Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 9, Number 1 (2009-8)


The Relationship Between Academic Motivation And Academic Achievement In Medical Students Of Isfahan University Of Medical Sciences
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Influence Of Academic Educations On Choosing Preferable Delivery Method In Obstetrics Medical Team: Investigating Their Viewpoints
دیدگاه و اثربخشی آموزش‌های تحصیلی در انتخاب روش زایمان ترجیحی در کادر درمانی زنان و زایمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing And Accrediting An Experiential Curriculum In Medical Groups Based On Phenomenological Approach
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning Style In Theoretical Courses: Nursing Students’ Perceptions And Experiences
سبک یادگیری دروس نظری: تجارب و درک دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect Of A Learning And Study Skills Workshop On Talented Students’ Learning And Study Strategies In Isfahan University Of Medical Sciences
تأثیر دوره آموزش کارگاهی مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان استعداد درخشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Influencing Probation In Graduated Students Of Kashan Faculty Of Nursing And Midwifery
عوامل مرتبط با وقوع مشروطی در دانش‌آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی کاشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship Between Critical Thinking Disposition And Self Esteem In Third And Forth Year Bachelor Nursing Students
ارتباط گرایش به تفکر انتقادی و عزّت نفس در دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation Of Critical Thinking Skills In Isfahan University Of Medical Sciences' Students And Its Relationship With Their Rank In University Entrance Exam Rank
ارزیابی مهارت‌های تفکر انتقادی و ارتباط آن با رتبه آزمون سراسری ورود به دانشگاه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles