برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مروری بر نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در آموزش پزشکی (56988 دریافت)
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق (41633 دریافت)
مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن (35238 دریافت)
تحلیل داده‌های پژوهش‌های کیفی با استفاده از نرم‌افزار (31151 دریافت)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (29596 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس (29495 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوری‌های یادگیری (18609 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی (17721 دریافت)
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژن‌ها (15617 دریافت)
مبانی آموزش‌های شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماری‌های مزمن (14984 دریافت)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان (14766 دریافت)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (14613 دریافت)
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی ‌دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (13572 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر (13455 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی (13080 دریافت)
ارتباط ویژگی‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (12237 دریافت)
عوامل مؤثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 92-1391 (12218 دریافت)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی (12089 دریافت)
تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخست‌زا (11995 دریافت)
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر (11955 دریافت)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران (11925 دریافت)
راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای (11833 دریافت)
نیازهای آموزشی قبل از ازدواج از دیدگاه زوجین مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد (11747 دریافت)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز (10875 دریافت)
آموزش بالینی پرستاری، چالش‌های پیش روی: مقاله مروری (10805 دریافت)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روش‌های رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (10776 دریافت)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT) (10666 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387 (10524 دریافت)
عوامل مؤثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی (10169 دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان اصفهان: مقایسه‌ای بر اساس مقیاس AQIP (9987 دریافت)
مروری بر روش‌های ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت (9984 دریافت)
طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9920 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابله‌ای و حمایت‌های اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان (9767 دریافت)
مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389 (9678 دریافت)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی (9525 دریافت)
تکنیک‌های نیازسنجی (9519 دریافت)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان (9408 دریافت)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی (9336 دریافت)
تدریس بر بالین بیمار: چالش‌ها و نویدها (9167 دریافت)
تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری (9074 دریافت)
چالش‌های دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی (8882 دریافت)
آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد: مفهوم و مراحل (8803 دریافت)
واژه‌نامه توصیفی آموزش یادگیری فعال (Active Learning) (8671 دریافت)
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان (8625 دریافت)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزش‌دهنده دیابت (8620 دریافت)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک (8601 دریافت)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1) (8566 دریافت)
برنامه درسی پوچ: مغفول یا بی‌اثر؟ (8549 دریافت)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی (8535 دریافت)
نیازهای آموزشی کارشناسان آموزش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (8530 دریافت)
جمع کل آمار: 5273904

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education