مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 11، شماره 7 - ( 11-1390 )
معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانهای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی
ص. 850-842
حسین کی نژاد
*
،
میترا دانشمند
چکیده
(11897 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2772 دریافت)
نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاسهای نظری
ص. 841-832
عباس منزوی
،
لیلا صدیق پور
*
،
سجاد جعفری
،
نرگس صالح
،
محمد جواد خرازی فرد
چکیده
(13581 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1944 دریافت)
مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان
ص. 831-819
رضا غفاری
*
،
ابوالقاسم امینی
،
شهرام یزدانی
،
مهستی علیزاده
،
فریبا سالک رنجبرزاده
،
سوسن حسنزاده سلماسی
چکیده
(14893 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6157 دریافت)
کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامهریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار
ص. 818-806
علی مهری
*
،
زینب صدیقی صومعه کوچک
چکیده
(11671 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2278 دریافت)
میزان بهرهمندی فراگیران از محتوای برنامههای گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 806-798
سیدمنصور رضوی
*
،
سهیلا شهباز قزوینی
،
سهیلا دبیران
چکیده
(13159 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2282 دریافت)
مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد
ص. 797-789
سید اسماعیل مناقب
*
،
نجمه السادات مصلی نژاد
چکیده
(14860 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4213 دریافت)
|
چک لیست آزمون آسلر [DOC]
(728 دریافت) |
چک لیست کارگاه آموزشی ایفای نقش [DOC]
(743 دریافت)
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سالهای مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری
ص. 788-768
معصومه برخورداری
*
چکیده
(11583 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3050 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(741 دریافت)
موانع تغییر برنامههای درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 778-768
کورش فتحی واجارگاه
*
،
محمد جمالی تازه کند
،
حامد زمانیمنش
،
علیرضا یوزباشی
چکیده
(11969 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1983 دریافت)
تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی
ص. 766-764
علی باقریان
*
،
مصطفی صادقی
چکیده
(9853 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2026 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(623 دریافت)
موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیتهای تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387
ص. 763-750
زهرا کریمیان
*
،
زهرا صباغیان
،
بهرام صالح صدق پور
،
فرهاد لطفی
چکیده
(15755 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2398 دریافت)
|
پرسشنامه اصلي تحقيق word [DOC]
(1137 دریافت)
چالشهای ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی
ص. 749-735
شراره خسروی
*
،
مهرنوش پازارگادی
،
طاهره اشک تراب
چکیده
(17907 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2600 دریافت)
کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری
ص. 734-728
محسن ادیب حاج باقری
*
،
ندا میرباقر
،
سعیده حیدری
چکیده
(14336 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3024 دریافت)
آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
ص. 727-718
معصومه همتی مسلک پاک
*
،
حمیده خلیل زاده
چکیده
(13171 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2642 دریافت)
دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگیهای مربی بالینی اثربخش
ص. 717-704
مهدی حیدرزاده
*
،
احمد ایزدی
،
آزاد رحمانی
،
وحید زمانزاده
چکیده
(15238 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2154 دریافت)
آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
ص. 703-701
اتوشه روحانی
*
،
وحید اکبری
،
کریم مرادیان
چکیده
(10724 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2121 دریافت)
|
پرسشنامه [DOC]
(1158 دریافت)
قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری
ص. 700-696
محبوبه سجادی هزاوه
*
،
لیلی بریم نژاد
چکیده
(11179 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2409 دریافت)
شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی
ص. 695-685
مسعود بحرینی
*
،
شهلا مومنی دانایی
،
شهره شهامت
،
علیرضا خاتونی
،
سحر قدسی
،
سید محسن هاشمی
چکیده
(14714 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2758 دریافت)
عوامل استرسزای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 684-675
گلرخ مریدی
*
،
سینا ولیئی
،
شهناز خالدی
،
محمد فتحی
،
مجید شفیعیان
،
فردین غریبی
چکیده
(18000 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3184 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(890 دریافت)
فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی
ابراهیم اسفندیاری
*
چکیده
(6907 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2192 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS