[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 11، شماره 7 - ( 11-1390 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی
[English Abstract] ابراهیم اسفندیاری
چکیده (6349 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2009 دریافت)  
XML عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان ص. 684-675
[English Abstract] گلرخ مریدی، سینا ولیئی، شهناز خالدی، محمد فتحی، مجید شفیعیان، فردین غریبی
چکیده (16981 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2815 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (850 دریافت)
XML شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی ص. 695-685
[English Abstract] مسعود بحرینی، شهلا مومنی دانایی، شهره شهامت، علیرضا خاتونی، سحر قدسی، سید محسن هاشمی
چکیده (13919 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2517 دریافت)  
XML قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری ص. 700-696
[English Abstract] محبوبه سجادی هزاوه، لیلی بریم نژاد
چکیده (10281 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2151 دریافت)  
XML آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ص. 703-701
[English Abstract] اتوشه روحانی، وحید اکبری، کریم مرادیان
چکیده (9947 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1906 دریافت)     |   پرسشنامه [DOC]  (1124 دریافت)
XML دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگی‌های مربی بالینی اثربخش ص. 717-704
[English Abstract] مهدی حیدرزاده، احمد ایزدی، آزاد رحمانی، وحید زمان‌زاده
چکیده (14451 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1896 دریافت)  
XML آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی ص. 727-718
[English Abstract] معصومه همتی مسلک پاک، حمیده خلیل زاده
چکیده (12434 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2338 دریافت)  
XML کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری ص. 734-728
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری، ندا میرباقر، سعیده حیدری
چکیده (13455 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2673 دریافت)  
XML چالش‌های ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی ص. 749-735
[English Abstract] شراره خسروی، مهرنوش پازارگادی، طاهره اشک تراب
چکیده (16691 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2279 دریافت)  
XML موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیت‌های تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأت‌‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387 ص. 763-750
[English Abstract] زهرا کریمیان، زهرا صباغیان، بهرام صالح صدق پور، فرهاد لطفی
چکیده (14940 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2130 دریافت)     |   پرسشنامه اصلي تحقيق word [DOC]  (1111 دریافت)
XML تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی ص. 766-764
[English Abstract] علی باقریان، مصطفی صادقی
چکیده (9122 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1760 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (599 دریافت)
XML موانع تغییر برنامه‌های درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی ص. 778-768
[English Abstract] کورش فتحی واجارگاه، محمد جمالی تازه کند، حامد زمانی‌منش، علیرضا یوزباشی
چکیده (11120 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1721 دریافت)  
XML مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سال‌های مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری ص. 788-768
[English Abstract] معصومه برخورداری
چکیده (11006 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2763 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (715 دریافت)
XML مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد ص. 797-789
[English Abstract] سید اسماعیل مناقب، نجمه السادات مصلی نژاد
چکیده (14074 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3721 دریافت)     |   چک لیست آزمون آسلر [DOC]  (694 دریافت)   |   چک لیست کارگاه آموزشی ایفای نقش [DOC]  (717 دریافت)
XML میزان بهره‌مندی فراگیران از محتوای برنامه‌های گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 806-798
[English Abstract] سیدمنصور رضوی، سهیلا شهباز قزوینی، سهیلا دبیران
چکیده (12348 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1972 دریافت)  
XML کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار ص. 818-806
[English Abstract] علی مهری، زینب صدیقی صومعه کوچک
چکیده (10800 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2033 دریافت)  
XML مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان ص. 831-819
[English Abstract] رضا غفاری، ابوالقاسم امینی، شهرام یزدانی، مهستی علیزاده، فریبا سالک رنجبرزاده، سوسن حسنزاده سلماسی
چکیده (13844 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (5219 دریافت)  
XML نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاس‌های نظری ص. 841-832
[English Abstract] عباس منزوی، لیلا صدیق پور، سجاد جعفری، نرگس صالح، محمد جواد خرازی فرد
چکیده (12766 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1696 دریافت)  
XML معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانه‌ای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی ص. 850-842
[English Abstract] حسین کی نژاد، میترا دانشمند
چکیده (11129 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2455 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 82 queries by YEKTAWEB 4343