Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 7 (2012-2)
A Standard Interactive Multimedia Ebook Generator Engine For E-Learning Process
معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانهای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Viewpoints Of Clinical Dentistry Students On The Factors Affecting The Quality Of Lectures In Theoretical Courses
نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاسهای نظری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparative Study: Curriculum Of Undergraduate Medical Education In Iran And In A Selected Number Of The World’s Renowned Medical Schools
مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application And Comparison Of The Theories Of Health Belief Model And Planned Behavior In Determining The Predictive Factors Associated With Seat Belt Use Among Drivers In Sabzevar
کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامهریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Students’ Benefit Rate From Morning Report Sessions And Its Related Factors In Tehran University Of Medical Sciences
میزان بهرهمندی فراگیران از محتوای برنامههای گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teaching How To Break Bad News: Comparing Role-Play And Group Discussion On Practice Of Medical Interns In Jahrom Medical School
مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing Critical Thinking Disposition In Baccalaureate Nursing Students At Different Grades And Its Relationship With State Anxiety
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سالهای مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Obstacles To Curriculum Change In Higher Education: Viewpoints Of Faculty Members Of Shahid Beheshti University And Shahid Behehsti Medical University
موانع تغییر برنامههای درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessment Of The Effect Of Tell-Demonstration-Observation-Action Educational Method On Dental Students' Quality Of Learning
تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Internal Obstacles In Research Activities: Faculty Members' Viewpoints In Shiraz University Of Medical Sciences
موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیتهای تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing Students` Viewpoints On Challenges Of Student Assessment In Clinical Settings: A Qualitative Study
چالشهای ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Clinical Nursing Education Based On Nursing Process And Group Discussion
کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing Students’ Perspectives On Effective Clinical Education: A Qualitative Study
آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Characteristics Of Efficient Clinical Teachers: Nursing Educators’ And Students’ Perspectives
دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگیهای مربی بالینی اثربخش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessment Of Information About Evidence Base Medicine In Specialist And Family Physicians Of Yasooj University Of Medical Sciences
آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Learning Contract: A Method Of Teaching In Nursing
قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Quality Of Educational Services: Gap Between Optimal And Actual Status According To Dentistry Students
شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Clinical Education Stressors From The Perspective Of Students Of Nursing, Midwifery, And Operating Room: A Study In Kurdistan University Of Medical Sciences
عوامل استرسزای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Announcement: The 1st International Congress of Educational Methods in Biomedical Sciences
فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles