مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 12 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مروری بر نظریههای یادگیری و کاربرد آنها در آموزش پزشکی
(56781 دریافت)
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق
(41485 دریافت)
مدلیابی معادلات ساختاری در پژوهشهای مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن
(35071 دریافت)
تحلیل دادههای پژوهشهای کیفی با استفاده از نرمافزار
(30953 دریافت)
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(29475 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس
(29070 دریافت)
مقایسه نقاط قوت و ضعف تئوریهای یادگیری
(18466 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروههای پزشکی
(17645 دریافت)
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژنها
(15528 دریافت)
مبانی آموزشهای شناختی – رفتاری وکاربرد آن در بهبود بیماریهای مزمن
(14880 دریافت)
مقایسه تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان
(14676 دریافت)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
(14544 دریافت)
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
(13454 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی دوران بلوغ در دانش آموزان پسر
(13355 دریافت)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی
(12916 دریافت)
ارتباط ویژگیهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(12151 دریافت)
عوامل مؤثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 92-1391
(12018 دریافت)
آشنایی با آموزش الکترونیکی به عنوان فناوری جدید آموزشی و ادغام آن در برنامه های آموزش پزشکی
(11944 دریافت)
تأثیر آموزش گروهی در دوران بارداری بر آگاهی و نگرش و انتخاب نوع زایمان در زنان نخستزا
(11910 دریافت)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
(11837 دریافت)
مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر
(11822 دریافت)
راهاندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاریهای بین حرفهای
(11768 دریافت)
نیازهای آموزشی قبل از ازدواج از دیدگاه زوجین مراجعهکننده به مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد
(11661 دریافت)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز
(10804 دریافت)
آموزش بالینی پرستاری، چالشهای پیش روی: مقاله مروری
(10683 دریافت)
الگوی جدید تدریس به دانشجویان پزشکی، براساس تلفیق روشهای رایج آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(10667 دریافت)
تأثیر آموزش ویدیویی در کاهش عوارض بعد از الکتروشوک درمانی (ECT)
(10589 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387
(10380 دریافت)
عوامل مؤثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی
(10088 دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان اصفهان: مقایسهای بر اساس مقیاس AQIP
(9884 دریافت)
مروری بر روشهای ارزیابی سیستمهای اطلاعات سلامت
(9859 دریافت)
طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربهای در دانشگاه علوم پزشکی تهران
(9825 دریافت)
مهارتهای زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389
(9612 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان
(9469 دریافت)
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی
(9429 دریافت)
تکنیکهای نیازسنجی
(9413 دریافت)
آگاهی پزشکان و بیماران نسبت به حقوق بیمار و رعایت آن در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
(9335 دریافت)
نیازسنجی یادگیری در دوره کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی
(9246 دریافت)
تدریس بر بالین بیمار: چالشها و نویدها
(9048 دریافت)
تصمیم گیری بالینی: راهی برای توانمندسازی حرفه ای در پرستاری
(8973 دریافت)
چالشهای دوران تحصیل دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
(8728 دریافت)
آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد: مفهوم و مراحل
(8618 دریافت)
واژهنامه توصیفی آموزش یادگیری فعال (Active Learning)
(8560 دریافت)
آموزش بیماران دیابتیک: طراحی و اجرای دوره پرستار آموزشدهنده دیابت
(8538 دریافت)
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
(8530 دریافت)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
(8517 دریافت)
تاثیر روش های آموزش سخنرانی و تفحص گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در درس بهداشت جامعه (1)
(8487 دریافت)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی
(8459 دریافت)
نیازهای آموزشی کارشناسان آموزش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(8441 دریافت)
برنامه درسی پوچ: مغفول یا بیاثر؟
(8286 دریافت)
جمع کل آمار: 5121898