مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 20 خرداد 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 18 -
رابطه بین اخلاق حرفهای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
ص. 550-541
امیر حسین محمد داوودی
،
مریم میلاد
،
شهرام شایان
*
چکیده
(285026 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(896 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(141 دریافت)
کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم
ص. 540-539
لیلی مصلی نژاد
*
،
سعید عبداللهی فرد
چکیده
(2702 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(694 دریافت)
ﺗﺠﺎرب اعضای هیأتعلمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی
ص. 538-527
مهدی باقری
،
اطهر امید
*
،
محمود کهن
چکیده
(76921 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(551 دریافت)
نقش شبکههای اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفهای پرستاران
ص. 526-518
وجیهه ظهورپرونده
*
،
محمد اسدی
چکیده
(2507 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(569 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(234 دریافت)
تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی
ص. 517-506
سلیمان احمدی
،
لیلا ساداتی
*
،
زهرا طیبی
چکیده
(2966 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(601 دریافت)
آموزش مبتنی بر شبیهسازی در اتاق عمل: مطالعه مروری
ص. 505-496
مینا امیری
،
زهرا خادمیان
*
چکیده
(3023 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(736 دریافت)
رتبهبندی و مقایسه دانشگاههای استان مازندران در زمینهی کارآفرینی دانشگاهی
ص. 495-487
حسین صمدی میارکلائی
،
حمزه صمدی میارکلائی
*
چکیده
(2546 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(517 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(238 دریافت)
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنشزای دانشجویان علوم پزشکی
ص. 486-474
مریم مریدی
،
گیتی ازگلی
،
نورالسادات کریمان
،
عباس عبادی
*
چکیده
(2991 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(753 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(313 دریافت)
بهکارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ص. 473-472
میثم داستانی
*
چکیده
(2363 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(578 دریافت)
تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری
ص. 471-470
فرشته عراقیان مجرد
*
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
چکیده
(3162 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(716 دریافت)
نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد
ص. 469-458
حبیباله رضایی
*
،
فردوسی رحیمی
،
نیکو یمانی
چکیده
(382313 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(672 دریافت)
ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 457-446
مهراندخت نکاوند
،
پریوش جعفری
*
،
حمید رضا آراسته
چکیده
(3241 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(943 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(325 دریافت)
ارزشیابی برنامههای توانمندسازی اعضای هیأتعلمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری
ص. 445-435
مهلا سلاجقه
،
عظیم میرزازاده
،
رقیه گندمکار
*
چکیده
(2888 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(829 دریافت)
نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکتکنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE)
ص. 434-427
مجتبی کرباسی
،
حسین براتی
*
،
منیژه یوحنایی
چکیده
(2744 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(631 دریافت)
تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعهی کیفی
ص. 426-418
مصطفی نجفی
،
فریبا جوکار
*
،
رویا ملاباشی
،
مهسا وهمن
چکیده
(96088 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(603 دریافت)
تأثیر عملکردهای آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفهای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری
ص. 417-405
فریبا حسین زادگان
،
مولود رادفر
*
،
سعدی میهن دوست
چکیده
(2606 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1142 دریافت)
آیندهنگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی
ص. 404-403
ماندانا صاحب زاده
*
چکیده
(18281 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(721 دریافت)
میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارتهای بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقلهای تعیین شده
ص. 402-392
امید یقینی
،
نیکو یمانی
،
سعیده دریازاده
،
مهدی برزگر
،
علی صادقی
*
چکیده
(345598 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(626 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(317 دریافت)
تأثیر شبیهسازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل
ص. 391-384
عباسعلی ابراهیمیان
،
فاطمه کوهساریان
*
،
نفیسه رضوانی
چکیده
(3215 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(691 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(318 دریافت)
نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی"
ص. 383-382
محسن ادیب حاج باقری
*
،
عفت امین الرعایایی
چکیده
(2926 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(855 دریافت)
بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی
ص. 381-372
مریم معینی
،
مسیح صبوری
،
زهرا محمدی خشویی
*
چکیده
(907436 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(644 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(296 دریافت)
رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی
ص. 371-363
محمدرضا یزدانخواهفرد
