You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی علوم پایه پزشکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
خیرالنساء رمضان‌زاده، محمد احمدی درمیان، خدیجه فرخ فال *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: بررسی عوامل مؤثر بر تمرکز در کلاس درس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
عطیه مقتدایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری تحلیلی- تطبیقی بر برنامه درسی کارشناسی پرستاری در دانشگاه‌های منتخب جهان
علیرضا عربپور، زهره وفادار *، داوود شاکری، ملیحه سلیمی‌بنی، محمود معتمد زاده، فائضه بنی‌یعقوبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل پارادایمی توانمندسازی حرفه‌ای مدیران با رویکرد پویایی سیستم‎ها در آموزش عالی
سعید نوشاد، محبوبه سادات فدوی *، محسن سعادت
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی توسعه سرمایه انسانی با تکیه بر رویکرد جانشین‌پروری در پرستاران
ماندانا آرش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تطبیقی محتوای درس سالمندشناسی در برنامه درسی دوره‌ی دکترای عمومی دندانپزشکی در ایران و کشورهای منتخب
مریم ربیعی، طاها فنایی، مینا ایرانی طلب *، ایده دادگران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه‌ی بین هوش اخلاقی با فرسودگی تحصیلی و اضطراب آشکار/ پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
فرخنده مهبودی، رضا نعمتی، آرمان زارعی، نسرین خیبر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی‌گری پردازش اطلاعات اجتماعی در رابطه تنظیم شناختی هیجان و سرزندگی تحصیلی دانشجویان
مجتبی پورکریمی هاوشکی، وحید منظری توکلی *، نسرین درزی نیا، موسی غنچه‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به لاگ‌بوک مورد استفاده در بخش پروتز ثابت
داوود نودهی، حمیدرضا رجعتی حقی، آناهیتا نوری *، بیتا کیانفر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رقابت‌پذیری رشته‌ها و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس نتایج آزمون ورودی کارشناسی ارشد
فرشید شریفی، سکینه ناروئی، یونس جهانی، علی اکبر حقدوست *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education