Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 14, Number 5 (2014-8)


Importance contamination of data in study and medical articles
نقد مقاله:اهمیت آلودگی داده‌ها در مطالعات و مقالات پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Quality Assurance of Medical Education Products: A Necessity
تضمین کیفیت محصولات آموزش پزشکی: یک ضرورت
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Improve the quality of review articles reporting
نقد مقاله:بهبود کیفیت گزارش مقالات مروری
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining the Educational Needs of Emergency Nurses in Educational Hospitals of Iran, Tehran, and Shahid Beheshti Universities of Medical Sciences through Delphi Technique, 2013
تعیین نیازهای آموزشی پرستاران اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی با فن دلفی سال 1392
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

E-learning Adoption by Faculty Members of Kermanshah University of Medical Sciences and Health Services: Faculties’ Viewpoints
پذیرش آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Inhibitive Factors on the Development of Critical Thinking in University Libraries: Students' Attitudes in Bushehr University of Medical Sciences and Persian Gulf University
موانع رشد تفکر انتقادی در کتابخانه‌های دانشگاهی ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و خلیج‌ فارس بوشهر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Critical Review of Qualitative Articles in Journals’ Review Process: a Descriptive Exploratory Study
مروری نقادانه برمقالات تحقیقاتی کیفی در مرحله داوری مجلات: یک مطالعه کیفی توصیفی اکتشافی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of an Active Educational Method on Critical Thinking of Nursing Students in Lorestan University of Medical Sciences
تأثیر یک روش فعال آموزشی بر میزان تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Effects of Cooperative Learning to Lecture Trainings on the Motivational Beliefs and Self-Regulating Learning Strategies
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Correlation between Perceived Attributes of Evidence Based Practice and Its Adoption in Baccalaureate Nursing Students Based on Rogers's Diffusion of Innovation
همبستگی بین درک ویژگی‌های عملکرد مبتنی بر شواهد با پذیرش آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل اشاعه نوآوری راجرز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Meta-Cognitive Awareness of Faculty Members and Higher Order Thinking Instruction to Students
رابطه آگاهی فراشناختی اعضای هیأت‌علمی و آموزش تفکر سطح بالا به دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles