برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مروری بر نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در آموزش پزشکی (56613 دریافت)
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق (41294 دریافت)
مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن (34902 دریافت)
تحلیل داده‌های پژوهش‌های کیفی با استفاده از نرم‌افزار (30788 دریافت)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (29321 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس (28448 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوری‌های یادگیری (18370 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی (17558 دریافت)
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژن‌ها (15450 دریافت)
مبانی آموزش‌های شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماری‌های مزمن (14745 دریافت)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان (14598 دریافت)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (14454 دریافت)
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی ‌دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (13357 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر (13285 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی (12748 دریافت)
ارتباط ویژگی‌های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (12059 دریافت)
تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخست‌زا (11837 دریافت)
عوامل مؤثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 92-1391 (11802 دریافت)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران (11757 دریافت)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی (11737 دریافت)
راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای (11718 دریافت)
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر (11694 دریافت)
نیازهای آموزشی قبل از ازدواج از دیدگاه زوجین مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد (11567 دریافت)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز (10728 دریافت)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روش‌های رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (10578 دریافت)
آموزش بالینی پرستاری، چالش‌های پیش روی: مقاله مروری (10558 دریافت)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT) (10523 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387 (10228 دریافت)
عوامل مؤثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی (10006 دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان اصفهان: مقایسه‌ای بر اساس مقیاس AQIP (9794 دریافت)
مروری بر روش‌های ارزیابی سیستم‌های اطلاعات سلامت (9759 دریافت)
طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9746 دریافت)
مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389 (9544 دریافت)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی (9325 دریافت)
تکنیک‌های نیازسنجی (9306 دریافت)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان (9242 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابله‌ای و حمایت‌های اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان (9179 دریافت)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی (9153 دریافت)
تدریس بر بالین بیمار: چالش‌ها و نویدها (8942 دریافت)
تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری (8872 دریافت)
چالش‌های دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی (8591 دریافت)
واژه‌نامه توصیفی آموزش یادگیری فعال (Active Learning) (8469 دریافت)
آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد: مفهوم و مراحل (8465 دریافت)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک (8441 دریافت)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزش‌دهنده دیابت (8431 دریافت)
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان (8420 دریافت)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1) (8402 دریافت)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی (8371 دریافت)
نیازهای آموزشی کارشناسان آموزش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (8369 دریافت)
کارآیی روش نوین آموزش احیای قلبی- ریوی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان پزشکی سال چهارم (8112 دریافت)
جمع کل آمار: 4975694

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education