You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانهای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی حسین کی نژاد
*، میترا دانشمند
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاسهای نظری عباس منزوی، لیلا صدیق پور
*، سجاد جعفری، نرگس صالح، محمد جواد خرازی فرد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان رضا غفاری
*، ابوالقاسم امینی، شهرام یزدانی، مهستی علیزاده، فریبا سالک رنجبرزاده، سوسن حسنزاده سلماسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامهریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار علی مهری
*، زینب صدیقی صومعه کوچک
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان بهرهمندی فراگیران از محتوای برنامههای گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران سیدمنصور رضوی
*، سهیلا شهباز قزوینی، سهیلا دبیران
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد سید اسماعیل مناقب
*، نجمه السادات مصلی نژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سالهای مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری معصومه برخورداری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
موانع تغییر برنامههای درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی کورش فتحی واجارگاه
*، محمد جمالی تازه کند، حامد زمانیمنش، علیرضا یوزباشی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی علی باقریان
*، مصطفی صادقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیتهای تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387 زهرا کریمیان
*، زهرا صباغیان، بهرام صالح صدق پور، فرهاد لطفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
چالشهای ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی شراره خسروی
*، مهرنوش پازارگادی، طاهره اشک تراب
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری محسن ادیب حاج باقری
*، ندا میرباقر، سعیده حیدری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی معصومه همتی مسلک پاک
*، حمیده خلیل زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگیهای مربی بالینی اثربخش مهدی حیدرزاده
*، احمد ایزدی، آزاد رحمانی، وحید زمانزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اتوشه روحانی
*، وحید اکبری، کریم مرادیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مسعود بحرینی
*، شهلا مومنی دانایی، شهره شهامت، علیرضا خاتونی، سحر قدسی، سید محسن هاشمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل استرسزای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گلرخ مریدی
*، سینا ولیئی، شهناز خالدی، محمد فتحی، مجید شفیعیان، فردین غریبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی ابراهیم اسفندیاری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue