Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 10 (2015-1)
Isfahan University of Medical Sciences Researchers Viewpoints on Holding the Commemoration of Research week
دیدگاه پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پژوهش
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Improving the quality of reporting a cross sectional study
بهبود کیفیت گزارش دهی مقالات مقطعی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Cognitive Failure and Alexithymia and Decisional Procrastination among University Students
ارتباط بین نارسایی شناختی و نارسایی هیجانی با تعللورزی تصمیمگیری در دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Elements of Constructivist Curriculum in Medical Education: A Review Study
عناصر برنامهی درسی سازندهگرا در آموزش پزشکی : مطالعه مروری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessment of nursing MSc theses and their levels of evidence
بروندادهای پژوهشی پایاننامههای کارشناسی ارشد پرستاری و سطوح شاهدمحوری آنها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Computer Simulation and Mannequin on Nursing Students’ Perception of Self-efficacy in Cardiopulmonary Resuscitation
تأثیر شبیهسازی کامپیوتر و مانکن بر درک دانشجویان پرستاری از خودکارآمدی در احیای قلبی ریوی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Influencing Mini-Clinical Evaluation Exercise Scores: A Review Article
عوامل مؤثر بر نمرهدهی آزمون بالینی کوتاه (Mini-CEX): مطالعه مروری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Internal Consistency and Confirmatory Factor Analysis of the Connor-Davidson Resilience Scale (CD-RISC) among Nursing Female
همسانی درونی و تحلیل عاملی تأییدی مقیاس تابآوری کانر-دیویدسون در دانشجویان دختر پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Relationship between Faculty Members` Demographic Features and Learning and Education Quality in Fars Payame Noor University and Shiraz University of Medical Sciences
رابطه ویژگیهای جمعیتشناختی اعضای هیأتعلمی با کیفیت آموزش و یادگیری در دانشگاههای پیام نور فارس و علوم پزشکی شیراز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of a Caring Behavior Educational Program Based on Human Care Theory on Nursing Students’ Perception of the Care
تأثیر برنامه آموزشی رفتار مراقبتی مبتنی بر نظریه مراقبت انسانی بر سطح درک دانشجویان پرستاری از مراقبت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles