برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
نیازسنجی دوره عالی بهداشت عمومی با گرایش مدیریت و اصلاحات نظام سلامت ویژه دانشجویان استعداد درخشان (2493377 مشاهده)
بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی (908951 مشاهده)
مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی (682987 مشاهده)
آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون (484180 مشاهده)
نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد (384087 مشاهده)
میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارت‌های بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقل‌های تعیین شده (347066 مشاهده)
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (293461 مشاهده)
رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (287069 مشاهده)
عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان (187277 مشاهده)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان (183084 مشاهده)
میزان دستیابی به انتظارات شغلی مبتنی بر حداقل‌های یادگیری درس بارداری زایمان در مقطع کارشناسی مامایی (152286 مشاهده)
ارزشیابی برنامه‌های‌ آموزش خودمراقبتی دیابت در سیستم بهداشتی بر اساس الگوی سیپ (138128 مشاهده)
آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی (134648 مشاهده)
ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (129700 مشاهده)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی (127970 مشاهده)
تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعه‌ی کیفی (97663 مشاهده)
تدوین، پیاده‌سازی، پایش و ارزشیابی مؤلفه‌های ارتقای عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده پزشکی اصفهان (96234 مشاهده)
ﺗﺠﺎرب اعضای هیأت‌علمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی (78536 مشاهده)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی (53191 مشاهده)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی (51852 مشاهده)
رابطه سبک‌های دلبستگی، تنظیم هیجانی و تاب‌آوری با بهزیستی روانی در دانشجویان علوم پزشکی (47394 مشاهده)
تعیین معیارهای معتبر برای ارزشیابی آموزش بالینی و تدریس نظری اعضای هیأت عملی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (46687 مشاهده)
تأثیر دو شیوه آزمون تشریحی و چندگزینه‌ای بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان (45899 مشاهده)
پاسخ‌گویی اجتماعی برنامه درسی در آموزش پزشکی: موانع و راه‌کارها (45079 مشاهده)
اینجا کجاست؟ وظیفه من چیست؟ طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آزمایشی آشنایی با دوره بالینی برای دانشجویان پزشکی (44707 مشاهده)
الگوی کرک‌پاتریک: چارچوبی برای ارزشیابی اثربخشی برنامه‌‌های آموزشی کوتاه مدت و ضمن خدمت (43484 مشاهده)
علوم پایه پزشکی از دیدگاه کارورزان: بررسی آگاهی و نگرش نسبت به دروس و سؤالات آزمون جامع علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (43255 مشاهده)
استفاده از روش تدریس کاوش‌گری در آموزش علوم پزشکی (43251 مشاهده)
ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و برخی از ویژگی‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان (42977 مشاهده)
معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حس مسأله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی (42831 مشاهده)
بررسی بودجه‌بندی سؤالات بورد تخصصی رشته‌های مرتبط با سرطان بالغین در ایران در یک بازه زمانی پنج ساله (42828 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی روانشناختی، انسجام خانواده و سلامت معنوی در دانشجویان دانشگاه خوارزمی (42497 مشاهده)
تاثیر اجرای‌ برنامه ‌نظارت‌ و راهنمایی ‌بالینی ‌بر مهارت های ‌دانشجویان پرستاری دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی ‌اصفهان ‌از دیدگاه‌ خودشان در سال 1380 (42004 مشاهده)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان (41897 مشاهده)
تدوین و روان سنجی ابزار سنجش هوش هیجانی در تدریس (41846 مشاهده)
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان (41577 مشاهده)
رابطه رضایت از تحصیل با رویکردهای مطالعه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری و مامایی (41471 مشاهده)
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی (41052 مشاهده)
رضایت‌مندی کارورزان پزشکی و اساتید از اجرای آزمون داپس در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سال 1391 (40932 مشاهده)
مرکز آموزش‌ مهارتهای‌ بالینی‌ چیست‌؟ (40927 مشاهده)
تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر خودنظم‌دهی فراشناختی و نگرش دانشجویان پیراپزشکی (40433 مشاهده)
عوامل مؤثر در کسب شایستگی معلمی مدرسان پرستاری: یک مطالعه کیفی (40354 مشاهده)
عوامل مؤثر در انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد: کاربرد تئوری انگیزش هرزبرگ (40253 مشاهده)
تکنیک‌های نیازسنجی (40253 مشاهده)
ارائه عملی درس آناتومی به عنوان پیش‌سازمان‌دهنده برای تدریس تئوری: اثربخشی در تسهیل یادگیری دانشجویان دندانپزشکی (40155 مشاهده)
پیامدهای یادگیری آموزش اخلاق به دانشجویان پزشکی بر اساس الگوهای استدلال اخلاقی (39818 مشاهده)
صلاحیت بین فرهنگی، ضرورتی ناشناخته در آموزش علوم پزشکی: مقاله مروری (39748 مشاهده)
آشنایی با دانشگاه و مهارتهای دانشجویی کارگاهی یک روزه برای دانشجویان ترم یک پزشکی (39540 مشاهده)
اعتبار پیش‌بینی امتحان جامع علوم‌پایه در موفقیت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند (39320 مشاهده)
ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای اندازه‌گیری انگیزش درونی و جوّ انگیزشی درک شده در دانشجویان پزشکی (38948 مشاهده)
جمع کل آمار: 29075941

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education