You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانه‌ای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی
حسین کی نژاد *، میترا دانشمند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاس‌های نظری
عباس منزوی، لیلا صدیق پور *، سجاد جعفری، نرگس صالح، محمد جواد خرازی فرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان
رضا غفاری *، ابوالقاسم امینی، شهرام یزدانی، مهستی علیزاده، فریبا سالک رنجبرزاده، سوسن حسنزاده سلماسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار
علی مهری *، زینب صدیقی صومعه کوچک
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان بهره‌مندی فراگیران از محتوای برنامه‌های گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران
سیدمنصور رضوی *، سهیلا شهباز قزوینی، سهیلا دبیران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد
سید اسماعیل مناقب *، نجمه السادات مصلی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سال‌های مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری
معصومه برخورداری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع تغییر برنامه‌های درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی
کورش فتحی واجارگاه *، محمد جمالی تازه کند، حامد زمانی‌منش، علیرضا یوزباشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی
علی باقریان *، مصطفی صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیت‌های تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأت‌‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387
زهرا کریمیان *، زهرا صباغیان، بهرام صالح صدق پور، فرهاد لطفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی
شراره خسروی *، مهرنوش پازارگادی، طاهره اشک تراب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری
محسن ادیب حاج باقری *، ندا میرباقر، سعیده حیدری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
معصومه همتی مسلک پاک *، حمیده خلیل زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگی‌های مربی بالینی اثربخش
مهدی حیدرزاده *، احمد ایزدی، آزاد رحمانی، وحید زمان‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
اتوشه روحانی *، وحید اکبری، کریم مرادیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری
محبوبه سجادی هزاوه *، لیلی بریم نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی
مسعود بحرینی *، شهلا مومنی دانایی، شهره شهامت، علیرضا خاتونی، سحر قدسی، سید محسن هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان
گلرخ مریدی *، سینا ولیئی، شهناز خالدی، محمد فتحی، مجید شفیعیان، فردین غریبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی
ابراهیم اسفندیاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education