[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 18 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی ص. 7-1
[English Abstract] پیمان متقی ، آرش نجیمی
چکیده (5408 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1419 دریافت)  
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد! ص. 9-8
[English Abstract] سیده زهرا نهاردانی
چکیده (3860 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (776 دریافت)  
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور ص. 11-10
[English Abstract] اسماعیل اکبری
چکیده (4175 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1020 دریافت)  
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری ص. 24-12
[English Abstract] محمدعلی نادی ، نزهت الزمان مشفقی ، مرتضی امینی
چکیده (4206 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1269 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (433 دریافت)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی ص. 38-25
[English Abstract] احمد رستگار ، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده (5141 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1185 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (620 دریافت)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 48-39
[English Abstract] شادی دهقان زاده ، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده (5834 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1733 دریافت)  
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی ص. 59-49
[English Abstract] مریم شفیعی ، قاسم سلیمی، مهدی محمدی ، زینب مختاری
چکیده (4475 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (877 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (498 دریافت)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی ص. 69-60
[English Abstract] کوروش محمدی، علی محمد رضایی، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده (5354 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1236 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]  (441 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]  (405 دریافت)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری ص. 83-70
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، ملیحه یزدانی
چکیده (4487 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1317 دریافت)  
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی ص. 93-84
[English Abstract] طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح
چکیده (4046 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (792 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (326 دریافت)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی ص. 105-94
[English Abstract] اطهر امید ، نیکو یمانی، فرحناز کمالی
چکیده (3357 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (632 دریافت)  
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟ ص. 108-106
[English Abstract] علی اصغر جسمی، لیلا جویباری ، اکرم ثناگو
چکیده (3400 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (761 دریافت)  
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت" ص. 116-109
[English Abstract] شهرام یزدانی ، سمیه اکبری فارمد، آرزو فرج پور
چکیده (5715 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1611 دریافت)  
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها ص. 129-117
[English Abstract] حسن اسلامیان ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده (3088 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (627 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (307 دریافت)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 133-130
[English Abstract] احمد آموزشی ، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی
چکیده (2953 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (653 دریافت)  
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید ص. 144-134
[English Abstract] رضا ترابی ، احمد معین زاده، داریوش نژادانصاری
چکیده (3549 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (628 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (371 دریافت)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی ص. 155-145
[English Abstract] عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی
چکیده (2934 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (634 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (342 دریافت)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 163-156
[English Abstract] محمدرضا میری ، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری
چکیده (3280 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (746 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (443 دریافت)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان ص. 175-164
[English Abstract] علی طالبی، مریم آویژگان ، محسن میدانی
چکیده (3088 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (569 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (342 دریافت)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK) ص. 182-176
[English Abstract] معصومه مهدی پور ، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده (3932 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (901 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (547 دریافت)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی ص. 191-183
[English Abstract] فیروزه مجیدی ، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده (2954 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (628 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (358 دریافت)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو ص. 203-192
[English Abstract] سمیه حسینی راد ، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده (2999 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (573 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (345 دریافت)
XML رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری ص. 213-204
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده (3120 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (748 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (384 دریافت)
XML ضرورت بازبینی درس ویروس‌شناسی از دیدگاه دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی ص. 224-214
[English Abstract] فرانک خلجی مقیم ، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان
چکیده (2731 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (497 دریافت)  
XML ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم ص. 233-225
[English Abstract] هایده هورسان ، رزا هورسان ، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده (2688 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (574 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (346 دریافت)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان ص. 242-234
[English Abstract] سجاد اسماعیلی ، سینا مقصودی، محمود اعتباری
چکیده (2934 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (577 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (375 دریافت)
XML عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 256-243
[English Abstract] عظیم میرزازاده ، مهدی امینیان، مریم علیزاده ، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده (3335 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (586 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (408 دریافت)
XML معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی ص. 268-257
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، اسکندر فتحی‌آذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراه‌زاده، قاسم زیلابی
چکیده (3121 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (733 دریافت)  
XML آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون ص. 281-269
[English Abstract] شهناز شوشتری زاده ، علیرضا یوسفی ، نرگس کشتی آرای
چکیده (2690 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (579 دریافت)  
XML تأثیر روش‌های شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری ص. 291-282
[English Abstract] حسین قمری گیوی ، رقیه علی زاده، آرزو مجرد
چکیده (3254 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (614 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (364 دریافت)
XML رابطه‌ی بین عوامل استرس‌زای دانشجویی و تعلل‌ورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه ص. 299-292
[English Abstract] بیرام بی بی بیات ، حمید صالحی نیا
چکیده (2636 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (514 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (359 دریافت)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادام‌العمر ص. 309-300
[English Abstract] فیروز محمودی ، کریمه آزرمی
چکیده (2822 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (561 دریافت)  
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی به‌جای سناریوی کتبی ص. 318-310
[English Abstract] سمیرا آل‌سعیدی ، سمیرا رجایی، سعیدرضا مهرپور، مریم علیزاده
چکیده (2692 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (523 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (320 دریافت)
XML استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان ص. 321-319
[English Abstract] خاطره عنبری ، سیّدامیریاسین احمدی ، سبحان رضائیان، توماج سابوته، راضیه شیرزادگان، نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده (3034 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1226 دریافت)  
XML یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راه‌کاری برای کارآفرینی سلامت ص. 323-322
[English Abstract] رضا سپهوند ، سید علی حزنی
چکیده (3203 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (813 دریافت)  
XML ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 332-324
[English Abstract] زینب همتی ، علیرضا ایرج پور، مریم اله بخشیان، مریم ورزش نژاد، مهشید عبدی شهشهانی
چکیده (2936 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (633 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (309 دریافت)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندی‌های مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد ص. 344-333
[English Abstract] محبوبه خباز مافی نژاد ، عظیم میرزازاده ، بردیا خسروی، مریم علیزاده
چکیده (2474 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (486 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (277 دریافت)
XML مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات ص. 362-345
[English Abstract] ماندانا جوانک ، خدایار ابیلی، جواد پورکریمی، سید کامران سلطانی عربشاهی
(2337 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (634 دریافت)  
XML رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی ص. 371-363
[English Abstract] محمدرضا یزدانخواه‌فرد ، سحر غلامی باروقی ، مسعود بحرینی، کامران میرزایی
چکیده (2426 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (443 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (280 دریافت)
XML بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی ص. 381-372
[English Abstract] مریم معینی ، مسیح صبوری، زهرا محمدی خشویی
چکیده (2595 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (421 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (270 دریافت)
XML نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی" ص. 383-382
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، عفت امین الرعایایی
چکیده (2231 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (532 دریافت)  
XML تأثیر شبیه‌سازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل ص. 391-384
[English Abstract] عباسعلی ابراهیمیان ، فاطمه کوهساریان ، نفیسه رضوانی
چکیده (2636 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (474 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (294 دریافت)
XML میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارت‌های بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقل‌های تعیین شده ص. 402-392
[English Abstract] امید یقینی ، نیکو یمانی، سعیده دریازاده، مهدی برزگر، علی صادقی
چکیده (2404 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (411 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (283 دریافت)
XML آینده‌نگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی ص. 404-403
[English Abstract] ماندانا صاحب زاده
چکیده (2081 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (494 دریافت)  
XML تأثیر عملکرد‌های آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفه‌ای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری ص. 417-405
[English Abstract] فریبا حسین زادگان ، مولود رادفر ، سعدی میهن دوست
چکیده (2147 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (747 دریافت)  
XML تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعه‌ی کیفی ص. 426-418
[English Abstract] مصطفی نجفی ، فریبا جوکار، رویا ملاباشی، مهسا وهمن
چکیده (2592 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (405 دریافت)  
XML نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکت‌کنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE) ص. 434-427
[English Abstract] مجتبی کرباسی ، حسین براتی ، منیژه یوحنایی
چکیده (2254 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (384 دریافت)  
XML ارزشیابی برنامه‌های توانمندسازی اعضای هیأت‌علمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری ص. 445-435
[English Abstract] مهلا سلاجقه ، عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار
چکیده (2331 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (513 دریافت)  
XML ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی ص. 457-446
[English Abstract] مهراندخت نکاوند ، پریوش جعفری ، حمید رضا آراسته
چکیده (2638 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (561 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (291 دریافت)
XML نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد ص. 469-458
[English Abstract] حبیب‌اله رضایی ، فردوسی رحیمی، نیکو یمانی
چکیده (2304 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (415 دریافت)  
XML تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری ص. 471-470
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد ، اکرم ثناگو ، لیلا جویباری
چکیده (2244 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (456 دریافت)  
XML به‌کارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ص. 473-472
[English Abstract] میثم داستانی
چکیده (1829 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (367 دریافت)  
XML تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنش‌زای دانشجویان علوم پزشکی ص. 486-474
[English Abstract] مریم مریدی ، گیتی ازگلی، نورالسادات کریمان، عباس عبادی
چکیده (2332 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (446 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (276 دریافت)
XML رتبه‌بندی و مقایسه دانشگاه‌های استان مازندران در زمینه‌ی کارآفرینی دانشگاهی ص. 495-487
[English Abstract] حسین صمدی میارکلائی ، حمزه صمدی میارکلائی
چکیده (2011 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (329 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (213 دریافت)
XML آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی در اتاق عمل: مطالعه مروری ص. 505-496
[English Abstract] مینا امیری ، زهرا خادمیان
چکیده (2405 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (462 دریافت)  
XML تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی ص. 517-506
[English Abstract] سلیمان احمدی ، لیلا ساداتی ، زهرا طیبی
چکیده (2397 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (394 دریافت)  
XML نقش شبکه‌های اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفه‌ای پرستاران ص. 526-518
[English Abstract] وجیهه ظهورپرونده ، محمد اسدی
چکیده (2019 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (372 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (215 دریافت)
XML ﺗﺠﺎرب اعضای هیأت‌علمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی ص. 538-527
[English Abstract] مهدی باقری ، اطهر امید ، محمود کهن
چکیده (2110 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (351 دریافت)  
XML کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم ص. 540-539
[English Abstract] لیلی مصلی نژاد ، سعید عبداللهی فرد
چکیده (2020 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (406 دریافت)  
XML رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ص. 550-541
[English Abstract] امیر حسین محمد داوودی ، مریم میلاد، شهرام شایان
چکیده (2294 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (519 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (110 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.38 seconds with 205 queries by YEKTAWEB 4343