Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 10, Number 4 (2011-1)


پاسخ نویسندگان به نقد مقاله: «رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی»
پاسخ نویسندگان به نقد مقاله: «رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی»
| [PDF-FA] | [XML] |

نقد مقاله: «رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی»
نقد مقاله: «رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی»
| [PDF-FA] | [XML] |

Promotion assessment of nursing students’ group activities through self and peer assessment method.
بهبود روند ارزیابی فعالیت‌های گروهی دانشجویان پرستاری با استفاده از روش ارزیابی توسط خود و همتایان
| [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Clinical Education Status from the Viewpoints of Nursing Students
ارزیابی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing Two Different Teaching Methods for Teaching the Dietary Exchange List to Students of Nutritional Science
تأثیر دو روش مختلف تدریس به منظور آموزش لیست جانشین مواد غذایی به دانشجویان رشته تغذیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison Lecturing Method And Self-Learning on Knowledge of General Practitioners Participating in Continuing Education Course for Irritable Bowel Syndrome
مقایسه تأثیر آموزش به روش سخنرانی و استفاده از خودآموز بر دانش پزشکان عمومی شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش مداوم نسبت به سندرم روده تحریک‌پذیر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Lecturing or Problem-based Learning: Comparing Effects of the Two Teaching Methods in Academic Achievement and Knowledge Retention in Pediatrics Course for Nursing Students
سخنرانی یا آموزش مبتنی بر حل مسأله: مقایسه دو روش آموزشی بر پیشرفت تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در درس کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Need Assessment of Nursing Personnel of Jahrom University of Medical Sciences Using Delphi Technique in 2008
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تکنیک دلفی،1387
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Inter-Professional Education: A Reflection on Education of Health Disciplines
آموزش بین‌حرفه‌ای: بازاندیشی در آموزش نظام سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Clerkship from the Perspective of Students of Health Services Management and Family Health in Tabriz University of Medical Sciences
دیدگاه دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و بهداشت خانواده دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره کارآموزی در عرصه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effects of Clinical Skills Learning Centers on Learning Promotion among Pediatrics Interns
تأثیر مرکز آموزش مهارت‌های بالینی بر ارتقای یادگیری مهارت‌ها در کارورزان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the Quality of General Medicine Curriculum in Baqiyatallah University Based on Iranian National and WFME Global Standards
ارزیابی کیفیت برنامه آموزشی دوره پزشکی عمومی در دانشگاه بقیه الله(عج) بر اساس استانداردهای ملی و جهانی (WFME)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Attitude of Undergraduate Midwifery Students about Final Comprehensive Exam in Mashhad Nursing and Midwifery School
نگرش دانشجویان مقطع کارشناسی در مورد امتحان جامع مامایی در دانشکده پرستاری مامایی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Evaluation of a Blended E-learning Program for Nursing and Midwifery Students in Tehran University of Medical Sciences
اثربخشی سیستم آموزش الکترونیکی ترکیبی در آموزش دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Trend of Recent Changes in Medical Education Curriculum in the World: The Location of Iranian Medical Education Curriculum
سیر تحولات اخیر برنامه درسی پزشکی عمومی در جهان و جایگاه برنامه درسی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Employees’ opinion in Tehran University of Medical Sciences (TUMS) on usability of in-service electronic training courses
دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد قابلیت کاربری دوره‌های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Measuring students' knowledge and attitude towards E- learning in Mashhad University of Medical Sciences (MUMS)
بررسی دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Education and Treatment Guideline for Evaluation of Applying Basic Standards of Anesthesia Care in Surgery
راهنمای آموزشی - درمانی برای ارزیابی میزان رعایت استانداردهای پایه مراقبت‌های بیهوشی در جراحی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Approaches of Iranian Medical Universities to Quality Management in Education
رویکردهای دانشگاه‌های علوم پزشکی به مدیریت کیفیت در آموزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nurses’ Opinion towards Barriers and Facilitators of Clinical Utilization of Research Results in Abadan and Khorramshahr Hospitals
موانع و تسهیل‌کننده‌های بکارگیری نتایج تحقیقات در بالین ازدیدگاه پرستاران شاغل در مراکز درمانی آبادان و خرمشهر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Self, Peer, and Clinical Teacher Evaluation in Clinical Skills Evaluation Process of Midwifery Students
مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Job Satisfaction among Faculty Members of University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences
رضایت شغلی اعضای هیات‌علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles