مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 17 -
برنامه درسی پوچ: مغفول یا بیاثر؟
ص. 570-561
حبیب اله رضایی
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(5245 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6860 دریافت)
مقایسه نمرات آزمون تشریحی و چندگزینهای درس بیماریهای کلیه و بررسی نقطه نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص تأثیرآزمونها بر مطالعه
ص. 560-552
شهرزاد شهیدی
،
وجیهه وفامهر
*
،
محمد دادگسترنیا
چکیده
(3416 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(687 دریافت)
تأثیرآموزش مهارتهای تحصیلی-حرفهای بر ادراک دانشجویان از محیط آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 551-541
محبوبه السادات کدخدایی
*
،
مهناز اخوان تفتی
چکیده
(3161 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(784 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(210 دریافت)
بررسی مقایسهای نشاط سازمانی اعضای هیأتعلمی در موقعیتهای استخدامی مختلف
ص. 540-531
محمد کهخایی
،
ناصر ناستی زایی
*
،
افسانه مرزیه
چکیده
(3348 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(938 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(228 دریافت)
رابطه مهارتهای تفکر انتقادی و راهبردهای فراشناختی با سواداطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
ص. 530-522
شمس الدین هاشمی مقدم
،
زهرا مسلمی
*
چکیده
(3467 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1298 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(277 دریافت)
کیفیت فیلد آموزشی کارآموزی و کارورزی پزشکی اجتماعی از نظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 521-516
عبدالرحیم افخمزاده
،
محمدعزیز رسولی
*
چکیده
(3553 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(952 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(239 دریافت)
مقایسه انتظارات و ادراکات دانشجویان داروسازی در مورد کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر مبنای مدل سروکوال
ص. 515-504
امیدرضا نخعی
،
سید مسعود حسینی
*
،
ویدا وکیلی
،
احسان موسی فرخانی
چکیده
(24135 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1901 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(846 دریافت)
عوامل محدودکننده و تسهیلگرهای اثربخشی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری
ص. 503-494
پروانه اباذری
،
محبوبه نم نباتی
*
چکیده
(3025 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1056 دریافت)
تحلیل مفهوم توانمندی یادگیری و ارتقای مبتنی بر عمل به روش واکر و آوانت
ص. 493-482
شهرام یزدانی
،
آرزو فرج پور
*
چکیده
(4205 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1825 دریافت)
نیازسنجی آموزشی دورههای توانمندسازی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 481-471
فروغ توکلی دستجردی
،
محمدرضا نیستانی
،
سیدابراهیم میرشاه جعفری
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(3464 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(931 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(278 دریافت)
میزان دستیابی کارورزان پزشکی به حداقلهای یادگیری ناخوشیهای شایع کودکان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 470-462
فروزان محبی
،
مجید خادمیان
*
،
فریبا حقانی
،
نیکو یمانی
چکیده
(2963 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(785 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(202 دریافت)
دیدگاه دانشجویان در مورد واحدهای درسی رشته کارشناسی علوم تغذیه
ص. 461-451
ابراهیم فلاحی
،
راضیه قبادی حمزه خانی
،
شیرین قاضی
،
علی فرهادی
،
سجاد روستا
*
چکیده
(4059 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1102 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(188 دریافت)
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد سرمایه فکری اعضای هیأتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور
ص. 450-441
تهمینه بختیاری
،
سعید صفاریان همدانی
*
،
ترانه عنایتی
،
امرالله روزبهی
چکیده
(2778 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(718 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(218 دریافت)
مقایسه رضایت تحصیلی و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور
ص. 440-430
سید داود مفتاق
*
چکیده
(5171 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1508 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(370 دریافت)
آیا فقط نویسندۀ مسئول، مسئول است؟
ص. 429-428
مینو یغمایی
،
علیرضا منجمی
*
چکیده
(4500 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(730 دریافت)
مهارتهای تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ص. 427-420
عبدالحسین شکورنیا
*
،
مریم اسلمی
چکیده
(3661 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(868 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(272 دریافت)
واکاوی گفتمان حاکم بر کلاسهای نظری دوره کارشناسی پرستاری
ص. 419-409
علیرضا یوسفی
،
احمدرضا یزدان نیک
،
سپیده محمدی
*
،
تاج محمد آرازی
چکیده
(2957 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(778 دریافت)
مقایسه دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس اسکیزوفرنی به روش نمایش فیلم و کلیپ آموزشی و روش سنتی
ص. 408-400
مصطفی نجفی
،
رویا ملاباشی
*
،
زهرا قضاوی
،
محمد کاظم نجفی
،
عارفه موسوی
چکیده
(3277 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1169 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(238 دریافت)
عوامل انگیزشی مؤثر بر عملکرد آموزشی اعضای هیأتعلمی
ص. 399-392
مجید میرمحمدخانی
،
مرضیه رضایی
،
پریسا کوهساریان
،
فاطمه اسکندری
،
فرزانه ناظمی
،
علی خالقیان
*
چکیده
(3700 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(905 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(254 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد علل غیبت از کلاسهای تئوری
ص. 391-384
منصور مسجدی
،
راضیه نشاط آور
*
،
لیلا معینی
،
عاطفه ثقه الاسلام
،
علی رفعتی
،
شاهرخ عزت زادگان
چکیده
(4212 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1051 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(317 دریافت)
آیا آزمون "توافق متن" جایگزین معتبری برای ارزیابی قضاوت بالینی دانشجویان پرستاری است؟
ص. 383-381
نفیسه حکمتیپور
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(4823 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(923 دریافت)
هم دلی دستیاران رشتههای مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار
ص. 380-379
فائزه سلطانی
*
،
سید فخرالدین حسینی
چکیده
(2282 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(720 دریافت)
بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی
ص. 378-375
ملیحه پورکیانی
*
،
محمدرضا فروتنی
چکیده
(3118 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1048 دریافت)
طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی
ص. 374-364
آذر خزائی
،
رحیم مرادی
*
چکیده
(21883 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1729 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(374 دریافت)
وب 2 در آموزش پزشکی: رویکردی متن پژوهانه
ص. 363-354
فریبا حقانی
،
عذرا دائی
*
چکیده
(3402 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(748 دریافت)
عوامل مؤثر بر تابآوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
ص. 353-343
ابراهیم امینی
،
محمد حسن صیف
*
،
احمد رستگار
چکیده
(22895 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2431 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(515 دریافت)
تأثیر به کارگیری شیوه آموزش استاد محور و آموزش توسط همتا در ارتقای برخی مهارتهای بالینی دانشجویان مامایی
ص. 342-335
رضیه حاتمی راد
*
،
نیکو یمانی
،
سهیلا احسانپور
چکیده
(19509 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1952 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(270 دریافت)
طراحی و ارزیابی برنامه جامع کارآموزی برای دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت
ص. 334-323
پیمان رضایی
*
،
شهلا دمنابی
،
لیلا قادری نانسا
چکیده
(19965 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1143 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(260 دریافت)
طراحی و امکانسنجی الگوی برنامهی درسی پست مدرن به منظور کاربرد آن در نظام آموزش عالی ایران
ص. 322-311
مینا کریمی
،
عزت الله نادری
*
،
مریم سیف نراقی
چکیده
(18976 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1082 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(213 دریافت)
تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر یادگیری دانشجویان علوم پزشکی: مطالعه مروری
ص. 310-298
محسن ادیب حاج باقری
*
،
محمد احسان ادیب
،
سکینه جدی آرانی
چکیده
(21187 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1653 دریافت)
نقش خودناتوانسازی تحصیلی، رفتارهای ایذایی و ادراک از ساختار هدفی کلاس، در تقلب تحصیلی دانشجویان داروسازی
ص. 297-288
ابوالفضل فرید
*
چکیده
(3260 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(866 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(223 دریافت)
سنتز پژوهی اثربخشی یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی و الزامات آن در طراحی و اجرا
ص. 287-270
سیدمحسن عزیزی
*
،
مهران فرج اللهی
،
فرهاد سراجی
،
محمدرضا سرمدی
چکیده
(20855 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1713 دریافت)
مقایسه تاثیر سه روش آموزشی سخنرانی، یادگیری الکترونیکی و نقشه مفهومی در تدریس پرستاری کودکان
ص. 269-261
جمیله رمضانی
*
،
محمد حسینی
،
محمد قادری
چکیده
(4816 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1254 دریافت)
پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان پرستاری در سه رویکرد متفاوت تدریس درس زبان انگلیسی
ص. 260-251
ایوب گرشاسبی
*
،
الهام خورسند
،
علی تقی زاده
چکیده
(3851 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(912 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(255 دریافت)
رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
ص. 250-245
حبیب اله رضایی
،
بهاره بهمن بیجاری
،
امین بیگزاده
،
سیدمصطفی سید عسکری
،
الهام خدیر
*
چکیده
(21838 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1808 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(369 دریافت)
تدوین راهنمای جامع آزمون مصاحبههای کوتاه متعدد: گامی در جهت پیادهسازی مصاحبههای ساختارمند در پذیرش داوطلبان دوره دکترای تخصصی
ص. 244-242
محبوبه خباز مافی نژاد
،
عظیم میرزازاده
*
،
سارا مرتاض هجری
چکیده
(4152 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(974 دریافت)
ارزیابی برونداد پژوهشی اعضای هیأتعلمی دانشگاه: یک پیشنهاد برای تخصیص منابع مالی متناسب با عملکرد پژوهشی
ص. 241-239
مرجان منصوریان
،
مهدی نعمت بخش
*
چکیده
(3960 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(882 دریافت)
جایگاه نقشهای حرفهای پرستاری در پایاننامههای کارشناسی ارشد پرستاری
ص. 238-230
بهروز مشتاقی هنروران
،
محمد نانی
،
دلارام کمالی
،
ملیحه صادق نژاد
*
چکیده
(3616 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(830 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(203 دریافت)
مقایسه برخی توانمندیهای حرفهای دانشآموختگان کارشناسی پرستاری دانشگاههای آزاد و دولتی مراغه درسال1394
ص. 229-220
رضا غفاری
،
مژگان میر غفوروند میر غفوروند
،
رقیه عباسیان
*
،
علی جنتی
چکیده
(2989 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(859 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(223 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش در حیطه تمرکز بر نیروی کار: مدل ایرانی مدیریت کیفیت آموزش
ص. 219-211
حسین ابراهیمی پور
،
علی وفایی نجار
،
سیده الهه حسینی
،
هاجر حقیقی
،
سعید محمدپور
،
پیام محمودیان
*
چکیده
(3989 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(910 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(272 دریافت)
ابزارها و روشهای آموزش مبتنی بر اینترنت در آموزش علوم پزشکی
ص. 210-196
فریبا حقانی
*
،
حبیباله رضایی
چکیده
(4904 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1121 دریافت)
میزان انطباق دروس بالینی دانشجویان پرستاری با وظایف شغلی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ص. 195-186
علیرضا یوسفی
*
،
ابوالقاسم امینی
،
سهیلا احسانپور
،
رقیه محمودیان
چکیده
(3771 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1180 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(248 دریافت)
نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری خودراهبر
ص. 185-175
داود طهماسبزاده شیخلار
*
چکیده
(3942 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1060 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(336 دریافت)
نقش میانجی گرایانه بیانگیزگی در رابطه باورهای انگیزشی، پیشرفت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی
ص. 174-163
فاطمه ناصری
*
،
حسین کارشکی
چکیده
(4428 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1081 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(360 دریافت)
نگاهی به مقالات فارسیزبان چاپ شده در حوزه آموزش علوم پزشکی
ص. 162-157
محمد فخاری
*
،
طاهره چنگیز
،
علیرضا یوسفی
چکیده
(3508 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(864 دریافت)
مقایسه تأثیر دو روش تدریس «سخنرانی» و «شبیهسازی با استفاده از بیمارنما» در ارتقای دانش و عملکرد مراقبین سلامت
ص. 156-145
جلال هاشمی
،
سپیده جمشیدیان
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(4390 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1226 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(311 دریافت)
ارائه مدلی برای رتبهبندی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 144-132
محمدرضا محمدی سلیمانی
،
شهرزاد سنجری
*
،
فریبرز درتاج
،
علی دلاور
،
حسین شکری
چکیده
(4577 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1076 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(347 دریافت)
شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان مرکز فوریتها و پرستاران اورژانس مراکزآموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 131-126
علیرضا ایرج پور
*
،
فاطمه نظری
،
موسی علوی
چکیده
(4120 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1186 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(296 دریافت)
تدوین اهداف آموزشی و توانمندیهای مورد انتظار در آموزش سلامت معنوی به گروه علوم پزشکی
ص. 125-116
نادره معماریان
،
سیده زهرا نهاردانی
*
،
مریم رسولی
،
کوروش وحید شاهی
چکیده
(4982 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1725 دریافت)
تأثیر آموزش مبتنی بر فضای مجازی بر توانمندی روانشناختی پرستاران سطح دوم مراقبتی ویژه نوزادان
ص. 115-102
ملیحه کدیور
*
،
نعیمه سیدفاطمی سیدفاطمی
،
میترا ذوالفقاری
،
عباس مهران
،
زهره حسینزاده
چکیده
(4471 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1277 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(341 دریافت)
مروری بر بازخورد در آموزش مامایی
ص. 101-92
شادی گلی
*
،
حبیباله رضایی
،
فریبا حقانی
،
مرجان گلی
چکیده
(4545 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1261 دریافت)
وضعیت نظارت بالینی درآموزش مامایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 91-82
سلیمان احمدی
،
لیلا وفایی نژاد
*
،
حمید رضا برادران
،
هلن درگاهی
چکیده
(4065 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1216 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(282 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(272 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(271 دریافت)
آزمون مدل هفت عاملی انگیزش تحصیلی (MUSIC) در دانشجویان علوم پزشکی
ص. 81-69
فرزانه میکائیلی منیع
*
،
الهام صالحی
،
رحیم بقایی
،
مهران علی پور
چکیده
(5287 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1302 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(443 دریافت)
مقایسه دو روش آموزشی مبتنی بر چندرسانه و ایفای نقش برآگاهی و نگرش دانشجویان مامایی نسبت به زایمان طبیعی
ص. 68-60
مهدیه زنگی آبادی زاده
*
،
مرضیه سعیدیان
،
شعله شاهین فر
چکیده
(3897 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1176 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(309 دریافت)
تحلیل کیفیت آزمون عینی ساختارمند بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 59-50
سارا مرتاض هجری
،
محمد جلیلی
*
چکیده
(4043 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1358 دریافت)
ویژگیهای مطلوب سیاستهای آموزش عالی با تأکید بر رویکرد یادگیری مادامالعمر: دیدگاه اساتید
ص. 49-38
میترا کامیابی
،
احمد علی فروغی ابری
*
،
محمد حسین یارمحمدیان
چکیده
(3938 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1197 دریافت)
نقدی بر آییننامه تسهیلات ویژه دانشجویان استعداد درخشان: توجه به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) به عنوان یک ضرورت فراموش شده
ص. 37-35
سارا شهسواری
،
زهره بادیه پیمای جهرمی
*
چکیده
(5133 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1096 دریافت)
علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی خود و عوامل مؤثر بر آن: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ص. 34-24
محسن ادیب حاج باقری
*
،
محمد جواد عربی متین آبادی
،
زهرا قدیرزاده
،
حامد موجودی
،
انصاری پور محمد مهدی
چکیده
(5830 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1650 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(557 دریافت)
مدل علی تطبیقی فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور
ص. 23-11
محمد حسن صیف
*
چکیده
(6193 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2064 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(472 دریافت)
پیشبینی اعتیاد به اینترنت، به عنوان عاملی تأثیر گذار بر عملکرد تحصیلی، بر اساس تیپ شخصیتی D و سبکهای شوخطبعی در دانشجویان پزشکی
ص. 10-1
مریم پورمیرزایی
*
،
قاسم عسکری زاده
چکیده
(4476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1740 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS