دوره 14، شماره 8 - ( 8-1393 )                   جلد 14 شماره 8 صفحات 750-748 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mortaz Hejri S, Gandomkar R, Mirzazadeh A, Shirazi M, hossein nejad H, Jalili M. Congress Attendance Report: AMEE 2014. Iranian Journal of Medical Education 2014; 14 (8) :748-750
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-3453-fa.html
مرتاض هجری سارا، گندم کار رقیه، میرزازاده عظیم، شیرازی ماندانا، حسین نژاد هومان، جلیلی محمد. گزارش شرکت در چهل و یکمین همایش بین‌المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2014). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1393; 14 (8) :748-750

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-3453-fa.html


دکتر رقیه گندمکار، دانشجوی دکترای تخصصی، گروه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، ‌تهران، ایران. rgandomkar@razi.tums.ac.ir ، rgandomkar@razi.tums.ac.ir
چکیده:   (5399 مشاهده)
انجمن آموزش پزشکی اروپا (The Association for Medical Education in Europe) یا AMEE در سال 1972 در کپنهاگ به عنوان شاخه اروپایی فدراسیون جهانی آموزش پزشکی بنا نهاده شد؛ اما به زودی فعالیت‌های خود را در سطح بین‌المللی گسترش داد و امروزه به عنوان یک سازمان معتبر جهانی در زمینه آموزش پزشکی شناخته می‌شود و بیش از 90 کشور در آن عضو هستند. این انجمن از طریق برگزاری همایش‌های سالانه، انتشار مجله، انتشار گایدلاین، برگزاری کارگاه‌ها و کورس‌های آموزشی و وبینارها برای ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی و توسعه پژوهش‌های مرتبط تلاش می‌کند. کنفرانس AMEE که به صورت سالانه در یکی از شهرهای اروپایی برگزار می‌شود، هم اکنون به عنوان یکی از مهم‌ترین محافل علمی برای ملاقات و تبادل ایده‌ها و تجربیات دست‌اندرکاران آموزش علوم پزشکی شناخته شده است. در این کنفرانس استادان دانشگاه، متخصصان آموزش، پژوهشگران، مدیران و دانشجویان حوزه علوم پزشکی به ارایه فعالیت‌های کاری خود در طیف وسیعی از حیطه‌های آموزش پزشکی مانند برنامه‌ریزی، ارزشیابی، یادگیری الکترونیک، روش‌های تدریس می‌پردازند. علاوه بر این، با شرکت در کارگاه‌ها، سمپوزیوم‌ها، دوره‌های آموزشی و جلسات مختلف ارائه سخنرانی و پوستر از نظرات متخصصان و تجربیات یکدیگر استفاده می‌کنند.
متن کامل [PDF 124 kb]   (1550 دریافت)    
نوع مطالعه: ساير موارد | موضوع مقاله: ساير موارد
دریافت: 1393/7/15 | پذیرش: 1393/8/24 | انتشار: 1393/8/24 | انتشار الکترونیک: 1393/8/24

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education