Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 8 (2012-3)
Challenges and Solutions of MSc Education in Nursing: A Qualitative Study
چالشها و راهحلهای آموزش کارشناسی ارشد پرستاری: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Structured Analysis of Requirements and Challenges of E-Learning and Proposing a a Practical Model for Successful Implementation of E- Courses in Medical Sciences
تحلیل ساختار یافته الزامات و چالشهای موجود در یادگیری الکترونیکی و طراحی یک الگوی کاربردی برای پیادهسازی موفق دورههای الکترونیکی در آموزش پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Structured Educational Program by Support Group on Menopause Women’s Quality of Life
تأثیر برنامه آموزشی ساختارمند با شیوه گروه حمایتی بر کیفیت زندگی زنان یائسه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing students’ views about PDA utilization as a new educational tool
نظرات دانشجویان پرستاری در مورد استفاده از دستیار دیجیتالی شخصی به عنوان یک وسیله کمک آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
investigation of factors affecting study in various fields of specialization in dental students of South-East Iran
عوامل مؤثر بر تمایل به ادامه تحصیل در رشتههای مختلف تخصصی در دانشجویان دانشکدههای دندانپزشکی کرمان، رفسنجان و زاهدان
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Objective Structured Field Examination (OSFE)
آزمون در عرصه ساختار یافته عینی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigation Necessary Competencies for Life Long Learning in Medical Students
جستاری بر شایستگیهای مورد نیاز یادگیری مادامالعمر در دانشجویان پزشکی عمومی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Training on Attributional Patterns among Nursing Students of Islamic Azad University-Birjand Branch
تاثیر آموزش بر الگوی اسنادی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Trans Theoretical Model (TTM) on Exercise Behavior in Pregnant Women Referred to Dehaghan Rural Health Center in
تأثیر مدل مراحل تغییر (TTM) بر اتخاذ فعالیتهای فیزیکی مناسب در زنان باردار مراجعهکننده به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان دهاقان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Midwifery Students' Satisfaction with Logbook as a Clinical Assessment Means in Mashhad University of Medical Sciences, 2010
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی، سال 1389
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessment of the Relation between Students' Gender and Their Scores on Selecting Confidence Choices in Confidence-Based Exams
رابطه جنسیت با نمره دانشجویان در انتخاب گزینههای اطمینان در آزمونهای مبتنی بر اطمینان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teaching Styles of Faculty Members in Schools Affiliated with Iran University of Medical Sciences
سبکهای تدریس اعضای هیأتعلمی دانشکدههای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Faculty-Related Challenges in Medical Ethics Education: A Qualitative Study
چالشهای آموزش اخلاق پزشکی مرتبط با اساتید: مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Training Courses on “How to Work with DC Shock Device” for Nurses, Based on Kirkpatrick Model
اثربخشی دوره آموزش کار با دستگاه الکتروشوک به پرستاران بر اساس مدل کرک پاتریک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Setting Standard Threshold Scores for an Objective Structured Clinical Examination using Angoff Method and Assessing the Impact of Reality Chacking and Discussion on Actual Scores
تعیین نمره حد نصاب قبولی آزمون عینی ساختارمند بالینی به روش انگوف و ارزیابی تأثیر بحث و بررسی نمرات واقعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Individual and Group Self-care Education on Quality of Life in Patients Receiving Chemotherapy: A Randomized Clinical Trial
مقایسه تأثیر آموزش خود مراقبتی به روش فردی و گروهی بر کیفیت زندگی بیماران تحت شیمیدرمانی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing students experiences toward evidence-based learning in clinical setting: A qualitative study
تجارب دانشجویان پرستاری از یادگیری مبتنی بر شواهد در محیط بالینی: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Higher Education Administration and Accountability the Necessity of Autonomy and Academic Freedom from Faculties’ Viewpoint
مدیریت دانشگاهی و پاسخگویی؛ ضرورت استقلال و آزادی علمی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles