![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) دیدگاه پرستاران تازه دانشآموخته درباره وضعیت حمایتی آنها در طول دوره گذر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
                        دیدگاه پرستاران تازه دانشآموخته درباره وضعیت حمایتی آنها در طول دوره گذر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
                        
                        
                        
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) خودارزشیابی دانشجویان سال آخر پزشکی از میزان توانایی آنها در صلاحیتهای عمومی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
                        خودارزشیابی دانشجویان سال آخر پزشکی از میزان توانایی آنها در صلاحیتهای عمومی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
                        
                        
                        
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) عوامل تسهیلکننده و بازدارنده یادگیری مهارتهای بالینی از دید دانشجویان پرستاری سال سوم دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)
                        عوامل تسهیلکننده و بازدارنده یادگیری مهارتهای بالینی از دید دانشجویان پرستاری سال سوم دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)
                        
                        
                        
                         
   ،    محمدآرش رمضانی
،    محمدآرش رمضانی  
   ،    مینو ایزدی
،    مینو ایزدی  
   ،    شهلا شهیدی
،    شهلا شهیدی  
   ،    پژمان عقدک
،    پژمان عقدک  
   ،    زهرا مطیع
،    زهرا مطیع  
   ،    مژگان نیکخواه فرد
،    مژگان نیکخواه فرد  
   
                ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) ارزیابی عرصههای آموزش بالینی از دیدگاه مربیان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1385
                        ارزیابی عرصههای آموزش بالینی از دیدگاه مربیان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1385
                        
                        
                        
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) نگرش مدیران گروه، اعضای هیأت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت: بررسی برخی عوامل مرتبط
                        نگرش مدیران گروه، اعضای هیأت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت: بررسی برخی عوامل مرتبط
                        
                        
                        
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) بکارگیری مراکز درمانی خصوصی در آموزش دانشجویان علوم پزشکی: نظرات مسؤولین و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
                        بکارگیری مراکز درمانی خصوصی در آموزش دانشجویان علوم پزشکی: نظرات مسؤولین و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
                        
                        
                        
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) مقایسه ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسط دانشجویان با خودارزیابی اساتید
                        مقایسه ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسط دانشجویان با خودارزیابی اساتید