای مشروط شدن در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
توسعه یک مدل نرمافزاری جهت ارزشیابی اساتید با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی مبتنی بر توافق گروهی
، زهره معینی
، محمدرضا شوشتریان*
، مریم صدیق
، ملیحه پورکیانی
، راضیه ذوالقدر
، زهره فرامرزیان
، مونا آروینفر
، راضیه رحمتی
، سارا بستانی
آسیبشناسی فرآیندآمادگی دانشگاهها برای استقرار اعتباربخشی آموزشی مؤسسات و مراکز آموزشی درمانی(یک پژوهش کیفی)
محاسبه هزینه تمام شده خدمات آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی کرمان به روش هزینهیابی بر مبنای فعالیت
نقد مقاله:
جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر ارائه سخنرانی و لوح فشرده در یادگیری کنترل آلودگیهای هستهای در کارورزان پزشکی
، عطیه بازرگانی*
، مجید میرمحمدخانی
، شباهنگ جعفرنژاد
، آرش تبرایی
، الهام ضیایی فر
طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی رفتار حرفهای پزشکان هیأتعلمی بالینی دانشکده پزشکی: ابزاری از نگاه ذینفعان
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر یادگیری خودتنظیمی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بازنگری، اجرا و ارزشیابی واحد آسیبشناسی دهان، فک و صورت عملی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
، فرشته بقایی نائینی
، صدیقه رهروتابان
، سارا مرتاض هجری
، نصرت اله عشقیار
، فاطمه حمیدزاده
، نازنین مهدوی*
، میرسعید یکانی نژاد
جایگاه مطالعات آموزش پزشکی پژوهشگران ایرانی در بین تحقیقات آموزشی نمایه شده در پایگاه علمی وب آو ساینس
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان