You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
آموزش آشنایی با بانک ژنی مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی: فرایند ثبت و پذیرش سکوانس ژنها عبدالحسن کاظمی
*، عباسعلی جعفری، امین موسوی آیتاللهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه برنامههای آموزش مداوم مدون 25 امتیازی و 5 امتیازی از دیدگاه پزشکان عمومی در استان گلستان محمدرضا یوسفی
*، محمدرضا ربیعی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه پزشکان عمومی در مورد وضعیت و انگیزههای شرکتکنندگان در برنامههای بازآموزی و چگونگی اجرای آن کورش وحیدشاهی، میترا محمودی
*، لیلا شهبازنژاد، وجیهه غفاری ساروی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک احمد قدمی
*، بهمن صالحی، شکوه سجادی، همایون ناجی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان معصومه صابریان
*، سعید حاجی آقاجانی، پروین غفاری، راهب قربانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
همبستگی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران محمدعلی حسینی
*، محمود دژکام، ژیلا میرلاشاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت کتابها و سؤالات و شیوه آموزشی خودآموزی در آموزش مداوم: نظرات شرکتکنندگان در خودآموزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ناهیدالسادات میرشاهزاده
*، مینا توتونچی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی ابزار بررسی وضعیت آموزشی مراکز ارائهدهنده رشته پرستاری در ایران و رتبهبندی آنها در سال 1383 ریتا مجتهدزاده، آئین محمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مهارت اعضای هیأت علمی و نیاز آموزشی آنان در مورد روشهای تدریس بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فریبا فرهادیان
*، مینا توتونچی، طاهره چنگیز، فریبا حقانی، شهرام اویس قرن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین و ارزشگذاری معیارهای ورود اعضای دفتر استعدادهای درخشان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فرزاد فاتحی
*، آرش حدادگر، طاهره چنگیز، محمدامیر شاه کرمی، گیلدا کیانی مهر، شقایق حقجوی جوانمرد، علیرضا منجمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تجارب تیم مراقبت و بیماران سالمند از مفهوم آموزش بیماران سالمند بستری در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حیدرعلی عابدی
*، موسی علوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا محتوا و زمان اختصاص داده شده به عناوین آموزش مداوم پزشکان عمومی شاغل در استان خوزستان با نیازهای اعلام شده آنان مطابقت دارد؟ عبدالحسین شکورنیا
*، حسین الهام پور، طیبه مرعشی، شهین حیدری سورشجانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر سخنرانی و کار در گروه کوچک بر میزان مهارت محاسبات دارویی در دانشجویان پرستاری طاهره سلیمی
*، لیلی شهبازی، شهناز مجاهد، محمدحسین احمدیه، محمدحسن دهقانپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
گروههای یادگیری در برنامه آموزش مدیران پرستاری: روشی برای بهبود توانمندی پرستاران و رهبری مدیران پرستاری مریم زعیمیپور کرمانشاهی
*، زهره ونکی، ابراهیم حاجیزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه وضعیت تحصیلی با سلامت عمومی و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نجف زارع
*، فرح دانش پژوه، مرضیه امینی، محسن رازقی، محمدحسین فلاح زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آگاهی و عملکرد دانشآموختگان جدید مامایی در امر زایمان طبیعی در بیمارستانهای وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی تهران فاطمه رحیمیکیان
*، سیده طاهره میرمولایی، زهرا سمیعزاده، ماندانا شیرازی، عباس مهران
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر آموزش بر مبنای نقشه مفهومی با روش تلفیقی بر یادگیری درس فرایند پرستاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز آزاد رحمانی
*، علیرضا محجلاقدم، اسکندر فتحیآذر، فرحناز عبداللهزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانی بر یادگیری درس بهداشت مادر و کودک دانشجویان پرستاری میترا ذوالفقاری
*، ندا مهرداد، زهره پارسا یکتا، نسرین سلمانی باروق، ناصر بحرانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش به کمک رایانه و نمایش علمی بر میزان یادگیری اندازهگیری علایم حیاتی در دانشجویان پرستاری داود حسینی نسب، فرحناز عبداله زاده، حسین فیض اله زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر راند بالینی بر بیماران بخشهای داخلی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه تیم مراقبت پیمان ادیبی
*، رضا علیزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت آموزش عملی کارآموزان پزشکی گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی شیراز براساس یادداشتهای روزانه حمید آموزگار
*، محمود حقیقت، محمدرحیم کدیور، مریم غلامی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue