You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML گزارش شرکت در چهل و یکمین همایش بین‌المللی انجمن آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2014)
سارا مرتاض هجری، رقیه گندم کار *، عظیم میرزازاده، ماندانا شیرازی، هومان حسین نژاد، محمد جلیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بهبود کیفیت گزارش متدولوژی مطالعات مداخله ای
زهره بادیه پیمای جهرمی *، مصطفی عنایت راد، حمید صالحی‌نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظام‌مند
فریبا حقانی، طیبه شکری *، اطهر امید، محمد علی برومند، زیبا فرج زادگان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیوند بین آموزش و پژوهش در دانشگاه‌های برتر جهان: مطالعه مروری با ارائه یک الگوی مفهومی
نادرقلی قورچیان، پریوش جعفری، مصطفی قانعی، شهرام شایان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه الگوی علی کیفیت محیط دانشگاه، تسهیم دانش و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شیراز
رحمت اله مرزوقی *، مهدی محمدی، فهیمه کشاورزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر برارتباط دانشجو-بیمار از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
سمانه نخعی، احمد نصیری *، مینو علیزاده، فرشته جوادی، زهرا ابراهیم آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین هوش هیجانی و به کارگیری مؤلفه‌های تدریس اثربخش استادان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
حسن اسلامیان *، حسین جعفری ثانی، زهره گودرزی، زهرا اسلامیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش توسط همتا نزدیک (near peer) بر یادگیری مهارت پانسمان در دانشجویان پرستاری
منیره متوسلیان، خدیجه نصیریانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی: علایم و بیماری‌های عضلانی اسکلتی
عطیه فقیهی مرقی، نیکو یمانی *، پیمان متقی، زهرا دهقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی خوانایی منابع آموزش به بیمار در زمینه بیماری دیابت موجود در مراکز بهداشتی‌ درمانی شهر شیراز
خدیجه احمدزاده *، عبدالرسول خسروی، شعله ارسطوپور، رحیم طهماسبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education