Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 1 (2009-8)
The Relationship Between Academic Motivation And Academic Achievement In Medical Students Of Isfahan University Of Medical Sciences
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Influence Of Academic Educations On Choosing Preferable Delivery Method In Obstetrics Medical Team: Investigating Their Viewpoints
دیدگاه و اثربخشی آموزشهای تحصیلی در انتخاب روش زایمان ترجیحی در کادر درمانی زنان و زایمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing And Accrediting An Experiential Curriculum In Medical Groups Based On Phenomenological Approach
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروههای پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Learning Style In Theoretical Courses: Nursing Students’ Perceptions And Experiences
سبک یادگیری دروس نظری: تجارب و درک دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect Of A Learning And Study Skills Workshop On Talented Students’ Learning And Study Strategies In Isfahan University Of Medical Sciences
تأثیر دوره آموزش کارگاهی مهارتهای مطالعه و یادگیری بر راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان استعداد درخشان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Influencing Probation In Graduated Students Of Kashan Faculty Of Nursing And Midwifery
عوامل مرتبط با وقوع مشروطی در دانشآموختگان دانشکده پرستاری و مامایی کاشان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Critical Thinking Disposition And Self Esteem In Third And Forth Year Bachelor Nursing Students
ارتباط گرایش به تفکر انتقادی و عزّت نفس در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation Of Critical Thinking Skills In Isfahan University Of Medical Sciences' Students And Its Relationship With Their Rank In University Entrance Exam Rank
ارزیابی مهارتهای تفکر انتقادی و ارتباط آن با رتبه آزمون سراسری ورود به دانشگاه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles