مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 3 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 17 -
برنامه درسی پوچ: مغفول یا بیاثر؟
ص. 570-561
حبیب اله رضایی
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(5591 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(7303 دریافت)
مقایسه نمرات آزمون تشریحی و چندگزینهای درس بیماریهای کلیه و بررسی نقطه نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص تأثیرآزمونها بر مطالعه
ص. 560-552
شهرزاد شهیدی
،
وجیهه وفامهر
*
،
محمد دادگسترنیا
چکیده
(3675 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(774 دریافت)
تأثیرآموزش مهارتهای تحصیلی-حرفهای بر ادراک دانشجویان از محیط آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 551-541
محبوبه السادات کدخدایی
*
،
مهناز اخوان تفتی
چکیده
(3404 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(876 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(215 دریافت)
بررسی مقایسهای نشاط سازمانی اعضای هیأتعلمی در موقعیتهای استخدامی مختلف
ص. 540-531
محمد کهخایی
،
ناصر ناستی زایی
*
،
افسانه مرزیه
چکیده
(3579 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1046 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(239 دریافت)
رابطه مهارتهای تفکر انتقادی و راهبردهای فراشناختی با سواداطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
ص. 530-522
شمس الدین هاشمی مقدم
،
زهرا مسلمی
*
چکیده
(3725 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1457 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(289 دریافت)
کیفیت فیلد آموزشی کارآموزی و کارورزی پزشکی اجتماعی از نظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 521-516
عبدالرحیم افخمزاده
،
محمدعزیز رسولی
*
چکیده
(3895 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1106 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(249 دریافت)
مقایسه انتظارات و ادراکات دانشجویان داروسازی در مورد کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر مبنای مدل سروکوال
ص. 515-504
امیدرضا نخعی
،
سید مسعود حسینی
*
،
ویدا وکیلی
،
احسان موسی فرخانی
چکیده
(24555 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2005 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(857 دریافت)
عوامل محدودکننده و تسهیلگرهای اثربخشی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
ص. 503-494
پروانه اباذری
،
محبوبه نم نباتی
*
چکیده
(3284 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1162 دریافت)
تحلیل مفهوم توانمندی یادگیری و ارتقای مبتنی بر عمل به روش واکر و آوانت
ص. 493-482
شهرام یزدانی
،
آرزو فرج پور
*
چکیده
(4511 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1968 دریافت)
نیازسنجی آموزشی دورههای توانمندسازی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 481-471
فروغ توکلی دستجردی
،
محمدرضا نیستانی
،
سیدابراهیم میرشاه جعفری
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(3767 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1093 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(297 دریافت)
میزان دستیابی کارورزان پزشکی به حداقلهای یادگیری ناخوشیهای شایع کودکان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 470-462
فروزان محبی
،
مجید خادمیان
*
،
فریبا حقانی
،
نیکو یمانی
چکیده
(3220 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(882 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(217 دریافت)
دیدگاه دانشجویان در مورد واحدهای درسی رشته کارشناسی علوم تغذیه
ص. 461-451
ابراهیم فلاحی
،
راضیه قبادی حمزه خانی
،
شیرین قاضی
،
علی فرهادی
،
سجاد روستا
*
چکیده
(4324 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1226 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(201 دریافت)
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد سرمایه فکری اعضای هیأتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور
ص. 450-441
تهمینه بختیاری
،
سعید صفاریان همدانی
*
،
ترانه عنایتی
،
امرالله روزبهی
چکیده
(3027 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(813 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(228 دریافت)
مقایسه رضایت تحصیلی و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور
ص. 440-430
سید داود مفتاق
*
چکیده
(5445 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1698 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(387 دریافت)
آیا فقط نویسندۀ مسئول، مسئول است؟
ص. 429-428
مینو یغمایی
،
علیرضا منجمی
*
چکیده
(4850 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(837 دریافت)
مهارتهای تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ص. 427-420
عبدالحسین شکورنیا
*
،
مریم اسلمی
چکیده
(3969 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1074 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(283 دریافت)
واکاوی گفتمان حاکم بر کلاسهای نظری دوره کارشناسی پرستاری
ص. 419-409
علیرضا یوسفی
،
احمدرضا یزدان نیک
،
سپیده محمدی
*
،
تاج محمد آرازی
چکیده
(3244 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(927 دریافت)
مقایسه دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس اسکیزوفرنی به روش نمایش فیلم و کلیپ آموزشی و روش سنتی
ص. 408-400
مصطفی نجفی
،
رویا ملاباشی
*
،
زهرا قضاوی
،
محمد کاظم نجفی
،
عارفه موسوی
چکیده
(3526 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1258 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(247 دریافت)
عوامل انگیزشی مؤثر بر عملکرد آموزشی اعضای هیأتعلمی
ص. 399-392
مجید میرمحمدخانی
،
مرضیه رضایی
،
پریسا کوهساریان
،
فاطمه اسکندری
،
فرزانه ناظمی
،
علی خالقیان
*
چکیده
(3963 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1010 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(261 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد علل غیبت از کلاسهای تئوری
ص. 391-384
منصور مسجدی
،
راضیه نشاط آور
*
،
لیلا معینی
،
عاطفه ثقه الاسلام
،
علی رفعتی
،
شاهرخ عزت زادگان
چکیده
(4468 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1160 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(326 دریافت)
آیا آزمون "توافق متن" جایگزین معتبری برای ارزیابی قضاوت بالینی دانشجویان پرستاری است؟
ص. 383-381
نفیسه حکمتیپور
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(5123 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1076 دریافت)
هم دلی دستیاران رشتههای مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار
ص. 380-379
فائزه سلطانی
*
،
سید فخرالدین حسینی
چکیده
(2487 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(814 دریافت)
بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی
ص. 378-375
ملیحه پورکیانی
*
،
محمدرضا فروتنی
چکیده
(3369 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1240 دریافت)
طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی
ص. 374-364
آذر خزائی
،
رحیم مرادی
*
چکیده
(22203 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1875 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(386 دریافت)
وب 2 در آموزش پزشکی: رویکردی متن پژوهانه
ص. 363-354
فریبا حقانی
،
عذرا دائی
*
چکیده
(3644 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(846 دریافت)
عوامل مؤثر بر تابآوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
ص. 353-343
ابراهیم امینی
،
محمد حسن صیف
*
،
احمد رستگار
چکیده
(23269 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2652 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(530 دریافت)
تأثیر به کارگیری شیوه آموزش استاد محور و آموزش توسط همتا در ارتقای برخی مهارتهای بالینی دانشجویان مامایی
ص. 342-335
رضیه حاتمی راد
*
،
نیکو یمانی
،
سهیلا احسانپور
چکیده
(19856 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2101 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(284 دریافت)
طراحی و ارزیابی برنامه جامع کارآموزی برای دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت
ص. 334-323
پیمان رضایی
*
،
شهلا دمنابی
،
لیلا قادری نانسا
چکیده
(20316 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1267 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(274 دریافت)
طراحی و امکانسنجی الگوی برنامهی درسی پست مدرن به منظور کاربرد آن در نظام آموزش عالی ایران
ص. 322-311
مینا کریمی
،
عزت الله نادری
*
،
مریم سیف نراقی
چکیده
(19231 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1186 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(224 دریافت)
تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر یادگیری دانشجویان علوم پزشکی: مطالعه مروری
ص. 310-298
محسن ادیب حاج باقری
*
،
محمد احسان ادیب
،
سکینه جدی آرانی
چکیده
(21480 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1790 دریافت)
نقش خودناتوانسازی تحصیلی، رفتارهای ایذایی و ادراک از ساختار هدفی کلاس، در تقلب تحصیلی دانشجویان داروسازی
ص. 297-288
ابوالفضل فرید
*
چکیده
(3528 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1008 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(232 دریافت)
سنتز پژوهی اثربخشی یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی و الزامات آن در طراحی و اجرا
ص. 287-270
سیدمحسن عزیزی
*
،
مهران فرج اللهی
،
فرهاد سراجی
،
محمدرضا سرمدی
چکیده
(21107 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1847 دریافت)
مقایسه تاثیر سه روش آموزشی سخنرانی، یادگیری الکترونیکی و نقشه مفهومی در تدریس پرستاری کودکان
ص. 269-261
جمیله رمضانی
*
،
محمد حسینی
،
محمد قادری
چکیده
(5149 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1398 دریافت)
پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان پرستاری در سه رویکرد متفاوت تدریس درس زبان انگلیسی
ص. 260-251
ایوب گرشاسبی
*
،
الهام خورسند
،
علی تقی زاده
چکیده
(4097 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1012 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(268 دریافت)
رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
ص. 250-245
حبیب اله رضایی
،
بهاره بهمن بیجاری
،
امین بیگزاده
،
سیدمصطفی سید عسکری
،
الهام خدیر
*
چکیده
(22112 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1929 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(383 دریافت)
تدوین راهنمای جامع آزمون مصاحبههای کوتاه متعدد: گامی در جهت پیادهسازی مصاحبههای ساختارمند در پذیرش داوطلبان دوره دکترای تخصصی
ص. 244-242
محبوبه خباز مافی نژاد
،
عظیم میرزازاده
*
،
سارا مرتاض هجری
چکیده
(4370 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1106 دریافت)
ارزیابی برونداد پژوهشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه: یک پیشنهاد برای تخصیص منابع مالی متناسب با عملکرد پژوهشی
ص. 241-239
مرجان منصوریان
،
مهدی نعمت بخش
*
چکیده
(4205 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(979 دریافت)
جایگاه نقشهای حرفهای پرستاری در پایاننامههای کارشناسی ارشد پرستاری
ص. 238-230
بهروز مشتاقی هنروران
،
محمد نانی
،
دلارام کمالی
،
ملیحه صادق نژاد
*
چکیده
(3847 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(915 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(209 دریافت)
مقایسه برخی توانمندیهای حرفهای دانشآموختگان کارشناسی پرستاری دانشگاههای آزاد و دولتی مراغه درسال1394
ص. 229-220
رضا غفاری
،
مژگان میر غفوروند میر غفوروند
،
رقیه عباسیان
*
،
علی جنتی
چکیده
(3226 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(960 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(232 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش در حیطه تمرکز بر نیروی کار: مدل ایرانی مدیریت کیفیت آموزش
ص. 219-211
حسین ابراهیمی پور
،
علی وفایی نجار
،
سیده الهه حسینی
،
هاجر حقیقی
،
سعید محمدپور
،
پیام محمودیان
*
چکیده
(4254 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1024 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(283 دریافت)
ابزارها و روشهای آموزش مبتنی بر اینترنت در آموزش علوم پزشکی
ص. 210-196
فریبا حقانی
*
،
حبیباله رضایی
چکیده
(5177 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1206 دریافت)
میزان انطباق دروس بالینی دانشجویان پرستاری با وظایف شغلی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ص. 195-186
علیرضا یوسفی
*
،
ابوالقاسم امینی
،
سهیلا احسانپور
،
رقیه محمودیان
چکیده
(4013 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1310 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(259 دریافت)
نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری خودراهبر
ص. 185-175
داود طهماسبزاده شیخلار
*
چکیده
(4151 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1146 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(348 دریافت)
نقش میانجی گرایانه بیانگیزگی در رابطه باورهای انگیزشی، پیشرفت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی
ص. 174-163
فاطمه ناصری
*
،
حسین کارشکی
چکیده
(4679 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1170 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(370 دریافت)
نگاهی به مقالات فارسیزبان چاپ شده در حوزه آموزش علوم پزشکی
ص. 162-157
محمد فخاری
*
،
طاهره چنگیز
،
علیرضا یوسفی
چکیده
(3740 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(962 دریافت)
مقایسه تأثیر دو روش تدریس «سخنرانی» و «شبیهسازی با استفاده از بیمارنما» در ارتقای دانش و عملکرد مراقبین سلامت
ص. 156-145
جلال هاشمی
،
سپیده جمشیدیان
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(4665 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1361 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(324 دریافت)
ارائه مدلی برای رتبهبندی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 144-132
محمدرضا محمدی سلیمانی
،
شهرزاد سنجری
*
،
فریبرز درتاج
،
علی دلاور
،
حسین شکری
چکیده
(4838 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1184 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(353 دریافت)
شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان مرکز فوریتها و پرستاران اورژانس مراکزآموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 131-126
علیرضا ایرج پور
*
،
فاطمه نظری
،
موسی علوی
چکیده
(4389 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1315 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(306 دریافت)
تدوین اهداف آموزشی و توانمندیهای مورد انتظار در آموزش سلامت معنوی به گروه علوم پزشکی
ص. 125-116
نادره معماریان
،
سیده زهرا نهاردانی
*
،
مریم رسولی
،
کوروش وحید شاهی
چکیده
(5287 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1948 دریافت)
تأثیر آموزش مبتنی بر فضای مجازی بر توانمندی روانشناختی پرستاران سطح دوم مراقبتی ویژه نوزادان
ص. 115-102
ملیحه کدیور
*
،
نعیمه سیدفاطمی سیدفاطمی
،
میترا ذوالفقاری
،
عباس مهران
،
زهره حسینزاده
چکیده
(4693 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1343 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(348 دریافت)
مروری بر بازخورد در آموزش مامایی
ص. 101-92
شادی گلی
*
،
حبیباله رضایی
،
فریبا حقانی
،
مرجان گلی
چکیده
(4794 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1353 دریافت)
وضعیت نظارت بالینی درآموزش مامایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 91-82
سلیمان احمدی
،
لیلا وفایی نژاد
*
،
حمید رضا برادران
،
هلن درگاهی
چکیده
(4331 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1279 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(288 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(280 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(275 دریافت)
آزمون مدل هفت عاملی انگیزش تحصیلی (MUSIC) در دانشجویان علوم پزشکی
ص. 81-69
فرزانه میکائیلی منیع
*
،
الهام صالحی
،
رحیم بقایی
،
مهران علی پور
چکیده
(5563 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1410 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(458 دریافت)
مقایسه دو روش آموزشی مبتنی بر چندرسانه و ایفای نقش برآگاهی و نگرش دانشجویان مامایی نسبت به زایمان طبیعی
ص. 68-60
مهدیه زنگی آبادی زاده
*
،
مرضیه سعیدیان
،
شعله شاهین فر
چکیده
(4114 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1264 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(314 دریافت)
تحلیل کیفیت آزمون عینی ساختارمند بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 59-50
سارا مرتاض هجری
،
محمد جلیلی
*
چکیده
(4327 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1499 دریافت)
ویژگیهای مطلوب سیاستهای آموزش عالی با تأکید بر رویکرد یادگیری مادامالعمر: دیدگاه اساتید
ص. 49-38
میترا کامیابی
،
احمد علی فروغی ابری
*
،
محمد حسین یارمحمدیان
چکیده
(4178 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1258 دریافت)
نقدی بر آییننامه تسهیلات ویژه دانشجویان استعداد درخشان: توجه به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) به عنوان یک ضرورت فراموش شده
ص. 37-35
سارا شهسواری
،
زهره بادیه پیمای جهرمی
*
چکیده
(5399 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1232 دریافت)
علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی خود و عوامل مؤثر بر آن: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ص. 34-24
محسن ادیب حاج باقری
*
،
محمد جواد عربی متین آبادی
،
زهرا قدیرزاده
،
حامد موجودی
،
انصاری پور محمد مهدی
چکیده
(6118 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1788 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(567 دریافت)
مدل علی تطبیقی فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور
ص. 23-11
محمد حسن صیف
*
چکیده
(6452 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2173 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(481 دریافت)
پیشبینی اعتیاد به اینترنت، به عنوان عاملی تأثیر گذار بر عملکرد تحصیلی، بر اساس تیپ شخصیتی D و سبکهای شوخطبعی در دانشجویان پزشکی
ص. 10-1
مریم پورمیرزایی
*
،
قاسم عسکری زاده
چکیده
(4728 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1865 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS