دیدگاه پرستاران تازه دانشآموخته درباره وضعیت حمایتی آنها در طول دوره گذر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
خودارزشیابی دانشجویان سال آخر پزشکی از میزان توانایی آنها در صلاحیتهای عمومی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
عوامل تسهیلکننده و بازدارنده یادگیری مهارتهای بالینی از دید دانشجویان پرستاری سال سوم دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)
، محمدآرش رمضانی
، مینو ایزدی
، شهلا شهیدی
، پژمان عقدک
، زهرا مطیع
، مژگان نیکخواه فرد
ارزیابی عرصههای آموزش بالینی از دیدگاه مربیان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1385
نگرش مدیران گروه، اعضای هیأت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت: بررسی برخی عوامل مرتبط
بکارگیری مراکز درمانی خصوصی در آموزش دانشجویان علوم پزشکی: نظرات مسؤولین و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مقایسه ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسط دانشجویان با خودارزیابی اساتید