مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 21 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره ۸، شماره ۱ - ( ۶-۱۳۸۷ )
تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق
ص. ۱۸۵-۱۷۵
فضلاله احمدی
،
خدیجه نصیریانی
*
،
پروانه اباذری
چکیده
(۱۸۹۹۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۱۳۱۸ دریافت)
دستاوردهای دو دهه حضور دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه تولید علم
ص. ۱۷۴-۱۶۴
فرزانه امینپور
*
،
پیام کبیری
،
همایون ناجی
چکیده
(۱۶۶۹۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۶۲۵ دریافت)
مقایسه عوامل مؤثر بر عدم گرایش به نگارش مقالات علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی همدان
ص. ۱۶۳-۱۵۸
حسین محجوب
،
مسعود کورکی
*
،
نسرین شیخ
چکیده
(۱۶۰۴۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۸۶۶ دریافت)
ارزیابی ویژگیها و ساختار پایاننامههای دانشآموختگان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
ص. ۱۵۷-۱۵۴
حسین فلاحزاده
*
،
سهراب محب
،
فاطمه عزالدینی
چکیده
(۱۶۳۵۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۸۸۷ دریافت)
تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر توانایی نقد مقالات توسط دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. ۱۵۳-۱۴۹
سیما رفیعی
،
سینا عبدالهزاده
*
،
مهسا قجرزاده
،
پیمان حبیباللهی
،
احمد فیاضبخش
چکیده
(۱۷۶۸۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۱۶۸ دریافت)
تأثیر آموزش راههای انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز بر سطح آگاهی و نگرش دانشجویان دوره بالینی دانشکده پزشکی اصفهان
ص. ۱۴۸-۱۴۲
مهری رجالی
*
،
مهناز مستاجران
چکیده
(۱۴۲۹۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۹۳۰ دریافت)
فرایند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان اصفهان: مقایسهای بر اساس مقیاس AQIP
ص. ۱۴۱-۱۳۲
رضا هویدا
*
،
حسین مولوی
چکیده
(۱۵۷۵۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۹۸۰۸ دریافت)
مقایسه تأثیر دو روش ارایه واحد درسی تربیت بدنی 2 بر نگرش و عملکرد مرتبط با فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. ۱۳۱-۱۲۱
محمدمهدی هزاوهای
*
،
زهرا اسدی
،
اکبر حسنزاده
،
پریوش شکرچیزاده
چکیده
(۱۸۴۵۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۵۳۴ دریافت)
نظرات مدرسین بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورد ارزشیابی بالینی با ساختار عینی
ص. ۱۲۰-۱۱۳
عصمت نوحی
*
،
مریم متصدی
،
علی اکبر حق دوست
چکیده
(۱۶۶۵۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۵۵۰ دریافت)
تجارب دانشجویان پرستاری در مورد بازاندیشی: یک مطالعه کیفی
ص. ۱۱۲-۱۰۱
مرضیه معطری
*
،
حیدر علی عابدی
چکیده
(۲۶۱۷۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۱۷۵ دریافت)
علل مشروط شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
ص. ۹۹-۹۱
محمداسماعیل مطلق
،
حسین الهامپور
،
عبدالحسین شکورنیا
*
چکیده
(۲۱۹۵۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۸۸۷ دریافت)
مهارت دانشجویان سال آخر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در بررسی وضعیت سلامت بیماران
ص. ۸۹-۸۱
حسین مدنی
*
،
نسرین بهرامی نژاد
،
کورش امینی
،
ابوالفضل رحیمی
،
رمضان فلاح
چکیده
(۱۹۹۵۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۵۱۳ دریافت)
چگونگی گذراندن اوقات فراغت و همبستههای آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. ۸۰-۷۱
هاله قائم
*
،
نرگس محمدصالحی
،
ابوالفضل محمدبیگی
چکیده
(۱۸۱۵۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۶۷۰ دریافت)
نظرات دندانپزشکان عمومی شهرستانهای کرمان و رفسنجان در مورد برنامه آموزش مداوم دندانپزشکی ترمیمی
ص. ۷۰-۶۳
مصطفی صادقی
*
،
حمید بخشی
چکیده
(۲۰۱۵۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۸۷۵ دریافت)
علل حذف نهایی دروس دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ص. ۶۲-۵۱
صدیقه شایق
*
،
لیلا بذرافکن
چکیده
(۱۸۸۱۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۳۶۴ دریافت)
محیط آموزشی بخشهای اصلی بالینی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیدگاه فراگیران بر اساس مدل DREEM
ص. ۵۰-۴۳
کامران سلطانی عربشاهی
*
،
جلیل کوهپایهزاده
،
بهنام ثبوتی
چکیده
(۲۲۶۷۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۹۳۹ دریافت)
خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم در عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
ص. ۴۲-۳۳
پرخیده حسنی
،
فاطمه چراغی
*
،
فریده یغمائی
چکیده
(۲۸۲۹۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۶۲۶۵ دریافت)
کارآیی روش نوین آموزش احیای قلبی- ریوی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان پزشکی سال چهارم
ص. ۳۱-۲۳
نوید امیدی فر
،
نیکو یمانی
*
،
طاهره چنگیز
چکیده
(۱۹۷۵۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۸۱۳۱ دریافت)
پیشنهاد استانداردهای مناسب کشوری پرستاری و مامایی با اقتباس از استانداردهای بینالمللی: مطالعه موردی دوره کارشناسی ارشد پرستاری و مامایی
ص. ۲۲-۱۵
مریم اللهدادیان
*
،
شایسته صالحی
،
روشنک حسنزهرایی
،
حسن فرهمند
چکیده
(۱۸۵۴۴ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۳۴۷ دریافت)
نگرش اساتید نسبت به مشاوره و راهنمایی تحصیلی و نظر آنها در مورد وظایف مشاوره
ص. ۱۴-۷
اشرف ادهمی
*
،
عصمت نوحی
،
سکینه محمدعلی زاده
،
زهرا جلیلی
،
زهرا فتاحی
چکیده
(۲۱۳۴۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۶۹۹۰ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS