مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 6 مرداد 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 15 -
نمونهگیری صحیح در مطالعات توصیفی
ص. 664-663
عباس عباسی قهرمانلو
*
،
سعید صفیری
چکیده
(4972 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2561 دریافت)
تأثیر آزمونهای تکوینی اعلام شده و اعلام نشده بر میانگین نمرات پایان ترم دانشجویان توانبخشی
ص. 662-656
سمیه علیزاده
،
زهرا نهاردانی
،
زهره سهرابی
*
،
مریم دورفرد
چکیده
(5172 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1439 دریافت)
تأثیر ارائه بازخورد و تشویق در بهبود مستندسازی دستیاران
ص. 655-648
فرحناز صدوقی
،
زهرا میدانی
*
،
مهرداد فرزندی پور
،
عبدالحسین داودآبادی
،
علیرضا فرخیان
،
حمید رضا گیلاسی
چکیده
(4623 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1544 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(219 دریافت)
نقش تعاملی ابعاد سرمایه اجتماعی بر آموزش اثربخش اساتید علوم پزشکی
ص. 647-639
ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی
*
،
مهدی کاتب
،
مهدی کاظم زاده بیطالی
چکیده
(3988 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1736 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(240 دریافت)
ارزیابی میزان دانش، نگرش، توانایی و آمادگی یادگیری الکترونیک در فراگیران دورههای آموزش مداوم پزشکی
ص. 638-630
میلاد مهرآرام
،
مهناز بهادرانی
،
زهرا باقرصاد
*
چکیده
(4788 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1827 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(267 دریافت)
کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش پزشکی
ص. 629-628
محمد زارع
*
،
راحله ساریخانی
چکیده
(7549 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2281 دریافت)
دانشپژوهی آموزشی فرصتی برای رشد و بالندگی اساتید است یا تهدیدی به شمار می رود؟
ص. 627-626
فرشته عراقیان مجرد
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(6161 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1470 دریافت)
آیا آییننامه ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر ویژه دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان دارای پشتوانه نظری و فلسفی است؟
ص. 625-623
حمیدرضا کوهستانی
،
نیره باغچقی
*
چکیده
(3563 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1364 دریافت)
رابطه بین ویژگیهای شخصیتی با راهبردهای حل مسأله در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 622-613
ریحانه طاهری
،
فریبا کریمی
*
چکیده
(4593 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2192 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(239 دریافت)
عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
ص. 612-601
هاشم حشمتی
،
کریم درویش پور
*
چکیده
(6570 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2659 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(518 دریافت)
چالشهای استقرار حاکمیت بالینی در حیطهی آموزش بیماران: یک مطالعه کیفی
ص. 600-589
محمد کشوری
،
آرش شیردل
،
علیرضا یوسفی
*
چکیده
(4384 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1513 دریافت)
مقایسه اثربخشی پیام کوتاه و سخنرانی در باز آموزی پرستاران
ص. 588-579
هادی جعفری منش
*
،
سلیمان زند
،
مهدی رنجبران
،
پوران وروانی فراهانی
،
غلامرضا صدرکیا
چکیده
(4500 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1581 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(219 دریافت)
موانع فراروی بهکارگیری یادگیری سیار در دانشگاه علوم پزشکی
ص. 578-571
محمد زارع
*
،
راحله ساریخانی
چکیده
(4447 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1413 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(248 دریافت)
گزارش پانل آموزش پزشکی "شانزدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور" زنجان - شهریور
ص. 570-569
احسان صبوری
*
،
تکتم رجایی
،
داریوش عسگرپور
چکیده
(4191 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1184 دریافت)
بررسی تطبیقی برنامه درسی دوره دکتری پرستاری ایران و دانشگاه ویدنر
ص. 568-555
فوزیه رفعتی
،
مریم خاندان
*
،
سکینه سزواری
،
عصمت نوحی
چکیده
(6143 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2521 دریافت)
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده ازدیدگاه رهبران آموزشی
ص. 554-543
زهره سهرابی
،
نسرین محمد بخشی
،
لیلی صالحی
*
چکیده
(4620 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1640 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(227 دریافت)
مدل روابط ویژگیهای شخصیت و خودناتوانسازی تحصیلی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت
ص. 542-530
فریبا تابع بردبار
،
احمد رستگار
*
چکیده
(5660 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2824 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(319 دریافت)
تأثیر تهیه سؤالات چندگزینهای توسط دانشجویان بر عملکرد تحصیلی آنان
ص. 529-521
عبدالحسین شکورنیا
*
،
مریم اسلمی
چکیده
(4870 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1497 دریافت)
میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگوییکننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ص. 520-510
محسن ادیب حاج باقری
*
،
حمیدرضا صادقی گندمانی
،
عفت امین الرعایایی یمینی
چکیده
(4868 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1635 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(304 دریافت)
اجرای پانل صدای بیماران در اولین همایش کشوری دانشجویی بیماریهای نادر و ژنتیکی ایران: تجربهای از آموزش پاسخگویی اجتماعی
ص. 509-508
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
*
،
مونا رضاپور اصفهانی
،
آرش رضایی شهمیرزادی
چکیده
(7179 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1350 دریافت)
آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمونهای چند گزینهای محدود و یا منسوخ گردد؟
ص. 507-505
مهستی علیزاده
،
حسین مازوچیان
*
چکیده
(4957 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2107 دریافت)
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ملی، از ایده تا عمل
ص. 504-501
مجید زارع بیدکی
*
چکیده
(6126 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1725 دریافت)
راهکارهای ارتقای کیفیت کنفرانسهای بالینی در آموزش پرستاری
ص. 500-497
منصور غفوری فرد
*
چکیده
(5603 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1457 دریافت)
ضرروت توجه به بارشناختی در آموزش پزشکی
ص. 496-495
محمد زارع
*
،
راحله ساریخانی
چکیده
(4733 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1434 دریافت)
ویژگیهای اخلاقی و حرفهای استاد ایدهآل از دیدگاه دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی
ص. 494-481
شهین سالاروند
،
نیکو یمانی
،
فهیمه کاشانی
*
،
مریم سالاروند
،
محمد عطایی
،
مریم اسادات هاشمی
چکیده
(6113 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4329 دریافت)
ارتباط دست برتری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاههای دولتی قم
ص. 480-475
سلبی حیدری
،
مصطفی حیدری
،
هدی احمری طهران
*
،
آمنه سید فرج اله
،
معصومه خشک دهان
،
زینب مجاهدی
چکیده
(4123 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2385 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(201 دریافت)
نقش انسجام اجتماعی و تحصیلی دانشجویان در ارزشیابی آنان از کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. 474-460
مهدی محمدی
*
،
هلنا قطرئی
چکیده
(5185 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2067 دریافت)
|
پرسنامه مطالعه [DOC]
(306 دریافت)
میزان رعایت آیین اخلاق حرفهای در عملکرد پرستاری از دیدگاه پرستاران و بیماران مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 459-447
سیمین اسمعیل پورزنجانی
،
سهیلا مشعوف
،
سوره خاکی
*
چکیده
(6516 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4178 دریافت)
|
پرسشنامه ایین اخلاق حرفه ای پرستاران از دیدگاه پرستاران [PDF]
(567 دریافت)
نکاتی در مورد مطالعات مبتنی بر پرسشنامه
ص. 446-444
مرتضی عرب زوزنی
*
چکیده
(4488 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1462 دریافت)
کلاس وارونه؛ شیوهای جدید و مناسب برای درس روش تحقیق
ص. 443-442
اکرم ثناگو
،
فرشته عراقیان مجرد
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(11632 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3425 دریافت)
نقش یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم تشریح
ص. 441-440
امین زند
*
چکیده
(5063 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1610 دریافت)
تأثیر برنامه بازآموزی رفتار حرفهای بر خودارزیابی رفتار حرفهای پرستاران
ص. 439-438
فاطمه حشمتی نبوی
*
،
زهره پوراسماعیل
،
زهراسادات منظری
،
زهره حسین پور
،
تکتم میکانیکی
،
سیامک حیدربیگی
چکیده
(4887 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1848 دریافت)
معرفی ابزارهای اندازهگیری جو آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی : مروری بر متون
ص. 437-427
فاطمه حاجی حسینی
،
منصوره زاغری تفرشی
*
،
میمنت حسینی
،
احمدرضا باغستانی
چکیده
(5480 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4920 دریافت)
|
چك ليست [DOCX]
(264 دریافت)
تبیین دیدگاه دانشجویان و دانشآموختگان درباره سرفصل دروس تخصصی اجباری دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری: یک مطالعه کیفی
ص. 405-426
شهناز کهن
،
فریده بهمن جنبه
،
سهیلا احسان پور
،
گلنوش احمدی
،
مهشید عبدی شهشهانی
*
چکیده
(5870 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1718 دریافت)
تحلیل روابط ساختاری متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان در آموزش پزشکی
ص. 404-393
مجید یوسفی افراشته
،
سید کامران سلطانی عربشاهی
،
شعله بیگدلی
،
شهنام صدیق معروفی
*
چکیده
(4715 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1351 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(213 دریافت)
تحلیل کواریانس و پیشفرضهای استفاده از آن در تحقیقات علوم پزشکی
ص. 392-391
عباس عباسی قهرمانلو
،
سعید صفیری
*
چکیده
(27625 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6885 دریافت)
مقایسه قابلیت کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
ص. 390-380
محمد مهدی مردانشاهی
*
،
انسیه دولتی
چکیده
(6016 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1708 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(309 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزشی بخش بیهوشی و درد از دیدگاه دستیاران و اساتید
ص. 379-377
منصوره تقوی نیا
*
،
زهرا تقی پور انوری
چکیده
(4403 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1449 دریافت)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان و جو آموزشی مقطع علوم پایه در دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از بازنگری
ص. 376-366
سارا مرتاض هجری
*
،
رقیه گندم کار
،
عظیم میرزازاده
،
محمد جلیلی
،
غلامرضا حسن زاده
چکیده
(6219 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1876 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(378 دریافت)
بررسی محیط آموزشی اتاقهای عمل مراکز آموزشی درمانی دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی از دیدگاه دستیاران بیهوشی بر اساس پرسشنامه ATEEM
ص. 365-356
زهرا میرزائی
،
حمید زاهدی
*
،
جلیل کوهپایه زاده
،
محمود رضا آل بویه
،
زهرا نقی زاده موغاری
چکیده
(5502 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1495 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(337 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی
ص. 355-353
فرزان مددی زاده
*
چکیده
(124365 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(12021 دریافت)
جدول تحلیل محتوای کتاب اخلاق پزشکی بر اساس نظریه سیستم ارزشی آلپورت
ص. 352-338
فریده اصغرزاده یزدی
*
،
محسن آیتی
،
اسدالله زنگویی
،
رضا دستجردی
چکیده
(5346 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2026 دریافت)
روایی و پایایی مقیاس شکفتگی وتعیین رابطه شکفتگی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پزشکی
ص. 337-330
محبوبه مرادی سیاه افشادی
*
،
ندا قاسمی
،
امیر قمرانی
چکیده
(7818 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2604 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(399 دریافت)
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال
ص. 329-319
محمد حسین یارمحمدیان
،
مریم نظری
،
نجمه بهمن زیاری
،
رضا مرادی
*
،
هیوا میرزایی
،
الهه نوابی
چکیده
(8904 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3233 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(547 دریافت)
الگوی برنامه درسی ارزشمدار از دیدگاه صاحبنظران آموزش اخلاق و ارزشها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 318-304
شهرام یزدانی
،
مریم اکبری لاکه
*
،
سلیمان احمدی
،
لیلا افشار
،
سید عباس فروتن
چکیده
(7481 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3974 دریافت)
نقش عوامل استرسزای دانشجویی درپیشبینی تعللورزی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان پرستاری
ص. 303-293
مسلم عباسی
،
شهریار درگاهی
*
،
زینب محمد علیپور
،
علیرضا محرابی
چکیده
(8960 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3327 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(529 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(497 دریافت)
تأثیرآزمونهای تکوینی اعلام نشده بر اضطراب امتحان دانشجویان علوم پایه ی پزشکی
ص. 292-286
رضا جفایی دلویی
،
حسین کریمی مونقی
،
حسین حقیر
،
سمیه علیزاده
*
چکیده
(6203 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2370 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(350 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS