میزان دستیابی به انتظارات شغلی مبتنی بر حداقلهای یادگیری درس بارداری زایمان در مقطع کارشناسی مامایی
، عرفان شیخ بهایی
، پویا طباطبایی، یاسمن صادقی
، فرزان پیوده
، محمد صانعیان
، ساحل جوانبخت
، سحاب صفری
، رضا شکرانی
، مهسان صمدی
، اطهر امید
مقایسه معیارهای ارتقای اعضای هیأتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی ایران با دانشگاههای منتخب جهان: یک مطالعه تطبیقی
میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پزشکی از ارائه درس روماتولوژی به دو شیوهی آموزش حضوری و آموزش ترکیبی
، مهسا قارزی
، نیکو یمانی
، محمدرضا رضایتمند
، پژمان عقدک
، آزیتا رستمی
، مژگان اکبرزاده
، نرگس اسکندری*
، هدی احمری طهران
، ساره باکویی
، عصمت جعفربگلو
، زهره خلجی نیا
، مرضیه رئیسی
، ناهید مهران
، فاطمه سادات موسوی
، حانیه رحیمی
مقایسهی دو روش آموزش به روش سخنرانی با آموزش ترکیبی در ارتقای سطوح شناختی دانشجویان پزشکی مقطع بالینی
بررسی بودجهبندی سؤالات بورد تخصصی رشتههای مرتبط با سرطان بالغین در ایران در یک بازه زمانی پنج ساله
تأملی دربارهی بهرهگیری از تدبیر مشکل بیمار (Patient Management Problem(PMP در آزمونهای رسمی آموزش پزشکی ایران
مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی و فعالسازی رفتاری بر افسردگی در دانشجویان دختر خوابگاهی
نقش میانجی رویکرد یادگیری مادامالعمر در رابطه بین سبکهای یادگیری و بهزیستی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی
فرسودگی شغلی، افسردگی و اضطراب در اعضای هیأتعلمی یکی از بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران
رضایتمندی دستیاران اطفال، اورژانس وپرستاران از کارگاههای احیا قلبی ریوی و تروما کودکان با استفاده از تکنیکهای شبیهسازی
، حمید رضا خوش نژاد ابراهیمی*
، سیده مهسا محمودی نژاد دزفولی
، سمیه اسمعیلیان
، سرور سهرابی
نظریههای پرستاری در سرفصلهای دروس برنامههای آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمیشود
روزآمدسازی برنامه درسی کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی براساس صلاحیتهای شغلی مورد انتظار سیستم سلامت
، نادر جهانمهر
، احسان زارعی
، عباس دانش کهن
، محمد پالش
، علی ماهر
، علی ابرازه
، سیما مرزبان*
کیفیت برگزاری جلسات ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید و دانشجویان فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ارتباط بین معنویت اسلامی و سلامت معنوی با اخلاق حرفهای در دستیاران داخلی دانشگاههای علوم پزشکی تهران