[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 11، شماره 7 - ( 11-1390 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی
[English Abstract] ابراهیم اسفندیاری*
چکیده (4810 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1671 دریافت)  
XML عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان ص. 675-684
[English Abstract] گلرخ مریدی* ، سینا ولیئی، شهناز خالدی، محمد فتحی، مجید شفیعیان، فردین غریبی
چکیده (13496 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1971 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (651 دریافت)
XML شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی ص. 685-695
[English Abstract] مسعود بحرینی* ، شهلا مومنی دانایی، شهره شهامت، علیرضا خاتونی، سحر قدسی، سید محسن هاشمی
چکیده (11340 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1981 دریافت)  
XML قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری ص. 696-700
[English Abstract] محبوبه سجادی هزاوه* ، لیلی بریم نژاد
چکیده (7794 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1648 دریافت)  
XML آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ص. 701-703
[English Abstract] اتوشه روحانی* ، وحید اکبری، کریم مرادیان
چکیده (7539 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1486 دریافت)     |   پرسشنامه [DOC]  (962 دریافت)
XML دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگی‌های مربی بالینی اثربخش ص. 704-717
[English Abstract] مهدی حیدرزاده* ، احمد ایزدی، آزاد رحمانی، وحید زمان‌زاده
چکیده (11643 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1409 دریافت)  
XML آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی ص. 718-727
[English Abstract] معصومه همتی مسلک پاک* ، حمیده خلیل زاده
چکیده (9232 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1643 دریافت)  
XML کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری ص. 728-734
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، ندا میرباقر، سعیده حیدری
چکیده (10940 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2028 دریافت)  
XML چالش‌های ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی ص. 735-749
[English Abstract] شراره خسروی* ، مهرنوش پازارگادی، طاهره اشک تراب
چکیده (13496 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1752 دریافت)  
XML موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیت‌های تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأت‌‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387 ص. 750-763
[English Abstract] زهرا کریمیان* ، زهرا صباغیان، بهرام صالح صدق پور، فرهاد لطفی
چکیده (12288 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1634 دریافت)     |   پرسشنامه اصلي تحقيق word [DOC]  (921 دریافت)
XML تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی ص. 764-766
[English Abstract] علی باقریان* ، مصطفی صادقی
چکیده (6912 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1234 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (443 دریافت)
XML موانع تغییر برنامه‌های درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی ص. 768-778
[English Abstract] کورش فتحی واجارگاه* ، محمد جمالی تازه کند، حامد زمانی‌منش، علیرضا یوزباشی
چکیده (8601 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1208 دریافت)  
XML مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سال‌های مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری ص. 768-788
[English Abstract] معصومه برخورداری*
چکیده (8676 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2009 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (527 دریافت)
XML مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد ص. 789-797
[English Abstract] سید اسماعیل مناقب* ، نجمه السادات مصلی نژاد
چکیده (11216 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2240 دریافت)     |   چک لیست آزمون آسلر [DOC]  (489 دریافت)   |   چک لیست کارگاه آموزشی ایفای نقش [DOC]  (517 دریافت)
XML میزان بهره‌مندی فراگیران از محتوای برنامه‌های گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 798-806
[English Abstract] سیدمنصور رضوی* ، سهیلا شهباز قزوینی، سهیلا دبیران
چکیده (9973 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1464 دریافت)  
XML کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار ص. 806-818
[English Abstract] علی مهری* ، زینب صدیقی صومعه کوچک
چکیده (8144 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1485 دریافت)  
XML مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان ص. 819-831
[English Abstract] رضا غفاری* ، ابوالقاسم امینی، شهرام یزدانی، مهستی علیزاده، فریبا سالک رنجبرزاده، سوسن حسنزاده سلماسی
چکیده (10895 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3291 دریافت)  
XML نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاس‌های نظری ص. 832-841
[English Abstract] عباس منزوی، لیلا صدیق پور* ، سجاد جعفری، نرگس صالح، محمد جواد خرازی فرد
چکیده (10197 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1279 دریافت)  
XML معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانه‌ای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی ص. 842-850
[English Abstract] حسین کی نژاد* ، میترا دانشمند
چکیده (8918 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1826 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 83 queries by YEKTAWEB 3666