Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 25, Number 0 (2025-5)


Development and Application of the Components of the Lifelong Learning Concept in General Medical Curricula: A Delphi Study
توسعه و کاربست مؤلفه‌های مفهوم یادگیری مادام‌العمر در برنامه‌های درسی دوره پزشکی عمومی: مطالعه دلفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship Between Academic Motivation and The Level of Readiness for Self-Directed Learning in Nursing Students
رابطه انگیزش تحصیلی با سطح آمادگی یادگیری خودراهبر در دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparative Study Of The Undergraduate Nursing Education System In Iran And Bangladesh
مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره کارشناسی پرستاری ایران با کشور بنگلادش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect Of The DOPS Test On Clinical Skills Of Infectious Disease Residents
تأثیر آزمون DOPS بر مهارت‌های بالینی دستیاران بیماری‌های عفونی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting Medical Students' Flourishing Based on Meaning in Life, Grit, and Self-Control
پیش‌بینی شکوفایی دانشجویان بر اساس معنای زندگی، پایداری و خودکنترلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles