[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: جلد 17 - ::
جلد 17 - صفحات 375-378 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی
ملیحه پورکیانی، محمدرضا فروتنی
دانشکده علوم پزشکی لارستان، ، poorkiani@sums.ac.ir
چکیده:   (1223 مشاهده)
انتخاب روش تدریس مناسب از وظایف مهم مدرسان است و تأثیر بسزایی در دستیابی به اهداف آموزشی دارد. از سوی دیگر، یکی از نکات مهم و کارگشا در انتخاب روش تدریس مناسب توجه مدرس به رضایت‌مندی فراگیران است(1). به نظر می‌رسد که نتایج اکثر تحقیقات به جای یک روش تدریس، طرف دار الگوهایی هستند که از تلفیق چند روش به دست می‌آیند(2). در تلفیق روش‌ها نواقص موجود در هر روش تدریس توسط روشی دیگر رفع و یا به حداقل می‌رسد و کیفیت آموزش ارتقا می‌یابد. در این پژوهش با تلفیق سه روش سخنرانی، بحث گروهی و ایفای نقش، واحد درسی "فرایند یادگیری و اصول آموزش به مددجو" تدریس گردید و میزان رضایت دانشجویان  دراین روش تدریس تلفیقی بررسی شد.

واژه‌های کلیدی: نامه علمی، روش تلفیقی
متن کامل [PDF 114 kb]   (270 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی اصیل | موضوع مقاله: شيوه هاي آموزش
دریافت: ۱۳۹۵/۶/۷ | پذیرش: ۱۳۹۶/۳/۲۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Poorkiani M, Foroutani M R. The Effect of blended Method of education on Students` Satisfaction. Iranian Journal of Medical Education. 2017; 17 :375-378
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-4221-fa.html

پورکیانی ملیحه، فروتنی محمدرضا. بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1396; 17 () :375-378

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-4221-fa.html



جلد 17 - برگشت به فهرست نسخه ها
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 3925