مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 9 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 18 -
رابطه بین اخلاق حرفهای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
ص. 550-541
امیر حسین محمد داوودی
،
مریم میلاد
،
شهرام شایان
*
چکیده
(285414 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1154 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(161 دریافت)
کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم
ص. 540-539
لیلی مصلی نژاد
*
،
سعید عبداللهی فرد
چکیده
(2968 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(853 دریافت)
ﺗﺠﺎرب اعضای هیأتعلمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی
ص. 538-527
مهدی باقری
،
اطهر امید
*
،
محمود کهن
چکیده
(77135 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(738 دریافت)
نقش شبکههای اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفهای پرستاران
ص. 526-518
وجیهه ظهورپرونده
*
،
محمد اسدی
چکیده
(2669 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(737 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(246 دریافت)
تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی
ص. 517-506
سلیمان احمدی
،
لیلا ساداتی
*
،
زهرا طیبی
چکیده
(3134 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(724 دریافت)
آموزش مبتنی بر شبیهسازی در اتاق عمل: مطالعه مروری
ص. 505-496
مینا امیری
،
زهرا خادمیان
*
چکیده
(3330 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1068 دریافت)
رتبهبندی و مقایسه دانشگاههای استان مازندران در زمینهی کارآفرینی دانشگاهی
ص. 495-487
حسین صمدی میارکلائی
،
حمزه صمدی میارکلائی
*
چکیده
(2704 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(606 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(245 دریافت)
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنشزای دانشجویان علوم پزشکی
ص. 486-474
مریم مریدی
،
گیتی ازگلی
،
نورالسادات کریمان
،
عباس عبادی
*
چکیده
(3327 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(921 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(331 دریافت)
بهکارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ص. 473-472
میثم داستانی
*
چکیده
(2538 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(693 دریافت)
تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری
ص. 471-470
فرشته عراقیان مجرد
*
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(3480 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(833 دریافت)
نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد
ص. 469-458
حبیباله رضایی
*
،
فردوسی رحیمی
،
نیکو یمانی
چکیده
(382555 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(939 دریافت)
ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 457-446
مهراندخت نکاوند
،
پریوش جعفری
*
،
حمید رضا آراسته
چکیده
(3471 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1156 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(340 دریافت)
ارزشیابی برنامههای توانمندسازی اعضای هیأتعلمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری
ص. 445-435
مهلا سلاجقه
،
عظیم میرزازاده
،
رقیه گندمکار
*
چکیده
(3109 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(978 دریافت)
نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکتکنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE)
ص. 434-427
مجتبی کرباسی
،
حسین براتی
*
،
منیژه یوحنایی
چکیده
(2935 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(824 دریافت)
تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعهی کیفی
ص. 426-418
مصطفی نجفی
،
فریبا جوکار
*
،
رویا ملاباشی
،
مهسا وهمن
چکیده
(96289 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(720 دریافت)
تأثیر عملکردهای آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفهای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری
ص. 417-405
فریبا حسین زادگان
،
مولود رادفر
*
،
سعدی میهن دوست
چکیده
(2755 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1374 دریافت)
آیندهنگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی
ص. 404-403
ماندانا صاحب زاده
*
چکیده
(18531 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(961 دریافت)
میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارتهای بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقلهای تعیین شده
ص. 402-392
امید یقینی
،
نیکو یمانی
،
سعیده دریازاده
،
مهدی برزگر
،
علی صادقی
*
چکیده
(345772 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(735 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(328 دریافت)
تأثیر شبیهسازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل
ص. 391-384
عباسعلی ابراهیمیان
،
فاطمه کوهساریان
*
،
نفیسه رضوانی
چکیده
(3622 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(900 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(338 دریافت)
نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی"
ص. 383-382
محسن ادیب حاج باقری
*
،
عفت امین الرعایایی
چکیده
(3220 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1027 دریافت)
بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی
ص. 381-372
مریم معینی
،
مسیح صبوری
،
زهرا محمدی خشویی
*
چکیده
(907643 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(775 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(305 دریافت)
رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی
ص. 371-363
محمدرضا یزدانخواهفرد
،
سحر غلامی باروقی
*
،
مسعود بحرینی
،
کامران میرزایی
چکیده
(3151 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(845 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(310 دریافت)
مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات
ص. 362-345
ماندانا جوانک
*
،
خدایار ابیلی
،
جواد پورکریمی
،
سید کامران سلطانی عربشاهی
(2932 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1037 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندیهای مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد
ص. 344-333
محبوبه خباز مافی نژاد
،
عظیم میرزازاده
*
،
بردیا خسروی
،
مریم علیزاده
چکیده
(3348 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1078 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(313 دریافت)
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 332-324
زینب همتی
،
علیرضا ایرج پور
،
مریم اله بخشیان
،
مریم ورزش نژاد
،
مهشید عبدی شهشهانی
*
چکیده
(291943 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1146 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(361 دریافت)
یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راهکاری برای کارآفرینی سلامت
ص. 323-322
رضا سپهوند
،
سید علی حزنی
*
چکیده
(4383 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1119 دریافت)
استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان
ص. 321-319
خاطره عنبری
،
سیّدامیریاسین احمدی
*
،
سبحان رضائیان
،
توماج سابوته
،
راضیه شیرزادگان
،
نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده
(4009 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1777 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی بهجای سناریوی کتبی
ص. 318-310
سمیرا آلسعیدی
،
سمیرا رجایی
،
سعیدرضا مهرپور
،
مریم علیزاده
*
چکیده
(3447 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(934 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(365 دریافت)
نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادامالعمر
ص. 309-300
فیروز محمودی
*
،
کریمه آزرمی
چکیده
(3522 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1057 دریافت)
رابطهی بین عوامل استرسزای دانشجویی و تعللورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه
ص. 299-292
بیرام بی بی بیات
*
،
حمید صالحی نیا
چکیده
(3291 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(893 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(390 دریافت)
تأثیر روشهای شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری
ص. 291-282
حسین قمری گیوی
،
رقیه علی زاده
،
آرزو مجرد
*
چکیده
(4138 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1071 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(398 دریافت)
آیا حرفهایگرایی در پزشکی را میتوان آموزش داد؟ مروری بر متون
ص. 281-269
شهناز شوشتری زاده
،
علیرضا یوسفی
*
،
نرگس کشتی آرای
چکیده
(482822 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(929 دریافت)
معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی
ص. 268-257
داود طهماسبزاده شیخلار
*
،
اسکندر فتحیآذر
،
وحیده جعفریان
،
ملیکا همراهزاده
،
قاسم زیلابی
چکیده
(3839 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1171 دریافت)
عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 256-243
عظیم میرزازاده
،
مهدی امینیان
،
مریم علیزاده
*
،
عرفان صاحبالزمانی
،
شیما سبزی علی آبادی
چکیده
(4274 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1153 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(465 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
ص. 242-234
سجاد اسماعیلی
،
سینا مقصودی
،
محمود اعتباری
*
چکیده
(181793 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(939 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(408 دریافت)
ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم
ص. 233-225
هایده هورسان
،
رزا هورسان
*
،
سولماز روشندل
،
مهراندخت نکاوند
چکیده
(3476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(978 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(397 دریافت)
ضرورت بازبینی درس ویروسشناسی از دیدگاه دانشجویان رشتههای پزشکی و علوم آزمایشگاهی
ص. 224-214
فرانک خلجی مقیم
،
امیر صادقی
،
هما خجسته فر
،
فاطمه فدائی
،
محمد ابراهیم غفاری
،
فرید عزیزی جلیلیان
*
چکیده
(3392 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(816 دریافت)
رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری
ص. 213-204
داود طهماسبزاده شیخلار
*
،
صدیقه محمدزاده
،
سریه علیپور
چکیده
(3937 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1186 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(423 دریافت)
ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی از دیدگاه دانشآموختگان رشته در راستای آموزش پاسخگو
ص. 203-192
سمیه حسینی راد
*
،
لیلا معصومی
،
حسین وکیلی مفرد
چکیده
(3683 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(946 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(372 دریافت)
ساختار گزارش صبحگاهی در گروههای اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیتهای آموزش بالینی
ص. 191-183
فیروزه مجیدی
*
،
افسانه ملکپور
،
مجید شیرانی
،
معصومه معزی
،
نجمه مجیدی
چکیده
(4016 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1234 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(419 دریافت)
سبکهای یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK)
ص. 182-176
معصومه مهدی پور
*
،
حامد مرتضوی
،
جواد یزدانی
،
سمیه داستان پور
،
مهشید نامداری
،
مینا مرادی
چکیده
(5030 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1456 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(610 دریافت)
عرصههای آموزش بالینی گروههای بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکدهی پزشکی اصفهان
ص. 175-164
علی طالبی
،
مریم آویژگان
*
،
محسن میدانی
چکیده
(185774 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(917 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(381 دریافت)
خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 163-156
محمدرضا میری
،
حمید صالحی نیا
،
مریم بهلگردی
،
اسما طیوری
،
امیر طیوری
*
چکیده
(4076 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1158 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(518 دریافت)
تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگیهای شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی
ص. 155-145
عباس ثابت
،
حسین یدالهی خالص
،
سعید رازقی
*
چکیده
(3672 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1089 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(368 دریافت)
برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
ص. 144-134
رضا ترابی
،
احمد معین زاده
*
،
داریوش نژادانصاری
چکیده
(4355 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1003 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(400 دریافت)
گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و همافزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 133-130
احمد آموزشی
،
کاظم قائمی
،
فرشید عابدی
،
نرگس حکمتی
،
مهیار محمدی فر
،
محمود گنجی فرد
،
فاطمه مهدی زاده
،
زهرا آموزشی
*
چکیده
(3807 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1043 دریافت)
مطالعه تأثیر آموزش مهارتهای دیالوژیکی به اعضای هیأتعلمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها
ص. 129-117
حسن اسلامیان
*
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
محمدرضا نیستانی
چکیده
(3765 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1058 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(334 دریافت)
تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت"
ص. 116-109
شهرام یزدانی
،
سمیه اکبری فارمد
*
،
آرزو فرج پور
چکیده
(6836 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2468 دریافت)
آیا میتوان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟
ص. 108-106
علی اصغر جسمی
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(4415 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1190 دریافت)
تجربههای متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیمگیری در موقعیتهای دشوار اخلاقی
ص. 105-94
اطهر امید
،
نیکو یمانی
،
فرحناز کمالی
*
چکیده
(4094 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1039 دریافت)
اولویتبندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی
ص. 93-84
طاهره آقامیرزایی محلی
،
خدیجه بریمانی
،
جمیله آقاتبار رودباری
،
وحید فلاح
*
چکیده
(4756 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1374 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(356 دریافت)
تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعهی مروری
ص. 83-70
محسن ادیب حاج باقری
*
،
ملیحه یزدانی
چکیده
(6105 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2206 دریافت)
ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی
ص. 69-60
کوروش محمدی
،
علی محمد رضایی
*
،
محمد علی محمدی فر
،
سیاوش طالعپسند
چکیده
(6602 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1946 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]
(508 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]
(455 دریافت)
خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیمگیری حرفهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی
ص. 59-49
مریم شفیعی
،
قاسم سلیمی
،
مهدی محمدی
*
،
زینب مختاری
چکیده
(5310 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1239 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(537 دریافت)
تأثیر بهکارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
ص. 48-39
شادی دهقان زاده
*
،
فاطمه جعفرآقایی
،
حمید خردادی آستانه
چکیده
(7467 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2481 دریافت)
مدل علی روابط سبکهای مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطهای سرمایههای روانشناختی
ص. 38-25
احمد رستگار
*
،
محمد حسن صیف
،
راحله مالکی
چکیده
(5979 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1585 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(658 دریافت)
رابطه اکتشافی بین عقاید معرفتشناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری
ص. 24-12
محمدعلی نادی
*
،
نزهت الزمان مشفقی
،
مرتضی امینی
چکیده
(5026 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1720 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(472 دریافت)
یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور
ص. 11-10
اسماعیل اکبری
*
چکیده
(5018 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1401 دریافت)
رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد!
ص. 9-8
سیده زهرا نهاردانی
*
چکیده
(4667 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1059 دریافت)
آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی
ص. 7-1
پیمان متقی
،
آرش نجیمی
*
چکیده
(133104 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1635 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS