مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
جمعه 2 آبان 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
نیازسنجی دوره عالی بهداشت عمومی با گرایش مدیریت و اصلاحات نظام سلامت ویژه دانشجویان استعداد درخشان
(2493163 مشاهده)
بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی
(908778 مشاهده)
مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی
(682832 مشاهده)
آیا حرفهایگرایی در پزشکی را میتوان آموزش داد؟ مروری بر متون
(484000 مشاهده)
نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد
(383898 مشاهده)
میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارتهای بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقلهای تعیین شده
(346884 مشاهده)
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(293284 مشاهده)
رابطه بین اخلاق حرفهای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
(286832 مشاهده)
عرصههای آموزش بالینی گروههای بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکدهی پزشکی اصفهان
(187092 مشاهده)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
(182930 مشاهده)
میزان دستیابی به انتظارات شغلی مبتنی بر حداقلهای یادگیری درس بارداری زایمان در مقطع کارشناسی مامایی
(152121 مشاهده)
ارزشیابی برنامههای آموزش خودمراقبتی دیابت در سیستم بهداشتی بر اساس الگوی سیپ
(137933 مشاهده)
آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی
(134459 مشاهده)
ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنتهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(129473 مشاهده)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی
(127568 مشاهده)
تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعهی کیفی
(97490 مشاهده)
تدوین، پیادهسازی، پایش و ارزشیابی مؤلفههای ارتقای عملکرد گروههای آموزشی دانشکده پزشکی اصفهان
(96062 مشاهده)
ﺗﺠﺎرب اعضای هیأتعلمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی
(78378 مشاهده)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی
(52955 مشاهده)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی
(51651 مشاهده)
رابطه سبکهای دلبستگی، تنظیم هیجانی و تابآوری با بهزیستی روانی در دانشجویان علوم پزشکی
(46618 مشاهده)
تعیین معیارهای معتبر برای ارزشیابی آموزش بالینی و تدریس نظری اعضای هیأت عملی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
(46495 مشاهده)
تأثیر دو شیوه آزمون تشریحی و چندگزینهای بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان
(45712 مشاهده)
پاسخگویی اجتماعی برنامه درسی در آموزش پزشکی: موانع و راهکارها
(44828 مشاهده)
اینجا کجاست؟ وظیفه من چیست؟ طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آزمایشی آشنایی با دوره بالینی برای دانشجویان پزشکی
(44544 مشاهده)
الگوی کرکپاتریک: چارچوبی برای ارزشیابی اثربخشی برنامههای آموزشی کوتاه مدت و ضمن خدمت
(43273 مشاهده)
استفاده از روش تدریس کاوشگری در آموزش علوم پزشکی
(43110 مشاهده)
علوم پایه پزشکی از دیدگاه کارورزان: بررسی آگاهی و نگرش نسبت به دروس و سؤالات آزمون جامع علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(42994 مشاهده)
ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و برخی از ویژگیهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان
(42782 مشاهده)
بررسی بودجهبندی سؤالات بورد تخصصی رشتههای مرتبط با سرطان بالغین در ایران در یک بازه زمانی پنج ساله
(42684 مشاهده)
معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حس مسأله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی
(42667 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی روانشناختی، انسجام خانواده و سلامت معنوی در دانشجویان دانشگاه خوارزمی
(41944 مشاهده)
تاثیر اجرای برنامه نظارت و راهنمایی بالینی بر مهارت های دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه خودشان در سال 1380
(41761 مشاهده)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان
(41637 مشاهده)
تدوین و روان سنجی ابزار سنجش هوش هیجانی در تدریس
(41577 مشاهده)
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان
(41448 مشاهده)
رابطه رضایت از تحصیل با رویکردهای مطالعه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری و مامایی
(41286 مشاهده)
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
(40804 مشاهده)
رضایتمندی کارورزان پزشکی و اساتید از اجرای آزمون داپس در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سال 1391
(40726 مشاهده)
مرکز آموزش مهارتهای بالینی چیست؟
(40717 مشاهده)
تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر خودنظمدهی فراشناختی و نگرش دانشجویان پیراپزشکی
(40218 مشاهده)
عوامل مؤثر در کسب شایستگی معلمی مدرسان پرستاری: یک مطالعه کیفی
(40214 مشاهده)
عوامل مؤثر در انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی یزد: کاربرد تئوری انگیزش هرزبرگ
(40080 مشاهده)
ارائه عملی درس آناتومی به عنوان پیشسازماندهنده برای تدریس تئوری: اثربخشی در تسهیل یادگیری دانشجویان دندانپزشکی
(39997 مشاهده)
تکنیکهای نیازسنجی
(39867 مشاهده)
صلاحیت بین فرهنگی، ضرورتی ناشناخته در آموزش علوم پزشکی: مقاله مروری
(39609 مشاهده)
پیامدهای یادگیری آموزش اخلاق به دانشجویان پزشکی بر اساس الگوهای استدلال اخلاقی
(39594 مشاهده)
آشنایی با دانشگاه و مهارتهای دانشجویی کارگاهی یک روزه برای دانشجویان ترم یک پزشکی
(39368 مشاهده)
اعتبار پیشبینی امتحان جامع علومپایه در موفقیت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
(39134 مشاهده)
ویژگیهای روانسنجی ابزارهای اندازهگیری انگیزش درونی و جوّ انگیزشی درک شده در دانشجویان پزشکی
(38727 مشاهده)
جمع کل آمار: 28772414