You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نکاتی در باب استفاده از روش تحلیل مسیر در پژوهشهای حوزه آموزش علوم پزشکی نقدی بر مقاله: "ارتباط هوش معنوی با اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری و مامایی: کاربرد تحلیل مسیر" موسی علوی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله: موانع انجام فعالیتهای پژوهشی دانشجویی در دانشگاههای علوم پزشکی سید علیرضا جوادینیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقد مقاله:مقایسه تأثیر بهکارگیری روشهای ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده حمید صالحی نیا
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدلیابی معادلات ساختاری در پژوهشهای مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن موسی علوی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سکینه محبی امین
*، حسین جعفری ثانی، محمود سعیدی رضوانی، امیر امین یزدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
گرایش به تفکر انتقادی و ارتباط آن با عزتنفس در دانشجویان پزشکی دوره پیش بالینی و بالینی پروین عباسی، ویدا سپاهی
*، احمد خشای، شیرین ایران فر، مهنوش تیماره
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه رضایت از رشته تحصیلی با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک زهره عنبری، حمیدرضا جمیلیان
*، محمد رفیعی، مهین قمی، زهرا مسلمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان پرستاری در مورد حمایت و نظارت واقعی و مورد انتظار در محیطهای آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1390 وحید پاک پور
*، صدیقه سلیمی، محمد مقصودی، سمیرا دودانگه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازهای آموزشی پزشکان عمومی داوطلب در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع اطهر امید، نیکو یمانی
*، کمال حیدری، طاهره مقدسی، عارفه موسوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
چند بار انجام تزریق عضلانی و برقراری خط وریدی برای یادگیری لازم است؟ تدوین استاندارد بر اساس منحنی یادگیری خیزران میری، جواد ملک زاده، نیره داودی، سیدرضا مظلوم
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان یادگیری دانشجویان توانبخشی از درس نورولوژی در روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL) زهرا جعفری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue