[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 18 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی ص. 7-1
[English Abstract] پیمان متقی ، آرش نجیمی
چکیده (5684 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1474 دریافت)  
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد! ص. 9-8
[English Abstract] سیده زهرا نهاردانی
چکیده (4070 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (836 دریافت)  
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور ص. 11-10
[English Abstract] اسماعیل اکبری
چکیده (4436 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1102 دریافت)  
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری ص. 24-12
[English Abstract] محمدعلی نادی ، نزهت الزمان مشفقی ، مرتضی امینی
چکیده (4440 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1361 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (447 دریافت)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی ص. 38-25
[English Abstract] احمد رستگار ، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده (5379 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1269 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (626 دریافت)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 48-39
[English Abstract] شادی دهقان زاده ، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده (6257 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1881 دریافت)  
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی ص. 59-49
[English Abstract] مریم شفیعی ، قاسم سلیمی، مهدی محمدی ، زینب مختاری
چکیده (4691 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (976 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (506 دریافت)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی ص. 69-60
[English Abstract] کوروش محمدی، علی محمد رضایی، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده (5657 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1358 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]  (451 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]  (414 دریافت)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری ص. 83-70
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، ملیحه یزدانی
چکیده (4970 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1523 دریافت)  
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی ص. 93-84
[English Abstract] طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح
چکیده (4266 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (873 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (333 دریافت)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی ص. 105-94
[English Abstract] اطهر امید ، نیکو یمانی، فرحناز کمالی
چکیده (3561 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (710 دریافت)  
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟ ص. 108-106
[English Abstract] علی اصغر جسمی، لیلا جویباری ، اکرم ثناگو
چکیده (3698 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (836 دریافت)  
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت" ص. 116-109
[English Abstract] شهرام یزدانی ، سمیه اکبری فارمد، آرزو فرج پور
چکیده (5989 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1833 دریافت)  
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها ص. 129-117
[English Abstract] حسن اسلامیان ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده (3301 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (713 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (315 دریافت)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 133-130
[English Abstract] احمد آموزشی ، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی
چکیده (3164 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (739 دریافت)  
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید ص. 144-134
[English Abstract] رضا ترابی ، احمد معین زاده، داریوش نژادانصاری
چکیده (3792 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (698 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (377 دریافت)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی ص. 155-145
[English Abstract] عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی
چکیده (3129 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (736 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (350 دریافت)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 163-156
[English Abstract] محمدرضا میری ، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری
چکیده (3480 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (815 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (453 دریافت)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان ص. 175-164
[English Abstract] علی طالبی، مریم آویژگان ، محسن میدانی
چکیده (3287 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (630 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (356 دریافت)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK) ص. 182-176
[English Abstract] معصومه مهدی پور ، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده (4232 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1030 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (577 دریافت)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی ص. 191-183
[English Abstract] فیروزه مجیدی ، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده (3219 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (731 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (370 دریافت)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو ص. 203-192
[English Abstract] سمیه حسینی راد ، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده (3208 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (653 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (351 دریافت)
XML رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری ص. 213-204
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده (3329 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (840 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (393 دریافت)
XML ضرورت بازبینی درس ویروس‌شناسی از دیدگاه دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی ص. 224-214
[English Abstract] فرانک خلجی مقیم ، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان
چکیده (2938 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (572 دریافت)  
XML ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم ص. 233-225
[English Abstract] هایده هورسان ، رزا هورسان ، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده (2896 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (654 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (362 دریافت)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان ص. 242-234
[English Abstract] سجاد اسماعیلی ، سینا مقصودی، محمود اعتباری
چکیده (3189 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (676 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (386 دریافت)
XML عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 256-243
[English Abstract] عظیم میرزازاده ، مهدی امینیان، مریم علیزاده ، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده (3564 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (694 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (420 دریافت)
XML معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی ص. 268-257
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، اسکندر فتحی‌آذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراه‌زاده، قاسم زیلابی
چکیده (3324 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (822 دریافت)  
XML آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون ص. 281-269
[English Abstract] شهناز شوشتری زاده ، علیرضا یوسفی ، نرگس کشتی آرای
چکیده (2922 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (652 دریافت)  
XML تأثیر روش‌های شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری ص. 291-282
[English Abstract] حسین قمری گیوی ، رقیه علی زاده، آرزو مجرد
چکیده (3459 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (703 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (375 دریافت)
XML رابطه‌ی بین عوامل استرس‌زای دانشجویی و تعلل‌ورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه ص. 299-292
