Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 8 (2014-11)
Congress Attendance Report: AMEE 2014
گزارش شرکت در چهل و یکمین همایش بینالمللی انجمن آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2014)
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
letter to the editor
بهبود کیفیت گزارش متدولوژی مطالعات مداخله ای
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing Academic Achievement in Lecture-based Learning Versus Problem-based Learning among Medical Students: A Systematic Review
مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظاممند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teaching-Research Nexus in the World’s Top Universities: a Review Study with Presenting a Conceptual Model
پیوند بین آموزش و پژوهش در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه مروری با ارائه یک الگوی مفهومی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presentation of a Causal Model of Campus Community Quality, Knowledge Sharing and Academic Performance among Students of Shiraz University of Medical Sciences
ارائه الگوی علی کیفیت محیط دانشگاه، تسهیم دانش و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شیراز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Affecting Student-patient Relationship: The Nursing Students` Viewpoints in Birjand University of Medical Sciences
عوامل مؤثر برارتباط دانشجو-بیمار از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study the relationship between emotional intelligence and how to apply the standards of effective teaching by faculty Medical Sciences
رابطه بین هوش هیجانی و به کارگیری مؤلفههای تدریس اثربخش استادان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of Near-peer teaching on Learning Dressing Skill among Nursing Students
تأثیر آموزش توسط همتا نزدیک (near peer) بر یادگیری مهارت پانسمان در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Needs Assessment of Continuing Medical Education for General Physicians: The Musculoskeletal Signs and Diseases
نیازسنجی برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی: علایم و بیماریهای عضلانی اسکلتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing the Readability of Patient Education Materials about Diabetes Available in Shiraz Health Centers
ارزیابی خوانایی منابع آموزش به بیمار در زمینه بیماری دیابت موجود در مراکز بهداشتی درمانی شهر شیراز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles