You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تبیین تجارب دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از عوامل مؤثر در فرآیند یادگیری فعال: پژوهش کیفی
افسانه طلایی *، داوود حکمت پو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تکامل مهارت‌های بازاندیشی پرستاران پس از به‌کارگیری پورت فولیو: یک مطالعه کیفی
مسعود بحرینی *، شهره شهامت، مرضیه معطری، شرافت اکابریان، شریف شریفی، محمدرضا یزدانخواه فرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش اثربخش: توصیف تجارب و درک دانشجویان پرستاری
نسرین الهی، فاطمه الحانی *، فضل اله احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیأت‌علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان
حمید رضا عبدالصمدی، محسن دالبند، پوراندخت داوودی، بهنوش بختیاری، فاطمه احمدی متمایل *، عباس مقیم بیگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال 1389
رقیه ولی پور خواجه غیاثی، کوروش وحید شاهی *، ابراهیم صالحی عمران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع اجرای مراقبت مبتنی بر شواهد از دیدگاه کارکنان پرستاری
سیما کرمانشاهی *، علی محمد پروینیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان استفاده از برنامه‌های آموزش مداوم اینترنتی و رابطه آن با وی‍ژگی‌های برنامه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سمیه ابراهیمی کوشک مهدی، رضا اسدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر عدم انطباق دانش نظری با مراقبت‌های بالینی از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستان‌های کاشان
محسن ادیب حاج باقری *، فاطمه بهارلویی، صدیقه میرانزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education