برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مروری بر نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در آموزش پزشکی (56413 دریافت)
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق (41072 دریافت)
مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن (34679 دریافت)
تحلیل داده‌های پژوهش‌های کیفی با استفاده از نرم‌افزار (30603 دریافت)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (29244 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس (27492 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوری‌های یادگیری (18238 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی (17496 دریافت)
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژن‌ها (15394 دریافت)
مبانی آموزش‌های شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماری‌های مزمن (14583 دریافت)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان (14510 دریافت)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (14401 دریافت)
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی ‌دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (13234 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر (13197 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی (12550 دریافت)
ارتباط ویژگی‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (12003 دریافت)
تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخست‌زا (11787 دریافت)
راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای (11678 دریافت)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران (11672 دریافت)
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر (11523 دریافت)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی (11513 دریافت)
نیازهای آموزشی قبل از ازدواج از دیدگاه زوجین مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد (11489 دریافت)
عوامل مؤثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 92-1391 (11479 دریافت)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز (10682 دریافت)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روش‌های رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (10476 دریافت)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT) (10468 دریافت)
آموزش بالینی پرستاری، چالش‌های پیش روی: مقاله مروری (10434 دریافت)
عوامل مؤثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی (9948 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387 (9947 دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان اصفهان: مقایسه‌ای بر اساس مقیاس AQIP (9708 دریافت)
طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9680 دریافت)
مروری بر روش‌های ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت (9642 دریافت)
مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389 (9490 دریافت)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی (9235 دریافت)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان (9152 دریافت)
تکنیک‌های نیازسنجی (9148 دریافت)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی (9060 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابله‌ای و حمایت‌های اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان (8830 دریافت)
تدریس بر بالین بیمار: چالش‌ها و نویدها (8805 دریافت)
تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری (8749 دریافت)
چالش‌های دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی (8441 دریافت)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک (8382 دریافت)
واژه‌نامه توصیفی آموزش یادگیری فعال (Active Learning) (8375 دریافت)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزش‌دهنده دیابت (8356 دریافت)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1) (8338 دریافت)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی (8333 دریافت)
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان (8328 دریافت)
آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد: مفهوم و مراحل (8289 دریافت)
نیازهای آموزشی کارشناسان آموزش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (8258 دریافت)
کارآیی روش نوین آموزش احیای قلبی- ریوی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان پزشکی سال چهارم (8041 دریافت)
جمع کل آمار: 4828141

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education