دوره 1، شماره 1 - ( بهار 1379 )                   جلد 1 شماره 1 صفحات 48-42 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Salehi S, Soleimani B, Amini P, Shahnoushi E. A Survey Of Relation Between Learning Styles And Preferred Thaching Methods In Students Of Nursing, Isfahan University Of Medical Sciences. Iranian Journal of Medical Education 2000; 1 (1) :42-48
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-585-fa.html
صالحی شایسته، سلیمانی بهرام، امینی پروانه، شاهنوشی احترام. بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1379; 1 (1) :42-48

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-585-fa.html


چکیده:   (50507 مشاهده)
مقدمه. موضوع ارتباط بین سبک یادگیری فراگیران و روش تدریس ترجیحی مورد پسند آنها، در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. مطالعه حاضر به بررسی این رابطه می‌پردازد. روشها. در این مطالعه توصیفی – تحلیلی با استفاده از پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب، ارتباط سبک یادگیری دانشجویان ترم اوّل تا هشتم پرستاری با روش تدریس مورد پسند آنها، مورد مطالعه قرار گرفت. آزمودنیها به صورت نمونه‌گیری طبقه‌ای انتخاب شدند. یافته‌ها. نتایج به دست آمده نشان داد که بین سبک یادگیری و برخی روشهای تدریس رابطه وجود دارد. این ارتباط در دروس عملی مشاهده نشد. بحث. توجه معلمان به سبک یادگیری دانشجویان و شناسایی آنها احتمالاً در انتخاب شیوه مناسب تدریس، آنها را یاری خواهد کرد.
متن کامل [PDF 263 kb]   (8940 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی اصیل |
دریافت: 1386/3/21 | پذیرش: 1379/3/26 | انتشار: 1379/3/26 | انتشار الکترونیک: 1379/3/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education