[English Abstract] بیرام بی بی بیات ، حمید صالحی نیا
چکیده (2855 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (607 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (366 دریافت)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادام‌العمر ص. 309-300
[English Abstract] فیروز محمودی ، کریمه آزرمی
چکیده (3022 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (646 دریافت)  
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی به‌جای سناریوی کتبی ص. 318-310
[English Abstract] سمیرا آل‌سعیدی ، سمیرا رجایی، سعیدرضا مهرپور، مریم علیزاده
چکیده (2902 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (600 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (334 دریافت)
XML استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان ص. 321-319
[English Abstract] خاطره عنبری ، سیّدامیریاسین احمدی ، سبحان رضائیان، توماج سابوته، راضیه شیرزادگان، نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده (3258 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1346 دریافت)  
XML یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راه‌کاری برای کارآفرینی سلامت ص. 323-322
[English Abstract] رضا سپهوند ، سید علی حزنی
چکیده (3487 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (877 دریافت)  
XML ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 332-324
[English Abstract] زینب همتی ، علیرضا ایرج پور، مریم اله بخشیان، مریم ورزش نژاد، مهشید عبدی شهشهانی
چکیده (3198 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (737 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (327 دریافت)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندی‌های مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد ص. 344-333
[English Abstract] محبوبه خباز مافی نژاد ، عظیم میرزازاده ، بردیا خسروی، مریم علیزاده
چکیده (2695 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (587 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (285 دریافت)
XML مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات ص. 362-345
[English Abstract] ماندانا جوانک ، خدایار ابیلی، جواد پورکریمی، سید کامران سلطانی عربشاهی
(2516 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (741 دریافت)  
XML رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی ص. 371-363
[English Abstract] محمدرضا یزدانخواه‌فرد ، سحر غلامی باروقی ، مسعود بحرینی، کامران میرزایی
چکیده (2638 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (552 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (286 دریافت)
XML بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی ص. 381-372
[English Abstract] مریم معینی ، مسیح صبوری، زهرا محمدی خشویی
چکیده (2812 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (508 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (281 دریافت)
XML نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی" ص. 383-382
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، عفت امین الرعایایی
چکیده (2536 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (643 دریافت)  
XML تأثیر شبیه‌سازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل ص. 391-384
[English Abstract] عباسعلی ابراهیمیان ، فاطمه کوهساریان ، نفیسه رضوانی
چکیده (2863 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (530 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (304 دریافت)
XML میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارت‌های بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقل‌های تعیین شده ص. 402-392
[English Abstract] امید یقینی ، نیکو یمانی، سعیده دریازاده، مهدی برزگر، علی صادقی
چکیده (2615 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (485 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (294 دریافت)
XML آینده‌نگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی ص. 404-403
[English Abstract] ماندانا صاحب زاده
چکیده (2257 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (575 دریافت)  
XML تأثیر عملکرد‌های آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفه‌ای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری ص. 417-405
[English Abstract] فریبا حسین زادگان ، مولود رادفر ، سعدی میهن دوست
چکیده (2328 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (885 دریافت)  
XML تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعه‌ی کیفی ص. 426-418
[English Abstract] مصطفی نجفی ، فریبا جوکار، رویا ملاباشی، مهسا وهمن
چکیده (2814 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (466 دریافت)  
XML نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکت‌کنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE) ص. 434-427
[English Abstract] مجتبی کرباسی ، حسین براتی ، منیژه یوحنایی
چکیده (2425 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (457 دریافت)  
XML ارزشیابی برنامه‌های توانمندسازی اعضای هیأت‌علمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری ص. 445-435
[English Abstract] مهلا سلاجقه ، عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار
چکیده (2537 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (604 دریافت)  
XML ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی ص. 457-446
[English Abstract] مهراندخت نکاوند ، پریوش جعفری ، حمید رضا آراسته
چکیده (2872 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (628 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (302 دریافت)
XML نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد ص. 469-458
[English Abstract] حبیب‌اله رضایی ، فردوسی رحیمی، نیکو یمانی
چکیده (2518 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (500 دریافت)  
XML تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری ص. 471-470
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد ، اکرم ثناگو ، لیلا جویباری
چکیده (2619 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (534 دریافت)  
XML به‌کارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ص. 473-472
[English Abstract] میثم داستانی
چکیده (2053 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (442 دریافت)  
XML تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنش‌زای دانشجویان علوم پزشکی ص. 486-474
[English Abstract] مریم مریدی ، گیتی ازگلی، نورالسادات کریمان، عباس عبادی
چکیده (2588 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (557 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (293 دریافت)
XML رتبه‌بندی و مقایسه دانشگاه‌های استان مازندران در زمینه‌ی کارآفرینی دانشگاهی ص. 495-487
[English Abstract] حسین صمدی میارکلائی ، حمزه صمدی میارکلائی
چکیده (2224 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (391 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (224 دریافت)
XML آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی در اتاق عمل: مطالعه مروری ص. 505-496
[English Abstract] مینا امیری ، زهرا خادمیان
چکیده (2629 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (531 دریافت)  
XML تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی ص. 517-506
[English Abstract] سلیمان احمدی ، لیلا ساداتی ، زهرا طیبی
چکیده (2624 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (461 دریافت)  
XML نقش شبکه‌های اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفه‌ای پرستاران ص. 526-518
[English Abstract] وجیهه ظهورپرونده ، محمد اسدی
چکیده (2211 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (436 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (222 دریافت)
XML ﺗﺠﺎرب اعضای هیأت‌علمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی ص. 538-527
[English Abstract] مهدی باقری ، اطهر امید ، محمود کهن
چکیده (2287 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (412 دریافت)  
XML کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم ص. 540-539
[English Abstract] لیلی مصلی نژاد ، سعید عبداللهی فرد
چکیده (2282 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (494 دریافت)  
XML رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ص. 550-541
[English Abstract] امیر حسین محمد داوودی ، مریم میلاد، شهرام شایان
چکیده (2642 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (653 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (124 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.19 seconds with 205 queries by YEKTAWEB 4410