،
سحر غلامی باروقی
*
،
مسعود بحرینی
،
کامران میرزایی
چکیده
(2959 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(701 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(298 دریافت)
مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات
ص. 362-345
ماندانا جوانک
*
،
خدایار ابیلی
،
جواد پورکریمی
،
سید کامران سلطانی عربشاهی
(2786 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(914 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندیهای مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد
ص. 344-333
محبوبه خباز مافی نژاد
،
عظیم میرزازاده
*
،
بردیا خسروی
،
مریم علیزاده
چکیده
(3057 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(863 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(302 دریافت)
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 332-324
زینب همتی
،
علیرضا ایرج پور
،
مریم اله بخشیان
،
مریم ورزش نژاد
،
مهشید عبدی شهشهانی
*
چکیده
(291684 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(956 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(348 دریافت)
یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راهکاری برای کارآفرینی سلامت
ص. 323-322
رضا سپهوند
،
سید علی حزنی
*
چکیده
(4068 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1023 دریافت)
استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان
ص. 321-319
خاطره عنبری
،
سیّدامیریاسین احمدی
*
،
سبحان رضائیان
،
توماج سابوته
،
راضیه شیرزادگان
،
نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده
(3706 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1575 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی بهجای سناریوی کتبی
ص. 318-310
سمیرا آلسعیدی
،
سمیرا رجایی
،
سعیدرضا مهرپور
،
مریم علیزاده
*
چکیده
(3247 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(761 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(348 دریافت)
نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادامالعمر
ص. 309-300
فیروز محمودی
*
،
کریمه آزرمی
چکیده
(3357 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(865 دریافت)
رابطهی بین عوامل استرسزای دانشجویی و تعللورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه
ص. 299-292
بیرام بی بی بیات
*
،
حمید صالحی نیا
چکیده
(3135 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(739 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(379 دریافت)
تأثیر روشهای شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری
ص. 291-282
حسین قمری گیوی
،
رقیه علی زاده
،
آرزو مجرد
*
چکیده
(3918 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(922 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(389 دریافت)
آیا حرفهایگرایی در پزشکی را میتوان آموزش داد؟ مروری بر متون
ص. 281-269
شهناز شوشتری زاده
،
علیرضا یوسفی
*
،
نرگس کشتی آرای
چکیده
(482634 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(801 دریافت)
معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی
ص. 268-257
داود طهماسبزاده شیخلار
*
،
اسکندر فتحیآذر
،
وحیده جعفریان
،
ملیکا همراهزاده
،
قاسم زیلابی
چکیده
(3647 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1030 دریافت)
عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 256-243
عظیم میرزازاده
،
مهدی امینیان
،
مریم علیزاده
*
،
عرفان صاحبالزمانی
،
شیما سبزی علی آبادی
چکیده
(4007 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(923 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(444 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
ص. 242-234
سجاد اسماعیلی
،
سینا مقصودی
،
محمود اعتباری
*
چکیده
(181550 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(825 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(399 دریافت)
ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم
ص. 233-225
هایده هورسان
،
رزا هورسان
*
،
سولماز روشندل
،
مهراندخت نکاوند
چکیده
(3251 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(826 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(383 دریافت)
ضرورت بازبینی درس ویروسشناسی از دیدگاه دانشجویان رشتههای پزشکی و علوم آزمایشگاهی
ص. 224-214
فرانک خلجی مقیم
،
امیر صادقی
،
هما خجسته فر
،
فاطمه فدائی
،
محمد ابراهیم غفاری
،
فرید عزیزی جلیلیان
*
چکیده
(3241 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(719 دریافت)
رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری
ص. 213-204
داود طهماسبزاده شیخلار
*
،
صدیقه محمدزاده
،
سریه علیپور
چکیده
(3708 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1034 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(406 دریافت)
ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی از دیدگاه دانشآموختگان رشته در راستای آموزش پاسخگو
ص. 203-192
سمیه حسینی راد
*
،
لیلا معصومی
،
حسین وکیلی مفرد
چکیده
(3502 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(828 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(362 دریافت)
ساختار گزارش صبحگاهی در گروههای اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیتهای آموزش بالینی
ص. 191-183
فیروزه مجیدی
*
،
افسانه ملکپور
،
مجید شیرانی
،
معصومه معزی
،
نجمه مجیدی
چکیده
(3678 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(987 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(390 دریافت)
سبکهای یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK)
ص. 182-176
معصومه مهدی پور
*
،
حامد مرتضوی
،
جواد یزدانی
،
سمیه داستان پور
،
مهشید نامداری
،
مینا مرادی
چکیده
(4686 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1225 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(592 دریافت)
عرصههای آموزش بالینی گروههای بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکدهی پزشکی اصفهان
ص. 175-164
علی طالبی
،
مریم آویژگان
*
،
محسن میدانی
چکیده
(185582 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(775 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(372 دریافت)
خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 163-156
محمدرضا میری
،
حمید صالحی نیا
،
مریم بهلگردی
،
اسما طیوری
،
امیر طیوری
*
چکیده
(3844 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(972 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(494 دریافت)
تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگیهای شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی
ص. 155-145
عباس ثابت
،
حسین یدالهی خالص
،
سعید رازقی
*
چکیده
(3432 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(901 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(359 دریافت)
برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید
ص. 144-134
رضا ترابی
،
احمد معین زاده
*
،
داریوش نژادانصاری
چکیده
(4162 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(852 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(393 دریافت)
گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و همافزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 133-130
احمد آموزشی
،
کاظم قائمی
،
فرشید عابدی
،
نرگس حکمتی
،
مهیار محمدی فر
،
محمود گنجی فرد
،
فاطمه مهدی زاده
،
زهرا آموزشی
*
چکیده
(3571 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(898 دریافت)
مطالعه تأثیر آموزش مهارتهای دیالوژیکی به اعضای هیأتعلمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها
ص. 129-117
حسن اسلامیان
*
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
محمدرضا نیستانی
چکیده
(3584 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(880 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(326 دریافت)
تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت"
ص. 116-109
شهرام یزدانی
،
سمیه اکبری فارمد
*
،
آرزو فرج پور
چکیده
(6439 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2204 دریافت)
آیا میتوان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟
ص. 108-106
علی اصغر جسمی
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(4115 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1051 دریافت)
تجربههای متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیمگیری در موقعیتهای دشوار اخلاقی
ص. 105-94
اطهر امید
،
نیکو یمانی
،
فرحناز کمالی
*
چکیده
(3928 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(863 دریافت)
اولویتبندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی
ص. 93-84
طاهره آقامیرزایی محلی
،
خدیجه بریمانی
،
جمیله آقاتبار رودباری
،
وحید فلاح
*
چکیده
(4580 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1115 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(345 دریافت)
تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعهی مروری
ص. 83-70
محسن ادیب حاج باقری
*
،
ملیحه یزدانی
چکیده
(5548 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1890 دریافت)
ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی
ص. 69-60
کوروش محمدی
،
علی محمد رضایی
*
،
محمد علی محمدی فر
،
سیاوش طالعپسند
چکیده
(6241 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1703 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]
(479 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]
(433 دریافت)
خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیمگیری حرفهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی
ص. 59-49
مریم شفیعی
،
قاسم سلیمی
،
مهدی محمدی
*
،
زینب مختاری
چکیده
(5074 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1113 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(526 دریافت)
تأثیر بهکارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
ص. 48-39
شادی دهقان زاده
*
،
فاطمه جعفرآقایی
،
حمید خردادی آستانه
چکیده
(6926 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2209 دریافت)
مدل علی روابط سبکهای مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطهای سرمایههای روانشناختی
ص. 38-25
احمد رستگار
*
،
محمد حسن صیف
،
راحله مالکی
چکیده
(5743 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1449 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(644 دریافت)
رابطه اکتشافی بین عقاید معرفتشناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری
ص. 24-12
محمدعلی نادی
*
،
نزهت الزمان مشفقی
،
مرتضی امینی
چکیده
(4792 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1535 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(461 دریافت)
یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور
ص. 11-10
اسماعیل اکبری
*
چکیده
(4792 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1261 دریافت)
رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد!
ص. 9-8
سیده زهرا نهاردانی
*
چکیده
(4424 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(967 دریافت)
آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی
ص. 7-1
پیمان متقی
،
آرش نجیمی
*
چکیده
(132810 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1568 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS