Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 17, Number 0 (2017-4)
Innovative medical education reform at the University of Medical Sciences: readout experience
روند اجرای طرح تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: بازخوانی یک تجربه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
تدوین و پیادهسازی "مجموعه دستورالعمل و ابزارهای ارزشیابی پایبندی دستیاران بهاصول حرفهای" در گروههای آموزشی بالینی تربیتکننده دستیار تخصصی
تدوین و پیادهسازی "مجموعه دستورالعمل و ابزارهای ارزشیابی پایبندی دستیاران بهاصول حرفهای" در گروههای آموزشی بالینی تربیتکننده دستیار تخصصی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Laboratories Medical Bioinformatics set up at Medical Sciences University
راهاندازی آزمایشگاههای بیوانفورماتیک پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی: گزارش یک تجربه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Road map of Iran’s internationalization of medical sciences education: Experience of Isfahan University of medical sciences
تجربه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تدوین نقشه راه بینالمللیسازی آموزش علوم پزشکی کشور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
طراحی و اجرای برنامه آموزشی جامعه محور و پاسخگو: گزارش تجربه مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
طراحی و اجرای برنامه آموزشی جامعه محور و پاسخگو: گزارش تجربه مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing Plan of action and strategic map for "Nursing Sciences development": an experience
تدوین برنامه عملیاتی و نقشه راهبردی توسعه علوم پرستاری: گزارش یک تجربه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Medical Students’ Viewpoints about Clinical Competency Exam: A Qualitative Study
دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد آزمون صلاحیت بالینی: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Curriculum Development for Postgraduate Diabetes Nursing Program based on Kern’s Curriculum Planning Model in Iran
تدوین برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد پرستاری دیابت بر اساس مدل طراحی برنامه درسی کرن در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Future of Health Information Technology Positions and Professional Qualifications of Employees
آینده جایگاههای شغلی رشته فناوری اطلاعات سلامت و صلاحیت حرفهای شاغلان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Needs Assessment of Virtual Training Development: Assessment of the Level of Readiness at Faculties of Isfahan University of Medical Sciences
نیاز سنجی توسعه آموزش مجازی: ارزیابی میزان آمادگی در دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Criticism of General Dentistry Curriculum in Line with Accountable and Justice-Oriented Education Package
نقد برنامه درسی دندانپزشکی عمومی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Educational Departments of Kashan Shahid Beheshti Teaching Hospital
ارزشیابی گروههای آموزشی بیمارستان آموزشی شهید بهشتی کاشان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Overview of the Evolution Process of Student Assessment Methods in Medical Education: Report of the Change Process in Iran based on the 8-Step Model
مروری بر فرآیند تحول روشهای ارزیابی دانشجو در آموزش پزشکی: گزارش روند تغییر در ایران بر اساس مدل 8 مرحله ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Medical Students’ Experiences of Pre-Internship Electronic Exam in Isfahan and Kashan Universities of Medical Sciences in 2016
تجارب دانشجویان پزشکی از آزمون الکترونیک پیشکارورزی در دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان و کاشان در سال 1395
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Common and Important Signs, Symptoms and Diseases that a General Practitioner Should Know: One Step Toward Socially Accountable Education
تعیین علایم، نشانهها و بیماریهای مهم و شایع که یک پزشک عمومی باید بداند: گامی در جهت آموزش پاسخگو
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles