دیدگاه پزشکان عمومی در مورد وضعیت و انگیزههای شرکتکنندگان در برنامههای بازآموزی و چگونگی اجرای آن
کیفیت کتابها و سؤالات و شیوه آموزشی خودآموزی در آموزش مداوم: نظرات شرکتکنندگان در خودآموزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
تعیین و ارزشگذاری معیارهای ورود اعضای دفتر استعدادهای درخشان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی
، آرش حدادگر
، طاهره چنگیز
، محمدامیر شاه کرمی
، گیلدا کیانی مهر
، شقایق حقجوی جوانمرد
، علیرضا منجمی
تجارب تیم مراقبت و بیماران سالمند از مفهوم آموزش بیماران سالمند بستری در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
آیا محتوا و زمان اختصاص داده شده به عناوین آموزش مداوم پزشکان عمومی شاغل در استان خوزستان با نیازهای اعلام شده آنان مطابقت دارد؟
گروههای یادگیری در برنامه آموزش مدیران پرستاری: روشی برای بهبود توانمندی پرستاران و رهبری مدیران پرستاری
آگاهی و عملکرد دانشآموختگان جدید مامایی در امر زایمان طبیعی در بیمارستانهای وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی تهران
مقایسه تأثیر آموزش بر مبنای نقشه مفهومی با روش تلفیقی بر یادگیری درس فرایند پرستاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز
تأثیر آموزش به کمک رایانه و نمایش علمی بر میزان یادگیری اندازهگیری علایم حیاتی در دانشجویان پرستاری
تأثیر راند بالینی بر بیماران بخشهای داخلی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه تیم مراقبت