Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 25, Number 0 (2025-5)
Development and Application of the Components of the Lifelong Learning Concept in General Medical Curricula: A Delphi Study
توسعه و کاربست مؤلفههای مفهوم یادگیری مادامالعمر در برنامههای درسی دوره پزشکی عمومی: مطالعه دلفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Academic Motivation and The Level of Readiness for Self-Directed Learning in Nursing Students
رابطه انگیزش تحصیلی با سطح آمادگی یادگیری خودراهبر در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparative Study Of The Undergraduate Nursing Education System In Iran And Bangladesh
مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره کارشناسی پرستاری ایران با کشور بنگلادش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect Of The DOPS Test On Clinical Skills Of Infectious Disease Residents
تأثیر آزمون DOPS بر مهارتهای بالینی دستیاران بیماریهای عفونی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting Medical Students' Flourishing Based on Meaning in Life, Grit, and Self-Control
پیشبینی شکوفایی دانشجویان بر اساس معنای زندگی، پایداری و خودکنترلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles