مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 12 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
نیازسنجی دوره عالی بهداشت عمومی با گرایش مدیریت و اصلاحات نظام سلامت ویژه دانشجویان استعداد درخشان
(2492931 مشاهده)
بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی
(908576 مشاهده)
مروری بر پزشکی روایتی: رویکردی نوآورانه در آموزش پزشکی
(682640 مشاهده)
آیا حرفهایگرایی در پزشکی را میتوان آموزش داد؟ مروری بر متون
(483796 مشاهده)
نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد
(383657 مشاهده)
میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارتهای بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقلهای تعیین شده
(346681 مشاهده)
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(293063 مشاهده)
رابطه بین اخلاق حرفهای و تعهد سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
(286588 مشاهده)
عرصههای آموزش بالینی گروههای بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکدهی پزشکی اصفهان
(186893 مشاهده)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان
(182743 مشاهده)
میزان دستیابی به انتظارات شغلی مبتنی بر حداقلهای یادگیری درس بارداری زایمان در مقطع کارشناسی مامایی
(151868 مشاهده)
ارزشیابی برنامههای آموزش خودمراقبتی دیابت در سیستم بهداشتی بر اساس الگوی سیپ
(137719 مشاهده)
آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی
(134256 مشاهده)
ارتباط گرایش به تفکرانتقادی با مهارت استدلال بالینی رزیدنتهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(129228 مشاهده)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی
(127317 مشاهده)
تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعهی کیفی
(97290 مشاهده)
تدوین، پیادهسازی، پایش و ارزشیابی مؤلفههای ارتقای عملکرد گروههای آموزشی دانشکده پزشکی اصفهان
(95859 مشاهده)
ﺗﺠﺎرب اعضای هیأتعلمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی
(78158 مشاهده)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی
(52712 مشاهده)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی
(51418 مشاهده)
تعیین معیارهای معتبر برای ارزشیابی آموزش بالینی و تدریس نظری اعضای هیأت عملی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
(46293 مشاهده)
رابطه سبکهای دلبستگی، تنظیم هیجانی و تابآوری با بهزیستی روانی در دانشجویان علوم پزشکی
(46273 مشاهده)
تأثیر دو شیوه آزمون تشریحی و چندگزینهای بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان
(45495 مشاهده)
پاسخگویی اجتماعی برنامه درسی در آموزش پزشکی: موانع و راهکارها
(44553 مشاهده)
اینجا کجاست؟ وظیفه من چیست؟ طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آزمایشی آشنایی با دوره بالینی برای دانشجویان پزشکی
(44346 مشاهده)
الگوی کرکپاتریک: چارچوبی برای ارزشیابی اثربخشی برنامههای آموزشی کوتاه مدت و ضمن خدمت
(43039 مشاهده)
استفاده از روش تدریس کاوشگری در آموزش علوم پزشکی
(42935 مشاهده)
علوم پایه پزشکی از دیدگاه کارورزان: بررسی آگاهی و نگرش نسبت به دروس و سؤالات آزمون جامع علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(42747 مشاهده)
ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و برخی از ویژگیهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان
(42594 مشاهده)
معرفی یک روش خودآموزی گروهی مبتنی بر حس مسأله و ارزشیابی آن در دانشجویان دوره عالی بهداشت عمومی
(42494 مشاهده)
بررسی بودجهبندی سؤالات بورد تخصصی رشتههای مرتبط با سرطان بالغین در ایران در یک بازه زمانی پنج ساله
(42449 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی روانشناختی، انسجام خانواده و سلامت معنوی در دانشجویان دانشگاه خوارزمی
(41640 مشاهده)
تاثیر اجرای برنامه نظارت و راهنمایی بالینی بر مهارت های دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه خودشان در سال 1380
(41512 مشاهده)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان
(41441 مشاهده)
ارزشیابی اجرای بسته مقیمی پزشکان در برنامه تحول نظام سلامت و تأثیر آن بر آموزش دستیاران مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان
(41320 مشاهده)
تدوین و روان سنجی ابزار سنجش هوش هیجانی در تدریس
(41314 مشاهده)
رابطه رضایت از تحصیل با رویکردهای مطالعه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری و مامایی
(41050 مشاهده)
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
(40514 مشاهده)
مرکز آموزش مهارتهای بالینی چیست؟
(40504 مشاهده)
رضایتمندی کارورزان پزشکی و اساتید از اجرای آزمون داپس در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سال 1391
(40485 مشاهده)
عوامل مؤثر در کسب شایستگی معلمی مدرسان پرستاری: یک مطالعه کیفی
(40022 مشاهده)
تأثیر روش آموزش از طریق تلفن همراه بر خودنظمدهی فراشناختی و نگرش دانشجویان پیراپزشکی
(40007 مشاهده)
عوامل مؤثر در انگیزش شغلی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی یزد: کاربرد تئوری انگیزش هرزبرگ
(39880 مشاهده)
ارائه عملی درس آناتومی به عنوان پیشسازماندهنده برای تدریس تئوری: اثربخشی در تسهیل یادگیری دانشجویان دندانپزشکی
(39779 مشاهده)
تکنیکهای نیازسنجی
(39689 مشاهده)
صلاحیت بین فرهنگی، ضرورتی ناشناخته در آموزش علوم پزشکی: مقاله مروری
(39367 مشاهده)
پیامدهای یادگیری آموزش اخلاق به دانشجویان پزشکی بر اساس الگوهای استدلال اخلاقی
(39311 مشاهده)
آشنایی با دانشگاه و مهارتهای دانشجویی کارگاهی یک روزه برای دانشجویان ترم یک پزشکی
(39152 مشاهده)
اعتبار پیشبینی امتحان جامع علومپایه در موفقیت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
(38872 مشاهده)
ویژگیهای روانسنجی ابزارهای اندازهگیری انگیزش درونی و جوّ انگیزشی درک شده در دانشجویان پزشکی
(38495 مشاهده)
جمع کل آمار: 28450275