 
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) مقایسه عوامل مؤثر بر عدم گرایش به نگارش مقالات علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی همدان
                        مقایسه عوامل مؤثر بر عدم گرایش به نگارش مقالات علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی همدان
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر توانایی نقد مقالات توسط دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
                        تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر توانایی نقد مقالات توسط دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) تأثیر آموزش راههای انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز بر سطح آگاهی و نگرش دانشجویان دوره بالینی دانشکده پزشکی اصفهان
                        تأثیر آموزش راههای انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز بر سطح آگاهی و نگرش دانشجویان دوره بالینی دانشکده پزشکی اصفهان
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان اصفهان: مقایسهای بر اساس مقیاس AQIP
                        فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان اصفهان: مقایسهای بر اساس مقیاس AQIP
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) مقایسه تأثیر دو روش ارایه واحد درسی تربیت بدنی 2 بر نگرش و عملکرد مرتبط با فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
                        مقایسه تأثیر دو روش ارایه واحد درسی تربیت بدنی 2 بر نگرش و عملکرد مرتبط با فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) محیط آموزشی بخشهای اصلی بالینی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیدگاه فراگیران بر اساس مدل DREEM
                        محیط آموزشی بخشهای اصلی بالینی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیدگاه فراگیران بر اساس مدل DREEM
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) پیشنهاد استانداردهای مناسب کشوری پرستاری و مامایی با اقتباس از استانداردهای بینالمللی: مطالعه موردی دوره کارشناسی ارشد پرستاری و مامایی
                        پیشنهاد استانداردهای مناسب کشوری پرستاری و مامایی با اقتباس از استانداردهای بینالمللی: مطالعه موردی دوره کارشناسی ارشد پرستاری و مامایی