[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه مدل‌های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون‌های تخصصی ورود به دوره‌های کارورزی رشته پزشکی
هادی عباسی ، محمدرضا فلسفی‌نژاد، علی دلاور، نورعلی فرخی، محمدعلی محققی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدل‌ها
خدیجه نصیریانی ، طاهره سلیمی، حمیده دهقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا
زهره ماکولاتی ، مجید نقدی، محمدمهدی نقی زاده جهرمی، محبوبه بهار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروس‎‎فیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
مجید ولیزاده، نورالدین موسوی نسب، اکرم احمدی، علی رستمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان
مجید اکبری ، رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت
پروانه اباذری، زهره ونکی ، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
مهدی محمدی ، رضا ناصری جهرمی، هاجر معینی شهرکی، نفیسه مهربانیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات
مهدی کاهویی، حسن بابامحمدی ، سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا نتایج مطالعات مداخله‌ای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟
حمید صالحی نیا ، سعید دشتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه
محمد هادی نورایی، روشنک ابوترابی، مریم آویژگان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by